C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#451 Сообщение Rost.GL » 17 сен 2022, 21:03

glinolub писал(а):
17 сен 2022, 10:37
Я бы убрал немного подачу
Та, спробував варити при 16В і подачі 2,9 м/хв - те, що треба, шов виходить майже пласким. Тільки не сфоткав, бо мало часу було, і так закінчив от щойно. Наступного разу. Там ще варити і варити :smile:
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#452 Сообщение Rost.GL » 20 сен 2022, 21:18

Художня ковка :)
.
C124-frontarchright-06.jpg
.
C124-frontarchright-07.jpg
.
Отакої хитромудрої форми латки доводиться пиляти.
Але просувається. Лего потихенько збирається :)
.
C124-frontarchright-08.jpg
.
Ще паралельно взявся за сидіння, які в мене зараз дома в якості фотелів у вітальні.
Не працювало блокування спинок, повиправляв.
Трохи кумарить фото кожен раз адаптувати під форум, тому посилання на допис в телеграмі.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#453 Сообщение Rost.GL » 23 сен 2022, 22:38

Авгієві конюшні потихеньку дочищаються.
.
C124-frontarchright-09.jpg
.
Залишився ще куточок, але боюсь, доведеться зливати антифриз, щоб познімати патрубки пічки, бо не доберешся інакше туди нормально.
Хоча зрештою все рівно треба поміняти трійник пластиковий на нержавійку, той, що з водійського боку. Пластиковий норм в мене, але слабке місце краще усунути превентивно.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Ivashka
Профи
Сообщения: 905
Зарегистрирован: 19 фев 2016, 18:14
Имя: Ванька
Авто: W203
Тел.: 09647ІЗ934
Откуда: Запорожье

C124 E320: джентльмен з м’язами

#454 Сообщение Ivashka » 23 сен 2022, 23:24

Rost.GL писал(а):
23 сен 2022, 22:38
усунути превентивно
"Прєвєнтівний удар" так би мовити :wink:

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#455 Сообщение Rost.GL » 24 сен 2022, 00:08

Ivashka писал(а):
23 сен 2022, 23:24
"Прєвєнтівний удар" так би мовити
В принципі, завдяки превентивності, надіюсь як раз на відсутність удару - теплового :)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Богдан 124
Эксперт
Сообщения: 5338
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 12:13
Имя: Богдан
Авто: w 210
Тел.: 0672559982
Откуда: Львов

C124 E320: джентльмен з м’язами

#456 Сообщение Богдан 124 » 26 сен 2022, 13:42

Rost.GL писал(а):
16 сен 2022, 20:25
Так от
це яка сторона ?
маю ліву сторону хорошому стані
Боятся надо не смерти, а пустой жизни. (с) Бертольд Брехт

Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#457 Сообщение Rost.GL » 26 сен 2022, 22:57

Богдан 124 писал(а):
26 сен 2022, 13:42
Rost.GL писал(а):
16 сен 2022, 20:25
Так от
це яка сторона ?
маю ліву сторону хорошому стані
Я заблукав. А про що мова? Про що то я казав "Так от"? :-)
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#458 Сообщение Rost.GL » 26 сен 2022, 23:10

Та-дам! Нарешті автозвук! :smile:
Але ні, розслабтесь. То тільки силовий кабель. Оскільки як раз проводжу зварювальні роботи в місці встановлення акумулятора, і ту зону, де проходять кабелі в салон уже завершив, поварив/погрунтував/пофарбував, одразу ж прокинув силовий кабель для майбутнього(ніх) підстлювача(ів). Буде він один, чи їх два - покаже час, але один точно, на фронтальну систему.
Уже давно, прямо дуже давно, лежить у мене кабель, з військових запасів, і от нарешті дочекався свого часу.
.
IMG_20220926_145157050_HDR.jpg
.
Це облуджена мідь в подвійній ізоляції, при чому зовнішня - скловолокно "зміїна шкіра", з лаком. Тобто феншуй в квадраті. Чи навіть в кубі. Поперечний перетин вроді і не багато, 16 кв. мм, але по-перше, мідь там та що треба мідь, по-друге - підсилювач у мене унікальний, Becker Energy 400 Limited Edition, блок живлення якого з просто лютою стабілізацією. Я під'єднував його навіть дротиком 4 кв. мм і йому було абсолютно все рівно. Тому за нестачу поперечного перетину я не переживаю.
.
Пропустив його в салон через одну з вільних пімпок штатного переходу. Дуже зручно, що він не товстий, той провід.
.
IMG_20220926_152856333.jpg
.
Ну і продовжив зварювальні роботи.
Сьогодні ліквідовував неподобства під бачком омивача скла. Там теж папєрєднікі наварили гидоти, яку вирізав
.
IMG_20220926_194811878_HDR.jpg
.
і вварив нове
.
IMG_20220926_194728654_HDR.jpg
.
IMG_20220926_194925807_HDR.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16924
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#459 Сообщение glinolub » 27 сен 2022, 09:09

Rost.GL писал(а):
26 сен 2022, 22:57
Богдан 124 писал(а):
26 сен 2022, 13:42
Rost.GL писал(а):
16 сен 2022, 20:25
Так от
це яка сторона ?
маю ліву сторону хорошому стані
Я заблукав. А про що мова? Про що то я казав "Так от"? :-)
про фотографию переднего стакана с "высокохудожественной сваркой"

Аватара пользователя
Богдан 124
Эксперт
Сообщения: 5338
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 12:13
Имя: Богдан
Авто: w 210
Тел.: 0672559982
Откуда: Львов

C124 E320: джентльмен з м’язами

#460 Сообщение Богдан 124 » 27 сен 2022, 10:29

Rost.GL писал(а):
26 сен 2022, 22:57
Богдан 124 писал(а):
26 сен 2022, 13:42
Rost.GL писал(а):
16 сен 2022, 20:25
Так от
це яка сторона ?
маю ліву сторону хорошому стані
Я заблукав. А про що мова? Про що то я казав "Так от"? :-)
про передню ліву сторону - можу відрізати від моторного щита зі стаканом до рамки радіаторів
Боятся надо не смерти, а пустой жизни. (с) Бертольд Брехт

Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#461 Сообщение Rost.GL » 27 сен 2022, 10:59

Богдан 124 писал(а):
27 сен 2022, 10:29
Rost.GL писал(а):
26 сен 2022, 22:57
Богдан 124 писал(а):
26 сен 2022, 13:42
Rost.GL писал(а):
16 сен 2022, 20:25
Так от
це яка сторона ?
маю ліву сторону хорошому стані
Я заблукав. А про що мова? Про що то я казав "Так от"? :-)
про передню ліву сторону - можу відрізати від моторного щита зі стаканом до рамки радіаторів
Ага... Добре, що ви таки пильнуєте, бо я вже в тому загубився :)
В якому стані ліва передня частина буду точно знати, як туди вже влізу. Але попередньо вона виглядає краще за праву. Хіба оце саме місце, яке справа під бачком омивача, а зліва там бачок гідропідсилювача - там теє так варено.
В будь-якому випадку дякую за пропозицію, буду мати на увазі.

О! А місць кріплення задніх амортизаторів на арках нема часом? Ліве у мене точно під заміну, бо там вже такого нафантазували... Праве ще рідне і вроді навіть нічого.
Ще треба буде розбиратися з, як їх називають... підковами, чи що? Місця кріплення (передні) заднього підрамника, на них теж понаварювали куски металу.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#462 Сообщение Rost.GL » 28 сен 2022, 21:17

Сьогодні до обіду займався усілякою медициною і реабілітацією, а після обіду заскочив у гараж, ще трохи просунувся.
Доробив кріплення крила замість уже підгнившого
.
IMG_20220928_180710248.jpg
.
і все дочистив та загрунтував.
.
IMG_20220928_202112392_HDR.jpg
.
IMG_20220928_202132722.jpg
.
Злишилось завтра шви герметиком пройтись і пофарбувати. І можна вертати бачок на своє законне місце.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#463 Сообщение Rost.GL » 30 сен 2022, 23:50

Домалював.
.
C124-kuz-01.jpg
.
А для доступу довелось зняти зовнішній корпус правої фари, він же повітрезабірник.
.
C124-povitrezabir-01.jpg
.
А кришки задньої до нього у мене нема. Папєрєднікі, як казав один лжеполковник, проє- і щось там про відпочинок на Балі.
І я вже якось питав на зустрічах про цю детальку, і так воно випливало з усього, що важко її знайти.
Тому, вирішив я, настав час дій. Поки воно зняте з машини. І пластик у мене є, куски салону Мерседеса Віто, куди я робив музику, і залишились частинки порізані. А пластик там - реально іншого, щоби краще паявся, я не зустрічав. Таке враження, що якийсь капрон.
І поонеслось...
.
C124-povitrezabir-02.jpg
.
Це буде оригінальна мерседесівська деталь, щоб ніхто навіть не сумнівався! :smile:
.
C124-povitrezabir-03.jpg
.
C124-povitrezabir-04.jpg
.
І отут смикнуло мене фотку гарячу з полів кинути в групу. А там почався мозковий штурм, який призвів до віднайдення потрібної запчастинки, спершу на екзісті, за 2300, а потім в іншому місці взагалі за 1000 + доставка.
І я такий сиджу, дивлюсь на майже готову деталь, і думаю: оригінал - то ж добре, але за тисячу. Самопал - це самопал, але задарма. І я його вже практично зробив, зараза, ну не викидати жж!!
І вирішив доробити, зекономити, раз так вже все склалося, мені ще багато всього до машини і важливішого треба а оригінал куплю колись пізніше. Тому:
.
C124-povitrezabir-05.jpg
.
C124-povitrezabir-06.jpg
.
C124-povitrezabir-07.jpg
.
Ну і оскільки фарбував зроблений фрагмент кузова, одразу задув 2К фарбою і той пластиковий оригінальний неоригінал.
.
C124-povitrezabir-08.jpg
.
Сохне. Тільки мені щось різкість не навелась, певно смартфон теж надихався випарами пластика і фарби.
.

А ще пару днів назад, працюючи з машиною, зрозумів, що світла мені не вистачає, літо закінчилось, ворота гаража уже зачинені, в гаражі, відповідно, темніше. Переноска - то добре, але її вічно кудись треба чіпляти, тому пора щось вирішити з локальним робочим світлом.
Заїхав у найближчий магазинчик з досить широким асортиментом, і щось готового нічого такого достойного не знайшов. Найкраще пасували до того прожектори, але якщо дивитись світлодіодні, діоди в них розміщені практично на поверхні, і якщо прожектор тримати не перед собою, а збоку поруч, він засліплює. Як виявилось, більше підходить для цього звичайний галогеновий прожектор під галогенову лампу з цоколем R7S, просто її треба замінити на світлодіодну. Вона тоді буде стояти в глибині прожектора і не сліпитиме. А потужності 10W вистачить повністю.
Далі в гаражі наколупав залишки якогось старого вішака, з якого зварив штатив. І вийшло чудове робоче локальне світло з лайна і палок, яскравість просто ідеальна, не треба ні більше, ні менше.
.
Local-work-light.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
gekka33
Эксперт
Сообщения: 1372
Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
Имя: Евгений
Авто: W124 300D
Откуда: Украина,Донецкая обл.

C124 E320: джентльмен з м’язами

#464 Сообщение gekka33 » 01 окт 2022, 09:07

Bravo
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 976
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#465 Сообщение Rost.GL » 01 окт 2022, 21:13

Сьогодні тут лише фото, а кому хочеться тексту - прошу на драйв: https://e-drive.com.ua/post/732
Наш драйв, а не москальський! І, до речі, приєднуйтесь, розвиваймо нашу автоспільноту!
.
C124-sut-01.jpg
C124-sut-02.jpg
C124-sut-03.jpg
C124-sut-04.jpg
C124-sut-05.jpg
C124-sut-06.jpg
C124-sut-07.jpg
C124-sut-08.jpg
C124-sut-09.jpg
C124-sut-10.jpg
C124-sut-11.jpg
C124-sut-12.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 23 гостя