САРАЦИН писал(а): ↑07 май 2016, 16:15
ybrygas писал(а):ясно
в мене зара сажевий забитий. хочу його спробувати прочистити
отпишись по результату и процедуре,плиз
відписую
довго то тривало через ряд причин, але фільтр то все витримав. скажем так - рік їзди з забитим фільтром
)
значить так:
фільтр мав би прочищатися сам. це стається коли в баку є більше ніж 40л солярки і під час довгої і монотонної їзди. вже точно не памятаю, але шось мені пригадується що тре проїхати без перерви 20хв і тоді активується функція самоочистки. тоді ще 20хв тре їхати щоби вигоріла та вся сажа. за час 20хв я на 100% не впевнений. пригадується що десь таке читав..але в мене воно не активовувалося.
є спосіб активувати очистку примусово - за допомогою стар діагнозу. для цього умова одна: 40+ л палива. але і це в мене не працювало, тому що є ще одна умова яка від водія не залежить. очистка активовується після того як температура вихлопу досягне 660 градусів. (з числом знов можу помилятися, бо бачив ті цифри вже давно і не добре памятаю)
а в мене така температура не досягалася тому що датчик температури давав не правильну інформацію. іншими словами - глючив він.
і ось я датчик поміняв на новий, заправив повний бак і поїхав до батьків на свята. і о чудо - воно почало палити ту сажу
) принаймні я так думаю. тому що коли зупинився то з під машини йшов чорний дим і був запах паленої резини. такий самий запах був коли я пробив колесо і проїхався паро км на спущеному колесі (ну не замітив я що щось не так)
так як колеса не були гарячі і гальмівні диски не виглядали підозріло - я прикинув шо там під машиною більше нема чому горіти. поправте мене якщо я не правий.
як взагалі має відбуватися та прочистка і який запах при тому відчуваєься?