C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Натрапив в магазині засоби німецького Koch Chemie ще за старою ціною, а оскільки нарешті перевіз передні сидіння мерседеса з гаражу додому, щоб при нагоді навести з ними лад, це було дуже доречно.
. .
Pol Star - миючий універсальний засіб, концентрат, підходить і для шкіри, і для алькантари, і тканин. До речі, мені чудово відмив пластик також. До нього бажано придбати флакончик-спінювач, що дуже зручно, а наносити щільним поролоном. Розводиться з водою від 1:5 до 1:20, в залежності від ступеню забрудненості.
Leather Star - "молочко" для догляду за шкірою, потрібно просочити ним шкіру після чистки Po. Тепер мої мерсосидіння просто взивають: сядь в мене!
. .
А алькантару Po відмив просто фантастично, бо я вже готувався до ванішу і кірхера 🤪 А тепер відчуття, ніби на нових сидіннях їдеш.
. . .
Так що рекомендую.
Ну і про малярку.
Тепер все грунтую аерографом. Тим, що інтертулівський, за 400 грн.
. .
Крім здатності залізти в будь-яку, практично, щілину, ним наноситься дуже тонкий шар. А по тех.карті епоксидний грунт і треба наносити в 2-3 дуже тонких шари. Так що виходить просто ідеально.
Позавчора загрунтував нововварені (це новітнє словотворення ) латки, вчора підчищав деякі місця перед новим вварюванням, то ледве зчищалось, ніби нанесено добрий місяць назад. Коли грунтуєш фарбопультом, такого ефекту нема. Тому теж дуже рекомендую. А ще аерографу не треба потужного компресора. Простенький дешевий компресор і аерограф - чудовий вихід для тих, хто хоче робити самостійно підготовку автомобіля, але не планує самотужки його фарбувати.
. .
Pol Star - миючий універсальний засіб, концентрат, підходить і для шкіри, і для алькантари, і тканин. До речі, мені чудово відмив пластик також. До нього бажано придбати флакончик-спінювач, що дуже зручно, а наносити щільним поролоном. Розводиться з водою від 1:5 до 1:20, в залежності від ступеню забрудненості.
Leather Star - "молочко" для догляду за шкірою, потрібно просочити ним шкіру після чистки Po. Тепер мої мерсосидіння просто взивають: сядь в мене!
. .
А алькантару Po відмив просто фантастично, бо я вже готувався до ванішу і кірхера 🤪 А тепер відчуття, ніби на нових сидіннях їдеш.
. . .
Так що рекомендую.
Ну і про малярку.
Тепер все грунтую аерографом. Тим, що інтертулівський, за 400 грн.
. .
Крім здатності залізти в будь-яку, практично, щілину, ним наноситься дуже тонкий шар. А по тех.карті епоксидний грунт і треба наносити в 2-3 дуже тонких шари. Так що виходить просто ідеально.
Позавчора загрунтував нововварені (це новітнє словотворення ) латки, вчора підчищав деякі місця перед новим вварюванням, то ледве зчищалось, ніби нанесено добрий місяць назад. Коли грунтуєш фарбопультом, такого ефекту нема. Тому теж дуже рекомендую. А ще аерографу не треба потужного компресора. Простенький дешевий компресор і аерограф - чудовий вихід для тих, хто хоче робити самостійно підготовку автомобіля, але не планує самотужки його фарбувати.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
-
- Любитель
- Сообщения: 193
- Зарегистрирован: 31 мар 2021, 09:51
- Имя: Саша
- Авто: w124
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
Хороший подход по работе, жду конечного выезда готового авто. Это будет не скоро, но результат будет очень достойный, что заведомо видно по подходу к работе
- Capitan
- Капитан клуба
- Сообщения: 27063
- Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
- Имя: Dimitriy
- Авто: E400 4M
- Откуда: Kyiv Luxury Village
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Сів за комп, зайшов на форум, та як неодімовим магнитом затягнуло в тему Роста.
Невідпускало поки не дочитав до хіміії Кох, та Аерографа.
Дякую!
Є гарний TV канал "Трофей", тепер у мене з'явився новий.
Чекаємо на нови серії!
Невідпускало поки не дочитав до хіміії Кох, та Аерографа.
Дякую!
Є гарний TV канал "Трофей", тепер у мене з'явився новий.
Чекаємо на нови серії!
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16924
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Для чего люди приобретают старый Мерседес?
Ездить?
Не факт))))
Бывает, чтоб приобрести навыки в незнакомых до этого момента специальностях)))
Ездить?
Не факт))))
Бывает, чтоб приобрести навыки в незнакомых до этого момента специальностях)))
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 668
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: MB 124 250D 1991
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
и новых хороших друзей
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998 . . .
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998 . . .
Suzuki SX-4 2018
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Навіть не знаю, що краще: освоювати нові технології, робити свій автомобіль кращим, кататись на ньому. Лише однозначно - одне без іншого воно точно позбавлене смислу.
Дуже хочу взятись за аудіо, є цікава ідея, за концепцією зовсім не така, як в купе Юри і дуже надіюсь, що спрацює. Але до салону ще добратись треба, крізь дірки в кузові
Коротше, будем жити, як не помрем
Дякую за теплі слова. Надіюсь таки в травні виїхати, як і планував
А вже як виїду, ніхто мене не втримає, точно Київ, вівторок... Вівторок - це не травень, їх багато в році
Дуже хочу взятись за аудіо, є цікава ідея, за концепцією зовсім не така, як в купе Юри і дуже надіюсь, що спрацює. Але до салону ще добратись треба, крізь дірки в кузові
Коротше, будем жити, як не помрем
Дякую за теплі слова. Надіюсь таки в травні виїхати, як і планував
А вже як виїду, ніхто мене не втримає, точно Київ, вівторок... Вівторок - це не травень, їх багато в році
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Кирилл coupe
- Эксперт
- Сообщения: 2391
- Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
- Имя: Кирилл
- Авто: Е320С
- Тел.: 050-705-1234
- Откуда: Северодонецк
C124 E320: джентльмен з м’язами
Дуже круто!
Треба ще підвести рахункі, скільки все витягне по грошам.
Так би мовити : Для нащадків
Разом з обладнанням...
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Одна з речей, яку я ненавиджу в тому світі - це фінансовий облік. Мене рятує лише існування спрощеної системи, а то бухгалтери на мені б збагатились. Ні, я можу, але мене просто теліпає від того дебетокредиту.Кирилл coupe писал(а): ↑25 авг 2022, 16:27
Дуже круто!
Треба ще підвести рахункі, скільки все витягне по грошам.
Так би мовити : Для нащадків
Разом з обладнанням...
Так що, по свіжій пам'яті, поки не забув.
Зварювальний напівавтомат Paton Pro-250 обійшовся 16500 грн (сьогодні він вже 23500, йо). Балон для вуглекислоти на 10 л 3500, дві заправки вже - 400. Редуктор, шланг, усяке - ще десь 1500.
Маска, дріт, кліщі усілякі оті зажимні, рукавиці - десь певно ще 1200.
Лист металу 1000х2000 - 733 грн. Усілякі абразиви, ну там відрізні, зачисні, коралові диски, щітки... - до 1000 може й витягне.
Думаю, за ці гроші мені б його поварили, можливо. Хоча навряд чи з такою скурпульозністю. Але у мене ж залишиться все обладнання після того. А й освоєння нових навичок багато варте теж.
Грунт епоксидний, уже пішла одна банка, куплена ще за 850. Купив наступну уже за 1100. Тепер буде економніша вдвічі витрата, як мінімум, з покупкою аерографа для грунтування, за 400.
Таак. Компресор інтертулівський 2-циліндровий ремінний - 10300 (бляха, він вже 18000!), фарбопульт інтертулівський же, з повним набором дюз (1,3-1,4-1,8) десь 1500, редуктори, шланги пневматичні... не пам'ятаю. Хай ще 1000.
Якщо все вдасться з пофарбуванням, отут буде конкретна економія. Прямо ЕКОНОМІЯ. Бо сьогодні навіть найзахудаліший маляр гаражний менше 2000 уй за машину не бере. Де ті часи, коли я вісімку за 600 малював, і добре ж зробили?
Куплена вже шпакля алю, скло і фініш, акриловий грунт 330-й, який і наповнювач і мокрий-по-мокрому, акрилова фарба 2К міпа чорна, для усіляких скритих полостей, і ще всяке. Але отут я вже забув, скільки коштувало. Отакий я фінансист.
А, 3 тюби герметика кузовного, 750 грн.
Ще купив стяжки пружин за 3800, ну бо дістати в морду пружиною, використовуючи усілякі гаражні методи їх демонтажу не усміхалось. Два ключі динамометричні - 3000. Ще там якісь зйомники трохи.
Запчастин поки тисяч на 20000, більштейн по колу, бо сакс - сакс, каябу пробував - не зайшла, на Вовковому проїхався, з передніми конями - біль кращий в деяких моментах на мою думку. Лемф опори, сайленти передніх ричагів, ще там щось. Тут ще тільки починається. Я поки кузов хочу довести, а тоді за підвіску візьмусь.
А, ще глушник, ну, два, вірніше їх, задні банки, за 3200, чи що. Десь там. А ще треба буде кат відновити.
Коротше, якщо переводити на гроші, то краще одразу брати, як, наприклад, Вальдемар, свіжішого мерсюка і їздити. Але ж то навіть не поруч, в моєму всесвіті цінностей
Так можна ж і новий логан взяти, чи фабію...
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Кирилл coupe
- Эксперт
- Сообщения: 2391
- Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
- Имя: Кирилл
- Авто: Е320С
- Тел.: 050-705-1234
- Откуда: Северодонецк
C124 E320: джентльмен з м’язами
Справа в тому, що це невід'ємна частина ремонту.
І тому це - страшенно цікаво! Цікаво, але - страшенно...
Дякую!
І тому це - страшенно цікаво! Цікаво, але - страшенно...
Дякую!
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 24 гостя