C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#421 Сообщение Rost.GL » 24 авг 2022, 01:02

Натрапив в магазині засоби німецького Koch Chemie ще за старою ціною, а оскільки нарешті перевіз передні сидіння мерседеса з гаражу додому, щоб при нагоді навести з ними лад, це було дуже доречно.
.
Koch-01.jpg
.
Pol Star - миючий універсальний засіб, концентрат, підходить і для шкіри, і для алькантари, і тканин. До речі, мені чудово відмив пластик також. До нього бажано придбати флакончик-спінювач, що дуже зручно, а наносити щільним поролоном. Розводиться з водою від 1:5 до 1:20, в залежності від ступеню забрудненості.
Leather Star - "молочко" для догляду за шкірою, потрібно просочити ним шкіру після чистки Po. Тепер мої мерсосидіння просто взивають: сядь в мене! 😀
.
Koch-02.jpg
.
А алькантару Po відмив просто фантастично, бо я вже готувався до ванішу і кірхера 🤪 А тепер відчуття, ніби на нових сидіннях їдеш.
.
Koch-03.jpg
.
Koch-04.jpg
.
Так що рекомендую.

Ну і про малярку.
Тепер все грунтую аерографом. Тим, що інтертулівський, за 400 грн.
.
aerograf.jpg
.
Крім здатності залізти в будь-яку, практично, щілину, ним наноситься дуже тонкий шар. А по тех.карті епоксидний грунт і треба наносити в 2-3 дуже тонких шари. Так що виходить просто ідеально.
Позавчора загрунтував нововварені (це новітнє словотворення :) ) латки, вчора підчищав деякі місця перед новим вварюванням, то ледве зчищалось, ніби нанесено добрий місяць назад. Коли грунтуєш фарбопультом, такого ефекту нема. Тому теж дуже рекомендую. А ще аерографу не треба потужного компресора. Простенький дешевий компресор і аерограф - чудовий вихід для тих, хто хоче робити самостійно підготовку автомобіля, але не планує самотужки його фарбувати.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

stalexandr_95
Любитель
Сообщения: 193
Зарегистрирован: 31 мар 2021, 09:51
Имя: Саша
Авто: w124
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#422 Сообщение stalexandr_95 » 24 авг 2022, 11:03

Хороший подход по работе, жду конечного выезда готового авто. Это будет не скоро, но результат будет очень достойный, что заведомо видно по подходу к работе

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#423 Сообщение Capitan » 24 авг 2022, 11:57

Сів за комп, зайшов на форум, та як неодімовим магнитом затягнуло в тему Роста.
Невідпускало поки не дочитав до хіміії Кох, та Аерографа.
Дякую!

Є гарний TV канал "Трофей", тепер у мене з'явився новий.
Чекаємо на нови серії!
Bravo

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16924
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#424 Сообщение glinolub » 24 авг 2022, 12:06

Для чего люди приобретают старый Мерседес?
Ездить?
Не факт))))
Бывает, чтоб приобрести навыки в незнакомых до этого момента специальностях)))

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#425 Сообщение Capitan » 24 авг 2022, 12:08

glinolub писал(а):
24 авг 2022, 12:06
Для чего люди приобретают старый Мерседес?
Ездить?
Не факт))))
Бывает, чтоб приобрести навыки в незнакомых до этого момента специальностях)))
и кайф от покупки нового инструмента

:idea:

Аватара пользователя
Виктор
Профи
Сообщения: 668
Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
Имя: Виктор
Авто: MB 124 250D 1991
Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#426 Сообщение Виктор » 24 авг 2022, 12:24

glinolub писал(а):
24 авг 2022, 12:06
Для чего люди приобретают старый Мерседес?
Ездить?
Не факт))))
Бывает, чтоб приобрести навыки в незнакомых до этого момента специальностях)))
и новых хороших друзей ;)
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998 . . .
Suzuki SX-4 2018

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16924
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#427 Сообщение glinolub » 24 авг 2022, 12:51

Capitan писал(а):
24 авг 2022, 12:08
и кайф от покупки нового инструмента
Виктор писал(а):
24 авг 2022, 12:24
и новых хороших друзей
Точно!

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#428 Сообщение Rost.GL » 24 авг 2022, 13:19

Навіть не знаю, що краще: освоювати нові технології, робити свій автомобіль кращим, кататись на ньому. Лише однозначно - одне без іншого воно точно позбавлене смислу.
Дуже хочу взятись за аудіо, є цікава ідея, за концепцією зовсім не така, як в купе Юри і дуже надіюсь, що спрацює. Але до салону ще добратись треба, крізь дірки в кузові :)
Коротше, будем жити, як не помрем :-)
Дякую за теплі слова. Надіюсь таки в травні виїхати, як і планував :smile:
А вже як виїду, ніхто мене не втримає, точно Київ, вівторок... :-) Вівторок - це не травень, їх багато в році :)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

C124 E320: джентльмен з м’язами

#429 Сообщение BOBK » 25 авг 2022, 08:16

Rost.GL писал(а):
24 авг 2022, 13:19
. Надіюсь таки в травні виїхати, як і планував :smile:
в 2024?

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#430 Сообщение Rost.GL » 25 авг 2022, 12:56

BOBK писал(а):
25 авг 2022, 08:16
Rost.GL писал(а):
24 авг 2022, 13:19
. Надіюсь таки в травні виїхати, як і планував :smile:
в 2024?
:np:
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Кирилл coupe
Эксперт
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
Имя: Кирилл
Авто: Е320С
Тел.: 050-705-1234
Откуда: Северодонецк

C124 E320: джентльмен з м’язами

#431 Сообщение Кирилл coupe » 25 авг 2022, 16:27

Bravo
Дуже круто!
Треба ще підвести рахункі, скільки все витягне по грошам.
Так би мовити : Для нащадків :wink:
Разом з обладнанням...
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#432 Сообщение Rost.GL » 25 авг 2022, 22:48

Кирилл coupe писал(а):
25 авг 2022, 16:27
Bravo
Дуже круто!
Треба ще підвести рахункі, скільки все витягне по грошам.
Так би мовити : Для нащадків :wink:
Разом з обладнанням...
Одна з речей, яку я ненавиджу в тому світі - це фінансовий облік. Мене рятує лише існування спрощеної системи, а то бухгалтери на мені б збагатились. Ні, я можу, але мене просто теліпає від того дебетокредиту.
Так що, по свіжій пам'яті, поки не забув.
Зварювальний напівавтомат Paton Pro-250 обійшовся 16500 грн (сьогодні він вже 23500, йо). Балон для вуглекислоти на 10 л 3500, дві заправки вже - 400. Редуктор, шланг, усяке - ще десь 1500.
Маска, дріт, кліщі усілякі оті зажимні, рукавиці - десь певно ще 1200.
Лист металу 1000х2000 - 733 грн. Усілякі абразиви, ну там відрізні, зачисні, коралові диски, щітки... - до 1000 може й витягне.
Думаю, за ці гроші мені б його поварили, можливо. Хоча навряд чи з такою скурпульозністю. Але у мене ж залишиться все обладнання після того. А й освоєння нових навичок багато варте теж.
Грунт епоксидний, уже пішла одна банка, куплена ще за 850. Купив наступну уже за 1100. Тепер буде економніша вдвічі витрата, як мінімум, з покупкою аерографа для грунтування, за 400.
Таак. Компресор інтертулівський 2-циліндровий ремінний - 10300 (бляха, він вже 18000!), фарбопульт інтертулівський же, з повним набором дюз (1,3-1,4-1,8) десь 1500, редуктори, шланги пневматичні... не пам'ятаю. Хай ще 1000.
Якщо все вдасться з пофарбуванням, отут буде конкретна економія. Прямо ЕКОНОМІЯ. Бо сьогодні навіть найзахудаліший маляр гаражний менше 2000 уй за машину не бере. Де ті часи, коли я вісімку за 600 малював, і добре ж зробили?
Куплена вже шпакля алю, скло і фініш, акриловий грунт 330-й, який і наповнювач і мокрий-по-мокрому, акрилова фарба 2К міпа чорна, для усіляких скритих полостей, і ще всяке. Але отут я вже забув, скільки коштувало. Отакий я фінансист.
А, 3 тюби герметика кузовного, 750 грн.
Ще купив стяжки пружин за 3800, ну бо дістати в морду пружиною, використовуючи усілякі гаражні методи їх демонтажу не усміхалось. Два ключі динамометричні - 3000. Ще там якісь зйомники трохи.
Запчастин поки тисяч на 20000, більштейн по колу, бо сакс - сакс, каябу пробував - не зайшла, на Вовковому проїхався, з передніми конями - біль кращий в деяких моментах на мою думку. Лемф опори, сайленти передніх ричагів, ще там щось. Тут ще тільки починається. Я поки кузов хочу довести, а тоді за підвіску візьмусь.
А, ще глушник, ну, два, вірніше їх, задні банки, за 3200, чи що. Десь там. А ще треба буде кат відновити.
Коротше, якщо переводити на гроші, то краще одразу брати, як, наприклад, Вальдемар, свіжішого мерсюка і їздити. Але ж то навіть не поруч, в моєму всесвіті цінностей :-)
Так можна ж і новий логан взяти, чи фабію...
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Кирилл coupe
Эксперт
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
Имя: Кирилл
Авто: Е320С
Тел.: 050-705-1234
Откуда: Северодонецк

C124 E320: джентльмен з м’язами

#433 Сообщение Кирилл coupe » 25 авг 2022, 23:15

Справа в тому, що це невід'ємна частина ремонту.
І тому це - страшенно цікаво! Цікаво, але - страшенно... :smile:
Дякую!
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

C124 E320: джентльмен з м’язами

#434 Сообщение BOBK » 26 авг 2022, 13:50

Rost.GL писал(а):
25 авг 2022, 12:56
:np:
невже в 2023? :shock:

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

C124 E320: джентльмен з м’язами

#435 Сообщение BOBK » 26 авг 2022, 13:53

Rost.GL писал(а):
25 авг 2022, 22:48
на Вовковому проїхався, з передніми конями - біль кращий в деяких моментах на мою думку.
А, ще глушник, ну, два, вірніше їх, задні банки, за 3200, чи що.
чого це "біль"??? У мене і ззаду тепер коні, виявилось, що біль потік
Чого 2 глушники?

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 24 гостя