В дружини були проблеми з нормальним рушанням з місця, жалілась що педаль щеплення якось ривками відходить ( я також це відчув але не надав цьому уваги, а для жінки це виявилось проблемою) тому назад додому вже я їхав за кермом, і при переїзді через лежачого поліцейського, погасла кнопка ГБО і перестав працювати ЕГУР, перезвонив до власниці спитатись чи в неї таке було, сказала було, вона стукала по бачку омивача і все проходило .
wtf - подумав я.
Приїхав додому ,зняв бачок, і під бачком побачив колодку з "+" клемою до якої якраз йшло живлення ГБО і ще якийсь провід ( як виявилось живлення ЕГУР
Видно що контакти окислені, тому розкрутив, зачистив, скрутив і змастив солідолом для захисту від окислення.
І закрив кришечку штатну, яка була відкритою.
Спробував завести, все запрацювало.
Далі взявся за педаль щеплення, знову респект інженерам мерседес, витягнув два шплінта і педаль знята
Почистив все, змастив солідолом, зібрав, і о курча, педаль ходить плавно без ривків і вправду рушати з місця стало легше.
W168 1.6 classic
Модератор: slflosse
-
- НовичОк
- Сообщения: 60
- Зарегистрирован: 12 июн 2016, 06:37
- Имя: Ростик
- Авто: W202 elegance
- Тел.: 0635892934
- Откуда: Україна Львів
W168 1.6 classic
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Пофігізм - функція, яка полегшує життя. Йшла зі мною в базовій комплектації
-
- НовичОк
- Сообщения: 60
- Зарегистрирован: 12 июн 2016, 06:37
- Имя: Ростик
- Авто: W202 elegance
- Тел.: 0635892934
- Откуда: Україна Львів
W168 1.6 classic
Вчепився до склоочистників, якось вони ннеправильно терли, не дотираючи до стійки сантиметрів 15, в реультаті чого поворот ліворуч виуонувався всліпу, бо ніфіга не вино поуи на панель не вилізти.
Вирішилось досить просто і швидко, відкрутив щітку і відрегулював, тепер дотирає до стійки. Ну і вже пізно ввечері пішов познімав задні ліхтарі щоб постирати з них той чорний лак, бо я прям відчуваю як мене ненавидять водії з задніх машин.
Тер, тер, тер, хвилин 20 тер, і зюзьки, за уей час витерлась плямка розміром 5 копійок, за моїми підрахунками з такими темпами прийшлось би терти до паски, без права на перекур, тому взяв з полички червону плівку для стопів і заклеїв, щоб вони хоч трохи червоніші стали. Але то тимчасово, весною візьму наждачкою зніму той лак, полірну і залакую, але червоним лаком, а поки шо їзджу так.
Вирішилось досить просто і швидко, відкрутив щітку і відрегулював, тепер дотирає до стійки. Ну і вже пізно ввечері пішов познімав задні ліхтарі щоб постирати з них той чорний лак, бо я прям відчуваю як мене ненавидять водії з задніх машин.
Тер, тер, тер, хвилин 20 тер, і зюзьки, за уей час витерлась плямка розміром 5 копійок, за моїми підрахунками з такими темпами прийшлось би терти до паски, без права на перекур, тому взяв з полички червону плівку для стопів і заклеїв, щоб вони хоч трохи червоніші стали. Але то тимчасово, весною візьму наждачкою зніму той лак, полірну і залакую, але червоним лаком, а поки шо їзджу так.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Пофігізм - функція, яка полегшує життя. Йшла зі мною в базовій комплектації
-
- НовичОк
- Сообщения: 60
- Зарегистрирован: 12 июн 2016, 06:37
- Имя: Ростик
- Авто: W202 elegance
- Тел.: 0635892934
- Откуда: Україна Львів
W168 1.6 classic
Виявилось шо моя машина не закривалась при постановці на охорону. Спочатку пробував перепрограмувати сигналку, але нічого не вдалось, тому вирішив купити нову, але не сигналізацію, а звичайну систему дистанційного відкривання/закривання.
Розібрав пів панелі, дістав звідтам те все дрантя, яке було встановлене, і приліпив своє :D
Тепер з систем захисту в мене залишився штатний іммо і тумблер живлення форсунок, але не такий як всі звикли бачити, а сенсорний, спаяв собі самий простенький схований в місці, якому з міркувань безпеки сказати не можу але поки не приставити палець до цього місця авто не заведеться.У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Пофігізм - функція, яка полегшує життя. Йшла зі мною в базовій комплектації
-
- НовичОк
- Сообщения: 60
- Зарегистрирован: 12 июн 2016, 06:37
- Имя: Ростик
- Авто: W202 elegance
- Тел.: 0635892934
- Откуда: Україна Львів
W168 1.6 classic
Прийшов Миколай і до букА-шки. Приніс оригінальний велобагажник на задню кляпу, кріпиться на оригінальні закладні в кришці багажника.
А от з нижнім кріпленням вийла лажа, в комплекті ше мало бути нижнє кріплення, буду дзвонити до продавця і просити хай його пошукає, як не знайде прийдеться шось самому думати. Але попрошу вас мерсоводи, може хто знає як має виглядати таке оригінальне кріплення.У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Пофігізм - функція, яка полегшує життя. Йшла зі мною в базовій комплектації
-
- НовичОк
- Сообщения: 60
- Зарегистрирован: 12 июн 2016, 06:37
- Имя: Ростик
- Авто: W202 elegance
- Тел.: 0635892934
- Откуда: Україна Львів
W168 1.6 classic
Щоб не валялась косметика по всьому багажнику, купив в ашані органайзер, тепер приємніше виглядає коли все поскладано.
Зняв його і поставив назад але з підкладкою з сирої резини, все той жужащий хвук пропав. Ну і заїхав нарешті а м меерссервіс на Данила Апостола зробити діагностику, заїхав тому, що горять в мене лампочки ABS ESP та brake assistant Вирок: датчик педалі тормоза ( жабка) вона там має 4 клеми. Дві на стопсигнали, і дві на комп, не поступає сигнал на комп. (Але зняли помилку і вона більше не з'являлась)
І помилка датчика положення керма як кермом не крути, комп постійно показує 150° (під заміну)
Ще вчора мені декілька раз блимнула лампочка зносу колодок, заїхав в магаз, купив колодки, датчики до них, і раз вже доведеться лізти під машину, вирішив ще взяти втулки стабілізатора, бо при їзді по бруківці чути легеньке глухе постукування. Про те зо колодки гамно, мені друзі сказали лише після того як я вже іх поставив, тому обміняьи на кращі вже не зміг.
Ше мене бісив плафон підсвітки салону, на бруківці було легеньке пожужування, знімав його разів 20, дивився шо ж ьам може жужати, ніц не знайшов, і чисто випадково вдалось знайти, жужання йшло від кріплення дзеркала.Зняв його і поставив назад але з підкладкою з сирої резини, все той жужащий хвук пропав. Ну і заїхав нарешті а м меерссервіс на Данила Апостола зробити діагностику, заїхав тому, що горять в мене лампочки ABS ESP та brake assistant Вирок: датчик педалі тормоза ( жабка) вона там має 4 клеми. Дві на стопсигнали, і дві на комп, не поступає сигнал на комп. (Але зняли помилку і вона більше не з'являлась)
І помилка датчика положення керма як кермом не крути, комп постійно показує 150° (під заміну)
Ще вчора мені декілька раз блимнула лампочка зносу колодок, заїхав в магаз, купив колодки, датчики до них, і раз вже доведеться лізти під машину, вирішив ще взяти втулки стабілізатора, бо при їзді по бруківці чути легеньке глухе постукування. Про те зо колодки гамно, мені друзі сказали лише після того як я вже іх поставив, тому обміняьи на кращі вже не зміг.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Пофігізм - функція, яка полегшує життя. Йшла зі мною в базовій комплектації
-
- НовичОк
- Сообщения: 60
- Зарегистрирован: 12 июн 2016, 06:37
- Имя: Ростик
- Авто: W202 elegance
- Тел.: 0635892934
- Откуда: Україна Львів
W168 1.6 classic
Оскільки датчик положення керма рідлягав заміні, вирішив зняти його і подивитись шо то взагалі таке, бр ніколи не бачив таких датчиків, він всерівно не робочий тому гірше точно не буде ніж є.
Цей датчик в мене інтегрований в шлейф подушки, тому процедура зняття стандартна.
Відключити АКБ
Зняти подушку
Зняти кермо
Зняти сам шлейф.
І ось він в мене на столі Як тільки зняв захистну кришечку, одразу в очі кинувся коцнутий шлейф, я втішився, бо подумав що справа саме в ньому. Але щоб прозвонити його прийшлось дістати всі кишки Прозвонив шлейф, він виявився впорядку, тому оскільки він вже розібраний прозвонив всі фотоелементи датчика і нічого кримінального не наміряв, але звернув увагу на те що на їх передавачах та приймачах було багато пилюки, тому все дууууже акуратно почистив спиртом і зібрав все до купи. Зате зрозумів принцип роботи.
При повертанні керма частина фотоклементів закривається шторками на корпусі даючи компу зрозуміти в якому положенні стоїть кермо.
Пішов поставив все в машину, зібрав, завів двигун, провів калібровку... Кароче раджу подивитись чим закінчилось на відео...
https://youtu.be/i0lXeFEE0CY
Цей датчик в мене інтегрований в шлейф подушки, тому процедура зняття стандартна.
Відключити АКБ
Зняти подушку
Зняти кермо
Зняти сам шлейф.
І ось він в мене на столі Як тільки зняв захистну кришечку, одразу в очі кинувся коцнутий шлейф, я втішився, бо подумав що справа саме в ньому. Але щоб прозвонити його прийшлось дістати всі кишки Прозвонив шлейф, він виявився впорядку, тому оскільки він вже розібраний прозвонив всі фотоелементи датчика і нічого кримінального не наміряв, але звернув увагу на те що на їх передавачах та приймачах було багато пилюки, тому все дууууже акуратно почистив спиртом і зібрав все до купи. Зате зрозумів принцип роботи.
При повертанні керма частина фотоклементів закривається шторками на корпусі даючи компу зрозуміти в якому положенні стоїть кермо.
Пішов поставив все в машину, зібрав, завів двигун, провів калібровку... Кароче раджу подивитись чим закінчилось на відео...
https://youtu.be/i0lXeFEE0CY
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Пофігізм - функція, яка полегшує життя. Йшла зі мною в базовій комплектації
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: Baramelik и 12 гостей