C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#811 Сообщение pruban78 » 09 мар 2024, 21:44

Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 20:54
pruban78 писал(а):
09 мар 2024, 20:25
Який герметик використовуєте?
Покривний, під пензель, APP в банках. Шовний Molder, здається, якщо не плутаю. Гляну в гаражі, бо не можу фотку знайти, в мене в галереї засилля мерседеса )))
Цей молдер, коли застигає, залишається таким непогано еластичним, мені сподобався.
АРР в банці не радив би.
Пересихає і тріскається.

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#812 Сообщение Rost.GL » 09 мар 2024, 21:45

glinolub писал(а):
09 мар 2024, 21:06
Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 20:54
Покривний, під пензель, APP в банках
Мой маляр АРР под кисть не любит использовать. Говорит, что жестковат и потом со временем может лопнуть. А вот шовный, как раз, АРР использует
Трохи є таке, після висихання жорсткуватий, але я ж його не на голий метал кладу, а на епоксидний грунт + фарба, тому він потрібен виключно для механічного захисту від удару.
А який під пензель не жорсткий? Бо тих продаванів в магазинах нічого не допитаєшся. У них стандартна відповідь: всі беруть :smile:

Шовний APP теж пробував, він кращий, так, але отой молдер ще кращий виявився. Принаймні на мій смак.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#813 Сообщение pruban78 » 09 мар 2024, 21:47

glinolub писал(а):
09 мар 2024, 21:06
Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 20:54
Покривний, під пензель, APP в банках
Мой маляр АРР под кисть не любит использовать. Говорит, что жестковат и потом со временем может лопнуть. А вот шовный, как раз, АРР использует
З АРР можна використовувать тільки MS-polimer.
Це єдиний продукт в АРР,що я використовую)

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#814 Сообщение pruban78 » 09 мар 2024, 21:54

Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 21:45
glinolub писал(а):
09 мар 2024, 21:06
Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 20:54
Покривний, під пензель, APP в банках
Мой маляр АРР под кисть не любит использовать. Говорит, что жестковат и потом со временем может лопнуть. А вот шовный, как раз, АРР использует
Трохи є таке, після висихання жорсткуватий, але я ж його не на голий метал кладу, а на епоксидний грунт + фарба, тому він потрібен виключно для механічного захисту від удару.
А який під пензель не жорсткий? Бо тих продаванів в магазинах нічого не допитаєшся. У них стандартна відповідь: всі беруть :smile:

Шовний APP теж пробував, він кращий, так, але отой молдер ще кращий виявився. Принаймні на мій смак.
Для механічного захисту...таке собі.
Відколеться від першого камінця.
На епоксидний грунт,теж великих надій не покладайте.
В агресивних середовищах,де можуть бути механічні пошкодження його краще не використовувати.
Там краще віддати перевагу кислотному грунту.

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#815 Сообщение Rost.GL » 09 мар 2024, 22:11

pruban78 писал(а):
09 мар 2024, 21:54
Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 21:45
glinolub писал(а):
09 мар 2024, 21:06
Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 20:54
Покривний, під пензель, APP в банках
Мой маляр АРР под кисть не любит использовать. Говорит, что жестковат и потом со временем может лопнуть. А вот шовный, как раз, АРР использует
Трохи є таке, після висихання жорсткуватий, але я ж його не на голий метал кладу, а на епоксидний грунт + фарба, тому він потрібен виключно для механічного захисту від удару.
А який під пензель не жорсткий? Бо тих продаванів в магазинах нічого не допитаєшся. У них стандартна відповідь: всі беруть :smile:

Шовний APP теж пробував, він кращий, так, але отой молдер ще кращий виявився. Принаймні на мій смак.
На епоксидний грунт,теж великих надій не покладайте.
В агресивних середовищах,де можуть бути механічні пошкодження його краще не використовувати.
Там краще віддати перевагу кислотному грунту.
Де є небезпека удару, я епоксидний завжди накриваю фарбою, для захисту. Кислотний, звісно, тєма, але його одразу треба крити акриловим грунтом + фарба, що в процесі робіт славно кумарить )
Якщо цього не зробити, він одразу почне випрацьовувати свій ресурс.
Коротше, вічна тема протистояння реактивного з епоксидним :) Я більше адепт епоксидного.
pruban78 писал(а):
09 мар 2024, 21:54
Для механічного захисту...таке собі.
Відколеться від першого камінця.
Мене втішає, що не так багато місць в машині потребували покривання герметиком, основна частина в заводському залишилась.
А який покривний таки не стає жорстким?
В деяких більш критичних місцях я розмазував по поверхні шовний.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#816 Сообщение pruban78 » 09 мар 2024, 22:24

У епоксидного грунту фізична адгезія.
Якшо камінець його пробивпє до металу,самі не помітите,як в тому місці виросте ржавий гриб.
У кислотного хімічна адгезія,він дає фосфатацію металу і не дає так швидко розходитись корозії під лфп.
По герметику - раджу спробувати ms-polimer любого виробника: APP, 3M,Teroson,Sika,Novol та інших.

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#817 Сообщение Rost.GL » 09 мар 2024, 23:10

pruban78 писал(а):
09 мар 2024, 22:24
У епоксидного грунту фізична адгезія.
Якшо камінець його пробивпє до металу,самі не помітите,як в тому місці виросте ржавий гриб.
У кислотного хімічна адгезія,він дає фосфатацію металу і не дає так швидко розходитись корозії під лфп.
По герметику - раджу спробувати ms-polimer любого виробника: APP, 3M,Teroson,Sika,Novol та інших.
Паша, можемо на ти? А то в мене фобія розвивається, починаю оглядатися і шукати того другого :)

Це вічний технологічний конфлікт, реактивний проти епоксидного.
Епоксидний - ізолятор. Єдиний з грунтів. Тому якісно нанесений, він дуже добре захищає.
Більше 10 років назад я реставрував вісімку свою. Вірніше, не я, а під моїм наглядом сусід-кузівник. Звісно, як тільки я не встигав втрутитись, він робив лажу, але таки он вона, стоїть зараз під вікном, все ще жива:
.
photo_2024-03-09_22-58-39.jpg
.
Деякі кузовні елементи, тоді куплені, відпісочені і одразу покриті епоксидним, але не використані, лежать досі в досить вологому місці, так ся стало, і мають вигляд кращий, ніж щойно з магазину, жодної іржавої точки. Тому в ефективності епоксидного грунту в мене нема жодних сумнівів. Питання лише в тому, що він жорсткий, тому його досить сильний удар може пробити, так. І для захисту від цього його обов'язково покривають фарбою, а далі, за потребою, антигравієм чи герметиком. Пробити каменю цей "пиріг" уже майже нема шансів.
Стосовно реактивного. Він не ізолятор, вода крізь нього потрапляє до металу. Як і акриловий грунт, яким обов'язково накривають одразу реактивний, він також гігроскопічний. В реальності це означає, якщо я в процесі ремонту щось хочу захистити і залишити на пів року до подальшої обробки, мені обов'язково треба це все ще й пофарбувати. Тобто. відчутно більше роботи.
Далі, що відбувається, коли пробиває фарбу над кислотником. Він починає хімічно реагувати, не даючи металу кородувати. Але його ресурс теж не безмежний, і через декілька місяців, чи пів року, іржавий гриб також почне рости, хоча повільніше, ніж у випадку з епоксидним. Та епоксидний важче пробити.
Тому на мій погляд кожна з цих технологій має однакове право на використання, при грамотному підході. А використання епоксидного в таких от тривалих проектах, на мій погляд, таки значно технологічніше.

Ну але кожному своє, і це класно, що є вибір.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#818 Сообщение pruban78 » 10 мар 2024, 06:29

Я користуюсь і епоксидним і кислотним.
Але перевагу віддаю кислотному.
Раніше більше подобався епоксидний,коли його активно почали просувати на нашому ринку.
А тепер маю свій досвід,наблюдаючи за своїми машинами.
123 під епоксидним виглядає чудово,бо в основному стоїть в гаражі,а опель,який їздить кожен день,цвіте під епоксидним.В основному там ,де прилітають камінці (перерня панель,капот,передні крила)
Місця під кислотним виглядають краще.

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#819 Сообщение Rost.GL » 14 мар 2024, 20:25

pruban78 писал(а):
10 мар 2024, 06:29
Я користуюсь і епоксидним і кислотним.
Але перевагу віддаю кислотному.
Раніше більше подобався епоксидний,коли його активно почали просувати на нашому ринку.
А тепер маю свій досвід,наблюдаючи за своїми машинами.
123 під епоксидним виглядає чудово,бо в основному стоїть в гаражі,а опель,який їздить кожен день,цвіте під епоксидним.В основному там ,де прилітають камінці (перерня панель,капот,передні крила)
Місця під кислотним виглядають краще.
Все це добре в умовах сферичного кузова у вакуумі. А коли починається життя, я не дуже розумію, як мені вклинити реактивний грунт в техпроцес.
З епоксидним все просто, він ізолятор, його можна (і часто треба) наносити на все, крім кислотного. Кислотний же можна наносити лише на чистий метал. І добре, якщо береться якась деталь, повністю очищається від усіх покриттів, піском, наприклад, тоді можна і кислоту по всіх канонах. А якщо певна невелика ділянка лише?
Ну тобто все дуже добре з кислотним, якщо це або нова деталь, яку одразу в пісок, тоді реактивний-акриловий, і одразу в фінішну обробку, під фарбу-лак. Або якщо відновлення "на всі гроші", коли весь кузов ремонтується, вариться, далі все повністю в пісок і знову кислотний-акриловий. А якщо все, як у мене, носить скоріше локальний характер, не знаю, як, не порушуючи технологію, застосувати кислотний.
А епоксидним накрив, чимось від удару захистив - і всьо.
Коротше, обидва способи мають право на життя, головне дотримання технології. Можна дотримати - застосовуємо, не можна - шукаємо іншу технологію. Якось так.
І, до речі, американці дуже щільно на епоксидних грунтах сидять. Там навіть є у них спеціальні епоксидники під нанесення валиком.
Знову ж, я не планую їздити на мерсі взимку, бо ну його нафіг. А більшість кузовних проблем виникає власне внаслідок зимової експлуатації.

На і я працюю, працюю. Щоб не думали, що сачкую :)
Просто весна, крім часу загострень неврології, це ще час купи днів народжень в близьких друзів, тому не все так просто в житті реставратора вічних цінностей :)
Але я рухаюсь, та. Просуваюсь.
.
C124-lightend-01.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 2792
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#820 Сообщение HenK » 14 мар 2024, 21:24

Rost.GL писал(а):
14 мар 2024, 20:25
і я працюю, працюю...
я рухаюсь, та. Просуваюсь.
А выезжать на авто когда думаешь? :)
Rost.GL писал(а):
14 мар 2024, 20:25
і...Просто весна,
ну календарно Весна наступает 22 марта, так что есть неделька....
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#821 Сообщение Rost.GL » 15 мар 2024, 22:42

Сьогодні у мене трохи питань.
Перше стосовно страховочної перемички кардану, обведена на фото червоним гайка - пневматичний гвинтокрут не бере, труба один метр - гнеться, але теж не бере. Ще може погрію газом. Але я правильно розумію, що це таки гайка, і вона відкручується? ))
.
C124-ga.jpg
.

Питання стосовно підрамника.
В моєму стоять (стандартна підвіска, не спорт-лайн):

задні сайлентблоки, A1243510242, є в наявності (51.62 € за штуку). В смислі, під замовлення, тиждень-два - і приїдуть.

передні сайлентблоки, A1293511542, теж є (47.86 € за один).
І от тут питання. Є така річ, як ремкомплект передніх сайлентблоків, в склад яких, наскільки я розумію, входить пара сайлентблоків, пара болтів і тих тарілок обгумованих. Є два номери, A1243508608 і A1243500441. Перший уже не знайти, а другий, той що A1243500441 є, і вартість його 72.97 €.
Чому один сайлентблок A1293511542 коштує 48 євро, а пара з болтами і тарілками - 73?

Далі пара задніх сайлентблоків редуктора, A1243527765, 16.93 € за штуку.

пара передніх редуктора A1243511342, і тут я теж щось не розумію, тому що вартість видає 79.79 €. Вони парами продаються, чи це за один? Бляха, це просто плоска тарілка, дві шайби, між якими гума. Дійсно 80 євро за один??? :???:

Буду вдячний за роз'яснення і промивання моїх закипівших мізків :)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
gekka33
Эксперт
Сообщения: 1385
Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
Имя: Евгений
Авто: W124 300D
Откуда: Украина,Донецкая обл.

C124 E320: джентльмен з м’язами

#822 Сообщение gekka33 » 16 мар 2024, 01:10

Невже немає аналогів,чи важливий тільки оригінал.
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#823 Сообщение Rost.GL » 16 мар 2024, 01:24

gekka33 писал(а):
16 мар 2024, 01:10
Невже немає аналогів,чи важливий тільки оригінал.
Думаю, що в підрамник краще оригінал. Воно то всюди краще оригінал, але підрамник - це таки база :)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16955
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#824 Сообщение glinolub » 16 мар 2024, 12:14

Их уже приличного качества аналогов нет
только среднего и низкого качества
Кстати, оригинал может уже и не поставляться
В прайсе есть, но на складах может уже не быть

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16955
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#825 Сообщение glinolub » 16 мар 2024, 12:41

Rost.GL писал(а):
15 мар 2024, 22:42
ара передніх редуктора A1243511342, і тут я теж щось не розумію, тому що вартість видає 79.79 €. Вони парами продаються, чи це за один? Бляха, це просто плоска тарілка, дві шайби, між якими гума. Дійсно 80 євро за один???
да, это цена за один

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость