Не забудь написать зачем она нужна вообщеroman.teren писал(а): ↑29 июл 2021, 00:25Звичайно я вирішив дооснастити підсвіткою дзеркал, про це розповім в наступному записі.
W204 C220 CDI 2013
Модератор: slflosse
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
W204 C220 CDI 2013
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
W204 C220 CDI 2013
В моем KIA Sportage оказывается тоже эта фича есть в дополнение к TPMS. Выезд до дороги пару десятков метров и поворот на 90 градусов налево - заверещал про падение давления в правом переднем колесе, хотя показаний датчиков TPMS еще нет. Так как по рулю спущенное колесо не чувствую, то продолжаю неспешно ехать до появления данных о давлении: 152КПа в правом переднем колесе против примерно 215КПа в остальных колесах (норма 240КПа). TPMS поднимают кипиш при падении давления в колесах ниже 200КПа.elia писал(а): ↑17 май 2021, 08:11А я-то думал! Хорошее название параметраroman.teren писал(а): ↑17 май 2021, 00:12Так і є - це дійсно "попередження про плоске коло" тобто попередження, коли колесо стає плоским.
Якщо коротко - то слава чарівному ESP, який не тільки рятує сотні тисяч машин від зриву в неконтрольований занос але й може зрозуміти, коли колесо сильно спущене.
Но не факт что эта система будет адекватно работать если поставить старую модель автомобиля на "изоленту" с 35 или вообще 30 профилем. Изменение динамического радиуса колеса может оказаться не таким уж значительным.
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- fotoDNK
- Эксперт
- Сообщения: 1580
- Зарегистрирован: 23 фев 2014, 14:22
- Имя: Дмитрий
- Авто: Mercedes W212 E220
- Тел.: 063 349-29-12
- Откуда: Харьков
- Контактная информация:
W204 C220 CDI 2013
Рома, как дела с дистроником?
Сам загорелся доустановить, но информации очень мало
Сам загорелся доустановить, но информации очень мало
В эксплуатации:
Mercedes W212 E220 CDI 2011
Mercedes W210 E200 Kompressor 2001
Бывшие:
Mercedes W163 ML500 2003
Mercedes W124 E200 1994 "Самый зеленый"
https://www.drive2.ru/users/fotodnk/
Mercedes W212 E220 CDI 2011
Mercedes W210 E200 Kompressor 2001
Бывшие:
Mercedes W163 ML500 2003
Mercedes W124 E200 1994 "Самый зеленый"
https://www.drive2.ru/users/fotodnk/
- ybrygas
- Директор представництва. м. Львiв
- Сообщения: 6038
- Зарегистрирован: 01 май 2009, 19:26
- Имя: Yurik
- Авто: S212 E350
- Откуда: Львів
W204 C220 CDI 2013
класно вона накачується. а як її здути потім?
ex w124 E220 @1995
ex w211 E320 cdi @2004
ex w211 E320 cdi @2004
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16917
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
W204 C220 CDI 2013
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
Мені здається, що в поточних умовах це марна затія. Комплекти для встановлення є лише для сучасних машин, наприклад 166 рест. Цінник на 166 рест коливається в районі 3500-4000 EUR за 6 радарів, блок ESP, лобове, стереокамеру, підрульову гітару, блок керування всім цим, зірка, решітка радіатора + кілометри проводки.
На 212 дорест буде 5 радарів замість 6 і монокамера в існуюче лобове замість стерео - бо в доресті дістронік не підрулює. Таких комплектів для 204рест/212дорест просто не-ма-є. Збирати це все по піщинках на allegro не хочеться. Додаємо сюди нюанси із жахливо складним встановленням, кодуванням-калібруванням і приправляємо тим, що скоріше за все прописати в вінкод не вдасться, будь-які офіціні маніпуляції з блоками, за словами Elia, відімкнуть цю опцію.
https://www.motor-talk.de/blogs/mercede ... 28192.html - ось приклад такого встановлення.
В мене не відкривається без Німецького VPN і вже не підвантажуються картинки, але по перекладеному тексту там відносно зрозуміло.
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
В останньому записі (29 липня 2021) я описував події червня 2020 року. Від червня 2020 до вересня 2022 було три цікаві та успішні дооснащення:
- система моніторингу мертвих зон (249 опція, Bilnd spot assist), через яку довелось тягнути цілий бампер заради двох мікроскопічних кріплень радарів, пошуки саме того єдиного розʼєму живлення дзеркального елементу та пошук дротів в зелену смужку, бо так було написано в EPC
- система попередження зіткнень (252 опція, Collission prevention assist), яка на W204 взагалі не встановлювалась, але, несподіванка, повністю працювала
- бездротовий Apple CarPlay, Android Auto, AirPlay за допомогою plug'n'play коробочки за 220 доларів з алі
На додачу до дооснащень займався комфортом:
- купував друге кермо, щоб перешити в нову ніжну шкіру і при цьому не чіпати оригінальне кермо
- замовляв шумоізоляцію дверних карт - одне з найкращих рішень за майже 5 років експлуатації
- замінював різноманітні пошкоджені пластикові елементи, щоб салон якомога довше виглядав свіжим (вдалось)
- купував ковані диски від 212, щоб відчути неймовірну легкість від невагомих дисків (не відчув)
Також були ремонти/обслуговування:
- заміна помпи, обвідних роликів, ременя
- заміна вальниць в маточинах (так-так, вальниць в маточинах)
- заміна передніх амортизаціних стійок, даремна заміна пружин (оригінальні стійки пропрацювали трохи більше 8 років і 220 тисяч км)
- фарбування переднього бампера, покриття плівкою
- миття пластику фар з внутрішньої сторони за допомогою магніту в мікрофібрі (так обслуговують акваріуми)
- заміна лобового скла (масові дрібні пошкодження від камінців на дорозі) і ледь відчутні скрипи, які не зникли навіть через пів року після заміни
- хімчистика, після якої мікрофібра на сидіннях була як нова (а я думав, що вона вже просто стерлась)
Зараз авто продане, а в мене залишилось кілька тисяч фото, кілька сотень відео і кілька невикористаних запчастин))
- система моніторингу мертвих зон (249 опція, Bilnd spot assist), через яку довелось тягнути цілий бампер заради двох мікроскопічних кріплень радарів, пошуки саме того єдиного розʼєму живлення дзеркального елементу та пошук дротів в зелену смужку, бо так було написано в EPC
- система попередження зіткнень (252 опція, Collission prevention assist), яка на W204 взагалі не встановлювалась, але, несподіванка, повністю працювала
- бездротовий Apple CarPlay, Android Auto, AirPlay за допомогою plug'n'play коробочки за 220 доларів з алі
На додачу до дооснащень займався комфортом:
- купував друге кермо, щоб перешити в нову ніжну шкіру і при цьому не чіпати оригінальне кермо
- замовляв шумоізоляцію дверних карт - одне з найкращих рішень за майже 5 років експлуатації
- замінював різноманітні пошкоджені пластикові елементи, щоб салон якомога довше виглядав свіжим (вдалось)
- купував ковані диски від 212, щоб відчути неймовірну легкість від невагомих дисків (не відчув)
Також були ремонти/обслуговування:
- заміна помпи, обвідних роликів, ременя
- заміна вальниць в маточинах (так-так, вальниць в маточинах)
- заміна передніх амортизаціних стійок, даремна заміна пружин (оригінальні стійки пропрацювали трохи більше 8 років і 220 тисяч км)
- фарбування переднього бампера, покриття плівкою
- миття пластику фар з внутрішньої сторони за допомогою магніту в мікрофібрі (так обслуговують акваріуми)
- заміна лобового скла (масові дрібні пошкодження від камінців на дорозі) і ледь відчутні скрипи, які не зникли навіть через пів року після заміни
- хімчистика, після якої мікрофібра на сидіннях була як нова (а я думав, що вона вже просто стерлась)
Зараз авто продане, а в мене залишилось кілька тисяч фото, кілька сотень відео і кілька невикористаних запчастин))
- Valdemar
- Эксперт
- Сообщения: 9911
- Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
- Имя: Владимир
- Авто: w204c250cdi4matik`12
- Откуда: Киев
W204 C220 CDI 2013
цікаво
а можна детальніше про встановлення: - бездротовий Apple CarPlay, Android Auto, AirPlay за допомогою plug'n'play коробочки за 220 доларів з алі?
а можна детальніше про встановлення: - бездротовий Apple CarPlay, Android Auto, AirPlay за допомогою plug'n'play коробочки за 220 доларів з алі?
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
Мій лот вже неактивний: https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... 1802kxR8mC, але по назві і фото можна підібрати з-поміж інших оголошень
Встановлюється за кілька годин, працює на 9/10, є нюанс по звуку.
звук можна подавати двома способами:
1. Телефон --Bluetooth--> Коробка --Кабель--> Comand Aux - базове налаштування карплею, але відчутно нижча якість звуку, особливо, якщо є 810 Harman & Kardon. При цьому не можна буде переключати треки/станції на кермі чи кнопками команда, лише джойстиком при включеному екрані карплею
2. Телефон --Bluetooth--> Comand Bluetooth Audio - підключення "як раніше", чудовий звук, класний бас, можна перемкнути в налаштуваннях телефону. В цьому випадку коробка не бере участь в передачі звуку. При цьому не буде чутно підказок навігації або Siri.
Встановлюється за кілька годин, працює на 9/10, є нюанс по звуку.
звук можна подавати двома способами:
1. Телефон --Bluetooth--> Коробка --Кабель--> Comand Aux - базове налаштування карплею, але відчутно нижча якість звуку, особливо, якщо є 810 Harman & Kardon. При цьому не можна буде переключати треки/станції на кермі чи кнопками команда, лише джойстиком при включеному екрані карплею
2. Телефон --Bluetooth--> Comand Bluetooth Audio - підключення "як раніше", чудовий звук, класний бас, можна перемкнути в налаштуваннях телефону. В цьому випадку коробка не бере участь в передачі звуку. При цьому не буде чутно підказок навігації або Siri.
- Valdemar
- Эксперт
- Сообщения: 9911
- Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
- Имя: Владимир
- Авто: w204c250cdi4matik`12
- Откуда: Киев
W204 C220 CDI 2013
фотки гарні, але куди саме підключалася коробка? якщо в роз*єм в бардачку то в мене його немає...
підключення флешка-коробка-кабель-команд можливе? яка в такому разі якість?
підключення флешка-коробка-кабель-команд можливе? яка в такому разі якість?
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
Буду потрошки викладати залишки запчастин тут: Запчастини на W204
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 16 гостей