C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#466 Сообщение Rost.GL » 02 окт 2022, 20:40

В силу існуючих запитів, та й поки "по свіжих спогадах", про кузовню: https://e-drive.com.ua/post/852
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#467 Сообщение Rost.GL » 08 окт 2022, 23:24

Субота була не надто плідною, в силу епопеї з замовленням дрів: viewtopic.php?f=2&t=77543
Бо мали от-от привезти, не хотів починати якусь серйознішу роботу, щоб тоді не перериватись, тому займався дрібницями, які теж треба зробити.
Вирішив усунути потенційно слабке місце, трійник системи охолодження. Кажуть, тріскається з часом, у декого він буквально в руках розсипався.
.
trinity-01.jpg
.
З нержавійки купив ще минулого літа, лежав на поличці, чекав свого часу.
.
trinity-02.jpg
.
Встановлений виявився таки напевно не так давно міняним, бо виглядав напрочуд добре.
.
trinity-03.jpg
.
Навіть була спокуса залишити як є. Але не можна піддаватися спокусам! Зі спокусами треба боротись, так твердить тисячолітня традиція людства, бо спокуси, вони від лихого! :)
І таки так.
Тому що - та-дам!
.
Відгалуження вниз виявилось наглухо забитим якоюсь на вигляд мало не мазутою.
.
trinity-04.jpg
.
І, що логічно, трубка, яка до нього підходить, в такому ж стані.
.
trinity-05.jpg
.
Існує хибна думка, зустрічав на форумах, що це відгалуження іде кудись на коробку. Насправді все простіше, воно іде до тену в бачку омивача скла.
Ось сюди, той патрубок, що ще приєднаний.
.
trinity-06.jpg
.
Спробував, надягнувши на шланг з протилежного боку поліетиленовий пакет, аби не захляпати все довкола тим болотом, дунути в трубку компресором. Але 10 атмосфер виявились безсилими. Наглухо!
Довелось усю магістраль зняти, стягнути патрубки, і тоді вже продулось все поокремо. Продув/промив/продув, зібрав, а на ділянку, що проходить під корпусом фільтра пічки, від трійника до місця встановлення акумулятора, вдягнув гофру, яку потім ще обмотаю м'якою ізоляційною стрічкою. Ну щоб.
.
trinity-07.jpg
.
Далі буду задвигати дич. Але то люблю.
Помалювати машину аерографом? А чому би ні? :smile:
Звісно, я утрирую, але окремі елементи - цілком навіть.
На наступних фото шагрень після пофарбування отої багатострадальної правої арки акриловою фарбою Mipa 2K. Сфотографувати шагрень - то звісно вивернутись ще треба, але я світив на неї переноскою, і вроді видно добре.
Тобто, якщо у когось є потреба пофарбувати якийсь елемент, крило там, бампер, самому за мінімум грошей, найпростіший дешевий компресор і інтертулівський аерограф на 10 доларів вирішать проблему :) Не треба потужнішого компресора і фарбопульта :)
.
shagren-01.jpg
.
shagren-02.jpg
.
shagren-03.jpg
.
Нормальна така шагрень, дрібна "японська", ще полірнути - і взагалі краще, ніж після багатьох гаражних малярів :)
Не знаю, як вийде база + лак, бо то просто акрилова фарба. Може ще спробую, бо наші руки ж не для скуки :)

І на завершення не міг не сфоткати вчора, проїжджав повз знак, вдосконалений народом:
.
zli-ljude.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#468 Сообщение Rost.GL » 11 окт 2022, 23:37

Кругообіг акумуляторів в природі.
Порадував мерседесика обновою, але я йому його не віддам одразу, бо кляті москалі!
.
UPS-01.jpg
.
Щоб не переписувати все сюди, хоч, звісно, копі-пасте - то не олівцем писати, але все рівно ліньки.
Тому читайте на драйві - нашому драві! А ви ще що - на москальському??? :(
Коротше, от: https://e-drive.com.ua/post/1967
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#469 Сообщение Rost.GL » 21 окт 2022, 22:30

Ну що ж.
Було (якщо хто забув):
.
C124-nasrano-etalon.jpg
.
Стало:
.
C124-nenasrano-01.jpg
.
C124-nenasrano-02.jpg
.
Також завершив з підлогою під площадкою для акумулятора, яка місцями погнила. Тепер ні.
.
C124-nenasrano-03.jpg
.
І фарбою її для надійності.
.
C124-nenasrano-06.jpg
.
Кріплення під площадку, яке по заводу в 3-х точках: дві ззаду і одна спереду по центру, переробив на 4, у всіх чотирьох кутах. А замість шпильки поставив клепану гайку.
Не пам'ятаю, писав тут, чи ні, купив ще влітку наш, харківський, клепальник, для гайок великого розміру. Бо той, що у мене вже є багато років, може стальні М5 максимум, М6 вже тільки алюміній. Цей же ставить від М3 до М12, алюміній, сталь, нержавійку.
.
photo_2022-10-21_21-40-08.jpg
.
Опробував, можу рекомендувати, бо вартує. Як правило готові продаються комплектом з трьома різьбовими вставками, а решта можна докупити, або одразу замовити на їх сайті весь, що потрібно комплект: https://uptool.com.ua/
Той, що у мене - серія S. Дуже зручний невеликими розмірами, оскільки під гайку, без ручок. Його ручка відкручується в разі потреби.
.
C124-klep-01.jpg
.
C124-klep-02.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#470 Сообщение Rost.GL » 24 окт 2022, 20:59

Нарешті права передня арка і місце під акумулятор все.
Заїхав увечері згадати, що і як там стояло :) Таки згадав :)
.
photo_2022-10-24_20-50-50.jpg
.
Запустив на смартфоні ватерпас, поклав на площадку, і... не те, щоб якось особливо старався, але вийшло якось так :)
.
photo_2022-10-24_20-51-00.jpg
.
З одного боку - довго це все, бо війна і не зовсім до реставрації, купа різних інших важливих проблем, і здоров'я все ще шкутильгає. З другого - стою біля машини, і таки вже видно прогрес.Бо і там зроблено, і там, і там. Методика малих кроків. Треба не дивитись на горизонт, бо можна розохотитись перед усвідомленням масштабу грядущої роботи, а спрямувати погляд перед собою, на крок. І так, крок за кроком - дорогу осилить той, хто йде.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Кирилл coupe
Эксперт
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
Имя: Кирилл
Авто: Е320С
Тел.: 050-705-1234
Откуда: Северодонецк

C124 E320: джентльмен з м’язами

#471 Сообщение Кирилл coupe » 24 окт 2022, 21:38

На сучасний лад це називаєтся :
"Ползучее наступление"
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#472 Сообщение Rost.GL » 05 янв 2023, 00:41

Повзучий наступ, не так швидко, як хотілось би, але продовжую.
Перебрався до лівої передньої арки. Вона в кращому стані, як права, але теж є що поробити.
.
C124-leftarch-01.jpg
.
Три невеликі латки, і внутрішня частина стакану пішла уже поверхневою іржею, довелось почистити, ну а далі звикло епоксидний ґрунт, герметик, фарба.
Складним було ось це місце, через те, що зверху над ним корпус з запобіжниками і реле, демонтувати повністю який - це простіше застрелитись. Я його просто відкрутив і підтягнув вверх, щоб збільшити зазор між металевою підлогою і пластиком. Ну, щоб пластик не поплавило, коли буду варити.
.
C124-leftarch-04.jpg
.
Трохи повозивсь, але нормально заварилось, а через щілину вдалось теж добре загрунтувати і нанести герметик.

Частина порогу, що стирчить вперед, уже підгнила, тому відрізав все, до живого, і "на коліні" погнув/зварив нове. Не ідеально в плані зовнішнього вигляду, але її прикриває пластиковий поріг, тому який там під низом вигляд байдуже. Головне, що новий метал і оброблено, як слід.
.
C124-leftarch-02.jpg
.
C124-leftarch-03.jpg
.
Уже зсередини закрив герметиком, і все помалював акриловою фарбою. Тільки не сфотографував. І не сфотографував шов, той що вздовж стійки вверх, також повністю відреставрований.
Було там пару тріщин, в класичному для усіх 124-х місці. Може наступного разу не забуду знимканути. І отут теж тріснуло:
.
C124-leftarch-05.jpg
.
Зварювання/грунт/фарба акрилова, а коли вже буду малювати всю машину, тоді задую в колір кузова.

І зайнявся передньою частиною, яка, як і справа, була "ремонтована" жиштянчиками, тобто, вварено лист металу, який так і залишили голим, і він уже поіржавів, в деяких місцях і наскрізь. Трохи складніше робити, ніж справа, бо зліва до цього місця приварений кронштейн АБС. Його кріплення теж жиштянчики приварили присрали курячою лапою, довелось відновлювати.
.
C124-leftarch-06.jpg
.
C124-leftarch-07.jpg
.
Ще зовсім трошки, і перебираюсь в царсто морії. В яму, себто, і буду варити днище, там теж точково є проблеми. Так і живем.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#473 Сообщение Rost.GL » 13 янв 2023, 22:06

Ні, ще не час у морію, зійшлися у нас зорі, приїхали до мене нарешті хлопці, зрізали лобове скло. Тож закінчу арку спереду, і беруся за рамку лобового, найскладнішу роботу.

А тим часом, ура, сталось несподіване. Як пригадуєте, а може й ні, по він-коду машина в мене зі склоочисниками фар, опція 600. Але опція є, а самих очисників не було. Чи то вони поламались і якийсь з папєрєдніків зняв, щоб поремонтувати, та так і залишилось, чи ще яка біда з ними приключилась, але от. А опція ж корисна, скільки раз, їдучи вночі в дощ, я згадував про неї. Але не так то просто ці фаромийки знайти. Аж от, пару днів назад якогось дива занесло мене на олх. Взагалі з олх у мене не дуже хороші стосунки. Таке враження склалось, що це місце тусовки неадекватів виключно, бо як не розводила, до мучудак. Так от мені везло досі, чи то не везло. Але зайшов я туди щось пошукати, і як так сталось, що натрапив на оголошення про продаж фаромийок - сам не знаю. І за цілком адекватні гроші, 4000 грн. І виглядали на фото прямо скажемо гарно.
Дзвоню - не беруть трубку. Почалося, думаю собі. Пишу в приват. А тут відповідь прийшла швидко, мовляв, зняв зі своєї машини, лежали в гаражі скількись там років, були справні, як знімав.
Пропоную відправити мені на НП, я захоплю зі собою акумулятор перевірити, і якщо дійсно все в порядку - забираю. Чоловік погоджується, я в шоці - невже таки хтось є на тому олх в адекваті? :roll:
За пару днів приїжджає. Їду, перевіряю. Один, лівий, працює повністю коректно, правий же крутить, і не зупиняється, а ще в середині щось клацає, явно не штатно. Ну добре, моторчик справний, з рештою порішаю, - думаю собі - ще й за ці гроші, беру.

І от.
.
headlamp-wiper-01.jpg
.
Видно, що цнотливі моторчики, в середину ніхто не лазив.
Значить, я буду перший.
Лівий, як уже казав, працює добре. На штекер 3 маса, на 2 постійний плюс, а керуючим плюсом тицяємо в 1.
.
https://youtu.be/6KwhLWF8PhI
.
Правий при підключенні маси на 3 і +12В на 2 починав крутитись без зупинки, з отим клацанням. Причина виявилась в обоймі штоку, яка кріпиться гайками, однією зсередини, однією ззовні. Зовнішня була не докручена, тому внутрішня сиділа не запідлице, а трохи виступала, чим блокувала рух маленької шестерні, що відповідає за розривання контактів. Це я виправив, і моторчик почав працювати коректно, але не довго. Два взмахи. Ще два, а далі починає крутитись все повільніше, поки взагалі не зупиняється. І щоб відновилась робота, треба дати йому деякий час постояти. Поліз дивитись в термозахист. Це такі пластини, в розриві контактів.
.
headlamp-wiper-02.jpg
.
В справному моторчику її опір 0,7Ом, а в правому, глючному, 3,5Ом. Дас іс трабл. Але я не переживав, скористався рекомендацією Романа Мерса і викинув її геть. Потрібен термозахист, щоб коли чимось, наприклад, взимку льодом, заблокується рух двірника, не позрізало пластикові шестерні. Ну і хай собі, взимку поки що експлуатувати мерседеса я не планую, а як що, то їх можна на зиму й відключити.
І ура, після видалення пластини правий тепер теж працює коректно і жваво.
.
https://youtube.com/shorts/_-Le0yxBvdg?feature=share
.
Залишилось ще схопити вдачу за хвіст і знайти самі двірники, щітки. Якщо хто має яку наводку, буду вдячний.
І ще мені потрібен роз'єм з боку машини, до лівого, отакий:
.
headlamp-wiper-03.jpg
.
Бо в мене його немає. Вони, крім фаромийок, йдуть ще до передніх сидінь, може й ще кудись.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
mr.rider
Профи
Сообщения: 593
Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
Имя: Назар
Авто: W124TD, W201
Тел.: 0937130044
Откуда: Львів

C124 E320: джентльмен з м’язами

#474 Сообщение mr.rider » 14 янв 2023, 21:38

Класна опція :)
Собі теж хотів доставити, зустрічав за 150-200 баксів весь комплект. Так що дійсно гарний лот вам знайшовся.
А з рамкою лобового сильно все погано? скло десь текло?

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#475 Сообщение Rost.GL » 15 янв 2023, 00:05

mr.rider писал(а):
14 янв 2023, 21:38
Класна опція :)
Собі теж хотів доставити, зустрічав за 150-200 баксів весь комплект. Так що дійсно гарний лот вам знайшовся.
А з рамкою лобового сильно все погано? скло десь текло?
З рамкою лобового - могло би бути й краще. Доведеться паяти оловом декілька місць, бо варити не варіант, не хочу, щоб повело дах.
Це яскрава ілюстрація того, що завжди краще купити машину, хай навіть більш ухайдокану, але в оригіналі, щоб у неї не запхали руки різні "умільці". У мене уже міняне скло, і навіть на пілкінгтон, але криворукі майстри уже зробили своє чорне діло. Бо такі проблеми вилазять здебільшого після нехлюйської процедури заміни, коли пошкодять фарбу, так і залишать, і привіт корозія. Але був би вибір, купешки ж, з тим що треба двигуном, вискакують в продажу добре, якщо одна-дві на рік, і то... Ну але в мене вже нема дороги назад, тільки до перемоги :)
Зрештою, як подивитись, з якою купою проблем по техніці люди стикаються, то в мене ще не все так зле, ну просто кузов трохи більш проблемний. Але критичної точки неповернення він, на щастя, не перейшов, всі трабли локальні, так що ще побігає.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Профи
Сообщения: 963
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#476 Сообщение Rost.GL » 15 янв 2023, 02:02

Ще вдогонку про омивачі фар, бо поки шукав про них технічну інформацію, натрапив на деякі міфи, які незле би розвіяти, а заодно про принцип роботи.
Отже, є такий міф, що ці моторчики взаємозалежні, типу один ведучий, інший ведений. Насправді ні, робота кожного з них ніяк не залежить від іншого, хоча є специфіка: правий керує ввімкненням насосу омивача, що подає рідину для омиву. У всьому решта вони ідентичні. Їх навіть можна поміняти місцями, тільки доведеться повернути ведучу шестерню на 180 градусів (але це не точно :) ).
.
headlamp-wiper-04.jpg
.
Моторчик крутить ведучу шестерню (не напряму, на валу мотора черв'як, який зачіпляється з шестернею, прихованою там, під пластиною, яка, в свою чергу приводить в рух ведучу, але там все просто, можна без страху розбирати, неправильно якось те все зібрати просто неможливо).
.
headlamp-wiper-06.jpg
.
Зліва (на першому фото) ведуча та, що жовтого кольору, справа зелена.
В неї, в отвір, вставляється шток рейки, яка приводить в рух металеву шестерню на валу, що йде безпосередньо до двірника. Лівий двірник робить перший рух за годинниковою стрілкою, а тоді повертається в попереднє положення, правий перший рух робить проти годинникової. І в який бік буде починати крутитися цей вал залежить виключно від початкового положення ведучої шестерні.
Всі шестерні, що в лівому, що в правому механізмах крутяться в один і той самий бік. Ведучі крутяться проти годинникової стрілки і там, і там. Відрізняються вони, як я уже казав, лише початковим положенням, як видно на фото. При чому ведучу шестерню можна при встановленні поставити і так, і так, фактично, зробивши з лівого правий, а з правого лівий.
Важливою в конструкції є маленька шестерня, що відповідає за розмикання контактної групи. В лівому механізмі вона жовтого кольору, в правому - синього (на другому фото та, що з гострим носиком, найменша). І тут уже різниця є. В лівому механізмі вона лише розмикає контакт, щоб після двох взмахів моторчик зупинився. А в правому крім того ще й замикає контакт і подає +12В на насос омивача, на той час, поки крутиться моторчик.
Ця маленька шестерня не входить в постійне зачеплення ні з якою іншою. На ведучій шестерні зі зворотного боку є п'ять вусиків, якими вона в потрібний момент зачіпає за маленьку, трохи її кожного разу провертаючи. Саме тому немає ніяких міток, які треба би було суміщати при збиранні, просто ставите, як стало, і вмикаєте. Воно зробить свої оберти і зупиниться. Якщо ведуча шестерня виявиться при зупинці не в тому положенні, що потрібно, просто акуратно виймаєте її, провертаєте до потрібного, і опускаєте на місце. Далі все працюватиме коректно. Принаймні, це стосується конкретно цих, бошівських. Бо вроді були ще якісь, іншого виробника, можливо там по-іншому.
Роз'єми. В лівому три контакти, в правому чотири, бо, як уже згадував, від подає +12В на насос, коли двірники рухаються.
.
headlamp-wiper-05.jpg
.
Контакти підписані. На "3" подається маса, на "2" постійне +12В. А от далі теж різниця. Керуючий ісмульс +12В, який дає старт моторчикам, на лівому подається на контакт "1", а на правому на "4", тоді як "1" на правому - це вихід +12В на насос омивача. І тому, якщо механізми поміняти місцями, нічого не зіпсується, але вони не будуть стартувати.
.
Найбільша складність, напевно - це розбирання. Кришки знімати треба акуратно, щоб не поламати кріплення.
.
headlamp-wiper-07.jpg
.
А це (позначено стрілкою) - ота пластинка термо/струмо захисту, яку можна і викинути, але краще замінити на нову, справну. Якщо їх десь можна ще знайти. Все-таки цей захист, судячи зі всього, мій правий механізм врятував від повної поломки.
.
headlamp-wiper-08.jpg
.
Якщо в когось виникне бажання дооснастити свій автомобіль фаромийками, в принципі немає потреби купувати ще й проводку. Справа в тому, що керуючий імпульс +12В можна взяти прямо там, на місці, з насосу омивача, який подає воду на лобове скло. Щоб фаромийки спрацьовували лише коли ввімкнені габарити, достатньо пропустити цей керуючий провід через реле з нормально розімкненими контактами, яке примостити десь там же, біля правої фари, і активувати його від лампочки габаритів. Тобто, габарити вимкнені, контакти реле розімкнені, керуючий імпульс до моторчиків не доходить, омивається лише лобове скло. Габарити увімкнули, реле замкнуло, тягнете за ричаг омивача, на моторчику лобового з'являється +12, яке через уже замкнене реле запускає фаромийки. Масу можна теж взяти на місці, залишиться протягнути тільки один провід з постійним +12 з блоку запобіжників, чи навіть від якогось додатково встановленого запобіжника, хоч поруч з акумулятором.
Якщо не ганятись за автентичністю :)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось Rost.GL 18 янв 2023, 13:36, всего редактировалось 1 раз.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
DeMonZ79
Эксперт
Сообщения: 5499
Зарегистрирован: 07 май 2010, 10:41
Имя: Димон
Авто: W124 250D
Тел.: 067-485-66-42
Откуда: Одесса

C124 E320: джентльмен з м’язами

#477 Сообщение DeMonZ79 » 17 янв 2023, 21:14

На рахунок шестерень не зовсім вірно поміняти місцями їх не вийде. Тому що на зворотному боці є виступи і вони відповідають за начало та кінець циклу роботи
WDB1241251C005858 AKPP 250D
VW Passat 2.0 td WVWZZZ3CZAP038806
Чем проходимее джип, тем дальше идти за трактором
Изображение
Изображение

[Изображение

Аватара пользователя
DeMonZ79
Эксперт
Сообщения: 5499
Зарегистрирован: 07 май 2010, 10:41
Имя: Димон
Авто: W124 250D
Тел.: 067-485-66-42
Откуда: Одесса

C124 E320: джентльмен з м’язами

#478 Сообщение DeMonZ79 » 17 янв 2023, 21:21

А термо запобіжник краще замінити на такий варіант
IMG_20230117_211728_copy_868x1156.jpg
Шукати в радіотоварах
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
WDB1241251C005858 AKPP 250D
VW Passat 2.0 td WVWZZZ3CZAP038806
Чем проходимее джип, тем дальше идти за трактором
Изображение
Изображение

[Изображение

Аватара пользователя
vechniy
Эксперт
Сообщения: 1520
Зарегистрирован: 08 сен 2012, 19:43
Имя: vechniy
Авто: w124
Откуда: Запорожье

C124 E320: джентльмен з м’язами

#479 Сообщение vechniy » 17 янв 2023, 21:53

А можно пожалуйста фото крупнее,а то номинал не видно.

Аватара пользователя
DeMonZ79
Эксперт
Сообщения: 5499
Зарегистрирован: 07 май 2010, 10:41
Имя: Димон
Авто: W124 250D
Тел.: 067-485-66-42
Откуда: Одесса

C124 E320: джентльмен з м’язами

#480 Сообщение DeMonZ79 » 17 янв 2023, 21:58

vechniy писал(а):
17 янв 2023, 21:53
А можно пожалуйста фото крупнее,а то номинал не видно.
IMG_20230117_215648_copy_868x1156.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
WDB1241251C005858 AKPP 250D
VW Passat 2.0 td WVWZZZ3CZAP038806
Чем проходимее джип, тем дальше идти за трактором
Изображение
Изображение

[Изображение

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: gekka33, юррий и 15 гостей