C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#781 Сообщение Rost.GL » 12 фев 2024, 20:19

Кронштейн глушника фарбою задув гарно.
.
C124-exhner-12.jpg
.
І взявся за праве кріплення амортизатора.
Ні, таки теплилася надія, що ану ж, повідпилюю трохи, а іржа залізла недалеко, я почищу, доварю, і швидко буде квітка. Тим більше, що з боку арки почистилось взагалі повністю, слідів рудої з того боку не було. Мрійник.
Ось що класично трапляється, коли біологічний вид жиштянчик звичайний виконує типу ремонт вузла шляхом обварювання пошкодженого, а не повного вирізання з подальшою заміною на нове. А шо, ше походить!
.
C124-rramo-03.jpg
.
Коротше, даремно потратив час, треба було одразу вирізати під повне відновлення.
.
C124-rramo-04.jpg
.
C124-rramo-05.jpg
.
Далі бу...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
hahol
Мистер Пятница
Сообщения: 10955
Зарегистрирован: 26 сен 2011, 23:55
Имя: Сергій
Авто: Біляш
Тел.: О969Ч92IIЧ
Откуда: Київ-Умань

C124 E320: джентльмен з м’язами

#782 Сообщение hahol » 13 фев 2024, 09:55

Я от читаю уже скільки часу вашу роботу і все більше дивуюсь, звідки таке потужне невтомне терпіння :wink:
Толик https://www.drive2.ru/r/seat/toledo/514602778954302511/
ex W124 coupe E320 Мурка forum.benzua.com/viewtopic.php?p=11673123#p11673123
ex W124 coupe C230 Зозулька drive2.ru/r/mercedes/288230376151936211/
ex W124 coupe E320 Мурка drive2.ru/r/mercedes/484876/
ex W124 E420
ex Hyundai Lantra II Зелёнка drive2.ru/r/hyundai/459389153298089634/
Изображение

Аватара пользователя
Ник 78
Эксперт
Сообщения: 1074
Зарегистрирован: 24 дек 2013, 20:45
Имя: Николай
Авто: корч військовий
Откуда: Одесса

C124 E320: джентльмен з м’язами

#783 Сообщение Ник 78 » 13 фев 2024, 15:54

Дай Боже!
Жизнь - говно! Но мы с лопатой!

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#784 Сообщение Rost.GL » 13 фев 2024, 20:42

hahol писал(а):
13 фев 2024, 09:55
Я от читаю уже скільки часу вашу роботу і все більше дивуюсь, звідки таке потужне невтомне терпіння :wink:
Насправді я досить нетерпляча людина. Важко мені дається повторювана багатократно монотонна робота.
Але одночасно я технар до мозку костей, як то кажуть. І петролхед на цілу голову )
Напевно, любов до автомобілів, і конкретно цього, 124 купе, який є дійсно вираженням моєї суті, бо мій девіз по життю "краще один хороший цвях, ніж десять мікросхем", "життя надто коротке, щоб робити нудні речі", ну і ще "хочеш щось зробити добре - зроби це сам", тож це все надихає і дає терпіння до деякої одноманітності кузовні :)
Зрештою, кататись я люблю ще більше, і пора вже таки доробити, бо час іде.
Цікаво, буває таке в когось? Що от просто їдеш, і несподівано находить реальне щастя. Усмішка дурнувата на всю мармизку, і тобі нічого більше не треба, як от просто їхати, катосити :eek:
До речі, мені сьогодні снилось, що я кудись їду своїм 124-им, ці обгони на трасі, коли тапку притиснув, на спідометрі під 200, і за тобою тільки куриться :) Та, я, буває, трохи порушник швидкісного режиму, моментами, і навіть уві сні :)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#785 Сообщение Rost.GL » 13 фев 2024, 20:55

Ну що ж, Ссанйонг мені у Мерседес, був на базарчику, а то кораловий диск закінчився, заодно зайшов до корейського магазинчика і взяв скоби кріплення заднього стаба.
З металевого металу, не з пластиліну, міцні, якісні. По 180 грн за штуку. В противагу мерседесівських супероригінальних за 800 під замовлення з Європи чи 1000...1300, якщо на завтра.
.
C124-ssjo.jpg
.
Уникнувши зайвого марнотратства, випиляв латку:
.
C124-rramo-06.jpg
.
От не можу я зрозуміти цей метал, що в 124-му на арках, на підлозі здебільшого. Таке враження, що якийсь вміст цинку в ньому є, чи що, бо вариться дуже специфічно - плюється, легко прогорає. Мушу варити на меншій напрузі і з більшою подачею, і все рівно іноді пропалює.
Ну але приварив.
.
C124-rramo-07.jpg
.
Потім відпиляв основну частину, вона таки здебільшого металева, тому трохи підремонтую, підварю, і приварю назад. Вже почав.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
gekka33
Эксперт
Сообщения: 1417
Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
Имя: Евгений
Авто: W124 300D
Откуда: Украина,Донецкая обл.

C124 E320: джентльмен з м’язами

#786 Сообщение gekka33 » 13 фев 2024, 22:20

Rost.GL писал(а):
13 фев 2024, 20:42
буває
в мене буває,але тільки коли їду на байку )))
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 8075
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#787 Сообщение Goodvin » 14 фев 2024, 00:27

Насчёт аргона. У меня товарищ варит часто, в принципе хорошо, хороший шов. В углекислоте. Сейчас он переехал в Германию и работает на одном сервисе. Так вот, варит он так себе сейчас, нормальный шов у него до сих пор не получается и он винит в этом именно аргон. Говорит что ничего не получается из за аргона, я не в курсе как это всё работает, но он хочет заказать углекислоту, но она тут что то очень дорогая, а аргон на сервисе есть. Вот и мучается.
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE ЕХ
Saab 9-5 2.0turbo
Изображение

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#788 Сообщение Rost.GL » 14 фев 2024, 00:47

Goodvin писал(а):
14 фев 2024, 00:27
Насчёт аргона. У меня товарищ варит часто, в принципе хорошо, хороший шов. В углекислоте. Сейчас он переехал в Германию и работает на одном сервисе. Так вот, варит он так себе сейчас, нормальный шов у него до сих пор не получается и он винит в этом именно аргон. Говорит что ничего не получается из за аргона, я не в курсе как это всё работает, но он хочет заказать углекислоту, но она тут что то очень дорогая, а аргон на сервисе есть. Вот и мучается.
Це він напівавтоматом варить? Я от власне трохи ютуб потрусив, і так виглядає, що вуглекислота для MIG/MAG дійсно найкраще, для сталі, хоч чорної, хоч нержавійки. Аргон вже треба, якщо TIG-пальник використовувати, він в кислоті не працює нормально, от йому вже аргон і потрібен. Або для зварювання алюмінію, навіть якщо напівавтоматом люмінь варити, та зараза капризна, в кислоті не звариться вроді як, окислюватись буде.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 8075
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#789 Сообщение Goodvin » 15 фев 2024, 14:50

Rost.GL писал(а):
14 фев 2024, 00:47
Goodvin писал(а):
14 фев 2024, 00:27
Насчёт аргона. У меня товарищ варит часто, в принципе хорошо, хороший шов. В углекислоте. Сейчас он переехал в Германию и работает на одном сервисе. Так вот, варит он так себе сейчас, нормальный шов у него до сих пор не получается и он винит в этом именно аргон. Говорит что ничего не получается из за аргона, я не в курсе как это всё работает, но он хочет заказать углекислоту, но она тут что то очень дорогая, а аргон на сервисе есть. Вот и мучается.
Це він напівавтоматом варить? Я от власне трохи ютуб потрусив, і так виглядає, що вуглекислота для MIG/MAG дійсно найкраще, для сталі, хоч чорної, хоч нержавійки. Аргон вже треба, якщо TIG-пальник використовувати, він в кислоті не працює нормально, от йому вже аргон і потрібен. Або для зварювання алюмінію, навіть якщо напівавтоматом люмінь варити, та зараза капризна, в кислоті не звариться вроді як, окислюватись буде.
Да, полуавтоматом.
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE ЕХ
Saab 9-5 2.0turbo
Изображение

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#790 Сообщение Rost.GL » 16 фев 2024, 21:10

Тяп
.
C124-rramo-08.jpg
.
Ляп
.
C124-rramo-09.jpg
.
Проміжних фото не буде, бо я вчора відзначав день "залиши дома свій смартфон" :o
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#791 Сообщение Rost.GL » 20 фев 2024, 20:48

Трошки малярського досвіду. Мав ще пофарбувати зроблене, щоб був порядок )
Але фарба Mipa (це латиниця, бо вона міпа) щось почала забивати аерограф якимсь мотлохом, той спершу плювався, потім взагалі дути перестав. Ледве відмив.
Воно, звісно, фарбі більше року, але новол в таких умовах не вередує.
Тому поїхав я в автоколор і взяв Perfect. І вона таки значно краща за міпу, гарно розтікається. То ж нарешті помалював.
.
C124-rramo-end01.jpg
.
І з боку арки:
.
C124-rramo-end02.jpg
.
Більше поки нічого не зробив, бо треба було виручити товариша, у його крісла офісного знову почала відвалюватись нога. Його вже варили... ну як варили... як у нас варять.
Ото було випиляно:
.
k-01.jpg
.
А я поставив йому крісло на опору від амортизатора автомобільного. Тепер точно не зламають :)
.
k-02.jpg
.
Вроді й небагато роботи, а години 3, чи й 4 потратив.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#792 Сообщение Rost.GL » 21 фев 2024, 20:05

Ну що ж, останній крупний вузол кузова. Кріплення лівого заднього амортизатора.
Виглядає, що правий ремонтували пізніше, і це робила інша людина. Принаймні, вона вміла варити, хай не ідеально, але з проваром.
А сьогодні я знову вернувся до впізнаваного почерку "срали-мазали", як і всюди решта було (Ух! Це ж дійсно вже повністю в минулому часі все!!!) по всьому автомобілю.
З боку багажника я думав, принаймні, воно так виглядало, що може таки нарешті герметиком помазали.
.
C124-rlamo-01.jpg
.
Але надії марні.
.
C124-rlamo-03.jpg
.
Ну і з-під арки:
.
C124-rlamo-02.jpg
.
І розчищене:
.
C124-rlamo-05.jpg
.
C124-rlamo-04.jpg
.
Знову ж, проблема локальна, по околицях не розповзлась. Трохи залізло в лонжерон, але бльш пошкоджене випиляв, решта на який сантиметр поверхневої іржі, легко почиститься.

Це звична ілюстрація того, що буває, коли наварити зверху по іржі, типу класичний жиштянчиковий ремонт.
.
C124-rlamo-06.jpg
.
Ну і дрельку в руки, болгарку, гризуна, і все, що уже не піддається відновленню геть з машини:
.
C124-rlamo-07.jpg
.
C124-rlamo-08.jpg
.
В гаражі від диму-пилюки, з того пиляння, було сизо, працював увесь час у респіраторі, незручно, але легені - вони одні на все життя.
Наступного разу уже буде зварювання-відновлення.
Тут роботи більше, все випиляне доведеться збирати повністю з нуля. Але не так воно й складно, а ще, як завжди - цікаво :)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1337
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#793 Сообщение Rost.GL » 22 фев 2024, 21:06

Шаблон перевтілюється, перевтілюється шаблон...
.
C124-rlamo-09.jpg
.
В елегантну латку
.
C124-rlamo-10.jpg
.
ще й погрунтовану
.
C124-rlamo-11.jpg
.
Кромку довкола вирішив не чистити, щоб не ослабляти навантажене місце, там і так метал по заводу на арці не надто товстий, а переварив. І погрунтував теж.
.
C124-rlamo-12.jpg
.
C124-rlamo-13.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
ORACL
Эксперт
Сообщения: 7336
Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
Имя: Роман
Авто: W124 E220 C / E320 T
Тел.: +380931214100
Откуда: Киев
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#794 Сообщение ORACL » 23 фев 2024, 08:23

Bravo Красота! :)
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Изображение
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Изображение
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17428
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#795 Сообщение glinolub » 23 фев 2024, 11:25

Рост, вот только не обижайся, скажи, ты не видел, в каком состоянии машина, когда покупал, или лучше не было?
Или они уже все такие?
Или ты сознательно искал, на чем потренироваться в сварке?

Просто мне кажется, что человек, который продал тебе это купе, до сих пор поднимает тосты за твое здоровье)))
Ведь он столько работы свалил со своих на твои плечи

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 27 гостей