Саме так, перший проект був розрахований на те, щоб швидко зробити, покататись і продати. Но я не думав що кузовщина буде геть зовсім в поганому стані. І люди (експерти з покраски і зварювальних робіт) допомогли зробити правильний вибір. Оскільки другий теж потребує трохи робіт але там основне що кузовщина ціла. Наприклад бюджет першого - 15-18$ бюджет другого - -5-8$. При тому що я можу купити за 18-20$ зовсім цілого в оригіналі з пробігом до 100 тис миль. Але це не цікаво. 560-й теж має болячки оскільки теж простояв в кущах, ще миші внесли свої корективи, а саме перегризли кілька кабелів і мусимо шукати які саме бо не працює в мене спілдометр, температурний датчик і ще кілька лампочок.WildMike писал(а): ↑18 ноя 2018, 19:28Yuriy-L, нічого особистого, але Ви перебуваєте в країні (США) з високорозвиненою автокультурою, на відміну від України, тому скуповувати там хлам під відновлення,- це нонсенс, особливо, якщо не працювати в сфері автосервісу/реставрації (я не знаю чим Ви займаєтеся, тому заздалегідь вибачте, якщо Ви фахівець з автосервісу).
У США - такий вибір збереженої автокласики на будь-який смак і гаманець, що голова йде обертом! Це дає змогу людям, які заробляють в інших сферах, ніж автореставрація, заощадити час, нерви та гроші на відновленні авта мрії.
Я мав на увазі саме це й нічого іншого.
Наскільки я зрозумів, Ваш актуальний "проект" передбачає в основному перефарбування й відновлення салону.
Не знаю як для Вас, а в моєму розумінні відреставрувати 126-й і перефарбувати 126-й - це принципово різні речі.
Те, що Ви зосередилися саме на роботі над другим авто, свідчить, що у підсумку Ви також дійшли схожого висновку.
Я щиро бажаю Вам успіху у розпочатій справі, бо 126 купе варті того, щоб ними захоплювалися й плекали!
Ті що ч з фотографував викущах це вже трупи , там тільки деякі запчастини хороші - хром, диски і т.д я їх випадково побачив коли шукав мерседесів знову ж таки заради запчастин оригінальних .