Mercedes-Benz S123,"аппарат".

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 488
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#31 Сообщение derk » 07 дек 2018, 23:15

Після придбання авта,була перша технічна допомога.Оскільки автомобіль купувався не для реставрації чи відновлення а для роботи,то ставити його на довготривалий ремонт я не збирався. Першочерговим завданням було усунути кричущі несправності,виявлені при огляді авта,які на пряму впливають на безпечну і надійну експлуатацію,все ж інше усуватиметься по можливості. Першим під роздачу попало зчеплення.Ну тут нічого цікавого,встановлено новий головний циліндр зчеплення,а через деякий час і новий робочий,старий по рецепту serg.UA перероблено під волговський манжет,і відправлено в резерв. Замінив гальмівну рідину,прокачав і по зчепленню все. Слідуючою була піввісь,на той час розбита настільки,що з неї почали вилазити шарики.Куплена в Житомирі,успішно встановлена,попутньо поновлена смазка шрус у всіх кулаках.Служить вона і на сьогоднішній день. На рахунок обшивки салону,то тут мала місце пофігістична зборка,тож прийшлось докласти зусиль,все познімати і не поспішаючи так як треба поприкріплювати назад,до салону теж діла більш не мав. Причиною непрацюючої пічки виявився неправильно підключений замок запалювання,пару хвилин з тестером і схемою в руках і все запрацювало! На цоьму перша техдопомога закінчилась. В зошит занотовував інші неприємності ,які буду усувати по мірі можливостей,наявності коштів і вільного часу. Найбільшою такою занозою були розбиті передні верхні ричаги,і нижня кульова опора. Півтори роки я ще на них відкатав,а стан все погіршувався і погіршувався,треба було шукати якесь рішення,на нові якісні коштів не мав,дешеві теж не хотілось брати на рік...Рішення прийшло від нашого serg.UA,у вигляді розборних ричагів! Оскільки виготовити в Луцьку самостійно не мав можливості,то придбав готові у Сергія за адекватну ціну,за що йому дяка! Розбиті відправив йому на аналогічну переробку.А от з шаровою діло не пішло,так і валяється в багажнику,жде свого часу,або коли вже припече зовсім! Багато ще по дрібницях було зроблено.замінено,всього і не згадати. Вцілому все нормально,тож нехай служить і не ламається!
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 488
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#32 Сообщение derk » 09 дек 2018, 19:18

Повна співпадінь стала покупка легкового прицепу! Мати причіп на господарстві мріяв вже давно,ще коли катав на седані.Та враховуючи їх вартість це так і залишалось мрією. В літку цього року,збираючись черговий раз до батьків у село, виникла нагальна потреба взяти з собою причіп,благо форкоп і розетка були на машині встановлені. Спроба позичити у друзів чи знайомих не увінчалась успіхом,варіант взяти в оренду на офіційній фірмі на четверо діб виглядав досить затратним...Врешті причіп я так і не знайшов ,прийшлось гвалтувати багажник універсала.Це мабуть і стало відправною точкою,коли мрія про причіп переросла у план по його придбанні! Масла в огонь доливав Семенович,-"купи свого і матимеш"! Зрештою до і після покупки прицепу консультувався по всім питанням теж у нього,за що йому дяка. Розпочав щоденно моніторити олх,знаючи що бв прицепи розлітаються,як свіжі пироги,боявся не упустити момент! Довго шукати не прийшлось! Як по заказу через кілька днів зявляється в сусідній області ММЗ 81021, в робочому стані,з повним пакетом документів,і за підйомну для мене суму в 5 тис гривень! Краще і не побажаєш! Відразу домовляюсь з власником,відпрошуюсь на роботі,сідаю в мерседес і вирушаю за прицепом! А на рахунок співпадінь,то помітив таку цікаву річ: і мерседес і причіп я купував 5 червня з інтервалом один рік,і мерседес і причіп купувався в Рівному,цифри на номері машини 7098,на номері прицепа 7998,я і продавець виявились однофамільцями,крім того родились однакового числа...Може це доля! Отак я обзавівся довгоомріяним прицепом! Кошти затрачені на нього він вже давно відпрацював,і продовжує конкретно виручати! Тепер я став більш незалежним,відкрив додаткові можливості! Вважаю придбання прицепу однією з найвигідніших вкладень,і всім,хто потребу причіп,але з якигось причинн не може придбати,раджу не вагатись-річ потрібна і важлива,не пожалієте!
Фото0532.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 14 гостей