W204 C220 CDI 2013
Модератор: slflosse
- Андрей Казанский
- Эксперт
- Сообщения: 3452
- Зарегистрирован: 16 янв 2013, 08:58
- Имя: Андрей
- Авто: S 211 2.2 EVO
- Откуда: Львов
- BigDeF
- Профи
- Сообщения: 569
- Зарегистрирован: 02 июл 2018, 10:28
- Имя: Roman
- Авто: MB
- Тел.: +380667160732
- Откуда: NewVol
W204 C220 CDI 2013
Рома, вопрос - почему Mercedes, ещё и W204, после Ауди?
X218 FL CLS SB 350 4M 2015
R230 FL SL63 2010
R230 FL SL63 2010
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
а зараз хіба така сама ситуація? бо я описував події осені 2017 рокуStreetRacer писал(а): ↑13 апр 2021, 09:05П....ц товарищи! Когда ж этот бред на границе прекратится?? Никакого желания никуда ехать просто...roman.teren писал(а): ↑05 фев 2021, 00:46Процес доставки авто з Енінгена до України найбільше запам'ятався 19-и годинною чергою на кордоні
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
Для довідки, ауді - це 2004 A6 C5 Quattro з атмосферним 3.0 на 220 сил і 16л/100км по місту і "старим-добрим" 5-ст автоматом ZF, пам'яттю сидінь, люком, і навіть підігрівом заднього дивану.
Від'їздив на ній майже два роки, ось останнє фото на авторинку вже після передачі грошей
На той момент я більше не хотів таку велику машину з таким великим двигуном для стояння в пробках.
Отже спускаємось до D класу, а саме: A4 B8, 3 series E90 та W204:
- E90 - відкинув одразу, тому що не подобається.
- A4 B8 - в 2017 в хорошій комплектації неадекватно дорога, щонайменше на 15% дорожче за класно укомплектований W204. А якщо ще й був S-line - то сходу + 2-3 тисячі євро.
- W204 - найбільш симпатичний і сучасний екстер'єр, безпроблемний дизель, класна коробка і так далі
- StreetRacer
- Физрук
- Сообщения: 14860
- Зарегистрирован: 30 ноя 2006, 17:15
- Имя: Станислав
- Авто: W201, W212
- Откуда: Тарасовка
W204 C220 CDI 2013
Та сейчас карантин, но как только он закончится, будет тоже саоме еще и похлеще....roman.teren писал(а): ↑13 апр 2021, 12:25а зараз хіба така сама ситуація? бо я описував події осені 2017 рокуStreetRacer писал(а): ↑13 апр 2021, 09:05П....ц товарищи! Когда ж этот бред на границе прекратится?? Никакого желания никуда ехать просто...roman.teren писал(а): ↑05 фев 2021, 00:46Процес доставки авто з Енінгена до України найбільше запам'ятався 19-и годинною чергою на кордоні
W201024 1988 2.0 102.962 4-КПП Individual Red Styling Baby-Benz
______________________________________
______________________________________
- BigDeF
- Профи
- Сообщения: 569
- Зарегистрирован: 02 июл 2018, 10:28
- Имя: Roman
- Авто: MB
- Тел.: +380667160732
- Откуда: NewVol
W204 C220 CDI 2013
спасибо за ответ, разложил все по полочкамroman.teren писал(а): ↑13 апр 2021, 13:07Для довідки, ауді - це 2004 A6 C5 Quattro з атмосферним 3.0 на 220 сил і 16л/100км по місту і "старим-добрим" 5-ст автоматом ZF, пам'яттю сидінь, люком, і навіть підігрівом заднього дивану.
Від'їздив на ній майже два роки, ось останнє фото на авторинку вже після передачі грошей
На той момент я більше не хотів таку велику машину з таким великим двигуном для стояння в пробках.
Отже спускаємось до D класу, а саме: A4 B8, 3 series E90 та W204:Як виявилось - не помилився. А4 В8 зараз виглядає відверто старою, особливо в салоні, E90 - аналогічно, виїжджає хіба що за рахунок М пакету, а W204 досі свіженький, хоч ксенонова лінза видає, що машині вже щонайменше 7 років
- E90 - відкинув одразу, тому що не подобається.
- A4 B8 - в 2017 в хорошій комплектації неадекватно дорога, щонайменше на 15% дорожче за класно укомплектований W204. А якщо ще й був S-line - то сходу + 2-3 тисячі євро.
- W204 - найбільш симпатичний і сучасний екстер'єр, безпроблемний дизель, класна коробка і так далі
X218 FL CLS SB 350 4M 2015
R230 FL SL63 2010
R230 FL SL63 2010
- StreetRacer
- Физрук
- Сообщения: 14860
- Зарегистрирован: 30 ноя 2006, 17:15
- Имя: Станислав
- Авто: W201, W212
- Откуда: Тарасовка
W204 C220 CDI 2013
Странно, очень странно... Потому что я иногда посматриваю за ценообразованием А8 и W222 2014-2015 года, то там аудихи процентов на 15-20 дешевле, а комплектухи иногда даже пожирнее. Да внешний вид оставляет желать лучшего, потому что все Ауди на одно лицо и практически не меняются уже лет 15, за исключением каких-то мелких штрихов.roman.teren писал(а): ↑13 апр 2021, 13:07[*] A4 B8 - в 2017 в хорошій комплектації неадекватно дорога, щонайменше на 15% дорожче за класно укомплектований W204. А якщо ще й був S-line - то сходу + 2-3 тисячі євро.
W201024 1988 2.0 102.962 4-КПП Individual Red Styling Baby-Benz
______________________________________
______________________________________
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
А8 - то трошки інше. Наприклад в Британії А8 - це авто, що втрачає 70% вартості за три роки. Інфа звідси: https://youtu.be/8kDfzk4z_hE
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
W204 C220 CDI 2013
Тоже самое можно сказать про Audi A6 C7 и A3 8P 8L. VAG не умеет, точнее разучился в погоне за премиальностью, в долгоиграющий дизайн.roman.teren писал(а): ↑13 апр 2021, 13:07Як виявилось - не помилився. А4 В8 зараз виглядає відверто старою, особливо в салоні
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
Якось обдумував А7 скажімо 2015 року, вже рестайлінгову, з цими характерними ліхтарями з світоводами в вигляді букви Т. Відштовхує, що машина пропонується з прекрасним двигуном, коробкою, приводом, матричними фарами і відверто аскетичним щитком приборів і мультимедією. Єдине, що рятує ситуацію - це все ж приємний на дотик пластик і зручні сидіння.
Ну і адаптивний круіз там не такий модний, як на W212 аналогічного року випуску
- BOBK
- Ценитель
- Сообщения: 395
- Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
- Имя: Олег
- Авто: w124 2.8
- Откуда: Франик
W204 C220 CDI 2013
ти був на дачі)
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W204 C220 CDI 2013
ЗАПИС 4
Перший Check Engine
10.2018-11.2018
171 762 км
Дорогою до Києва загорівся Check Engine, зникла тяга, двигун перейшов в аварійний режим. Зупинився, прочитав помилки простеньким Carly Adapter:
До речі цим адаптером читав помилки в машині ще на майданчику в Німеччині, поки батько відволікав продавця. Тоді ми думали, що нас можуть запросто вигнати з майданчика, якщо побачать, що ми ліземо до OBD автомобіля.
Помилки скинув, Check Engine погас і я спокійно доїхав додому ще 200 з лишнім кілометрів.
На діагностику поїхав в MB Club на Березняках, коштувала 400 грн, механік за 10 хвилин знайшов проблему в патрубку інтеркулера A2125280000
Хочу зазначити, що помилки в Xentry співпадали з тим, що показав адаптер за 50 євро:
Патрубок купував в merc.com.ua, обійшовся 1800 грн
На заміну поїхав туди ж на MB Club, обійшлось 400 грн за заміну і ще 200 грн за короткий тест Це тепер я такий розумний, сам можу помилки прочитати, а в 2018 доводилось щоразу кілька сотень гривень платити)
Старий патрубок і причина втрати герметичності в системі:
Перший Check Engine
10.2018-11.2018
171 762 км
Дорогою до Києва загорівся Check Engine, зникла тяга, двигун перейшов в аварійний режим. Зупинився, прочитав помилки простеньким Carly Adapter:
До речі цим адаптером читав помилки в машині ще на майданчику в Німеччині, поки батько відволікав продавця. Тоді ми думали, що нас можуть запросто вигнати з майданчика, якщо побачать, що ми ліземо до OBD автомобіля.
Помилки скинув, Check Engine погас і я спокійно доїхав додому ще 200 з лишнім кілометрів.
На діагностику поїхав в MB Club на Березняках, коштувала 400 грн, механік за 10 хвилин знайшов проблему в патрубку інтеркулера A2125280000
Хочу зазначити, що помилки в Xentry співпадали з тим, що показав адаптер за 50 євро:
Патрубок купував в merc.com.ua, обійшовся 1800 грн
На заміну поїхав туди ж на MB Club, обійшлось 400 грн за заміну і ще 200 грн за короткий тест Це тепер я такий розумний, сам можу помилки прочитати, а в 2018 доводилось щоразу кілька сотень гривень платити)
Старий патрубок і причина втрати герметичності в системі:
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 23 гостя