а какие еще беккеры умеют в аукс? есть где-то конкретный перечень моделей? я как-то на олх спрашивал у человека по индианаполис про, он мне говорил, что он не умеет, только через ятурчик
C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
-
- Любитель
- Сообщения: 193
- Зарегистрирован: 31 мар 2021, 09:51
- Имя: Саша
- Авто: w124
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
- AlexKutenets
- Любитель
- Сообщения: 165
- Зарегистрирован: 05 фев 2020, 13:22
- Имя: Саша
- Авто: w124 3.2 coupe
- Тел.: 0636750355
- Откуда: Івано-Франківськ/Львів
C124 E320: джентльмен з м’язами
виглядає на то шо не шарив человечек. Там в настройках можна вибрати аукс і типу його активувати, може він про то не знав..)ззаду потім на три виводи виходить аукс..і грає прекрасно. Так як отут - https://www.drive2.ru/l/7367235/stalexandr_95 писал(а): ↑25 янв 2022, 10:12индианаполис про, он мне говорил, что он не умеет, только через ятурчик
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Я щось так думаю, що усі Бекери мають aux.
У мене просто Індіанаполіс, не "Про", вхід має. Напевно дійсно люди інструкцій не читають і не знають, що по замовчуванню він вимкнений в меню.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Те, що у мене не працює заслонка центрального дефлектора системи вентиляції салону стало зрозуміло, коли закінчилось літо і вперше увімкнулась пічка. Звідусіль дуло тепленьким, а з центральних дула осінь. Перевів регулятор в положення “закрито”, але осінь і не думала здаватись, з погодою не посперечаєшся.
Заодно розібрався з логікою мерседес по відношенню до кліматичної установки. А логіка там своя, мерседесівська. Бо в більшості автомобілів є кнопка ввімкнення кондиціонера. Логічно: стало гаряче - вмикаєш охолодження. Але ні. В 124-му кнопки ввімкнення нема, є навпаки, кнопка вимкнення, EC називається. Хоча вона таки вмикає - режим Economy, економії пального, звідки й абревіатура. А кондиціонер, відповідно, вимикає, чим ця економія і досягається. Якщо, звісно, можна говорити про економію з двигуном об’ємом 3,2 літри. І якщо би я їздив, як усі нормальні люди, з увімкненим постійно кліматом, то може й не помітив би так скоро, що з заслонкою проблеми. Але я, як уже згадував, люблю кататись з відчиненими вікнами, а тут кондиціонер зайвий, не холодити ж вулицю.
Так от, виявляється, якщо похолодає, увімкнеться пічка, то щоб і з центральних дефлекторів почало йти тепле повітря, кондиціонер має бути увімкненим. Бо якщо він вимкнений, то з них буде йти просто вуличне повітря. Л - логіка.
Так що поміж різними справами сьогодні і до цієї проблеми руки дійшли.
. .
Добре, що нічого не загубилось, принаймні. Хоч і перетворилось на лєго.
. .
Спершу тицьнув паяльником в непомітному місці - пластик паяється норм. Далі підібрав кусень пластику, який з мерседесівським спаяється, підійшов від кріплення плінтусів, які у мене стоять в коридорі і на кухні
. .
Ну а далі 20 хвилин акуратної роботи. Де дозволяло місце, напаяв пластику побільше, для міцності.
І все працює.
. . .
Наскільки я розумію, така поломка зустрічається часто. Скоріш за все тому, що дефлектор беруться знімати, не почитавши інструкцію, не відкрутять гвинт, що фіксує ричаг до заслонки, а просто тягнуть, бо є сила.
.
Заодно розібрався з логікою мерседес по відношенню до кліматичної установки. А логіка там своя, мерседесівська. Бо в більшості автомобілів є кнопка ввімкнення кондиціонера. Логічно: стало гаряче - вмикаєш охолодження. Але ні. В 124-му кнопки ввімкнення нема, є навпаки, кнопка вимкнення, EC називається. Хоча вона таки вмикає - режим Economy, економії пального, звідки й абревіатура. А кондиціонер, відповідно, вимикає, чим ця економія і досягається. Якщо, звісно, можна говорити про економію з двигуном об’ємом 3,2 літри. І якщо би я їздив, як усі нормальні люди, з увімкненим постійно кліматом, то може й не помітив би так скоро, що з заслонкою проблеми. Але я, як уже згадував, люблю кататись з відчиненими вікнами, а тут кондиціонер зайвий, не холодити ж вулицю.
Так от, виявляється, якщо похолодає, увімкнеться пічка, то щоб і з центральних дефлекторів почало йти тепле повітря, кондиціонер має бути увімкненим. Бо якщо він вимкнений, то з них буде йти просто вуличне повітря. Л - логіка.
Так що поміж різними справами сьогодні і до цієї проблеми руки дійшли.
. .
Добре, що нічого не загубилось, принаймні. Хоч і перетворилось на лєго.
. .
Спершу тицьнув паяльником в непомітному місці - пластик паяється норм. Далі підібрав кусень пластику, який з мерседесівським спаяється, підійшов від кріплення плінтусів, які у мене стоять в коридорі і на кухні
. .
Ну а далі 20 хвилин акуратної роботи. Де дозволяло місце, напаяв пластику побільше, для міцності.
І все працює.
. . .
Наскільки я розумію, така поломка зустрічається часто. Скоріш за все тому, що дефлектор беруться знімати, не почитавши інструкцію, не відкрутять гвинт, що фіксує ричаг до заслонки, а просто тягнуть, бо є сила.
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- ORACL
- Эксперт
- Сообщения: 7261
- Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
- Имя: Роман
- Авто: W124 E220 C / E320 T
- Тел.: +380931214100
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Если более точным, то эта кнопка отключает вал сепления компрессора кондиионера.
Даже если зима, то иногда его все же нужно включать, чтоб бегала жидкость по системе и не застаивалась.
Температуру нужную вам в салоне вы выставляете крутилками.
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Давно не писав. Бо війна, і здоров'я все ще шкутильгає неслабо.
Думав, що всі роботи по мерсу закінчу до травня, типу ж, вся зима є, але це говорити завжди легко, а ще легше плани складати, життя ж, воно завжди ключем б'є по чутливих місцях.
Коротше кажучи, процес тільки в розпалі, як з'являється можливість, їду в гараж і щось роблю.
Машин розібраний, на козлах стоїть. Вигризаю іржу. Нарешті почав розбирати підвіску. Стримувала необхідність зняти пружини. Задні ще нічого, а от передні. Можна, звісно, з допомогою пари домкратів і молитви, але... Задавив жабу, купив стяжки до пружин, то процес пішов.
Ще перед війною був купив компресора. Взагалі, ізначально розумів, що мені в процесі підготовки кузова потрібно буде його одразу по зробленому грунтувати. І думав, може таки валиками, пензлем. Але що кислотний, що епоксидний грунт будуть дійсно ефективними, якщо їх класти фарбопультом з дотриманням визначеної виробником товщини шару. А доплюсувавши нинішні скажені ціни на малярку, подумав, що не боги горшки машини малюють, і я зможу.
Багато було поневірянь, поки компресора вибрав, бо починав від прямого одноциліндрового чисто щоб грунтувати, через може взяти безмасляного, тихого, до 50-літрового 2-циліндрового ремінного Інтертула. Фарбопульт для початку взяв теж інтертулівський LVLP, 136-й, з дюзою 1,8 під акрил, і добрав ремкомплект на 1,4, яким зараз кладу епоксидний, і буду фарбу, а під лак можна буде взяти дюзу на 1,3. ЛВЛП, щоб не перенавантажувати компресор, і таки виглядає, що вони один одному чудово підходять. З фарбою побачимо, а грунт дійсно лягає рівномірно, без огріхів.
Розказати таки є багато про що, але щось я втомився сьогодні, тому поки що про антену. Тут поціновувачі реставрації в оригінал закрийте очі.
Купив машину я з якоюсь зовсім лівою китайською антеною, що не складалася. Крім того гумова втулка антенна мерседесівська уже почала тріскатись, тому теж була під заміну.
І з тиждень назад, під настрій, почав я гуглити на тему пошуку цієї втулки, але вивів мене гугль на польське аллегро, де продається така антенка, телескопічна, з втулкою в комплекті, за ціну, дешевшу, ніж можна купити оригінальну б/у-шну втулку.
https://allegro.pl/oferta/antena-telesk ... 9024086546
. .
Антена механічна, тобто, руками її витягати-запихати треба. Але треба розуміти, що радіо я слухаю раз в рік, на велике свято, тому мені здатність антени самостійно виїхати далеко байдужа. До речі, там же є і з електроприводом лише вдвічі дорожча.
А зваживши ще й на те, скільки грошей вже пішло, і ще піде в цьому сезоні на машину, замовив цю просту навіть не думаючи. Вийшло з доставкою 500 грн. Тобто, це вже і заглушка, яка мені була потрібна, і антена, якої теж у мене не було, телекопічної.
Сьогодні приїхало. Якість норм.
. .
Все стає, як рідне.
. .
Ота кулька, я так розумію, втоплюється всередину при закручуванні. За 500 грн. дірку закрити підійде чудово.
А як настане колись такий час, коли буду ходити довкола сяючого мерседеса і думати, чим би то зайнятися - тоді і озадачусь оригінальним оригіналом.
Думав, що всі роботи по мерсу закінчу до травня, типу ж, вся зима є, але це говорити завжди легко, а ще легше плани складати, життя ж, воно завжди ключем б'є по чутливих місцях.
Коротше кажучи, процес тільки в розпалі, як з'являється можливість, їду в гараж і щось роблю.
Машин розібраний, на козлах стоїть. Вигризаю іржу. Нарешті почав розбирати підвіску. Стримувала необхідність зняти пружини. Задні ще нічого, а от передні. Можна, звісно, з допомогою пари домкратів і молитви, але... Задавив жабу, купив стяжки до пружин, то процес пішов.
Ще перед війною був купив компресора. Взагалі, ізначально розумів, що мені в процесі підготовки кузова потрібно буде його одразу по зробленому грунтувати. І думав, може таки валиками, пензлем. Але що кислотний, що епоксидний грунт будуть дійсно ефективними, якщо їх класти фарбопультом з дотриманням визначеної виробником товщини шару. А доплюсувавши нинішні скажені ціни на малярку, подумав, що не боги горшки машини малюють, і я зможу.
Багато було поневірянь, поки компресора вибрав, бо починав від прямого одноциліндрового чисто щоб грунтувати, через може взяти безмасляного, тихого, до 50-літрового 2-циліндрового ремінного Інтертула. Фарбопульт для початку взяв теж інтертулівський LVLP, 136-й, з дюзою 1,8 під акрил, і добрав ремкомплект на 1,4, яким зараз кладу епоксидний, і буду фарбу, а під лак можна буде взяти дюзу на 1,3. ЛВЛП, щоб не перенавантажувати компресор, і таки виглядає, що вони один одному чудово підходять. З фарбою побачимо, а грунт дійсно лягає рівномірно, без огріхів.
Розказати таки є багато про що, але щось я втомився сьогодні, тому поки що про антену. Тут поціновувачі реставрації в оригінал закрийте очі.
Купив машину я з якоюсь зовсім лівою китайською антеною, що не складалася. Крім того гумова втулка антенна мерседесівська уже почала тріскатись, тому теж була під заміну.
І з тиждень назад, під настрій, почав я гуглити на тему пошуку цієї втулки, але вивів мене гугль на польське аллегро, де продається така антенка, телескопічна, з втулкою в комплекті, за ціну, дешевшу, ніж можна купити оригінальну б/у-шну втулку.
https://allegro.pl/oferta/antena-telesk ... 9024086546
. .
Антена механічна, тобто, руками її витягати-запихати треба. Але треба розуміти, що радіо я слухаю раз в рік, на велике свято, тому мені здатність антени самостійно виїхати далеко байдужа. До речі, там же є і з електроприводом лише вдвічі дорожча.
А зваживши ще й на те, скільки грошей вже пішло, і ще піде в цьому сезоні на машину, замовив цю просту навіть не думаючи. Вийшло з доставкою 500 грн. Тобто, це вже і заглушка, яка мені була потрібна, і антена, якої теж у мене не було, телекопічної.
Сьогодні приїхало. Якість норм.
. .
Все стає, як рідне.
. .
Ота кулька, я так розумію, втоплюється всередину при закручуванні. За 500 грн. дірку закрити підійде чудово.
А як настане колись такий час, коли буду ходити довкола сяючого мерседеса і думати, чим би то зайнятися - тоді і озадачусь оригінальним оригіналом.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
От тепер я офіційно маляр
Бо досі тільки грунтував, а це перша кров фарба.
Купив банку чорного акрилу Mipa, і по епоксидному грунту, мокрий по мокрому, навів красу.
Було:
. .
Стало:
. .
На пісок не віз, бо поки завезу, поки вони зроблять, поки заберу... А почистити кожну пружину усім розмаїттям щіткових насадок і шліф-машин, що в мене вже є - то година часу. Е - економія.
І вкапець дістали всі сусіди, бо на думку кожного я мав пофарбувати їх в а) червоний, б) жовтий, в) бузковий
. .
Також чекає мене, як і Оракла, заміна кожухів гальмівних дисків. Бо половини вже нема на обох.
. .
І на стабі передньому вже виробітка міліметр, треба буде врахувати, замовляючи втулку.
. .
Так що цілком може бути, що виїду я в травні, як і планував
Бо куди не залізеш, всюди є що зробити.
То я не скаржуся, якщо шо, знав на що йшов
Бо досі тільки грунтував, а це перша кров фарба.
Купив банку чорного акрилу Mipa, і по епоксидному грунту, мокрий по мокрому, навів красу.
Було:
. .
Стало:
. .
На пісок не віз, бо поки завезу, поки вони зроблять, поки заберу... А почистити кожну пружину усім розмаїттям щіткових насадок і шліф-машин, що в мене вже є - то година часу. Е - економія.
І вкапець дістали всі сусіди, бо на думку кожного я мав пофарбувати їх в а) червоний, б) жовтий, в) бузковий
. .
Також чекає мене, як і Оракла, заміна кожухів гальмівних дисків. Бо половини вже нема на обох.
. .
І на стабі передньому вже виробітка міліметр, треба буде врахувати, замовляючи втулку.
. .
Так що цілком може бути, що виїду я в травні, як і планував
Бо куди не залізеш, всюди є що зробити.
То я не скаржуся, якщо шо, знав на що йшов
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 668
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: MB 124 250D 1991
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
Пружини на вигляд я к нові!
Але не вистачає кольорових міток
Але не вистачає кольорових міток
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998 . . .
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998 . . .
Suzuki SX-4 2018
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Я пробував розібратися, що ж це за пружини, і поки в лідерах версія, що пиляні від важчого седана. Тому які там мітки ставити, якби захотілось - хтозна
На передніх теж міток нема ніяких. Хоч вони і не пиляні.
Старий мерседес, що вже встиг побувати в руках не тих людей завжди таїть в собі певну загадку
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Добре забуте старе - не завжди добре забувати.
Короше, я сьогодні пізнав кузовний дзен, піднявшись до жештянчика 80-го левела
Одним словом - було:
. .
Стало:
. .
Було - це ліва задня арка мого мерса, покусана іржею, почищена до живого металу, і що з нею робити? Варити - поведе, потім рівняти - не перерівняти і перешпаклюати. Одразу шпаклювати - ну моветон жиж. Через назначні пошкодження усю частинку міняти, вварювати ремкомплект? Йой.
А в ті часи, коли світ ще був аналоговим, а шпатлівки не існувало, наші діди рівняли кузови ... оловом. Паяли.
А чим ми гірші?
Олово, флюс, газовий пальник - і стається маленьке чудо, коли на місці трошки дірявого металу знову дівочо новий.
Це настільки приємно, така робота, що я реально пізнав дзен
Короше, я сьогодні пізнав кузовний дзен, піднявшись до жештянчика 80-го левела
Одним словом - було:
. .
Стало:
. .
Було - це ліва задня арка мого мерса, покусана іржею, почищена до живого металу, і що з нею робити? Варити - поведе, потім рівняти - не перерівняти і перешпаклюати. Одразу шпаклювати - ну моветон жиж. Через назначні пошкодження усю частинку міняти, вварювати ремкомплект? Йой.
А в ті часи, коли світ ще був аналоговим, а шпатлівки не існувало, наші діди рівняли кузови ... оловом. Паяли.
А чим ми гірші?
Олово, флюс, газовий пальник - і стається маленьке чудо, коли на місці трошки дірявого металу знову дівочо новий.
Це настільки приємно, така робота, що я реально пізнав дзен
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16924
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Для первого раза отличный результат!
А потом и ремонтные стальные сварные швы научишься оловом закрывать.
А потом и ремонтные стальные сварные швы научишься оловом закрывать.
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Дякую, в принципі технологія не складна, особливо для людини, яка знає, що таке пайка.
Про шви теж думав. Воно однозначно краще за герметики захищає, та й на більш давніх за 124-й мерсах з заводу були лужені шви, принаймні частина.
Ги. Класичний мерседес розділяє людей на 2 типи: одні купують, доводять до кондиції, здебільшого своїми грошима і руками майстрів, потім втомлюються і продають. Інші купують, потім купують купу спец-інтрументу, потім компресор і фарбопульт, потім зварювальний напівавтомат...
Коротше, напівавтомат я вже замовив, їде
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Чисто інформації для.
Попалось на очі відео, де товщиком б'ють покриту оловом деталь.
Так от, олово для товщиноміра - як шпатлівка. Це якщо хтось подумає, що можна покрити проблемні місця оловом, пофарбувати і далі небита/некрашена. Ніт. Олово потрібне для якісного ремонту через відсутність термічної деформації в процесі, шалену адгезію до металу і зменшення проблем з подальшою іржею.
Попалось на очі відео, де товщиком б'ють покриту оловом деталь.
Так от, олово для товщиноміра - як шпатлівка. Це якщо хтось подумає, що можна покрити проблемні місця оловом, пофарбувати і далі небита/некрашена. Ніт. Олово потрібне для якісного ремонту через відсутність термічної деформації в процесі, шалену адгезію до металу і зменшення проблем з подальшою іржею.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Capitan
- Капитан клуба
- Сообщения: 27063
- Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
- Имя: Dimitriy
- Авто: E400 4M
- Откуда: Kyiv Luxury Village
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
інструмент не буває зайвим...Rost.GL писал(а): ↑26 июн 2022, 22:50Дякую, в принципі технологія не складна, особливо для людини, яка знає, що таке пайка.
Про шви теж думав. Воно однозначно краще за герметики захищає, та й на більш давніх за 124-й мерсах з заводу були лужені шви, принаймні частина.
Ги. Класичний мерседес розділяє людей на 2 типи: одні купують, доводять до кондиції, здебільшого своїми грошима і руками майстрів, потім втомлюються і продають. Інші купують, потім купують купу спец-інтрументу, потім компресор і фарбопульт, потім зварювальний напівавтомат...
Коротше, напівавтомат я вже замовив, їде
Полуавтомат + балон с газом... завжди знайдеться робота
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ну та, є таке.
Порадувало існування 5-літрових балонів для газу, а то з моїм хорим попереком стандартний балон не потягаєш.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: Baramelik и 15 гостей