Та, спробував варити при 16В і подачі 2,9 м/хв - те, що треба, шов виходить майже пласким. Тільки не сфоткав, бо мало часу було, і так закінчив от щойно. Наступного разу. Там ще варити і варити
C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Художня ковка
. . .
Отакої хитромудрої форми латки доводиться пиляти.
Але просувається. Лего потихенько збирається
. .
Ще паралельно взявся за сидіння, які в мене зараз дома в якості фотелів у вітальні.
Не працювало блокування спинок, повиправляв.
Трохи кумарить фото кожен раз адаптувати під форум, тому посилання на допис в телеграмі.
. . .
Отакої хитромудрої форми латки доводиться пиляти.
Але просувається. Лего потихенько збирається
. .
Ще паралельно взявся за сидіння, які в мене зараз дома в якості фотелів у вітальні.
Не працювало блокування спинок, повиправляв.
Трохи кумарить фото кожен раз адаптувати під форум, тому посилання на допис в телеграмі.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Авгієві конюшні потихеньку дочищаються.
. .
Залишився ще куточок, але боюсь, доведеться зливати антифриз, щоб познімати патрубки пічки, бо не доберешся інакше туди нормально.
Хоча зрештою все рівно треба поміняти трійник пластиковий на нержавійку, той, що з водійського боку. Пластиковий норм в мене, але слабке місце краще усунути превентивно.
. .
Залишився ще куточок, але боюсь, доведеться зливати антифриз, щоб познімати патрубки пічки, бо не доберешся інакше туди нормально.
Хоча зрештою все рівно треба поміняти трійник пластиковий на нержавійку, той, що з водійського боку. Пластиковий норм в мене, але слабке місце краще усунути превентивно.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
В принципі, завдяки превентивності, надіюсь як раз на відсутність удару - теплового
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Богдан 124
- Эксперт
- Сообщения: 5338
- Зарегистрирован: 19 янв 2011, 12:13
- Имя: Богдан
- Авто: w 210
- Тел.: 0672559982
- Откуда: Львов
C124 E320: джентльмен з м’язами
Боятся надо не смерти, а пустой жизни. (с) Бертольд Брехт
Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено
Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Я заблукав. А про що мова? Про що то я казав "Так от"?
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Та-дам! Нарешті автозвук!
Але ні, розслабтесь. То тільки силовий кабель. Оскільки як раз проводжу зварювальні роботи в місці встановлення акумулятора, і ту зону, де проходять кабелі в салон уже завершив, поварив/погрунтував/пофарбував, одразу ж прокинув силовий кабель для майбутнього(ніх) підстлювача(ів). Буде він один, чи їх два - покаже час, але один точно, на фронтальну систему.
Уже давно, прямо дуже давно, лежить у мене кабель, з військових запасів, і от нарешті дочекався свого часу.
. .
Це облуджена мідь в подвійній ізоляції, при чому зовнішня - скловолокно "зміїна шкіра", з лаком. Тобто феншуй в квадраті. Чи навіть в кубі. Поперечний перетин вроді і не багато, 16 кв. мм, але по-перше, мідь там та що треба мідь, по-друге - підсилювач у мене унікальний, Becker Energy 400 Limited Edition, блок живлення якого з просто лютою стабілізацією. Я під'єднував його навіть дротиком 4 кв. мм і йому було абсолютно все рівно. Тому за нестачу поперечного перетину я не переживаю.
.
Пропустив його в салон через одну з вільних пімпок штатного переходу. Дуже зручно, що він не товстий, той провід.
. .
Ну і продовжив зварювальні роботи.
Сьогодні ліквідовував неподобства під бачком омивача скла. Там теж папєрєднікі наварили гидоти, яку вирізав
. .
і вварив нове
. .
Але ні, розслабтесь. То тільки силовий кабель. Оскільки як раз проводжу зварювальні роботи в місці встановлення акумулятора, і ту зону, де проходять кабелі в салон уже завершив, поварив/погрунтував/пофарбував, одразу ж прокинув силовий кабель для майбутнього(ніх) підстлювача(ів). Буде він один, чи їх два - покаже час, але один точно, на фронтальну систему.
Уже давно, прямо дуже давно, лежить у мене кабель, з військових запасів, і от нарешті дочекався свого часу.
. .
Це облуджена мідь в подвійній ізоляції, при чому зовнішня - скловолокно "зміїна шкіра", з лаком. Тобто феншуй в квадраті. Чи навіть в кубі. Поперечний перетин вроді і не багато, 16 кв. мм, але по-перше, мідь там та що треба мідь, по-друге - підсилювач у мене унікальний, Becker Energy 400 Limited Edition, блок живлення якого з просто лютою стабілізацією. Я під'єднував його навіть дротиком 4 кв. мм і йому було абсолютно все рівно. Тому за нестачу поперечного перетину я не переживаю.
.
Пропустив його в салон через одну з вільних пімпок штатного переходу. Дуже зручно, що він не товстий, той провід.
. .
Ну і продовжив зварювальні роботи.
Сьогодні ліквідовував неподобства під бачком омивача скла. Там теж папєрєднікі наварили гидоти, яку вирізав
. .
і вварив нове
. .
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16924
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
про фотографию переднего стакана с "высокохудожественной сваркой"
- Богдан 124
- Эксперт
- Сообщения: 5338
- Зарегистрирован: 19 янв 2011, 12:13
- Имя: Богдан
- Авто: w 210
- Тел.: 0672559982
- Откуда: Львов
C124 E320: джентльмен з м’язами
про передню ліву сторону - можу відрізати від моторного щита зі стаканом до рамки радіаторів
Боятся надо не смерти, а пустой жизни. (с) Бертольд Брехт
Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено
Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ага... Добре, що ви таки пильнуєте, бо я вже в тому загубивсяБогдан 124 писал(а): ↑27 сен 2022, 10:29про передню ліву сторону - можу відрізати від моторного щита зі стаканом до рамки радіаторів
В якому стані ліва передня частина буду точно знати, як туди вже влізу. Але попередньо вона виглядає краще за праву. Хіба оце саме місце, яке справа під бачком омивача, а зліва там бачок гідропідсилювача - там теє так варено.
В будь-якому випадку дякую за пропозицію, буду мати на увазі.
О! А місць кріплення задніх амортизаторів на арках нема часом? Ліве у мене точно під заміну, бо там вже такого нафантазували... Праве ще рідне і вроді навіть нічого.
Ще треба буде розбиратися з, як їх називають... підковами, чи що? Місця кріплення (передні) заднього підрамника, на них теж понаварювали куски металу.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Сьогодні до обіду займався усілякою медициною і реабілітацією, а після обіду заскочив у гараж, ще трохи просунувся.
Доробив кріплення крила замість уже підгнившого
. .
і все дочистив та загрунтував.
. . .
Злишилось завтра шви герметиком пройтись і пофарбувати. І можна вертати бачок на своє законне місце.
Доробив кріплення крила замість уже підгнившого
. .
і все дочистив та загрунтував.
. . .
Злишилось завтра шви герметиком пройтись і пофарбувати. І можна вертати бачок на своє законне місце.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Домалював.
. .
А для доступу довелось зняти зовнішній корпус правої фари, він же повітрезабірник.
. .
А кришки задньої до нього у мене нема. Папєрєднікі, як казав один лжеполковник, проє- і щось там про відпочинок на Балі.
І я вже якось питав на зустрічах про цю детальку, і так воно випливало з усього, що важко її знайти.
Тому, вирішив я, настав час дій. Поки воно зняте з машини. І пластик у мене є, куски салону Мерседеса Віто, куди я робив музику, і залишились частинки порізані. А пластик там - реально іншого, щоби краще паявся, я не зустрічав. Таке враження, що якийсь капрон.
І поонеслось...
. .
Це буде оригінальна мерседесівська деталь, щоб ніхто навіть не сумнівався!
. . .
І отут смикнуло мене фотку гарячу з полів кинути в групу. А там почався мозковий штурм, який призвів до віднайдення потрібної запчастинки, спершу на екзісті, за 2300, а потім в іншому місці взагалі за 1000 + доставка.
І я такий сиджу, дивлюсь на майже готову деталь, і думаю: оригінал - то ж добре, але за тисячу. Самопал - це самопал, але задарма. І я його вже практично зробив, зараза, ну не викидати жж!!
І вирішив доробити, зекономити, раз так вже все склалося, мені ще багато всього до машини і важливішого треба а оригінал куплю колись пізніше. Тому:
. . . .
Ну і оскільки фарбував зроблений фрагмент кузова, одразу задув 2К фарбою і той пластиковий оригінальний неоригінал.
. .
Сохне. Тільки мені щось різкість не навелась, певно смартфон теж надихався випарами пластика і фарби.
.
А ще пару днів назад, працюючи з машиною, зрозумів, що світла мені не вистачає, літо закінчилось, ворота гаража уже зачинені, в гаражі, відповідно, темніше. Переноска - то добре, але її вічно кудись треба чіпляти, тому пора щось вирішити з локальним робочим світлом.
Заїхав у найближчий магазинчик з досить широким асортиментом, і щось готового нічого такого достойного не знайшов. Найкраще пасували до того прожектори, але якщо дивитись світлодіодні, діоди в них розміщені практично на поверхні, і якщо прожектор тримати не перед собою, а збоку поруч, він засліплює. Як виявилось, більше підходить для цього звичайний галогеновий прожектор під галогенову лампу з цоколем R7S, просто її треба замінити на світлодіодну. Вона тоді буде стояти в глибині прожектора і не сліпитиме. А потужності 10W вистачить повністю.
Далі в гаражі наколупав залишки якогось старого вішака, з якого зварив штатив. І вийшло чудове робоче локальне світло з лайна і палок, яскравість просто ідеальна, не треба ні більше, ні менше.
.
. .
А для доступу довелось зняти зовнішній корпус правої фари, він же повітрезабірник.
. .
А кришки задньої до нього у мене нема. Папєрєднікі, як казав один лжеполковник, проє- і щось там про відпочинок на Балі.
І я вже якось питав на зустрічах про цю детальку, і так воно випливало з усього, що важко її знайти.
Тому, вирішив я, настав час дій. Поки воно зняте з машини. І пластик у мене є, куски салону Мерседеса Віто, куди я робив музику, і залишились частинки порізані. А пластик там - реально іншого, щоби краще паявся, я не зустрічав. Таке враження, що якийсь капрон.
І поонеслось...
. .
Це буде оригінальна мерседесівська деталь, щоб ніхто навіть не сумнівався!
. . .
І отут смикнуло мене фотку гарячу з полів кинути в групу. А там почався мозковий штурм, який призвів до віднайдення потрібної запчастинки, спершу на екзісті, за 2300, а потім в іншому місці взагалі за 1000 + доставка.
І я такий сиджу, дивлюсь на майже готову деталь, і думаю: оригінал - то ж добре, але за тисячу. Самопал - це самопал, але задарма. І я його вже практично зробив, зараза, ну не викидати жж!!
І вирішив доробити, зекономити, раз так вже все склалося, мені ще багато всього до машини і важливішого треба а оригінал куплю колись пізніше. Тому:
. . . .
Ну і оскільки фарбував зроблений фрагмент кузова, одразу задув 2К фарбою і той пластиковий оригінальний неоригінал.
. .
Сохне. Тільки мені щось різкість не навелась, певно смартфон теж надихався випарами пластика і фарби.
.
А ще пару днів назад, працюючи з машиною, зрозумів, що світла мені не вистачає, літо закінчилось, ворота гаража уже зачинені, в гаражі, відповідно, темніше. Переноска - то добре, але її вічно кудись треба чіпляти, тому пора щось вирішити з локальним робочим світлом.
Заїхав у найближчий магазинчик з досить широким асортиментом, і щось готового нічого такого достойного не знайшов. Найкраще пасували до того прожектори, але якщо дивитись світлодіодні, діоди в них розміщені практично на поверхні, і якщо прожектор тримати не перед собою, а збоку поруч, він засліплює. Як виявилось, більше підходить для цього звичайний галогеновий прожектор під галогенову лампу з цоколем R7S, просто її треба замінити на світлодіодну. Вона тоді буде стояти в глибині прожектора і не сліпитиме. А потужності 10W вистачить повністю.
Далі в гаражі наколупав залишки якогось старого вішака, з якого зварив штатив. І вийшло чудове робоче локальне світло з лайна і палок, яскравість просто ідеальна, не треба ні більше, ні менше.
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- gekka33
- Эксперт
- Сообщения: 1372
- Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
- Имя: Евгений
- Авто: W124 300D
- Откуда: Украина,Донецкая обл.
C124 E320: джентльмен з м’язами
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Сьогодні тут лише фото, а кому хочеться тексту - прошу на драйв: https://e-drive.com.ua/post/732
Наш драйв, а не москальський! І, до речі, приєднуйтесь, розвиваймо нашу автоспільноту!
.
Наш драйв, а не москальський! І, до речі, приєднуйтесь, розвиваймо нашу автоспільноту!
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 23 гостя