Продовжуємо. Сьогодні суботу - весь день можна присвятатити сарайчику. Турбувало кілька речей, і вирішив поїхати в гості до
Romanmers.
Рома, дякую за подарунки, допомогу та поради
І так, почнемо з коробки. Помітив після приїзду в Київ що почала гірше переключати. Також помітив, що трошки капає масло з під машини. Купив масло на долив, таке як заливав попередній власник(в Києві такого масла не знайшов, мусив замовляти зі Львова). Масла долив 300мл, рівень максимум - коробка почала переключати краше.
Наступна проблема - пічка, а точніше моторчик пічки. Весь тиждень їздив в холоді, тому що пічка не дула. Грішив на моторчик(щітки), але вчора вичитав, що є окремий запобіжник. Глянув - дійсно він в мене вже згорів, потім був паяний, а потім знизу дріт якийсь йде, короче не по феншую. Обїздив сьогодні пів Києва, не зміг знайти такого запобіжника, буду замовляти в понеділок. Але на диво я якось його порухав і диво - пічка працює.
Далі я розібрав задню ліву карту, так як в ній щось скрипіло. Проклеїв проблемні місця антискрипом, зібрав все правильно і тепер тиша. Усміхнувся, коли зняв сітку динаміка а там пусто, хоча попередній власник запевняв, що ззаду класні динаміки
Потім підключив зеркало-реєстратор. Вважаю, що реєстратор повинен бути у кожній машині, тому за першої нагоди і встановив. Як поставлю ще задню камеру, напишу про це детальніше, але підключати вирішив приховано. Тобто підключився від прикурювача(плюс від замка запалення). Зробив таку ось штуку з зарядки ЮСБ. Припаяв дроти, які в машині вже законектив до прикурювача всередині. В зарядку втикнув оригінальний дріт від зеркала і все сховав. В салоні дріт виходить над зеркалом заднього виду, тому нічого не помітно ні ззовні ні з середини.
Поміняв всі запобіжники на мідні. Не вистачило декількох 25А, куплю на днях поміняю.
Далі встановив подарунки від Романа. Дерево кпп в кольорі корінь горіха. Залишилось ще знайти попельничку.
Також, Рома подарував хлібницю. Вона без кришки, але в цілому в крутому стані. Я зразу її і встановив, а потім буду шукати кришку в своєму кольорі.
З самого початку володіння автомобілем я помітив, що глючив пульт пасажира. Вирішив розібрати, глянути. Акуратно знімаємо кнопки, потім кришку, 2 болтика по боках, фішки і пульт в нас в руках. Склав собі його додому, а до вечора катався ось так:
Весь комплект виглядає ось так:
Розбираємо пульт. Там просто защолки по периметру.
В мене працювала тільки спинка і підголовник, тому вскриваємо джойстики сидіння:
Далі я зрозумів, що пульт відновити не вийде. На ньому обламані деякі тримачі осей. Тому я почистив контаки і зібрав все як було.
Поставив на машину, потестив - всі мотори працюють, але щоб запрацювало потрібно 5 хв вибирати положення джойстика, що не дуже зручно.
Висновок - пульт під заміну. Буду шукати новий.
Ще, сьогодні мені зіпсувала настрій сигналізація. Вона раптово перестала працювати(закривати та відкривати машину). Поміняв батарейку в пульті - нічого. Буду читати документацію, можливо я коли тестив склопідйомники і вмикав\вимикав запалення якось її запрограмував. Розберусь - розкажу
І на останок, поїхав на мийку. Останіх роки 2 мию машину на одній мийці на Сирецькій, де навіть є свій мийщик. Він мене привітав з новою машиною, аж приємно стало.
Розстроюють ці сліди від вітровиків, сказали що їх буде дорого видаляти на мийці, тому займусь якось сам.
Хто знає дієвий спосіб, пишіть, буду вдячний
Дякую всім хто слідкує, далі буде.
Декілька фоток з мийки.