C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#796 Сообщение Rost.GL » 23 фев 2024, 14:48

glinolub писал(а):
23 фев 2024, 11:25
Рост, вот только не обижайся, скажи, ты не видел, в каком состоянии машина, когда покупал, или лучше не было?
Или они уже все такие?
Или ты сознательно искал, на чем потренироваться в сварке?
photo_2024-02-23_13-42-05.jpg
:lol:
Я теж думав, що існують ці машини в кращому стані. Навіть одну таку бачив, уже про неї тут згадував - ляля, просто завод. Пригнали її давно, на бляхах, але не змогли розмитнити (причин не знаю). Потім розбирали, і я ото побачив, як виглядає ідеальний кузов.
Можливо, є ще декілька. Мені навіть пару раз попадалось відео, де показували чудово збережені екземпляри. Правда, все рівно в цих автомобілях є одна капосна річ. Вона допомогла їм дожити до такого поважного віку, але через неї важко на огляді оцінити реальний стан кузова - герметик. Часто буває, що ніби все добре, але насправді під герметиком металу вже нема, або є, але уже пішла іржа, а це означає, що поки ти будеш думати, що з зозулькою все в порядку, іржа порозповзається на пів машини. Ну і не треба забувати про вартість на сьогодні таких збережених авто. Недавно тут проскакувало оголошення дійсно збереженої купе (напевно) за 40 тисяч. А в мене, після усіх тих життєвих перипетій і затрат такої суми точно не було.
Можна було купити машину вже кимось відновлену, як мені багато хто і радив. На той момент, в 21-му році, коли я купував, в продажі було купе Сергія Удава, за 15, здається. Я говорив з Сергієм, він в кузовню машину віддавав знайомому, той зробив, що було потрібно, але що конкретно і як зробив - ніхто ж не знає, навіть сам Сергій. В такому підході нема нічого зазорного, так роблять 99% власників - віддають машину майстру, з надією, що все зробиться як слід. І на словах майстрів воно завжди так і робиться. Тільки от з кузівниками я стикався в житті багато, і слова мого товариша, мовляв "всі кузівники козли" були сказані не безпідставно. Ні, не всі, є 1% порядних і крутих майстрів. Я б сказав скоріше 0,1%, але будемо оптимістами. І що відрізняє цих людей? Цінник. Який абсолютно справедливий. І саме тому далеко не кожен власник купешки, віддасть машину їм в роботу. Через оцю саму ціну. І тому що інший знайомий кузівник завжди розкаже, що в нього буде ні разу не гірше, навіть краще, тільки в 5 раз дешевше... ага.
Тому купувати машину після відновлення кимось невідомим я не хотів. Ну погодьтеся, прикро заплатити +10 тисяч за "відновлену", яку через 5 років можливо доведеться ще раз відновлювати. Краще вже одразу брати під власне відновлення.
А інших варіантів і не було. Ще був за 7500 отой, як казали, франкенштейн з нафарбованими губами, теж в Одесі. І десь в Карпатах за 6500 також "після відновлення", тільки я навіть на виставлених фотках уже знайшов вспучену фарбу.

Ну а тепер про мою. Насправді, з нею немає якихось критичних проблем. Я чудово від'їздив перший сезон, накатав фантастичних 10 000 км. Нічого не відпало і не зламалось. Я міг ще декілька років спокійно їздити так, як було, навіть довше, як би і зробили більшість людей на моєму місці. Ну виправивши пару видимих коцок. Усі лонжерони в машині живі на 100%, без слідів іржі, а той 0,01% трохи пошкодженого - суща дрібниця і легко виправилось. Пороги теж в дівочому заводському стані, тільки піддомкратники уже здавались, а в кого вони в доброму стані? І машину я спокійно піддомкрачував, вони не перетворились в труху.
Проблемні стакани - але це локальна проблема, та й вони теж би ще витримали декілька років. Як і ніші багажника, які теж гнилі практично у всіх. Копита? Я недавно тут згадував, як у купе одноклубника, просто ідеальне зовні, відірвалось відгнивше копито. І він, як і 99% власників, віддав своїм кузівникам, які що? Правильно, поверху приварили куски заліза, сховавши гниле всередині. Отак, як і в мене було. Тобто, відтермінували вирішення проблеми на декілька років, тільки от вирішення це тоді буде уже складнішим на порядок.
Повторюсь, з моєю машиною нема нічого критичного. Просто мало хто показує весь процес кузовні в деталях, особливо, як це повинно бути зроблене. А тих, хто показує - ніхто не дивиться і не читає, бо це страшне занудсто, кузовня. Я це все публікую з метою власне трохи відкрити очі, як має виконуватись такий ремонт. Не ідеальний, за всі гроші світу, коли кузов весь розбирається, везеться на стапель, перевіряється, потім в пісок і так далі. А в простих умовах, з мінімально-необхідним набором обладнання, при бажанні навіть своїми руками, але щоб максимально якісно. І саме через малу обізнаність весь цей мій процес може викликати враження, ніби машину було простіше віддати на шрот :) Напевно більшість янг-таймерів знаходяться в такому ж, як мінімум, стані. Але ніхто про це не знає, бо власники теж не знають, або не розказують :)
Ну і виправити всі проблемки можна було просто за зиму, май я можливість працювати кожен день з ранку до вечора. Але я через ці мої всякі обставини відгріб добряче по неврології, тому виходить працювати по декілька годин і не завжди кожен день. Через це й так розтяглося в часі. Та й війна теж додала.
glinolub писал(а):
23 фев 2024, 11:25
Просто мне кажется, что человек, который продал тебе это купе, до сих пор поднимает тосты за твое здоровье)))
Ведь он столько работы свалил со своих на твои плечи
Не думаю. Він був ветеринарним лікарем, в техніці не дуже обізнаним. Продавав у зв'язку з життєвими обставинами.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#797 Сообщение Rost.GL » 23 фев 2024, 14:53

Вдогонку. Я не торкався окремих випадків автомобілів у дійсно чудовому стані, які є в руках справжніх поціновувачів.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 2794
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#798 Сообщение HenK » 23 фев 2024, 17:30

похоже ценность процесса восстановления становится выше стоимости самой машины.
сам процесс сварки и ремонта выглядит очень круто и наверно познавательно в том плане что какие по факту могут быть олдскульные тазики, это если взять в руки болгарку с металлической щеткой - не все конечно, но и бОльшая часть таки это не музейные экспонаты.
Не жалко будет потом ездить по нашим дорогам и по сути приводить в тоже состояние что и до такого ремонта? или самый лучший итог такой работы будет продажа?
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#799 Сообщение Rost.GL » 23 фев 2024, 20:01

HenK писал(а):
23 фев 2024, 17:30
похоже ценность процесса восстановления становится выше стоимости самой машины.
сам процесс сварки и ремонта выглядит очень круто и наверно познавательно в том плане что какие по факту могут быть олдскульные тазики, это если взять в руки болгарку с металлической щеткой - не все конечно, но и бОльшая часть таки это не музейные экспонаты.
Не жалко будет потом ездить по нашим дорогам и по сути приводить в тоже состояние что и до такого ремонта? или самый лучший итог такой работы будет продажа?
Я от взагалі не заморочуюсь з питаннями ціни. Цей автомобіль - ідеально мій. Тобто, він виражає на 100% мої цінності. Це вища ступінь механічного ідеалу, так би мовити. Все, що пішло у німців далі - це перехід до імітацій, комп'ютеризація, ну і купа компромісів, які цей самий ідеал потихеньку хоронили.
Тобто, на мій погляд, механічно більш досконалого автомобіля у них, напевно, уже й не було.
І, звісно, божественне хард-топ купе - це вінець творіння.
До речі, отой одноклубник, якого я згадував вище, у нього крім 124 купе є ще купе 215 на V8. І за його ж словами 124 більш емоційний і кайфовий. Тобто, це не тільки моя однобока точка зору.
Чи буде шкода їздити по дорогах? Ні, звісно. Я ж для цього його і роблю. А їздити я люблю більше, ніж робити :) Але тільки їздити - теж замало. Тому що робити свій автомобіль більш досконалим - дуже велике задоволення. Я ж казав, я повністю відшиблений петролхед :)
І продавати його теж не збираюсь, за одним винятком - якщо, ану ж, правда мені досі ще ніколи не везло, щоб от так щось отримати від життя, все в мене дається через працю, але от якщо знайдеться такий самий, тільки з перламутровими ґудзиками таке саме, тільки в ідеалі... Розмріявсь, так? :-)

Ну а зробити з якоїсь старої машини ляльку можна, якщо вона ще не перейшла точку неповернення. Тобто, якщо кузов ще таки є. Бувають повні відновлення, але уже для дуже знакових автомобілів, бо це довго, шалено в квадраті дорого і в більшості випадків позбавлено смислу :)
Стосовно того, які машини варто реставрувати. Це або дійсно якісь символи, типу от 123/124/126 купе, перший/другий гольф і тому подібні. Або ті, що мають просто особисту цінність.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#800 Сообщение Rost.GL » 23 фев 2024, 20:05

Ну а я продовжую занудну кузовню.
Ще пару змін у місці кріплення лівого заднього амортизатора. Приварив вчорашньо виготовлену латку:
.
C124-rlamo-14.jpg
.
C124-rlamo-15.jpg
.
І доробив її продовження вверх. І погрунтував.
.
C124-rlamo-16.jpg
.
C124-rlamo-17.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#801 Сообщение Rost.GL » 23 фев 2024, 20:23

Отут от як раз зараз людина робить 126 для клієнта: https://e-drive.com.ua/post/75870
Ну чесно, я би вже вважав такий автомобіль реально клієнтом шроту і все це недоцільним. На фоні його мій - взагалі як новий :)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Ник 78
Эксперт
Сообщения: 1017
Зарегистрирован: 24 дек 2013, 20:45
Имя: Николай
Авто: корч військовий
Откуда: Одесса

C124 E320: джентльмен з м’язами

#802 Сообщение Ник 78 » 24 фев 2024, 15:07

Живий коштує майже як нове.
Жизнь - говно! Но мы с лопатой!

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#803 Сообщение Rost.GL » 24 фев 2024, 20:45

Хендкрафтед мерседес? Йєсс! :smile:
Таки нациганив по сусідах кусочок залізяки товщиною 2 мм, бо якось купувати лист під таке надто задорого, і ото напиляв-наварив:
.
C124-rlamo-18.jpg
.
C124-rlamo-19.jpg
.
.
C124-rlamo-20.jpg
.
Квітка вже прямо розпускається, ще зовсім трошки, і святкуємо.

ПС. А, з весною! Уже у нас сьогодні нарешті запахло весняним запахом :)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#804 Сообщение Rost.GL » 28 фев 2024, 19:24

Що ж, вже майже-майже все, останній ривок залишився, пару дрібниць.
.
C124-rlamo-21.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#805 Сообщение Rost.GL » 01 мар 2024, 22:41

Декілька днів більше займався велосипедом, ніж машиною. Бо сезон насувається, і за велопокатеньками вже скучив. Кумедно, що восени уже так їздив, бо скоріше треба рухатись, а після піврічної перерви дійсно хочеться, навіть сто раз їждженими дорогами.
Минулого сезону не витримало кріплення бризговиків і трохи відламалось, я його перемотав ізоляційною стрічкою, щоб доїхати додому, але по факту так пів сезону і від'їздив )) Хоч ізострічка була і не синьою )
А зараз кріплення поварив, черговий раз покайфував, наскільки добре бути зварювальником, бризговики самі підремонтував і замінив один елемент, який мені не подобався. І ото сьогодні уже все пофарбував:
.
Velo.jpg
.
Скажу непогано так вийшло, ареграфом таки. І шагрень є, і блищиться, як ... щось там блищиться )
Заодно замінив гальмівні колодки, бо восени, як ставало прохолодніше, уже починали пищати. Так, колодки пищать не лише в автомобілях ))
Ну і ще усіляких дрібниць поробив, щоб в новий сезон з красивим велом.

А в мерседесі доварив останню латку дрібненьку і все пофарбував.
.
C124-rlamo-end-01.jpg
.
Далі ще пошкробати по днищу в парі місць, де такі іржаві точки поверхневі видніються, погрунтувати-пофарбувати, і можна буде вітати.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#806 Сообщение Rost.GL » 09 мар 2024, 19:01

Ото давно не писав, аж тема з активних зникла, довелось шукати, де ж вона тут :)
А новин трохи є, і різних.

Отже, спершу з кузовом. Завершив нішу запасного колеса, довелось ще по центру латочку вварити.
.
C124-nzp-01.jpg
.
Ну і сьогодні, щоб не відтягувати, одразу закатав віброю, бо була та ніша надто гулкою.
.
C124-nzp-02.jpg
.
Далі подихав герметиком, позамазував все до того зроблене/пофарбоване.
Аж шкода було мазати арки, так красиво фарба блищала :)
.
C124-raend-01.jpg
.
C124-raend-02.jpg
.
І пройшов усі щілини з боку багажника. Воно вже за той час встигло пилом припасти :)
.
C124-raend-03.jpg
.
C124-raend-04.jpg
.

Ну і пора ж уже заводити машину, а знову ставити старий глушник кумарить, він ще й важкий, як холєра, бо нероз'ємний, а в новому резонатор окремо і глушник окремо. Тому ще 27 лютого, з думкою, що пора вже вирішити нарешті з каталізатором. зайшов на сайт Магнафлов, а там ціна зі 146 доларів, скільки він завжди коштував, з'їхала до 124. І тут я зрозумів, що це знак, 124 уй точно пасують до 124-го мерседеса, і треба брать :)
Зареєструвався на сторінці міжнародної нової пошти, вони дають адресу свого складу в Штатах, яку вказуєш при купівлі в магазині, далі бай нав, $132,22 з таксами, тоді реєструєш трек-номер на сайті НП, і далі тільки чекати.
І ото сьогодні забрав. Заважив кат 3,5 кг, на 916 грн. доставки. Кумедно, що по Штатах він їхав довше, ніж звідти до мене :)
Всього менше 160 доларів, ну чи не приємно! Ще й як.
MagnaFlow Standard Grade Federal / EPA Compliant Universal Catalytic Converter 94008
Цікаво, що раніше цей кат мав у переліку сумісних і M104, але зараз їх щось перековбасило, і вони залишили в тому списку лише V8, а для рядної шістки пропонується ось це:
.
mf-exh.jpg
.
І воно би може норм, якщо взяти увесь їхній тракт, але коли треба поміняти лише кат, 93507 не підходить, бо має один вхід і два виходи, а перед ним американці поставили Y-пайп. В штатній системі мерседеса ж ідуть дві труби від двигуна аж до резонатора, і стоїть X-пайп. Тому треба брати 94008.

Ну і:
.
C124-exh-01.jpg
.
C124-exh-02.jpg
.
Спереду треба буде приваритись до труб після X-пайпу, а після ката стикуватись із резонатором.
.
C124-exh-03.jpg
.
Так що поїхав я у глушникoff, той чарівний магазинчик, де вже брав гачки для підвішування глушника, і набрав трохи всякого ще на 900 грн.
.
C124-exh-04.jpg
.
Дуже доречно у них знайшлося як раз потрібна кількість перехідників, які вдягаються на трубу дуже щільно, і можна хомутом затягнути. можна приварити:
.
C124-exh-05.jpg
.
Їх точно використаю перед катом, а от чи їх же поставлю для з'єднання з резонатором - не знаю, бо дуже вже важко їх розбирати, якщо така потреба буде. Можливо надумаю щось інше, дасть ся чути.

Ну і на кінець зібрав вже свого вела, помитого-почищеного-перемазаного де треба маслом, і з новими бризговиками. Вони висохли, полірнув, і чудово виглядають:
.
vel-01.jpg
.
vel-02.jpg
.
Тепер я у мами ще й маляр, уже офіційно :lol:
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#807 Сообщение pruban78 » 09 мар 2024, 20:25

Який герметик використовуєте?

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1023
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#808 Сообщение Rost.GL » 09 мар 2024, 20:54

pruban78 писал(а):
09 мар 2024, 20:25
Який герметик використовуєте?
Покривний, під пензель, APP в банках. Шовний Molder, здається, якщо не плутаю. Гляну в гаражі, бо не можу фотку знайти, в мене в галереї засилля мерседеса )))
Цей молдер, коли застигає, залишається таким непогано еластичним, мені сподобався.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16955
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#809 Сообщение glinolub » 09 мар 2024, 21:00

pruban78 писал(а):
09 мар 2024, 20:25
Який герметик використовуєте?
Паш, а ты какой?

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16955
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#810 Сообщение glinolub » 09 мар 2024, 21:06

Rost.GL писал(а):
09 мар 2024, 20:54
Покривний, під пензель, APP в банках
Мой маляр АРР под кисть не любит использовать. Говорит, что жестковат и потом со временем может лопнуть. А вот шовный, как раз, АРР использует

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя