C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Кронштейн глушника фарбою задув гарно.
. .
І взявся за праве кріплення амортизатора.
Ні, таки теплилася надія, що ану ж, повідпилюю трохи, а іржа залізла недалеко, я почищу, доварю, і швидко буде квітка. Тим більше, що з боку арки почистилось взагалі повністю, слідів рудої з того боку не було. Мрійник.
Ось що класично трапляється, коли біологічний вид жиштянчик звичайний виконує типу ремонт вузла шляхом обварювання пошкодженого, а не повного вирізання з подальшою заміною на нове. А шо, ше походить!
. .
Коротше, даремно потратив час, треба було одразу вирізати під повне відновлення.
. . .
Далі бу...
. .
І взявся за праве кріплення амортизатора.
Ні, таки теплилася надія, що ану ж, повідпилюю трохи, а іржа залізла недалеко, я почищу, доварю, і швидко буде квітка. Тим більше, що з боку арки почистилось взагалі повністю, слідів рудої з того боку не було. Мрійник.
Ось що класично трапляється, коли біологічний вид жиштянчик звичайний виконує типу ремонт вузла шляхом обварювання пошкодженого, а не повного вирізання з подальшою заміною на нове. А шо, ше походить!
. .
Коротше, даремно потратив час, треба було одразу вирізати під повне відновлення.
. . .
Далі бу...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- hahol
- Мистер Пятница
- Сообщения: 10955
- Зарегистрирован: 26 сен 2011, 23:55
- Имя: Сергій
- Авто: Біляш
- Тел.: О969Ч92IIЧ
- Откуда: Київ-Умань
C124 E320: джентльмен з м’язами
Я от читаю уже скільки часу вашу роботу і все більше дивуюсь, звідки таке потужне невтомне терпіння 

Толик https://www.drive2.ru/r/seat/toledo/514602778954302511/
ex W124 coupe E320 Мурка forum.benzua.com/viewtopic.php?p=11673123#p11673123
ex W124 coupe C230 Зозулька drive2.ru/r/mercedes/288230376151936211/
ex W124 coupe E320 Мурка drive2.ru/r/mercedes/484876/
ex W124 E420
ex Hyundai Lantra II Зелёнка drive2.ru/r/hyundai/459389153298089634/

ex W124 coupe E320 Мурка forum.benzua.com/viewtopic.php?p=11673123#p11673123
ex W124 coupe C230 Зозулька drive2.ru/r/mercedes/288230376151936211/
ex W124 coupe E320 Мурка drive2.ru/r/mercedes/484876/
ex W124 E420
ex Hyundai Lantra II Зелёнка drive2.ru/r/hyundai/459389153298089634/

- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Насправді я досить нетерпляча людина. Важко мені дається повторювана багатократно монотонна робота.
Але одночасно я технар до мозку костей, як то кажуть. І петролхед на цілу голову )
Напевно, любов до автомобілів, і конкретно цього, 124 купе, який є дійсно вираженням моєї суті, бо мій девіз по життю "краще один хороший цвях, ніж десять мікросхем", "життя надто коротке, щоб робити нудні речі", ну і ще "хочеш щось зробити добре - зроби це сам", тож це все надихає і дає терпіння до деякої одноманітності кузовні

Зрештою, кататись я люблю ще більше, і пора вже таки доробити, бо час іде.
Цікаво, буває таке в когось? Що от просто їдеш, і несподівано находить реальне щастя. Усмішка дурнувата на всю мармизку, і тобі нічого більше не треба, як от просто їхати, катосити

До речі, мені сьогодні снилось, що я кудись їду своїм 124-им, ці обгони на трасі, коли тапку притиснув, на спідометрі під 200, і за тобою тільки куриться


Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ну що ж, Ссанйонг мені у Мерседес, був на базарчику, а то кораловий диск закінчився, заодно зайшов до корейського магазинчика і взяв скоби кріплення заднього стаба.
З металевого металу, не з пластиліну, міцні, якісні. По 180 грн за штуку. В противагу мерседесівських супероригінальних за 800 під замовлення з Європи чи 1000...1300, якщо на завтра.
. .
Уникнувши зайвого марнотратства, випиляв латку:
. .
От не можу я зрозуміти цей метал, що в 124-му на арках, на підлозі здебільшого. Таке враження, що якийсь вміст цинку в ньому є, чи що, бо вариться дуже специфічно - плюється, легко прогорає. Мушу варити на меншій напрузі і з більшою подачею, і все рівно іноді пропалює.
Ну але приварив.
. .
Потім відпиляв основну частину, вона таки здебільшого металева, тому трохи підремонтую, підварю, і приварю назад. Вже почав.
З металевого металу, не з пластиліну, міцні, якісні. По 180 грн за штуку. В противагу мерседесівських супероригінальних за 800 під замовлення з Європи чи 1000...1300, якщо на завтра.
. .
Уникнувши зайвого марнотратства, випиляв латку:
. .
От не можу я зрозуміти цей метал, що в 124-му на арках, на підлозі здебільшого. Таке враження, що якийсь вміст цинку в ньому є, чи що, бо вариться дуже специфічно - плюється, легко прогорає. Мушу варити на меншій напрузі і з більшою подачею, і все рівно іноді пропалює.
Ну але приварив.
. .
Потім відпиляв основну частину, вона таки здебільшого металева, тому трохи підремонтую, підварю, і приварю назад. Вже почав.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- gekka33
- Эксперт
- Сообщения: 1417
- Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
- Имя: Евгений
- Авто: W124 300D
- Откуда: Украина,Донецкая обл.
C124 E320: джентльмен з м’язами
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8075
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Насчёт аргона. У меня товарищ варит часто, в принципе хорошо, хороший шов. В углекислоте. Сейчас он переехал в Германию и работает на одном сервисе. Так вот, варит он так себе сейчас, нормальный шов у него до сих пор не получается и он винит в этом именно аргон. Говорит что ничего не получается из за аргона, я не в курсе как это всё работает, но он хочет заказать углекислоту, но она тут что то очень дорогая, а аргон на сервисе есть. Вот и мучается.
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Це він напівавтоматом варить? Я от власне трохи ютуб потрусив, і так виглядає, що вуглекислота для MIG/MAG дійсно найкраще, для сталі, хоч чорної, хоч нержавійки. Аргон вже треба, якщо TIG-пальник використовувати, він в кислоті не працює нормально, от йому вже аргон і потрібен. Або для зварювання алюмінію, навіть якщо напівавтоматом люмінь варити, та зараза капризна, в кислоті не звариться вроді як, окислюватись буде.Goodvin писал(а): ↑14 фев 2024, 00:27Насчёт аргона. У меня товарищ варит часто, в принципе хорошо, хороший шов. В углекислоте. Сейчас он переехал в Германию и работает на одном сервисе. Так вот, варит он так себе сейчас, нормальный шов у него до сих пор не получается и он винит в этом именно аргон. Говорит что ничего не получается из за аргона, я не в курсе как это всё работает, но он хочет заказать углекислоту, но она тут что то очень дорогая, а аргон на сервисе есть. Вот и мучается.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8075
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Да, полуавтоматом.Rost.GL писал(а): ↑14 фев 2024, 00:47Це він напівавтоматом варить? Я от власне трохи ютуб потрусив, і так виглядає, що вуглекислота для MIG/MAG дійсно найкраще, для сталі, хоч чорної, хоч нержавійки. Аргон вже треба, якщо TIG-пальник використовувати, він в кислоті не працює нормально, от йому вже аргон і потрібен. Або для зварювання алюмінію, навіть якщо напівавтоматом люмінь варити, та зараза капризна, в кислоті не звариться вроді як, окислюватись буде.Goodvin писал(а): ↑14 фев 2024, 00:27Насчёт аргона. У меня товарищ варит часто, в принципе хорошо, хороший шов. В углекислоте. Сейчас он переехал в Германию и работает на одном сервисе. Так вот, варит он так себе сейчас, нормальный шов у него до сих пор не получается и он винит в этом именно аргон. Говорит что ничего не получается из за аргона, я не в курсе как это всё работает, но он хочет заказать углекислоту, но она тут что то очень дорогая, а аргон на сервисе есть. Вот и мучается.
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Тяп
. .
Ляп
. .
Проміжних фото не буде, бо я вчора відзначав день "залиши дома свій смартфон"
. .
Ляп
. .
Проміжних фото не буде, бо я вчора відзначав день "залиши дома свій смартфон"

У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Трошки малярського досвіду. Мав ще пофарбувати зроблене, щоб був порядок )
Але фарба Mipa (це латиниця, бо вона міпа) щось почала забивати аерограф якимсь мотлохом, той спершу плювався, потім взагалі дути перестав. Ледве відмив.
Воно, звісно, фарбі більше року, але новол в таких умовах не вередує.
Тому поїхав я в автоколор і взяв Perfect. І вона таки значно краща за міпу, гарно розтікається. То ж нарешті помалював.
. .
І з боку арки:
. .
Більше поки нічого не зробив, бо треба було виручити товариша, у його крісла офісного знову почала відвалюватись нога. Його вже варили... ну як варили... як у нас варять.
Ото було випиляно:
. .
А я поставив йому крісло на опору від амортизатора автомобільного. Тепер точно не зламають
. .
Вроді й небагато роботи, а години 3, чи й 4 потратив.
Але фарба Mipa (це латиниця, бо вона міпа) щось почала забивати аерограф якимсь мотлохом, той спершу плювався, потім взагалі дути перестав. Ледве відмив.
Воно, звісно, фарбі більше року, але новол в таких умовах не вередує.
Тому поїхав я в автоколор і взяв Perfect. І вона таки значно краща за міпу, гарно розтікається. То ж нарешті помалював.
. .
І з боку арки:
. .
Більше поки нічого не зробив, бо треба було виручити товариша, у його крісла офісного знову почала відвалюватись нога. Його вже варили... ну як варили... як у нас варять.
Ото було випиляно:
. .
А я поставив йому крісло на опору від амортизатора автомобільного. Тепер точно не зламають

. .
Вроді й небагато роботи, а години 3, чи й 4 потратив.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ну що ж, останній крупний вузол кузова. Кріплення лівого заднього амортизатора.
Виглядає, що правий ремонтували пізніше, і це робила інша людина. Принаймні, вона вміла варити, хай не ідеально, але з проваром.
А сьогодні я знову вернувся до впізнаваного почерку "срали-мазали", як і всюди решта було (Ух! Це ж дійсно вже повністю в минулому часі все!!!) по всьому автомобілю.
З боку багажника я думав, принаймні, воно так виглядало, що може таки нарешті герметиком помазали.
. .
Але надії марні.
. .
Ну і з-під арки:
. .
І розчищене:
. . .
Знову ж, проблема локальна, по околицях не розповзлась. Трохи залізло в лонжерон, але бльш пошкоджене випиляв, решта на який сантиметр поверхневої іржі, легко почиститься.
Це звична ілюстрація того, що буває, коли наварити зверху по іржі, типу класичний жиштянчиковий ремонт.
. .
Ну і дрельку в руки, болгарку, гризуна, і все, що уже не піддається відновленню геть з машини:
. . .
В гаражі від диму-пилюки, з того пиляння, було сизо, працював увесь час у респіраторі, незручно, але легені - вони одні на все життя.
Наступного разу уже буде зварювання-відновлення.
Тут роботи більше, все випиляне доведеться збирати повністю з нуля. Але не так воно й складно, а ще, як завжди - цікаво
Виглядає, що правий ремонтували пізніше, і це робила інша людина. Принаймні, вона вміла варити, хай не ідеально, але з проваром.
А сьогодні я знову вернувся до впізнаваного почерку "срали-мазали", як і всюди решта було (Ух! Це ж дійсно вже повністю в минулому часі все!!!) по всьому автомобілю.
З боку багажника я думав, принаймні, воно так виглядало, що може таки нарешті герметиком помазали.
. .
Але надії марні.
. .
Ну і з-під арки:
. .
І розчищене:
. . .
Знову ж, проблема локальна, по околицях не розповзлась. Трохи залізло в лонжерон, але бльш пошкоджене випиляв, решта на який сантиметр поверхневої іржі, легко почиститься.
Це звична ілюстрація того, що буває, коли наварити зверху по іржі, типу класичний жиштянчиковий ремонт.
. .
Ну і дрельку в руки, болгарку, гризуна, і все, що уже не піддається відновленню геть з машини:
. . .
В гаражі від диму-пилюки, з того пиляння, було сизо, працював увесь час у респіраторі, незручно, але легені - вони одні на все життя.
Наступного разу уже буде зварювання-відновлення.
Тут роботи більше, все випиляне доведеться збирати повністю з нуля. Але не так воно й складно, а ще, як завжди - цікаво

У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1337
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Шаблон перевтілюється, перевтілюється шаблон...
. .
В елегантну латку
. .
ще й погрунтовану
. .
Кромку довкола вирішив не чистити, щоб не ослабляти навантажене місце, там і так метал по заводу на арці не надто товстий, а переварив. І погрунтував теж.
. .
. .
В елегантну латку
. .
ще й погрунтовану
. .
Кромку довкола вирішив не чистити, щоб не ослабляти навантажене місце, там і так метал по заводу на арці не надто товстий, а переварив. І погрунтував теж.
. .
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- ORACL
- Эксперт
- Сообщения: 7336
- Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
- Имя: Роман
- Авто: W124 E220 C / E320 T
- Тел.: +380931214100
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами


ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г

Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г

Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!

Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г

Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 17428
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Рост, вот только не обижайся, скажи, ты не видел, в каком состоянии машина, когда покупал, или лучше не было?
Или они уже все такие?
Или ты сознательно искал, на чем потренироваться в сварке?
Просто мне кажется, что человек, который продал тебе это купе, до сих пор поднимает тосты за твое здоровье)))
Ведь он столько работы свалил со своих на твои плечи
Или они уже все такие?
Или ты сознательно искал, на чем потренироваться в сварке?
Просто мне кажется, что человек, который продал тебе это купе, до сих пор поднимает тосты за твое здоровье)))
Ведь он столько работы свалил со своих на твои плечи
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 27 гостей