C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#436 Сообщение Rost.GL » 26 авг 2022, 14:59

BOBK писал(а):
26 авг 2022, 13:53
Rost.GL писал(а):
25 авг 2022, 22:48
на Вовковому проїхався, з передніми конями - біль кращий в деяких моментах на мою думку.
А, ще глушник, ну, два, вірніше їх, задні банки, за 3200, чи що.
чого це "біль"??? У мене і ззаду тепер коні, виявилось, що біль потік
Чого 2 глушники?
Скажу лише одне - в травні .....//

Більштейн - вони далеко не чемпіони по довговічності, але на мій смак, вони чемпіони по властивостях.
Вони по-різному працюють на малих і на великих ходах, тому умудряються забезпечувати комфорт на бруківці і одночасно краще опираються кренам.
По відчуттях, коні більш одноманітні. І можливо вони будуть більш довговічні.
Хоча якщо треба прямо от довговічності, тоді Монро. Правда, мерс отримає властивості американського старого автомобіля, коли ти зупинився, а він ще ні :) В мене на монро навіть зубило комфортне :)

А глушників два, бо їх два. Спочатку більш плаский, а потім такий більше циліндричний.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

C124 E320: джентльмен з м’язами

#437 Сообщение BOBK » 29 авг 2022, 13:24

Rost.GL писал(а):
26 авг 2022, 14:59
А глушників два, бо їх два. Спочатку більш плаский, а потім такий більше циліндричний.
Плаский - то резонатор :P

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#438 Сообщение Rost.GL » 29 авг 2022, 14:21

BOBK писал(а):
29 авг 2022, 13:24
Rost.GL писал(а):
26 авг 2022, 14:59
А глушників два, бо їх два. Спочатку більш плаский, а потім такий більше циліндричний.
Плаский - то резонатор :P
Угу, розібрався.
Мене збив з пантелику продаван глушників, який з вумним видом глаголив, що то глушник з двох частин складається :) Але, думаю, німці такі вигадники, всяке може бути.
І ще я не звик, що резонатор стоїть в задниці :)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#439 Сообщение Rost.GL » 06 сен 2022, 00:39

Пауза в моєму 124 не означає паузу в 124 в принципі.
Трішки відволікся від кузовні.
.
photo_2022-09-06_00-28-27.jpg
.
photo_2022-09-06_00-28-43.jpg
.
photo_2022-09-06_00-28-48.jpg
.
photo_2022-09-06_00-28-53.jpg
.
Далі буде...

А ще готував недавно каву, на сон грядущий, і якось зійшлися думки, як би можна спробувати готувати молоко для капучіно в польових умовах :smile:
Явно перепрацювався :)
.
photo_2022-09-06_00-29-11.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 9911
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: w204c250cdi4matik`12
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#440 Сообщение Valdemar » 06 сен 2022, 09:22

О! началось) Bravo
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27057
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#441 Сообщение Capitan » 06 сен 2022, 13:40

Я так розумію ми присутні на початку музичної частини
wow
Цікаво, яке рішення, Ростислав, Ви вирішили реалізувати
:roll:

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#442 Сообщение Rost.GL » 06 сен 2022, 15:07

Capitan писал(а):
06 сен 2022, 13:40
Я так розумію ми присутні на початку музичної частини
wow
Цікаво, яке рішення, Ростислав, Ви вирішили реалізувати
:roll:
То музична частина, але не моя. Попросили зробити гриля для сабвуфера.
Коли/якщо у мене дійде до саба в моєму купе, скоріш за все я буду ставити два 8-дюймових динаміки замість штатних в задній поличці.
Я вже навіть пробував, так, на соплях і неповноцінно, але руки свербіли :)
2 по 8" в сумі мають спільну площу дифузорів більшу, ніж в одного 12", вони швидші, тому що легші, ну і переробки там зовсім мінімальні. Теоретично, можна навіть спробувати втулити без пиляння полички (металу, з боку салону, само собою, все залишиться заводське), треба пробувати, коротше. Єдине, що 8" матимуть резонансну частоту трохи вищу, ніж 12". Але цим я готовий пожертвувати в угоду швидкості. Та й мова про фрі-ейр, там спад вниз першим порядком, а якщо ще й взяти низькодобротні динаміки, у них така фішка, що у фрі-ейрі ачх на суббасі задирається, можна цим скористатись. Ну, тільки буде обмеження по потужності, щоб котушками не стукали.
Насправді хочеться зайнятись музикою, але то ж глупо, поки технічка машини не готова. Хоча задумки є і апаратура лежить, чекає.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#443 Сообщение Rost.GL » 07 сен 2022, 22:46

Майже готово.
.
photo_2022-09-07_22-42-37.jpg
.
Залишилась акустично прозора тканина.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16917
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#444 Сообщение glinolub » 08 сен 2022, 07:24

Rost.GL писал(а):
06 сен 2022, 15:07
Насправді хочеться зайнятись музикою, але то ж глупо, поки технічка машини не готова.
Вот по настоящему мудрые слова, я считаю

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#445 Сообщение Rost.GL » 10 сен 2022, 00:39

124grill-01.jpg
.
124grill-02.jpg
.
Ще затягнути гайки кріплення добре, і все. Тобто, вони уже затягнуті, просто фото зроблене ще вчора.
А я уже повернувся до вварювання в купе чергових латок :)
Правда час зараз такий, заготівельний. Помідори в'яляться на зиму, салатку з маринованого буряка зробити треба, щоб взимку борщ швидко і легко варився, та й дрова теж запасти...
А тут я ще поварив сьогодні при закритих воротах, відкриті були лише двері - то диму повен гараж. Бо то ж не чистий метал, то довкола місця зварювання і фарба, і герметик заводські. Горять, смердять... Не знаю, як то буде, варити в холод, коли ворота зовсім зачинені.
Ну але якось буде, бо ще ніколи так не було, щоб якось не було, як писав безсмертний Гашек.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#446 Сообщение Rost.GL » 15 сен 2022, 13:51

Доробляв ніші багажника, ті що зліва і справа, і які вічно іржавіють.
Праву зробив давніше, та й вона була не так сильно пошкоджена. А в лівій половина підлоги зігнила.
Але ще був момент. З прицілом на майбутній газ в ту нішу має піти докатка, замість повноцінної запаски, яка поступиться місцем балону. Ну бо нема більше куди його нормально ставити.
Докатку від slk в ту нішу не я придумав:
.
C124-spwheel-05.jpg
.
Це 15-та, є і 16", така мала б налізти і на передній супорт Е320.
І от щоб докатку легше було поміщати в нішу, підлогу я вварив трохи дугою, попередньо накинувши бампер і вимірявши, що там є запасу 3-4 см, аби не стирчала нижче його рівня.
Було:
.
C124-spwheel-04.jpg
.
Стало:
.
C124-spwheel-02.jpg
.
C124-spwheel-03.jpg
.
Ще зроблю отвір для стоку води пізніше.

Ну і трохи ностальгії, хай йому грець тому глобальному потеплінню. От варто одному купе з мотором 3,2 рік не виїхати, як одразу насувається льодовиковий період!
Згадував, як 12 вересня разом з Сашком катосили в околицях Львова, в той день було +27С.
.
Изображение
.
Цього року 12 вересня :-( :
.
greta!.jpg
.
А сьогодні, тільки рік назад, я насолоджувався фантастичним заходом сонця на Синевирському перевалі, під синім небом, в повний штиль
.
Изображение
.
а 16-го весь день катав по Карпатах з відкритими настіж вікнами, вдихаючи тепле гірське повітря, вечеряв у чудовому Франику...
Ок, хватить ностальгії, треба працювати :)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#447 Сообщение Rost.GL » 15 сен 2022, 21:29

Rost.GL писал(а):
15 сен 2022, 13:51
Ок, хватить ностальгії, треба працювати
Довго попрацювати не вийшло, болгарка, вона ж КШМ, що вірою і правдою, як то кажуть, з 2005-го року, віддала Богу свою електромеханічну душу. Фіолент, між іншим. Робив вєщі.
Так що шлях мій завтра пролягатиме через магазин дніпро-м.
Добравсь до передньої частини автівки. І, подібно, що права передня арка подарує мені радості не менше, ніж задня. Якась шахова та машина. Передня ліва арка прийнятно, двері йой, задня арка не страшно, ніша багажника теж йой. Справа навпаки, арка йой, двері практично ідеал, задня арка знов йой, ніша не страшно.
Але маю питання, як назвати людину, що залишає після себе отаке:
.
C124-raguli-01.jpg
.
"Ой нас рано! Ой нас рано! Ой будила ж мати нас рано!"
Рагуль - це таки занадто делікатне визначення, ні?

Ок, ще маленький лайвхачок, мо не всі знають.
Як наливати фарбу з банки, щоб не обмазати її всю потьоками.
.
C124-lh-01.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16917
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#448 Сообщение glinolub » 16 сен 2022, 11:14

Rost.GL писал(а):
15 сен 2022, 21:29

Але маю питання, як назвати людину, що залишає після себе отаке:
.
C124-raguli-01.jpg
.
Варили слабым током минимум. Но, скорее всего, проволока не подходящая. Это, если полуавтоматом
Но, на полуавтомат не очень и похоже - настолько безобразный шов.
Могли варить дуговой сваркой, прожечь металл и потом заваривать прожог. при этом прожигая рядом, "заклеивали" новые и новые дыры
Таких "сварщиков" сейчас очень много, увы

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#449 Сообщение Rost.GL » 16 сен 2022, 20:25

Так, заберіть дітей від екранів, і самі вважайте, бо розбачити це ви вже не зможете.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ок.
Що ви знаєте про понос?
"Ой, нас рано! Ой нас рано! Ой будила же мати нас рано!" (співає).
Я, до речі, це чомусь завжди наспівую, коли варю :-)
Так от. Насрано. Еталон.
.
C124-nasrano-etalon.jpg
.
Це не дугова, таки напівавтомат. Видно залишки дроту.
Єдине виправдання, яке я можу придумати - це у якогось із попередніх власників сталася біда, не було ні копійки, тому поїхав до знайомого в гараж, випросив зварку і сам поварив, вперше в житті тримаючи пальник в руках, при чому насліпо, без маски. Бо усі інші варіанти виправдання не мають, тільки десятикратний розстріл картеччю впритул.

Нічого, там до незворотного не дійшло, все робиться. Але ж...

А я почав з малого, бо з чогось жиж почати треба.
Вирізав до живого.
.
C124-frontarchright-01.jpg
.
Приготував латку, загрунтував її зі зворотного боку цинковим грунтом.
.
C124-frontarchright-02.jpg
.
Приварив.
.
C124-frontarchright-03.jpg
.
Зачистив, залив у аерограф 5 грам грунту епоксидного. А на майбутнє, на таку латочку можна розводити взагалі три грами.
.
C124-frontarchright-04.jpg
.
І готово. Щоб не іржавіло, поки все решта буду робити.
.
C124-frontarchright-05.jpg
.
Небита, некрашена. Ще походить :-)

ПС. А, забув, може це комусь цікаво.
Варив на 16В і 3,1 м/хв подачі. Думаю, може ще трошки прибрати подачу в аналогічному випадку, і шов має стати ще пласкішим. Буду пробував.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16917
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#450 Сообщение glinolub » 17 сен 2022, 10:37

Rost.GL писал(а):
16 сен 2022, 20:25
Думаю, може ще трошки прибрати подачу в аналогічному випадку
Я бы убрал немного подачу

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: mr.rider, slflosse и 21 гость