MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Модератор: slflosse
- sergey_odessa71
- Эксперт
- Сообщения: 1098
- Зарегистрирован: 05 апр 2015, 18:54
- Имя: Сергей
- Авто: BMW X3 28iX
- Тел.: 0504466476
- Откуда: Одесса
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
BMW X3 F25 28iX 2.0 2014 р.в.
Honda CB 500 X 2014 р.в. два колеса, але які....
Smart cabrio 450 був.
W210. W123. були.
Honda CB 500 X 2014 р.в. два колеса, але які....
Smart cabrio 450 був.
W210. W123. були.
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Цілу осінь та пів зими моніторив ОЛХ на предмет продажу резинових ковриків на 140 кузов, на сезон снігів, так нічого підходящого й не з"являлось, або протоптані до дир, або ціна під 150$.
Одного чудового весняного дня, вже по звичці, проводячи рейд по ОЛХ на предмет нових ніштяків у продажі мені на очі попадається оголошення про продаж оригінальних резинових ковриків, ціна три рубля . Не зволікаючи ні хвилини набрав номер, а вже на наступний день отримав коври у відділенні НП. Не нові, але стан мене влаштував, правда почистити потрібно. Із пошкоджень лише на водійському тканева накладка трохи протерта.
Виявилось, що задні коврики на лонг, тому обміняю задні коври на коври від короткого кузова, або продам (коли знайду короткі).
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Одного чудового весняного дня, вже по звичці, проводячи рейд по ОЛХ на предмет нових ніштяків у продажі мені на очі попадається оголошення про продаж оригінальних резинових ковриків, ціна три рубля . Не зволікаючи ні хвилини набрав номер, а вже на наступний день отримав коври у відділенні НП. Не нові, але стан мене влаштував, правда почистити потрібно. Із пошкоджень лише на водійському тканева накладка трохи протерта.
Виявилось, що задні коврики на лонг, тому обміняю задні коври на коври від короткого кузова, або продам (коли знайду короткі).
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
sergey_odessa71, Виталий Белый, дякую, хлопці) Так лінь було писати і фотки грузити, але різного роду активність у бортовику трохи мотивує на його написання)
WDB1401351A371686
- ybrygas
- Директор представництва. м. Львiв
- Сообщения: 6038
- Зарегистрирован: 01 май 2009, 19:26
- Имя: Yurik
- Авто: S212 E350
- Откуда: Львів
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Vadim Khomenko писал(а): ↑17 май 2019, 10:53насолоджуємось правильною роботою плаваючуого механізму, все працює чітко та без заїдань) Тепер у цему вузлі я впевнений на 150%
ex w124 E220 @1995
ex w211 E320 cdi @2004
ex w211 E320 cdi @2004
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Коврики это классно а вот шестерня и полумесяц, сижу и думаю почему через двадцать лет начинают ломаться шестерни, наверное потому что что-то не так работает в дворнике. Почему инженеры на заводе не сделали так как Вы ? Наверное потому что дешёвую шестерню поменять дешевле чем электромотор, который перегружается когда ему тяжело.
Интересно сколько походит Ваше решение ?
Интересно сколько походит Ваше решение ?
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
- Женёк
- Эксперт
- Сообщения: 9182
- Зарегистрирован: 04 фев 2012, 01:20
- Имя: Женя
- Авто: W124
- Откуда: Днепропетровск
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Когда дворник заклинит (например примерзнет или шток заклинит) должен выйти из строя какой-то узел.
Теперь остается только гадать что свернёт сильный механизм дворника.
+пластик и метал работают точно тише.
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Все не вічне) Думаю, що пластикова шестерня просто втомилась 20+ років працювати)
Пластикові шестерні набагато дешевші у виробництві)
Логічно, але не співпадає із філософією Mercedes-Benz, оскільки шестерні та півмісяці окремо від механізму дворника не продаються, виходячи з цього немає різниці що вийшло з ладу, шестерня, ціна якої копійки, чи дорогий електромотор - міняється все в зборі Тому не думаю що шестерня пластикова також через те, що її міняти дешевше)
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
По відчуттям мені здається, що із залізними деталями навіть тихіше працює)) В будь-якому разі точно не голосніше ніж до того працювало з пластиковими деталями)
Нічого не зверне) У мене не один раз клинив дворнік за весь час експлуатації, то куски намерзшого льоду заважали до кінця опуститись дворніку, то поламаний плаваючий механізм. Я замітив, що через 1-2 секунди з моменту як щось заважає рухатись дворнику мотор автоматично відключається, і це логічно) Мабуть якесь реле відключає його коли навантаження піднімається вище звичайного) Тому не переживаю за звернуті механізми чи згорані мотори)
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Можливо я й помиляюсь, час покаже)
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Давненько не писав, але це не означає що з кабаном нічого не робиться
Останній рік почав замічати незначний шум з під капота під час роботи рульового редуктора, особливо під час початку повороту керма. Виявилась вільна хвилина, відкрив капот, скинув ремінь зі шківа насоса ГУР, а на ньому такий люфт що навіть не знаю як він працював і був сухий.
Скинув насоса, розібрав, роторний механізм який безпосередньо качає в хорошому стані, а от втулка вала зі сторони шківа зносилась на геть.
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Займатись відновленням бажання не було. Помоніторив ОЛХ, все що тоді продавали було в стані не набагато кращому, ніж мій насос.
Згадав, що десь в гаражі лежить хороший і сухий насос від 210. Покрутив в руках, на вигляд трохи інший і робочий тиск на 10 чи 15 бар менший від кабанячого насоса. Але штуцери на правильних місцях. Разом із насосом поміняв шків, на насосі від 210 він трохи менший і не такий випуклий. Все стало ідеально і працює чотко вже більш як пів року, руль крутиться так само легко як і з старим насосом. З обновою насоса вирішив трохи помити моторчик
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Останній рік почав замічати незначний шум з під капота під час роботи рульового редуктора, особливо під час початку повороту керма. Виявилась вільна хвилина, відкрив капот, скинув ремінь зі шківа насоса ГУР, а на ньому такий люфт що навіть не знаю як він працював і був сухий.
Скинув насоса, розібрав, роторний механізм який безпосередньо качає в хорошому стані, а от втулка вала зі сторони шківа зносилась на геть.
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Займатись відновленням бажання не було. Помоніторив ОЛХ, все що тоді продавали було в стані не набагато кращому, ніж мій насос.
Згадав, що десь в гаражі лежить хороший і сухий насос від 210. Покрутив в руках, на вигляд трохи інший і робочий тиск на 10 чи 15 бар менший від кабанячого насоса. Але штуцери на правильних місцях. Разом із насосом поміняв шків, на насосі від 210 він трохи менший і не такий випуклий. Все стало ідеально і працює чотко вже більш як пів року, руль крутиться так само легко як і з старим насосом. З обновою насоса вирішив трохи помити моторчик
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
До повної покраски діло ще не дійшло, тому перед зимою вирішив проблемну арку підкрасити
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
by Vadym Khomenko, on Flickr
Більшість компонентів підвіски не так давно було замінено, крім задніх амортів, ось вони й приїхали) Лівий почав постукувати. Заодно поміняв ремкомплект рульового маятника і еластичну муфту задню, моя втомилась. Аморти Сакс, ремкомплект маятника тільки Фебі був. Муфта також Фебі, але в середині лежала SGF, як у оригіналі)
З новою муфтою трансмісія стала плавніше працювати
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
by Vadym Khomenko, on Flickr
Більшість компонентів підвіски не так давно було замінено, крім задніх амортів, ось вони й приїхали) Лівий почав постукувати. Заодно поміняв ремкомплект рульового маятника і еластичну муфту задню, моя втомилась. Аморти Сакс, ремкомплект маятника тільки Фебі був. Муфта також Фебі, але в середині лежала SGF, як у оригіналі)
З новою муфтою трансмісія стала плавніше працювати
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
Untitled by Vadym Khomenko, on Flickr
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Хоч після заміни еластичної муфти трансмісія стала плавніше працювати, всерівно в пробках відчувається незначний люфт в деталях трансмісії коли гальмуєш і знову на газ тиснеш. Оглянули на підйомнику кабанчика - люфт в шліцовому зєднанні кардана Полуосі, еластична муфта на коробці, підвісний - ОК, тому шукаю кардан. Чи можливо є контори які реставрують шліци на таких деталях?
Останні обновки, про які не писав:
Кабанячий руль в рідній шкурці
руль by Vadym Khomenko, on Flickr
Штука з Китаю, хз як правильно назвати, адаптер Bluetooth AUX для моєї балалайки Becker, оскільки штатний модуль Bluetooth може використовуватись лише для телефонного звязку. Тепер же можна з телефона слухати музику без проводів і не заморочуватись з дисками.
IMG_5688 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_5689 by Vadym Khomenko, on Flickr
СТАР показував недостатній надув, після детальної діагностики виявили люфт крильчатки турбіни. Двигун не димів, масла не брав, хіба що розхід трохи завеликий був.
Зняв її в такому стані і відправив на ремонт
IMG_5806 by Vadym Khomenko, on Flickr
Через декілька днів отримав назад вже в іншому стані, відпісочену із зовні та в середині, з новим картриджом і прокладками
IMG_5842 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_5843 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_5844 by Vadym Khomenko, on Flickr
Вже на борту, проїхала близько 5к км, їхати стало веселіше, політ нормальний )
IMG_5901 by Vadym Khomenko, on Flickr
Останні обновки, про які не писав:
Кабанячий руль в рідній шкурці
руль by Vadym Khomenko, on Flickr
Штука з Китаю, хз як правильно назвати, адаптер Bluetooth AUX для моєї балалайки Becker, оскільки штатний модуль Bluetooth може використовуватись лише для телефонного звязку. Тепер же можна з телефона слухати музику без проводів і не заморочуватись з дисками.
IMG_5688 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_5689 by Vadym Khomenko, on Flickr
СТАР показував недостатній надув, після детальної діагностики виявили люфт крильчатки турбіни. Двигун не димів, масла не брав, хіба що розхід трохи завеликий був.
Зняв її в такому стані і відправив на ремонт
IMG_5806 by Vadym Khomenko, on Flickr
Через декілька днів отримав назад вже в іншому стані, відпісочену із зовні та в середині, з новим картриджом і прокладками
IMG_5842 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_5843 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_5844 by Vadym Khomenko, on Flickr
Вже на борту, проїхала близько 5к км, їхати стало веселіше, політ нормальний )
IMG_5901 by Vadym Khomenko, on Flickr
WDB1401351A371686
- Vadim Khomenko
- Эксперт
- Сообщения: 1597
- Зарегистрирован: 04 авг 2013, 19:04
- Имя: Вадим
- Авто: W140 TD, W166 350
- Откуда: Винница
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
В зв"язку із карантином вирішив все ж таки відреставрувати свій гриль способом, який я довго виношував у голові)
До речі, кабанчик обзавівся цілим капотом, без тріщин та ржавчини, чому я дуже радий))
Було ось так, на фото не дуже видно, але алюмінієві ламелі матові, посічені піском та криві, а сам гриль в численних сколах і на самій нижній частині відпіскоструєно покриття фарби. Але з відстаньо трьох метрів виглядало норм
IMG_6615 by Vadym Khomenko, on Flickr
Снимок экрана 2020-03-31 в 18.18.21 by Vadym Khomenko, on Flickr
Стало так, просто
IMG_6657 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_6655 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_6661 by Vadym Khomenko, on Flickr
До речі, кабанчик обзавівся цілим капотом, без тріщин та ржавчини, чому я дуже радий))
Було ось так, на фото не дуже видно, але алюмінієві ламелі матові, посічені піском та криві, а сам гриль в численних сколах і на самій нижній частині відпіскоструєно покриття фарби. Але з відстаньо трьох метрів виглядало норм
IMG_6615 by Vadym Khomenko, on Flickr
Снимок экрана 2020-03-31 в 18.18.21 by Vadym Khomenko, on Flickr
Стало так, просто
IMG_6657 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_6655 by Vadym Khomenko, on Flickr
IMG_6661 by Vadym Khomenko, on Flickr
WDB1401351A371686
- Рыжий
- Ценитель
- Сообщения: 215
- Зарегистрирован: 10 июн 2014, 21:01
- Имя: Юрий
- Авто: Forester sg9 2,5 t
- Тел.: +3806729915ЗЧ
- Откуда: Киев
MB W140 S300 TD експлуатація, обслуговування та ремонт
Решетка
Расскажите о своём способе восстановления
Расскажите о своём способе восстановления
Forester SG9 2,5 turbo
https://www.drive2.ru/r/subaru/forester ... 164119859/
#салоcrew
@yurii.kozhedud
https://www.drive2.ru/r/subaru/forester ... 164119859/
#салоcrew
@yurii.kozhedud
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 25 гостей