C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Все ходить по колу. І мій автомобільний шлях, виходить, теж. Я починав з задньопривідного купе, до нього і прийшов. Якщо ви подумали про порше, то ні, це був пізній совок, тому починав я з нашого, рідного ЗАЗ-968А, Вухатого. Купе? Купе. Задньопривідне, задньомоторне, на V-подібному двигуні, навіть бак, як і в мерседеса, за заднім сидінням. В студентські роки я був мажором, бо їздив в інститут на своєму авто, на купешці! Яка була країна, такі були і мажори
Але спогади про вухатого тільки позитивні, попри всі його конструктивні недоліки. Ну бо, напевно, в молодості все позитивне, і трава веселіша, і... далі ви знаєте. Але і машина з жужика, таки все ж приємна, якщо не зважати на те, що розвал тікав за 5 тисяч кілометрів пробігу, бо така конструкція підвіски. Зате колеса ставали домиком і краще машина входила в повороти
Але нарешті настав час, коли з'явилась можливість реалізувати свою давню мрію, Mercedes Coupe. Взагалі, як уже ви знаєте з моєї першої теми тут на форумі, Купе Номер Один для мене було C123, досі вважаю його найкрасивішим мерседесом. І по екстер’єру, і по інтер’єру. Але таки надто вже проблемно знайти зараз живу машину і довести її до пуття. А в поїзд, під назвою C124 я, схоже, ще встиг заскочити.
124 мені теж подобається, і нічого страшного, що він є Купе Номер Два, це не соромно, бути другим після, можна сказати, свого попередника
Отже, не без участі, як то завжди казали на autoua, камрада Udava, який тепер, по факту, мій авто-хресний , завдяки його рекомендаціям, в славному місті Одесі був придбаний уже тепер мій точно на всі сто процентів E 320C. Це дійсно моя машина, відчуваю себе в ньому, ніби там народився. Мені не треба було звикати до його габаритів і властивостей - все у ньому ніби знайоме з дитинства, хоча за кермом 124-го я ніколи не їздив. Вроді на вигляд і невеликий, хоча насправді ні, але просторий всередині, дуже спокійний і комфортний, при цьому дуже емоційний і веселий. У ньому ти повністю розслаблений завжди, коли стоїш в корку, їдеш 80, чи 180 - для тебе нічого не міняється. Я не випадково назвав його в заголовку “джентльменом з м’язами”: це дуже чарівна, приємна машина, при цьому готова в будь-який момент стрибнути вперед, просто телепортуватися. Звісно, його динаміка - не динаміка суперкарів, але на фоні оцієї розслабленості твоєї в ньому, і його чарівності, вона сприймається дуже гостро. І ця чудова музика двигуна: “Бу-Бу-Бу”
Думаю, він у мене точно назавжди.
Отже, повне ім’я Mercedes-Benz E 320C, сірого кольору, 1995 року народження, двигун M104 3,2 літри.
Їдучи минулої середи в Одесу, я чекав гіршого, бо на фотографіях він виглядав досить сумно, і салон теж. Але були слова Сергія, що вживу все краще, і таки так виявилось. Кузов, хоч і має чимало огріхів, цілком живий. Звісно, потрібна реставрація, але є що реставрувати, і це не горить от прямо вже, він не розвалюється, ба більше, на ходу дуже зібраний, що теж про стан кузова говорить. Двигун має трохи проблем, але не сильно критичних, вірніше, не сам двигун, а інжектор, коробка теж дає знати, що вона не зовсім нова, але то ся робить. І салон виявився в значно кращому стані, ніж можна було судити по фото.
З цим усім я, надіюсь, з допомогою клубу, і буду розбиратись наступні роки. Ну і музика, куди ж у мене без неї, теж буде проект, і, знаючи себе, таки думаю, що цікавий
Тому і завів цей борт-журнал, щоб і собі в радість, і іншим на користь.
Ну і вид тепер з вікна моєї дачі завершений
Далі буде...
Але спогади про вухатого тільки позитивні, попри всі його конструктивні недоліки. Ну бо, напевно, в молодості все позитивне, і трава веселіша, і... далі ви знаєте. Але і машина з жужика, таки все ж приємна, якщо не зважати на те, що розвал тікав за 5 тисяч кілометрів пробігу, бо така конструкція підвіски. Зате колеса ставали домиком і краще машина входила в повороти
Але нарешті настав час, коли з'явилась можливість реалізувати свою давню мрію, Mercedes Coupe. Взагалі, як уже ви знаєте з моєї першої теми тут на форумі, Купе Номер Один для мене було C123, досі вважаю його найкрасивішим мерседесом. І по екстер’єру, і по інтер’єру. Але таки надто вже проблемно знайти зараз живу машину і довести її до пуття. А в поїзд, під назвою C124 я, схоже, ще встиг заскочити.
124 мені теж подобається, і нічого страшного, що він є Купе Номер Два, це не соромно, бути другим після, можна сказати, свого попередника
Отже, не без участі, як то завжди казали на autoua, камрада Udava, який тепер, по факту, мій авто-хресний , завдяки його рекомендаціям, в славному місті Одесі був придбаний уже тепер мій точно на всі сто процентів E 320C. Це дійсно моя машина, відчуваю себе в ньому, ніби там народився. Мені не треба було звикати до його габаритів і властивостей - все у ньому ніби знайоме з дитинства, хоча за кермом 124-го я ніколи не їздив. Вроді на вигляд і невеликий, хоча насправді ні, але просторий всередині, дуже спокійний і комфортний, при цьому дуже емоційний і веселий. У ньому ти повністю розслаблений завжди, коли стоїш в корку, їдеш 80, чи 180 - для тебе нічого не міняється. Я не випадково назвав його в заголовку “джентльменом з м’язами”: це дуже чарівна, приємна машина, при цьому готова в будь-який момент стрибнути вперед, просто телепортуватися. Звісно, його динаміка - не динаміка суперкарів, але на фоні оцієї розслабленості твоєї в ньому, і його чарівності, вона сприймається дуже гостро. І ця чудова музика двигуна: “Бу-Бу-Бу”
Думаю, він у мене точно назавжди.
Отже, повне ім’я Mercedes-Benz E 320C, сірого кольору, 1995 року народження, двигун M104 3,2 літри.
Їдучи минулої середи в Одесу, я чекав гіршого, бо на фотографіях він виглядав досить сумно, і салон теж. Але були слова Сергія, що вживу все краще, і таки так виявилось. Кузов, хоч і має чимало огріхів, цілком живий. Звісно, потрібна реставрація, але є що реставрувати, і це не горить от прямо вже, він не розвалюється, ба більше, на ходу дуже зібраний, що теж про стан кузова говорить. Двигун має трохи проблем, але не сильно критичних, вірніше, не сам двигун, а інжектор, коробка теж дає знати, що вона не зовсім нова, але то ся робить. І салон виявився в значно кращому стані, ніж можна було судити по фото.
З цим усім я, надіюсь, з допомогою клубу, і буду розбиратись наступні роки. Ну і музика, куди ж у мене без неї, теж буде проект, і, знаючи себе, таки думаю, що цікавий
Тому і завів цей борт-журнал, щоб і собі в радість, і іншим на користь.
Ну і вид тепер з вікна моєї дачі завершений
Далі буде...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- ORACL
- Эксперт
- Сообщения: 7261
- Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
- Имя: Роман
- Авто: W124 E220 C / E320 T
- Тел.: +380931214100
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Поздравляю! Отличная покупка! Сергей плохого не посоветует.
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
C124 E320: джентльмен з м’язами
Вітаю! Приємних вражень!
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ще раз вітаю, гарна машина
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
- Ascar aka 88
- Профи
- Сообщения: 975
- Зарегистрирован: 31 мар 2019, 15:25
- Имя: Гриша
- Авто: Грин
- Откуда: Проппт
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
C124 E320: джентльмен з м’язами
Приєднуюсь до привітань Натхнення та здійснення мрій Чудове авто
- Dmytriy95
- Эксперт
- Сообщения: 1436
- Зарегистрирован: 15 июн 2016, 15:55
- Имя: Дмитро
- Авто: W212 E250 CGI
- Тел.: 0677552802
- Откуда: Київська обл., м. Васильків
C124 E320: джентльмен з м’язами
Успіхів!
Продан
Mercedes-Benz W210 E240 Avantgarde 1998г.
WDB2100611A575756
Facebook
_________________________________________________
Хороший Мерседес это любой Мерседес!
Mercedes-Benz W210 E240 Avantgarde 1998г.
WDB2100611A575756
_________________________________________________
Хороший Мерседес это любой Мерседес!
- Valdemar
- Эксперт
- Сообщения: 9914
- Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
- Имя: Владимир
- Авто: w204c250cdi4matik`12
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
Гарний вигляд з вікна
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Поздравляю!
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ідентифікація Борна.
Якщо вірити цьому сайту, комплектація автомобіля ізначально була наступна:
Також з кольором. В даний момент за тех-паспортом машина сіра. Чому "синьо-чорний металік"? Правда, вона фарбована перекупами ще до попереднього власника, фарбована похабно геть.
І ще не дивився, що там точно за редуктор стоїть, вернусь до Львова, заїду в гараж, на яму. Лампа ASD на приборці присутня, але вона ніколи не загорається (тре перевірити лампочку), індикатор, оцей знак оклику в трикутнику, теж є, він загорається при ввімкненні запалювання.
Все решта відповідає. Ну, каталізатора, судячи по запаху, точно нема. Але в Україні вона з 2008-го, то якщо і був, його вже вирізали.
Якщо вірити цьому сайту, комплектація автомобіля ізначально була наступна:
Трохи незрозуміло з фароомивачами. Їх нема, але під фарами присутня така конструкція: Наскільки я бачив, в автомобілів без фароомивачів ця планка під фарами просто суцільна. Тобто, фароомивачі в моїй таки колись були? Але кнопки в салоні немає.Модель 124.052 320 CE / E 320 / E36 AMG
Двигатель 104.992 12 100338
Трансмиссия 722.369 04 205066
Цвет кузова 199 (сине-черный металлик (с 01.01.1983))
Отделка салона 261 (Кожа черная или "антрацит" (с 06.08.1970))
Опции
211 Автоматическая блокировка дифференциала (ASD) (с 01.07.1984)
Установочный комплект для автомобильного телефона Becker AT 400 с двумя трубками (с 01.09.1970 по 30.11.1974)
Задний мост с автоматической блокировкой дифференциала (ASD)
Передаточное отношение заднего моста 1: 3,75 (показания в милях) (с 01.08.1963 по 31.12.1965)
240 Индикатор внешней температуры (с 01.03.1982)
Второе запасное колесо (с 01.01.1964 по 28.02.1973)
281 Комплект багажника 280 SL
Комплект багажника с тремя отделениями (с 01.09.1972 по 30.11.1976)
Комплект багажника с четырьмя отделениями (с 01.04.1963 по 31.01.1966)
Спортивное рулевое колесо с отделкой из кожи (диаметр 390 мм) и кожаный рычаг КПП (с 01.05.1990)
Спортивное рулевое колесо с отделкой из кожи (диаметр 390 мм) (с 01.03.1989)
291 Подушка безопасности для переднего пассажира
Подушка безопасности для переднего пассажира (с 01.10.1993)
Подушка безопасности для водителя и переднего пассажира (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
Подушка безопасности для водителя и переднего пассажира
Большой ящик для одежды (с 01.02.1967 по 31.05.1973)
Комплект багажника из 7 частей (с 01.01.1976 по 31.08.1978)
300 Дополнительный бардачок в вещевом отсеке спереди (с 01.05.1988)
Исполнение такси без перегородки в салоне, Панель с таксометром (с 01.01.1968 по 31.07.1968)
412 Люк с электроприводом и устройством подъёма (с 01.07.1983)
Люк в задней части кузова, гидравлический (с 01.11.1964 по 30.06.1981)
420 Автоматическая коробка передач, напольное исполнение (с 01.01.1963)
430 Подголовники сзади (с 01.01.1977)
Ремни безопасности спереди и сзади (с 01.01.1964 по 31.05.1973)
440 Бампер с клыками спереди и сзади (с 01.10.1970 по 30.04.1974)
Бампер с клаксоном и резиновый бампер спереди и сзади (с 01.03.1964 по 30.09.1970)
Темпомат (круиз-контроль) (с 01.09.1975)
512 Радиоприемник Becker Brescia СВ (с 01.01.1963 по 31.12.1972)
Магнитола Becker Europa Cassette
Магнитола Becker Еuropa Cassette ДВ/СВ/УКВ (с 01.03.1985 по 30.11.1990)
Магнитола Becker Grand Prix стерео (с 01.01.1973 по 31.12.1974)
Радиоприемник MB Special с системой дорожных сообщений (VK) и RDS (с 01.07.1992)
531 Автоматическая антенна (с 01.01.1963)
570 Складной подлокотник спереди w202/210 ящик для мелочей с подлокотником (с 01.04.1970)
Складной подлокотник спереди w202 ящик для мелочей с подлокотником
580 Кондиционер Tempmatic (с 01.11.1982)
Кондиционер Behr (с 01.04.1970 по 31.10.1982)
600 Устройство очистки фар (с 01.08.1971)
Декоративная накладка для кузова купе (с 01.04.1963 по 31.07.1971)
620 Система контроля вредных выбросов в выхлопных газах
Европейская версия с катализатором (с 01.09.1983 по 28.02.1985)
Автомобиль оборудован катализатором (с 01.03.1985)
Исполнение для Италии (с 01.01.1967 по 31.08.1969)
645 Шины M+S (с 01.10.1963)
652 Шины Dunlop (с 01.01.1963 по 31.07.1972)
Легкосплавные колеса с 8 отверстиями (с 01.01.1990)
682 Огнетушитель (с 01.04.1970)
873 Электрообогрев передних кресел (с 01.02.1984)
885 Система запирания с инфракрасным ДУ (брелком) и иммобилайзером (с 01.10.1993)
880, с иммобилайзером
980 Регистрационное свидетельство
Номера регистрационного свидетельства и технического паспорта автомобиля на этикетке описания типа для экспортных автомобилей (с 01.08.1980)
Бортовой журнал (с 01.01.1964 по 31.07.1980)
Також з кольором. В даний момент за тех-паспортом машина сіра. Чому "синьо-чорний металік"? Правда, вона фарбована перекупами ще до попереднього власника, фарбована похабно геть.
І ще не дивився, що там точно за редуктор стоїть, вернусь до Львова, заїду в гараж, на яму. Лампа ASD на приборці присутня, але вона ніколи не загорається (тре перевірити лампочку), індикатор, оцей знак оклику в трикутнику, теж є, він загорається при ввімкненні запалювання.
Все решта відповідає. Ну, каталізатора, судячи по запаху, точно нема. Але в Україні вона з 2008-го, то якщо і був, його вже вирізали.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16924
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Поздравляю!
Моими первыми двумя машинами тоже были заднемоторные купе с V-образными моторами, и тоже не Porsche)
И я тоже ездил на одном из них на занятия в университет)
Моторчики очистителей фар сняты, а шланги омывателя заправлены в отверстия для осей дворников фар
Моими первыми двумя машинами тоже были заднемоторные купе с V-образными моторами, и тоже не Porsche)
И я тоже ездил на одном из них на занятия в университет)
Моторчики очистителей фар сняты, а шланги омывателя заправлены в отверстия для осей дворников фар
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Перелік наявних проблем.
Плаває холостий хід. Холодний пуск - все добре, прогрівочні оберти теж, а от коли після прогріву оберти падають, починаються танці: опускаєтться до 500, газує до 1500-1800. При чому, поки двигун ще остаточно не прогрітий, при падінні до 500 з підтроюванням. Але. Вмикаєш передачу (драйв, чи реверс), і оберти стабілізуються, тримає стійко 700 приблизно.
Тут першим ділом потрібно поміняти проводку двигуна, бо вона, по-перше, самопальна, по-друге є поломані деякі фіксатори роз'ємів. І відремонтувати вакуумну систему, бо одна трубка точно нікуди не під'єднана. А тоді вже дивитись далі.
Коробка. Я на автоматі ніколи не їздив, тому потребую консультації, як має бути.
При ввімкненні передачі (і драйв, і реверс), в половині випадків уже підкопується трохи. Коли прогріта коробка, при спокійній їзді перемикається ну прямо ідеально, іноді навіть вслухаючись, практично не помічаєш. Якщо трохи притиснути педальку, уже перегазовує, так, на пів секунди-секунду. Але, знову ж, треба спочатку поміняти проводку двигуна і розібратись з вакуумом, бо коробка хоч і без мізків, але на двигун воно ж зав'язано.
Кік-даун працює, при різкому розгоні передачу скидає.
Кондиціонер треба робити, бо ж літо надходить, гаряча пора. І підсвистує моторчик пічки, теж не комфортно.
Люк трошки перекошений, навіть візуально один кут трохи вище за інші. Не тече.
Тут спочатку розбирати-дефектувати, чи одразу купувати якийсь рем-коплект?
Не працює ліва подача ремня.
Треба прикупити трохи пістонів облицювання, а то накладку лівого переднього крила вчора мусів зняти, бо так і загубити можна. Як буду робити кузовню, то вже всі пістони поміняю.
Ну, з колгоспу - світлодіодні лампи головного світла, треба викинути, поставити нормальні філіпси галогеки.
І машина на 18-их колесах. Думав, читаючи дописи на форумі, що мають усі пломби вилетіти, але так не є. Дорогу колеса читають, різні стики-переходи чути, але ні разу не критично. Навіть на нашій львівській бруківці нічого страшного не відбувається.
Плаває холостий хід. Холодний пуск - все добре, прогрівочні оберти теж, а от коли після прогріву оберти падають, починаються танці: опускаєтться до 500, газує до 1500-1800. При чому, поки двигун ще остаточно не прогрітий, при падінні до 500 з підтроюванням. Але. Вмикаєш передачу (драйв, чи реверс), і оберти стабілізуються, тримає стійко 700 приблизно.
Тут першим ділом потрібно поміняти проводку двигуна, бо вона, по-перше, самопальна, по-друге є поломані деякі фіксатори роз'ємів. І відремонтувати вакуумну систему, бо одна трубка точно нікуди не під'єднана. А тоді вже дивитись далі.
Коробка. Я на автоматі ніколи не їздив, тому потребую консультації, як має бути.
При ввімкненні передачі (і драйв, і реверс), в половині випадків уже підкопується трохи. Коли прогріта коробка, при спокійній їзді перемикається ну прямо ідеально, іноді навіть вслухаючись, практично не помічаєш. Якщо трохи притиснути педальку, уже перегазовує, так, на пів секунди-секунду. Але, знову ж, треба спочатку поміняти проводку двигуна і розібратись з вакуумом, бо коробка хоч і без мізків, але на двигун воно ж зав'язано.
Кік-даун працює, при різкому розгоні передачу скидає.
Кондиціонер треба робити, бо ж літо надходить, гаряча пора. І підсвистує моторчик пічки, теж не комфортно.
Люк трошки перекошений, навіть візуально один кут трохи вище за інші. Не тече.
Тут спочатку розбирати-дефектувати, чи одразу купувати якийсь рем-коплект?
Не працює ліва подача ремня.
Треба прикупити трохи пістонів облицювання, а то накладку лівого переднього крила вчора мусів зняти, бо так і загубити можна. Як буду робити кузовню, то вже всі пістони поміняю.
Ну, з колгоспу - світлодіодні лампи головного світла, треба викинути, поставити нормальні філіпси галогеки.
І машина на 18-их колесах. Думав, читаючи дописи на форумі, що мають усі пломби вилетіти, але так не є. Дорогу колеса читають, різні стики-переходи чути, але ні разу не критично. Навіть на нашій львівській бруківці нічого страшного не відбувається.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Udav
- Эксперт
- Сообщения: 15766
- Зарегистрирован: 14 дек 2008, 11:10
- Имя: Сергей
- Авто: MB
- Откуда: Одесса
C124 E320: джентльмен з м’язами
именно так
чтоб восстановить опцию придется поискать моторчики, щетки и может что еще
W164 ML 350 Bluetec 2010
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ага!
Першим ділом ще, крім, звичайно, сигналізації, потрібні секретки на колеса.
Брати оригінал B66470154, чи є варіанти?
Першим ділом ще, крім, звичайно, сигналізації, потрібні секретки на колеса.
Брати оригінал B66470154, чи є варіанти?
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 26 гостей