C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3193
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#841 Сообщение HenK » 08 апр 2024, 22:14

Rost.GL писал(а):
08 апр 2024, 22:06
Париж-Рубе (Paris-Roubaix)
страт велогонки из Компьены (60 км от Парижа), финиш в Рубэ в сторону Бельгии... Одна из старейших дорог с отдельными участками с брусчаткой... :roll:
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#842 Сообщение Rost.GL » 09 апр 2024, 21:53

Поки заправляють CO2, зайнявся підвіскою.
Все ще незаміненими лежали кульові опори. В гаражах є в одного чоловіка гідравлічний прес, колись навіть пробували вже їх міняти, але щось тоді пішло не так.
Зараз же я замінив прес кувалдою, і таки кувалда рулить.
Потихеньку я обростаю різними оправками, зйомниками, придатними для мерседеса, такий от є чарівний ящичок:
.
chsk.jpg
.
І в застосуванні до кульових:
.
C124-pvko-01.jpg
.
Для запресовування дуже гарно підійшла гайка передньої стійки (амортизатора) від моєї старої доброї вісімки )
.
C124-pvko-02.jpg
.
Взагалі кульова опора має орієнтацію, єдино правильну, на відміну від деяких майстрів, орієнтація яких починається на "п".
Оце так вони колись запресували кульові якомусь попередньому власнику моєї купешки:
.
C124-pvko-04.jpg
.
https://youtu.be/PMIiD9JHKbc
.
Правильне положення мітки на кульовій:
.
C124-pvko-03.jpg
.
Ну або розвернутою на 180 градусів. Але не впоперек, чи ще якось.
Не знаю, як воно в мене взагалі працювало, так встановлене.

Також запресував один сайлентблок, вони теж, як і кульова, мають свою орієнтацію.
Задній повинен стояти горизонтально, передній вертикально. Коли будете ставити, ви зрозумієте, про що я, бо ці сайлентблоки внутрішніми частинами не круглі, а овальні. А за мітками, задній так:
.
C124-pvsb-02.jpg
.
Передній так
.
C124-pvsb-03.jpg
.
Запресовував купленим для них, і плаваючих сайлентблоків болтом з шайбами і проставками:
.
C124-pvsb-01.jpg
.
Щоб розвальцювати внутрішню направляючу після запресовування, підходять округла з одного боку гайка і випиляна з рульового наконечника кулька:
.
C124-pvsb-04.jpg
.
От ці сайлентблоки всі стояли правильно, напевно ще рідні, кажуть, що вони дуже рідко виходять з ладу. В мене на заміну просився лише один з чотирьох.

Ще прикупив вогнетривку фарбу, при нагоді, гривень 200 коштувала. Хотів нею задути шви на глушнику, він хоч не з чорнини, там якийсь наворочений склад металу, але шви таки з часом іржавіють.
.
vf-02.jpg
.
Вчора задув нею кронштейн і скобу, про які писав минулого разу, і чесно кажучи здивований міцністю цієї фарби. Пробував шкробати ножем - з трудом піддається. Тому мої рекомендації.

Також продовжив займатися встановленням каталізатора, чимало складнощів через моє небажання знімати павука. Але справи просуваються.

Ну і новий фрагмент ТурДеЛьвів, в контексті "ми нічим не гірші за Париж-Рубе" ))
Сьогодні вже перевалив за 100 км, накручених цього сезону. Можна сказати, "Львівська сотка", тільки нема дурних їхати її за один день ))
.
vel.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#843 Сообщение Rost.GL » 10 апр 2024, 19:40

Нарешті, замордувався, але стоїть. Думаю вже, чи не реально швидше було таки зняти ті труби і поварити на землі, без тих танців з бубном :)
Додало ще трохи проблем американське розуміння геометрії, бо труби-виходи з каталізатора були неспіввісні, при чому з одного боку вони сходяться, а з іншого розходяться. Щось не зовсім так я уявляв собі продукт хай дрібносерійного, але виробництва таки, ну але то американці, кажуть, у них так заведено і це, типу, ознака, що робили продукт живі люде, а це хендкрафтет, тобто, цінуйте, бляха, а не вимaхyйтеся :)
.
C124-catexh-01.jpg
.
Завів. Голосно, зараза, аж мусив протишумні навушники вдягнути :)
Спершу смерділо, як і без ката, але по мірі прогріву все менше, десь хвилин за десять взагалі практично перестало, і почали з'являтись трошки такі нотки каталізаторного запаху, так би мовити. Отже, працює. Успішний успіх, можна сказати.
Продовжу з вихлопом, як приїде з піску-порошку підрамник, бо резонатор жи ж висить на ньому.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
gekka33
Эксперт
Сообщения: 1412
Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
Имя: Евгений
Авто: W124 300D
Откуда: Украина,Донецкая обл.

C124 E320: джентльмен з м’язами

#844 Сообщение gekka33 » 10 апр 2024, 22:54

.
Последний раз редактировалось gekka33 10 апр 2024, 22:56, всего редактировалось 1 раз.
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI

Аватара пользователя
gekka33
Эксперт
Сообщения: 1412
Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
Имя: Евгений
Авто: W124 300D
Откуда: Украина,Донецкая обл.

C124 E320: джентльмен з м’язами

#845 Сообщение gekka33 » 10 апр 2024, 22:55

gekka33 писал(а):
10 апр 2024, 22:54
Rost.GL писал(а):
10 апр 2024, 19:40
з піску-порошку
Прям дежавю)))
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#846 Сообщение Rost.GL » 12 апр 2024, 17:01

Ай нід хелп, доспоможіт! ))

Ремкомплект передніх супортів, що є людського доступного?
Крім френкіта і ще якихось попалось тільки АТЕ 13.0441-4214.2
І щось не можу зрозуміти з номером оригінального - це A0004208183?

В моїх поки нічо не протікає, але один пильничок уже трошки порваний. Треба шото рішать.

WDB1240521C280971
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#847 Сообщение Rost.GL » 12 апр 2024, 22:24

Поки думаю над ремкомплектом, поставив передній правий важіль на місце.
Кульова опора від диска буквально в парі міліметрів. Це стандартна підвіска, а диск товщиною 22 мм (мінімальна 19,4). Таке напевно можна побачити лише на купешках, бо седани і універсали, якщо з 3.2 моторами, уже мали спортлайн важелі, щоб помістився диск товщиною 25 мм.
.
C124-ko-01.jpg
.
Чи так, напевно наглядніше:
.
C124-ko-02.jpg
.
C124-ppend-01.jpg
.
І нова опора та почищений... хто б знав, як воно називається, оцево :)
.
C124-ppend-02.jpg
.
Маточиною вирішив поки не займатися, як і заміною поламаного захисту - приурочу це вже до моменту, коли настане потреба міняти підшипник.

Також випресував старий плаваючий сайлентблок з задньої маточини, поки теж один:
.
C124-fs-02.jpg
.
Довелось виготовити проставки для випресовування. І дуже спрощує ситуацію наявність зварювального апарату, бо якщо нема труби потрібного діаметру - не біда, зробимо :)
.
C124-fs-01.jpg
.
Це для випресовування:
.
C124-fs-03.jpg
.
Це для запресовування:
.
C124-fs-04.jpg
.
Дуже підійшов відрізок труби глушника вісімки :)
Він ідеально налазить на новий сайлентблок, всередину поміщається пильник:
.
C124-fs-05.jpg
.
Ну а це погризений мишами пильник гальмівного циліндра:
.
C124-ps-01.jpg
.
Поки розбираюся. але є поради таки поставити френкіт, мовляв вони таки ходять. Мо й так...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
rav47
Дешифратор
Сообщения: 8178
Зарегистрирован: 28 фев 2008, 19:24
Имя: Андрій В.
Авто: різні
Откуда: Украина

C124 E320: джентльмен з м’язами

#848 Сообщение rav47 » 13 апр 2024, 15:30

Супер натхнення! :)

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#849 Сообщение Rost.GL » 18 апр 2024, 18:53

Колупаюся з редуктором. Під час покатеньок в той мій перший сезон помітив, що ліва піввісь захляпана трохи маслом, з редуктора. Виглядало, що потік лівий сальник півосі. Ще можна було б припустити (це тепер я розібрався з принципом його роботи, тому й виникла думка), що це гідравлічна рідина, але АСД в машині не працювало, тому рідина під тиском в циліндри не поступала. То ж скоріше таки масляний сальник.

Перш ніж замовляти, вирішив підрозібрати редуктора, витягнути протікаючий сальник, щоб уточнити, що замовляю саме те, що потрібно. А от на цьому моменті стався затор.
Отже, на фото нижче внутрішня "редукторна" частина півосі, з внутрішньою частиною гідравлічного циліндра, можна сказати, що це поршень типу. Цей поршень сидить на півосі, на своєму підшипнику. А між ним і валом власне сальник, який би дуже хотілось поміняти. І зовсім логічно його от прямо звідси і міняти, але тримає його (якщо воно не є частиною самого сальника) напресована втулочка. На фото видно, тіло сальника мідного кольору, а втулка стальна:
.
C124-diff-01.jpg
.
Оце я тикаю в корпус сальника викруткою, і він звучить, як металевий, до-речі. А втулка над ним, типу, запресована і тримає сальник.
.
C124-diff-02.jpg
.
І тепер питання, як міняти. Якщо я в процесі демонтажу покалічу ту стальну втулочку, а як її зняти, не покалічивши - я щось поки не уявляю, то чи йде вона в комплекті сальника, чи то окремо замовляти, і чи взагалі їх знайти. Ну бо не думаю ж, що треба випресовувати поршень з підшипника, щоб поміняти сальник, доступ до якого є і так, ну не можуть німці так зробити, га? Зрештою, як спресувати поршень, не покалічивши пильник, теж незрозуміло.

glinolub, Олексію, може знаєш, що тут і як, підказуй. Бо мало того, що редуктори з АСД не настільки розповюджені, так їх ще й є всяких різних типів. Ледве знайшов один відосик на тюбіку про реплейсмент значить сілін рінг редуктора з АСД, а він не такий трохи, і там усе просто:

https://youtu.be/i4UsrRCzNmk?si=pETfCghhiPhDkRtm
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#850 Сообщение Rost.GL » 18 апр 2024, 19:35

Так, колективний розум підкинув варіант, поїхав ще раз в гараж розмахувати штангенциркулем ))
.
photo_2024-04-18_19-34-13.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#851 Сообщение Rost.GL » 18 апр 2024, 22:17

Друзі - то є добра річ, бо те, що сховається від тебе, не сховається від них :eek:
Отже, 33, 56, 11.8
.
C124-diff-034.jpg
.
А це у нас Elring 388.180
.
C124-diff-elring.jpg
.
І тобто це була не втулка зверху, а такий корпус самого сальника. Ура.
При чому екзіст мені цей варіант видавав одразу, але не було картинки, як сальник виглядає, і я сумнівався, екзіст теж далеко не безгрішний )

Ну і вже щоб два рази не вставати, опишу ще трохи справ зроблених.
Крім запресовування плаваючих сайлентів у маточини, я їх, і диски захисні почистив згрубша, задув з бальончика реактивним грунтом body 960 wash primer, а зверху задув шаром 2К акрилу, щоб зберегти. Бо зараз розбирати все не буду, хіба вже коли прийде кінець підшипникам, тоді вже все й віддам на пісок-порошок.
.
C124-raxlst-01.jpg
.
C124-raxlst-02.jpg
.
Ну і ще зайшла була у нас балачка з приводу пильників передніх амортизаторів.
Було в мене нерозуміння, як їх кріпити і дух перфекціонізму не давав спокою.
Як виявилось, мало хто цим заморочується, а в когось вони просто на стяжках-обмежувачах лежать:
.
C124-famo-01.jpg
.
Я про ці стяжки, що на корпусах амортизаторів:
.
C124-famo-02.jpg
.
Але якщо подивитись на картінку з вумної книжки, то там має бути якась чашка:
.
C124-famo-03.jpg
.
якої в мене не було.
Тож покрутив я те все в руках. і натягнув гофри на виступи опори:
.
C124-famo-04.jpg
.
C124-famo-05.jpg
.
Тримаються надійно, не стягнеш так легко, але якось воно нефеншуйно трохи. Може хто знає, як воно правильно?

ПС. А, і ще хороша новина:

https://youtu.be/TBJS442Vpp8?si=rU785qDdZ9P97bYj
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#852 Сообщение Rost.GL » 22 апр 2024, 18:16

У мене тим часом стався камінгаут ))
Ну залишилась фарба в аерографі, то й щоб не виливати, дав рукам волю :)
.
mygeisme.jpg
.
Потратив трохи часу, розбираючись з тими редукторами, в цілому підвіскою, куди який болт треба крутити, бо скручена задня підвіска була ще тою пересортицею болтів, частина з яких взагалі непоймишо. Благо, що верхні важелі брав одним кітом, і в комплекті там всі болти-гайки є, а то б собі голову точно поламав.
Також дозібрав задні маточини.
Механізми ручника уже добре поіржавіли:
.
C124-rpbrk-01.jpg
.
Почистив:
.
C124-rpbrk-02.jpg
.
Задув тим самим кислотним грунтом і пофарбував:
.
C124-rpbrk-05.jpg
.
Поставив колодки:
.
C124-rpbrk-04.jpg
.
і гальмівні диски поприкручував:
.
C124-rpbrk-06.jpg
.
Уже лежать, чекають на підрамник з порошку. Надіюсь, скоро приїде. Тоді ж можна буде і вихлопну завершити, бо резонатор же висить на підрамнику, без нього не доварити.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#853 Сообщение Rost.GL » 24 апр 2024, 20:10

Сьогодні у мене був великий прихід :o
Прихід запчастин, а не те, що ви там собі хто подумали :wink:
Замовляв все в різний час, щось з-за кордону, а там черги зараз, і ще в трьох різних місцях. А приїхало все в один день.
.
Fiks.jpg
.
- Чи є у вас план, містере Фукс?
- Чи є у мене план? Чи є у мене план? Та у мене є цілий масляний план!
Я був трохи посміявсь на сторінці підбору Фукса з їхнього "Lubricaton plan", згадавши містера Фікса, і не тільки його ))
Але у мене тепер є свій масляний план:
.
C124-planfuchs-01.jpg
.
TITAN SUPERSYN SAE 5W-40 в двигун, 8 літрів.

Стосовно редуктора мені давав трохи вище в темі хороші поради Мореход, але я тоді забув згадати, що редуктор-то у мене з блокою, і якщо для вільного диференціалу на сайті того ж Фукса є декілька варіантів на вибір, то для limited slip - лише один.
Тому я прийняв рішення на разі залити рекомендовану оливу, а там далі вже буду по ситуації.
TITAN SINTOPOID FE SAE 75W-85, 2 літри. В мій редуктор заходить 1,3, принаймні так каже книжка.

Також взяв дві літри ZH-M (0009899103), для другого контуру гідросистеми, SWAG.

2 літри рідини для першого контуру, гідропідсилювача керма, Febi, і новий фільтр.

Літр гальмівної рідини TRW DOT-4.

На майбутнє залишиться залишиться тільки ще поміняти оливу в коробці, разом з фільтром.
Коротше, ті, хто добре знається на планах змащування одобряють ))

Изображение

Приїхали також сальники редуктора і ремкомплекти для робочих гальмівних циліндрів.
Сальники Elring, ремкомплекти Frenkit.
.
C124-saln-01.jpg
.
Півосі той, що треба точно:
.
C124-saln-02.jpg
.
Хвостовика підібрали мені за віном, били себе п'яткою в груди, що це той, що потрібно:
.
C124-saln-03.jpg
.
Будем бачити, як до хвостовика доберусь, якщо би що, то завжди можна поміняти.

Ще з Європи приїхали сайлентблоки підрамника, оригінальні.
.
C124-sailbl-01.jpg
.
А коли я те все позабирав, зателефонували з тої самої шиномонтажки, що можна приїжджати.
І от, краса:
.
C124-rpidr-01.jpg
.
C124-rpidr-02.jpg
.
C124-rpidr-03.jpg
.
Пісок-порошок обійшовся в 2500 грн.
А раз уже все є, взявся сайленти запресовувати.
І що я вам скажу. Якщо захочете самотужки обслуговувати мерседес, купіть спочатку вісімку :)
Проставку для запресовування більших, трохи помізкувавши, зробив з тарілок передніх амортизаторів зубилка.
.
C124-zaprsail-01.jpg
.
C124-zaprsail-02.jpg
.
Хотів, щоб тиснуло одночасно і в центр, і по краях. Так і вийшло.
І перший пішов:
.
C124-zaprsail-03.jpg
.
C124-zaprsail-04.jpg
.
Для менших підійшла інша тарілка, але теж з комплекту передніх опор вісімки, на цей раз тунінгових, від SS20. І скажіть, що це не ідеально? ))
.
C124-zaprsail-05.jpg
.
C124-zaprsail-06.jpg
.
І другі дві теж на своїх місцях.
.
C124-zaprsail-07.jpg
.
А далі ся свище буде...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
gekka33
Эксперт
Сообщения: 1412
Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
Имя: Евгений
Авто: W124 300D
Откуда: Украина,Донецкая обл.

C124 E320: джентльмен з м’язами

#854 Сообщение gekka33 » 24 апр 2024, 21:37

Привіт,чи були якісь позначки на передніх сайлентах редуктора? Я теж замовив оригінальні,хоч по ціні вони були недорогі,і прийшли якісь вироби без букв і цифр.
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1321
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#855 Сообщение Rost.GL » 24 апр 2024, 22:07

gekka33 писал(а):
24 апр 2024, 21:37
Привіт,чи були якісь позначки на передніх сайлентах редуктора? Я теж замовив оригінальні,хоч по ціні вони були недорогі,і прийшли якісь вироби без букв і цифр.
Передні редуктора у мене добряче так поіржавілі, тому навряд чи там щось залишилось, навіть якщо і колись було. Зрештою, я і не знаю, оригінальні вони, чи колись міняні. Завтра в гаражі ще раз на них гляну.
Оригінальні нові вже не поставляються, тому я замовляв одразу Corteco.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Виктор и 10 гостей