Як вже не буде ориги, напевно треба буде спробувати поліуретан, бо то певно краще, ніж жп-гроуп якийсь, хоч і скоріш за все буде жорсткіше.
C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8075
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Да то гайка, я откручивалRost.GL писал(а): ↑15 мар 2024, 22:42Сьогодні у мене трохи питань.
Перше стосовно страховочної перемички кардану, обведена на фото червоним гайка - пневматичний гвинтокрут не бере, труба один метр - гнеться, але теж не бере. Ще може погрію газом. Але я правильно розумію, що це таки гайка, і вона відкручується? ))
.
C124-ga.jpg
.
Питання стосовно підрамника.
В моєму стоять (стандартна підвіска, не спорт-лайн):
задні сайлентблоки, A1243510242, є в наявності (51.62 € за штуку). В смислі, під замовлення, тиждень-два - і приїдуть.
передні сайлентблоки, A1293511542, теж є (47.86 € за один).
І от тут питання. Є така річ, як ремкомплект передніх сайлентблоків, в склад яких, наскільки я розумію, входить пара сайлентблоків, пара болтів і тих тарілок обгумованих. Є два номери, A1243508608 і A1243500441. Перший уже не знайти, а другий, той що A1243500441 є, і вартість його 72.97 €.
Чому один сайлентблок A1293511542 коштує 48 євро, а пара з болтами і тарілками - 73?
Далі пара задніх сайлентблоків редуктора, A1243527765, 16.93 € за штуку.
пара передніх редуктора A1243511342, і тут я теж щось не розумію, тому що вартість видає 79.79 €. Вони парами продаються, чи це за один? Бляха, це просто плоска тарілка, дві шайби, між якими гума. Дійсно 80 євро за один???![]()
Буду вдячний за роз'яснення і промивання моїх закипівших мізків![]()
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Та воно звісно виглядає, як гайка, але щось у мене воно вже як одне ціле

Дякую, може ще спробую погріти газом.
Так, панове. Ми тут потихеньку перетворюємось у власників 123-іх, які вишукують запчастини по і-беях

Отже, задні сайлентблоки редуктора, A1243527765, уже недоступні для замовлення в Європі. Ну, тобто, там-сям ще знайти можна, як і у нас тут, але фіціяльно вже всьо. Почалося. Основні чотири сайлента підрамника ще є. А передні редуктора, ті, що A1243511342, я, обурившись ціною в 80 євро за один, тобто 160 за пару

Але так виглядає, що часи переходу на турецький лемфердер, або український поліуретан ближче, ніж я думав. А хто сказав, що життя просте?
А я поки колю собі в задницю всяке штирево, ковтаю кальоса, весняні загострення - то не байка, а після 50-ти таки точно закінчується гарантійний термін, підтверджую.
Тому в гаражі буваю час від часу, поки трохи мучу підрамник, випресував передні сайленти, ну, тобто, випресував зубилом і кувалдою

Сьогодні варив проставку під сайленти редуктора задні, пробував гайковертом - не хоче. Може таки доведеться давати на прес. Джарджавіло певно.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
ВАЗ vs Mercedes 
Ліворуч 1200 гривень ВАЗ-у: привідний ремінь, натягуючий ролик, помпа і бачок омиву скла, бо почав протікати з-під ущільнення одного моторчика.
Праворуч 1200 гривень Мерседеса: два сайлентблоки редуктора (задні). Треба було з мішечків витягнути, для ще більшого контрасту
Як я вже якось казав, обслуговування вісімки взагалі не помічаєш ))
. .
А тепер про цікавеньке і можливість зекономити. Схоже, я мав називатись не Ростиславом, а Із'яславом, ну, типу, коли треба - Ізя, коли треба - Слава
Трохи про вихлоп.
Для швидкого приєднання/від'єднання елементів одним з найкращих способів є використання клампів. І типу спеціальні для цього клампи V-band продаються в різних тюнячих магазинах. Коштують в околі 1000 грн. Осьо:
.

.
Але гугляючи мережею, це не помилка в слові, а коли ти гуляєш по сайтах з використанням гугла, я випадково натрапив на дуже дешевий кламп. І відкрив для себе чудовий світ молочної промисловості і перегонних кубів заодно. Хмм... Наша тема, пройти мимо не було ніякої можливості, тому взяв, спробувати на зуб.
І от, кламп V-band харчовий, з нержавійки, розрахований на тиск в трубопроводі 10 Бар, за смішні 280 грн:
. .
Задуманий він для використання з силіконовою жаростійкою прокладкою, але можна затиснути і без неї.
. .
Бараник замінити лише на звичайну гайку, бо на відміну від елементів молочного конвеєру чи перегонних кубів, вихлопні ми міняємо не щодня, а там їх треба постійно мити.
А для зовсім вже щільного з'єднання можна просто по розмірах прикупити плоску прокладку для вихлопних систем, їх є купа різних.
Ці клампи теж представлені у всіх можливих дюймових розмірах. Собі взяв 2", оскільки труби в мене дві по 50 мм.
Мої рекомендації.
Ще при нагоді прикупив пару дренажних гумових втулочок A1079972781, просто попались в магазині.
. .
І теж попались-спробував-зацінив-рекомендую: скотчбрайт на палочці
Реально скотбрайт, тільки під шліфмашинку/дрельку (хоча в дрельки напевно обертів буде замало), щоб не терти руками - для так званої сатинації (від "сатин") поверхні. Дуже зручно і швидко. Треба буде пошукати, де в інеті можна купити, бо я просто в магазині взяв:
. .

Ліворуч 1200 гривень ВАЗ-у: привідний ремінь, натягуючий ролик, помпа і бачок омиву скла, бо почав протікати з-під ущільнення одного моторчика.
Праворуч 1200 гривень Мерседеса: два сайлентблоки редуктора (задні). Треба було з мішечків витягнути, для ще більшого контрасту

Як я вже якось казав, обслуговування вісімки взагалі не помічаєш ))
. .
А тепер про цікавеньке і можливість зекономити. Схоже, я мав називатись не Ростиславом, а Із'яславом, ну, типу, коли треба - Ізя, коли треба - Слава

Трохи про вихлоп.
Для швидкого приєднання/від'єднання елементів одним з найкращих способів є використання клампів. І типу спеціальні для цього клампи V-band продаються в різних тюнячих магазинах. Коштують в околі 1000 грн. Осьо:
.

.
Але гугляючи мережею, це не помилка в слові, а коли ти гуляєш по сайтах з використанням гугла, я випадково натрапив на дуже дешевий кламп. І відкрив для себе чудовий світ молочної промисловості і перегонних кубів заодно. Хмм... Наша тема, пройти мимо не було ніякої можливості, тому взяв, спробувати на зуб.
І от, кламп V-band харчовий, з нержавійки, розрахований на тиск в трубопроводі 10 Бар, за смішні 280 грн:
. .
Задуманий він для використання з силіконовою жаростійкою прокладкою, але можна затиснути і без неї.
. .
Бараник замінити лише на звичайну гайку, бо на відміну від елементів молочного конвеєру чи перегонних кубів, вихлопні ми міняємо не щодня, а там їх треба постійно мити.
А для зовсім вже щільного з'єднання можна просто по розмірах прикупити плоску прокладку для вихлопних систем, їх є купа різних.
Ці клампи теж представлені у всіх можливих дюймових розмірах. Собі взяв 2", оскільки труби в мене дві по 50 мм.
Мої рекомендації.
Ще при нагоді прикупив пару дренажних гумових втулочок A1079972781, просто попались в магазині.
. .
І теж попались-спробував-зацінив-рекомендую: скотчбрайт на палочці

Реально скотбрайт, тільки під шліфмашинку/дрельку (хоча в дрельки напевно обертів буде замало), щоб не терти руками - для так званої сатинації (від "сатин") поверхні. Дуже зручно і швидко. Треба буде пошукати, де в інеті можна купити, бо я просто в магазині взяв:
. .
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- hahol
- Мистер Пятница
- Сообщения: 10955
- Зарегистрирован: 26 сен 2011, 23:55
- Имя: Сергій
- Авто: Біляш
- Тел.: О969Ч92IIЧ
- Откуда: Київ-Умань
C124 E320: джентльмен з м’язами
Цікаве рішення з кламп V-band, і зручно і ціна копійки 

Толик https://www.drive2.ru/r/seat/toledo/514602778954302511/
ex W124 coupe E320 Мурка forum.benzua.com/viewtopic.php?p=11673123#p11673123
ex W124 coupe C230 Зозулька drive2.ru/r/mercedes/288230376151936211/
ex W124 coupe E320 Мурка drive2.ru/r/mercedes/484876/
ex W124 E420
ex Hyundai Lantra II Зелёнка drive2.ru/r/hyundai/459389153298089634/

ex W124 coupe E320 Мурка forum.benzua.com/viewtopic.php?p=11673123#p11673123
ex W124 coupe C230 Зозулька drive2.ru/r/mercedes/288230376151936211/
ex W124 coupe E320 Мурка drive2.ru/r/mercedes/484876/
ex W124 E420
ex Hyundai Lantra II Зелёнка drive2.ru/r/hyundai/459389153298089634/

- stalexandr_95
- Ценитель
- Сообщения: 255
- Зарегистрирован: 31 мар 2021, 09:51
- Имя: Саша
- Авто: w124
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
Цікаво як таке рішення буде себе почувати при постійній дії високої температури вихлопу
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Нержавійка харчова, якісна, товщина стінок фланців 1,5 мм, що з ними може бути. Тим більше, що воно буде стояли після каталізатора, на якому температура відчутно падає. Зрештою, що зробить температура, навіть нехай в пару сотень градусів, масивній залізяці?stalexandr_95 писал(а): ↑28 мар 2024, 16:14Цікаво як таке рішення буде себе почувати при постійній дії високої температури вихлопу
V-band - класичне рішення для вихлопних систем.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Кому сусідів полякати? Недорого!
Слухати на басовитій акустиці, з викрученим на максимум звуком
https://youtu.be/GA6cPWuNdtA?si=wCe23qO5rG01Ksk6
Може так залишити?
З рештою рутина, тому нічого й не писав.
Випресував сайлентблоки купленого підрамника, мав він пару коцок, тож поварив/підрівняв.
. .
А задні сайленти редуктора не піддавались зовсім, аж поїхав на прес, до нашого нового співклубника. Таки треба гідравлічним пресом обзавестись, бо то сила.
А потім уже "голий" підрамник відвіз на пісок/порошок, буде тижні за два, бо зараз жиж сезон заміни коліс, всі піскують-порошкують свої диски, всюди черги.
Ще трохи з пригодами відкрив велосезон, якщо кому ця тема цікава.
Слухати на басовитій акустиці, з викрученим на максимум звуком

https://youtu.be/GA6cPWuNdtA?si=wCe23qO5rG01Ksk6
Може так залишити?

З рештою рутина, тому нічого й не писав.
Випресував сайлентблоки купленого підрамника, мав він пару коцок, тож поварив/підрівняв.
. .
А задні сайленти редуктора не піддавались зовсім, аж поїхав на прес, до нашого нового співклубника. Таки треба гідравлічним пресом обзавестись, бо то сила.
А потім уже "голий" підрамник відвіз на пісок/порошок, буде тижні за два, бо зараз жиж сезон заміни коліс, всі піскують-порошкують свої диски, всюди черги.
Ще трохи з пригодами відкрив велосезон, якщо кому ця тема цікава.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Відновив кронштейн кріплення труб вихлопу після Х-пайпа.
На схемі деталька 176, яку тупо приварили до труб. А скоби 188 не було взагалі.
. .
Кронштейн практично відвалився, як тільки я відкрутив болти його кріплення.
. .
Тому наколупав з гаражних запасів кусок кутника, доварив, з прутка зробив гнуту скобу.
. .
І маю питаннячко. Оці втулки:
. .
на схемі 182 - їх можна окремо ще купити? Нехай з болтами 179 і гайками 185.
Бо в наявності знайшов лише повний ремкомплект, що на схемі 191, за 2500 в середньому по лікарні магазинах, але мені треба лише втулки.
Або, як альтернатива замовити з поліуретану.
На схемі деталька 176, яку тупо приварили до труб. А скоби 188 не було взагалі.
. .
Кронштейн практично відвалився, як тільки я відкрутив болти його кріплення.
. .
Тому наколупав з гаражних запасів кусок кутника, доварив, з прутка зробив гнуту скобу.
. .
І маю питаннячко. Оці втулки:
. .
на схемі 182 - їх можна окремо ще купити? Нехай з болтами 179 і гайками 185.
Бо в наявності знайшов лише повний ремкомплект, що на схемі 191, за 2500 в середньому по лікарні магазинах, але мені треба лише втулки.
Або, як альтернатива замовити з поліуретану.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 17443
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Правильно
Только так они и поставляются
- юррий
- Любитель
- Сообщения: 123
- Зарегистрирован: 09 авг 2014, 16:46
- Имя: urri
- Авто: ml w163
- Тел.: 050 214 7025
- Откуда: полтава
C124 E320: джентльмен з м’язами
Смущает только хомут и барашек который может выкрутится. Ели это силумин , то он хрупкий а тряска там будь здоров.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Він повністю з нержавійки. Важкуватий такий, точно не силумін.
. .
Від самовільного викручування бараника може допомогти гравер +/чи фіксатор різьби, а можна перейти на гайки:
. .
Єдине - різьба має трохи більший крок, ніж типова, може то дюймова тема якась, тому можна або дві низьких гайки, або підібрав ще стопорну, вона теж трохи меншої висоти, тому туговато, але закручується.
Сьогодні, в честь настання літа вже 8-го квітня, до обіду покатосив на велосипеді, порозробляв колінний артроз, завіз балон, заправити кислотою, трохи проскочив магазинами, а під вечір зайнявся виготовленням бубликів.
Замовляти виготовлення втулок до кронштейну глушника з поліуритану виявилось надо марудним, тому купив в автомагазині декілька подушок задніх амортизаторів, по 20 гривень за штучку, і тепер у мене буде друга запчастина в мерсі від жигуля. Так, я скотився зовсім

Ну але бублик перетворюється... перетворюється бублик... в майже оригінальну мерседесівську втулку

. .
Пів годинки часу - і готово:
. . .
Хенд крафтет бай Рост!

.
І пару фоток з велопокатеньок.
. .
Стрийський парк. Там і тюльпанові поля вже стартанули, ще який тиждень, і будуть у всій красі.
А це Париж Львів - Рубе по-нашому

.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- HenK
- Эксперт
- Сообщения: 3210
- Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
- Имя: Геннадий
- Авто: ML270
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
На Марсовом поле и Сад тур Эфель таки гравийные дорожки

велодорожки в городе все асфальтные...
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1365
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: fateman, glinolub, Vladimir_17 и 5 гостей