C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#361 Сообщение pruban78 » 23 дек 2021, 13:54

Rost.GL писал(а):
23 дек 2021, 13:22
pruban78 писал(а):
23 дек 2021, 11:10
Перший слой дуже сзожий на шпаклівку
Тоді це заводська шпаклівка.
Але шпаклю не можна класти на голий метал, по технології. Хіба що вона не поліефірна, а якась інша.
Заводську ніколи не зустрічав,хіба що на Волгах).
А по технологіх шпакля кладеться на метал.Але краще на епоксидний грунт)

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#362 Сообщение Rost.GL » 23 дек 2021, 14:24

pruban78 писал(а):
23 дек 2021, 13:54
Заводську ніколи не зустрічав,хіба що на Волгах).
А по технологіх шпакля кладеться на метал.Але краще на епоксидний грунт)
Насправді заводська трапляється.
Особливо на старих машинах, коли техпроцес був менш роботизований.
Та й на сучасних іноді, бувають форс-мажори, пошкодження при логістиці, не викидати ж машину, бо там коцка.

А стосовно шпаклі, класти поліефірну на голий метал - то таке ноухау наших криворуких малярів. Вони ж умудряються шпаклю ще й на стару фарбу класти.
Шпакля тільки на епоксидний грунт.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#363 Сообщение pruban78 » 23 дек 2021, 17:29

З приводу ноухау,раджу відкрити технічку на любу шпаклівку.Всі вони кладуться на метал.Тільки деякі тільки на чорний,а деякі на чорний,цинкований,і кольорові метали.

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#364 Сообщение Rost.GL » 23 дек 2021, 21:51

pruban78 писал(а):
23 дек 2021, 17:29
З приводу ноухау,раджу відкрити технічку на любу шпаклівку.Всі вони кладуться на метал.Тільки деякі тільки на чорний,а деякі на чорний,цинкований,і кольорові метали.
Якщо мова про новий чистий метал.
Але як часто ми шпаклюємо новий голий метал?
Навіть, якщо ми купимо якусь нову рем.частину, вона скоріш за все буде в транспортному грунті, який треба зняти, а як знімеш, прямо одразу закрити епоксидним, а вже далі можна і пошпаклювати оп потребі.
Тобто, теоретично можна, але на практиці фактично не буває такої ситуації, щоб це реалізувати, не порушивши технологію.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#365 Сообщение pruban78 » 23 дек 2021, 22:11

Я Вам і кажу про технологію.
Звісно,що краще на еп грунт.

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#366 Сообщение pruban78 » 23 дек 2021, 22:16

https://www.glasurit.com/ru/produkty/gl ... shpatlevka

Ось,наприклад,щоб далеко не ходити.

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#367 Сообщение pruban78 » 23 дек 2021, 22:17

І не в одній технічці не бачив,щоб було написано,що шпаклівку треба класти на еп грунт.

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#368 Сообщение Rost.GL » 25 дек 2021, 17:14

Вчора в мене був день працьовитого Ваніша.
Привіз додому килимове покриття і ванішем його, ванішем...
Схоже, я це робив перший за всі 25 років.

Отже, про кузовню.
Я не знаю, чому виробник десь не вказав про те, що небажано класти шпатлю на голий метал. Бо її можна, але дотримуючись певних моментів. Може про це говорять на тренінгах.
Основна проблема в чому. Коли ми замішуємо шпатлівку, наносимо її, починається хімічний процес, який призводить до суттєвого нагрівання. І що у нас є: холодний меал, на якому гаряча шпатлівка, а що відбувається на стику гарячого і холодного? Конденсується волога. Нехай навіть в мікро дозах, але це пряма передумова по появи іржі між шпатлівкою і кузовом.
Можна звісно визначити температуру, до якої шпатля розігріється і попередньо нагріти до неї метал. Хоча тут теж засада, метал то ми нагріємо, але шпатлівка ж тільки замішана і ще холодна. Або гріти метал зі зворотнього боку, коли... Коротше, проблеми.
Тому для себе я прийняв технологію, яка позбавляє жодних шансів іржі - шпатлівку завжди наношу лише на епоксидний грунт. А саме епоксидний - тому що він повністю блокує метал від зовнішнього середовища.
І ще про грунти, раз пішла така п'янка.
Для себе я визначив наступну технологію, якої притримуюсь.
Якщо у нас є новий метал (чорний), наприклад, куплені ремонтні вставки, його можна відпісочити, зняти транспортний грунт і дрібну малопомітну іржу і одразу закрити епоксидним грунтом. Далі вже з ним робиться все, що потрібно: шпаклюється, грунтується ще, фарбується...
Якщо є мова про старий метал, який навіть відпісочений нема гарантії, що не міститиме дрібних і непомітних осередків іржі, його після очистки криється кислотним, він же реактивний, грунтом, який антикорозійний. Але він гігроскопічний, тому його треба закрити чимось, що заблокує деталь від зовнішнього середовища. А це епоксидний, як ми пам'ятаємо. Але епоксидний на кислотний безпосередньо класти не можна, не буде адгезії. Тому кислотний одразу закривається акриловим заповнюючим, а уже зверху кладеться епоксидний.
І ми отримуємо чудовий бутерброд, нижній шар, який прямо на металі, антикорозійний, а зовнішній - блокуючий. Ідеально.
А далі уже все, знову ж, що завгодно: шпаклювати, фарбувати...

Я не претендую на істину, вступати в суперечки не хочу. Це технологія, якої я вважаю правильно притримуватись. Але чим добрий світ - кожен має право танцювати свої танці.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#369 Сообщение pruban78 » 25 дек 2021, 20:24

У мене питання.
Ви маляр,технолог,чи просто цікавились цим питанням в мережі?

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#370 Сообщение Rost.GL » 25 дек 2021, 20:46

pruban78 писал(а):
25 дек 2021, 20:24
Ви маляр,технолог,чи просто цікавились цим питанням в мережі?
Я інженер. Цікавився в різних джерелах.
Стосовно кузовні, маю особистий досвід реставрації старого автомобіля, здійснений саме за описаними принципами. Давній досвід, скоро 10 років, тому можна вже робити висновки про ефективність.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#371 Сообщение pruban78 » 25 дек 2021, 21:12

Нічого не маю проти шпаклювання на еп грунт,сам таке практикую.
Про конденсат між шпаклівкою і металом ніколи і не замислювався,дійсно високі матерії).
При реакції шпакля дійсно нагрівається,але це помітно тільки коли накладаєш товстий шар,і в цьому випадку слід більше переживати про деформацію металу від нагріву.Адже метал,після того,як застине шпакля,не зможе повернутись в першопочаткове положення,і як слід важко потім добитись рівнох поверхні.
Тому шпаклю краще накладати тонкими шарами в декілька підходів.
І також не бачу жодного сенсу в бутербродах (кислотний-акриловий-епоксидний)
Або кислотний-акриловий,або епоксидний.
Інколи самому буває важко вирішити,який грунт краще використати в якості первинного)

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#372 Сообщение Rost.GL » 25 дек 2021, 21:27

pruban78 писал(а):
25 дек 2021, 21:12
Інколи самому буває важко вирішити,який грунт краще використати в якості первинного)
От саме це найбільша проблема.
Тому для себе я вирішив так, як описав. Новий метал - одразу епоксидний, старий - кислотний-акриловий-епоксидний. В реаліях бізнесу це важко, бо це сильно підвищує ціну, але якщо для себе, то я тільки так.
Знову ж, повторюсь це моє бачення, я нікому нічого не нав'язую і не претендую на істинність. Просто я хочу, щоб весь метал був надійно закритий, а чемпіон в цьому епоксидний грунт.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#373 Сообщение pruban78 » 25 дек 2021, 21:50

На новий метал краще кислотний.
Эпоксидний,якщо метал цинкований.
Коли на чорому металі первинний лежить еп грунт,а він має фізичну адгезію, і прилітає камінець і пробиває еп грунт до металу,метал в цьому міці починає окислятись,і ржавчина розходиться як павутина під грунтом.Птім дуже швидко на поверхні виростає "гриб".
При кислотному грунті ( хімічна адгезія)також проходить такий процес,але дуже повільно.І ми маємо більше часу локалізацію сколу.

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 964
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#374 Сообщение Rost.GL » 25 дек 2021, 22:02

От тут теж аспекти.
Так, епоксидний має слабку стійкість до ударів. Але це ж грунт, його задача закрити метал. А по ньому уже далі фарба, інші покриття, які і виконують функцію захисту від ударів.
А якщо грунт кислотний, то в разі пошкодження цілісності зовнішнього шару, крізь ці пошкодження почне потрапляти волога, а кислотний грунт не створює бар'єру, тому корозія почнеться, і питання, чи вистачить його антикорозійних властивостей, щоб це ефективно стримати.
Це питання, звісно, уже на межі інженерно-філософського :)
Тут як хто вважає правильним і дивитись на результат в тривалій перспективі. Якщо є цілісна методика, повноцінна технологічна карта, яка дозволяє добитись хорошого результату, то вона має право на життя однозначно.

До речі, є епоксидні грунти з цинком. Не можу знайти реальні тести/відгуки, наскільки воно ефективно. Бо вроді як він мав би бути в такому виконанні не просто бар'єром, але й ще антикорозійним. Теоретично.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
pruban78
Эксперт
Сообщения: 3517
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
Имя: Паша
Авто: w123 coupe
Откуда: Буча

C124 E320: джентльмен з м’язами

#375 Сообщение pruban78 » 26 дек 2021, 06:39

Нічого не чув про еп грунт з цинком.
В преміум сегменті такого нема.
Думаю,що то якийсь маркетинговий хід)

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 12 гостей