w201 White BabyBenz
Модератор: slflosse
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
w201 White BabyBenz
Всім привіт!)
На форумі вже була тема де я розписував про мій автомобіл, в розділі привіт всім:
viewtopic.php?f=27&t=67600
Але я вирішив почати БЖ в якому буду описувати, що відбувається з машиною.
І так, перший пост буде про аварію.
26.04.2017 о 19:50, я виїжджаючи на розвязку Московського мосту не побачив хонду яка зупинилась пропустити тролейбус, і вїхав їй в зад.(
Водій та власник хонди виявились абсолютно адекватними людьми, ми все без криків та скандалів вирішили.
Викликали поліцію, поки вона їхала, до нас приїхав єврокомісар який проїжджав поруч, і запропонував нам свої послуги. Ми обоє не знали як це працює, тому дочекались поліцію, уточнили все в них, та сказали що напишемо європротокол. Далі я подзвонив в свою страхову компанію, вони прислали свого аварійного комісара, який прийняв в мене заяву про ДТП, та оформив все для стразової. Приватний єврокомісар склав європротокол, та оформив решту потрібних документів.
Потім я приїхав в страхову, щоб надати їм паспорт та індифікаційний номер.
Висновок: я лишився з правами та не витратив гроші на чужу машину.
Далі я глянув чи можу їхати, побачив пошкодження, подзвонив другу, який приїхав і відтягнув мене додому.
На наступний день я вирішив прикинути, що мені треба робити)
Зняв фари, бампер, і оцінив пошкодження:
Висновок був такий:
капот, дві фари, правий поворотник, решітка радіатора, правий лонжерон, розпорка між лонжеронами, телевізор, бампер, дифузор радіатора, бачок омивача постраждали.
Я почав рахувати скільки це все буде коштувати, писав на форумі в тему щоб купити деталі, але або було дуже дорого для мене або дуже пізно, так як люди порозїжджались на свята.
Отже, вирішив піти іншим шляхом.
Поїхав на авторинок, купив два скла фар та поворотник. Приїхав тато на допомогу, привіз решітку радіатора(теж побиту) з свого старого 190 мерса, трос і лебідку. Фари я повністю розібрав, так як хотів зробити щоб з відражателями.
В понеділок зранку, ми з татом вийшли в двір, поставили машину до дерева і почали все витягувати:
На щастя пошкодження були не критичні, і за декілька годин роботи все стало виглядати набагато краще:
Найголовніше поставили радіатор на своє місце, і вирівняли капот з телевізором.
Далі забрали всі деталі додому та продовжили роботу.
Дифузор радіатора зшили дротом(він тільи тріснув).
Бампер підсилили кутниками, так як там тільки відірвалось праве кріплення.
Бачок омивача запаяли та заклеїли.
Решітку радіатора (рамку) відстукали та вирівняли, а саму сіру пластикову рерітку зібрали з двох(моєї і татової).
Залишились фари.
З фарами в мене завжди була біда, я їх декілька разів мив, але нічого не допомагало, відражателі були вже осипані та старі і тому світла було дуже мало.
Я почитав в інтернеті що є плівки якими можна відновити відражателі.
Так як були вихідні і знайти плівку точно таку як пишуть на форумах не було часу, я вирішив зробити експеримент. Пішов в епіцентр і купив по пів метра звичайної хром та золотої плівки.
Взяв старий відражатель, наклеїв плівку, взяв просту велику лампу накалювання, і почав нею гріти плівку. Після 6 годин світіння, відражатель нагрівся але з плівкою було все ок. Потім просто доторкнув лампочку до відражателя ще годин на 4, теж все ок. Після такого експерименту вирішив, що плівка підходить і почав клеїти відражателі.
Так як я ніколи раніше цього не робив, вийшло не дуже акуратно, але я результатом дуже задоволений. Туманки я давно хотів зробити жовтими.
В порівнянні з старим відражателем різниця суттєва.
Далі кузовним герметиком приклеїв нове скло на рамки фар, вставив відражателі та все зібрав до купи.
Наступного дня пішли все встановлювати. Здивувались що витягнули все досить рівно, фари стали нормально, всі зазори практично однакові(ну принаймні до літа я так поїжджу)
Отже результат:
Як видно по фото, з далека практично не помітно, що було ДТП.
Фари вже відрегулював, щоб світилит правильно і не сліпили нікого.
Залишилось тільки надрукувати новий значок на капот, але поки що не маю доступу до принтера.
Дякую всім хто прочитав до кінця.)
Пишіть що ви думаєте про такий, можгна сказати "колхозний" ремонт.(але повторюсь, це тимчасово, тільки до літа, бо треба кожного дня їздити машиною, і часу на нормальний ремонт не маю)
І бажаю нікому не потрапляти в такі не приємні ситуації)
На форумі вже була тема де я розписував про мій автомобіл, в розділі привіт всім:
viewtopic.php?f=27&t=67600
Але я вирішив почати БЖ в якому буду описувати, що відбувається з машиною.
І так, перший пост буде про аварію.
26.04.2017 о 19:50, я виїжджаючи на розвязку Московського мосту не побачив хонду яка зупинилась пропустити тролейбус, і вїхав їй в зад.(
Водій та власник хонди виявились абсолютно адекватними людьми, ми все без криків та скандалів вирішили.
Викликали поліцію, поки вона їхала, до нас приїхав єврокомісар який проїжджав поруч, і запропонував нам свої послуги. Ми обоє не знали як це працює, тому дочекались поліцію, уточнили все в них, та сказали що напишемо європротокол. Далі я подзвонив в свою страхову компанію, вони прислали свого аварійного комісара, який прийняв в мене заяву про ДТП, та оформив все для стразової. Приватний єврокомісар склав європротокол, та оформив решту потрібних документів.
Потім я приїхав в страхову, щоб надати їм паспорт та індифікаційний номер.
Висновок: я лишився з правами та не витратив гроші на чужу машину.
Далі я глянув чи можу їхати, побачив пошкодження, подзвонив другу, який приїхав і відтягнув мене додому.
На наступний день я вирішив прикинути, що мені треба робити)
Зняв фари, бампер, і оцінив пошкодження:
Висновок був такий:
капот, дві фари, правий поворотник, решітка радіатора, правий лонжерон, розпорка між лонжеронами, телевізор, бампер, дифузор радіатора, бачок омивача постраждали.
Я почав рахувати скільки це все буде коштувати, писав на форумі в тему щоб купити деталі, але або було дуже дорого для мене або дуже пізно, так як люди порозїжджались на свята.
Отже, вирішив піти іншим шляхом.
Поїхав на авторинок, купив два скла фар та поворотник. Приїхав тато на допомогу, привіз решітку радіатора(теж побиту) з свого старого 190 мерса, трос і лебідку. Фари я повністю розібрав, так як хотів зробити щоб з відражателями.
В понеділок зранку, ми з татом вийшли в двір, поставили машину до дерева і почали все витягувати:
На щастя пошкодження були не критичні, і за декілька годин роботи все стало виглядати набагато краще:
Найголовніше поставили радіатор на своє місце, і вирівняли капот з телевізором.
Далі забрали всі деталі додому та продовжили роботу.
Дифузор радіатора зшили дротом(він тільи тріснув).
Бампер підсилили кутниками, так як там тільки відірвалось праве кріплення.
Бачок омивача запаяли та заклеїли.
Решітку радіатора (рамку) відстукали та вирівняли, а саму сіру пластикову рерітку зібрали з двох(моєї і татової).
Залишились фари.
З фарами в мене завжди була біда, я їх декілька разів мив, але нічого не допомагало, відражателі були вже осипані та старі і тому світла було дуже мало.
Я почитав в інтернеті що є плівки якими можна відновити відражателі.
Так як були вихідні і знайти плівку точно таку як пишуть на форумах не було часу, я вирішив зробити експеримент. Пішов в епіцентр і купив по пів метра звичайної хром та золотої плівки.
Взяв старий відражатель, наклеїв плівку, взяв просту велику лампу накалювання, і почав нею гріти плівку. Після 6 годин світіння, відражатель нагрівся але з плівкою було все ок. Потім просто доторкнув лампочку до відражателя ще годин на 4, теж все ок. Після такого експерименту вирішив, що плівка підходить і почав клеїти відражателі.
Так як я ніколи раніше цього не робив, вийшло не дуже акуратно, але я результатом дуже задоволений. Туманки я давно хотів зробити жовтими.
В порівнянні з старим відражателем різниця суттєва.
Далі кузовним герметиком приклеїв нове скло на рамки фар, вставив відражателі та все зібрав до купи.
Наступного дня пішли все встановлювати. Здивувались що витягнули все досить рівно, фари стали нормально, всі зазори практично однакові(ну принаймні до літа я так поїжджу)
Отже результат:
Як видно по фото, з далека практично не помітно, що було ДТП.
Фари вже відрегулював, щоб світилит правильно і не сліпили нікого.
Залишилось тільки надрукувати новий значок на капот, але поки що не маю доступу до принтера.
Дякую всім хто прочитав до кінця.)
Пишіть що ви думаєте про такий, можгна сказати "колхозний" ремонт.(але повторюсь, це тимчасово, тільки до літа, бо треба кожного дня їздити машиною, і часу на нормальний ремонт не маю)
І бажаю нікому не потрапляти в такі не приємні ситуації)
- muxaster
- Эксперт
- Сообщения: 8704
- Зарегистрирован: 29 сен 2010, 16:55
- Имя: Михаил
- Авто: Daimler Benz w201
- Откуда: Украина, г. Новая Каховка
w201 White BabyBenz
очень оригинальный способ восстановления отражателей
Удачи, не опускай руки
Удачи, не опускай руки
WDB2010231F463151 -> Бортжурнал
Если человек говорит о своей стране: "здесь все дураки" - значит он себя относит к этим всем.
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
w201 White BabyBenz
хорошо, что дерево есть во дворе
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
- VINI
- Ценитель
- Сообщения: 285
- Зарегистрирован: 23 окт 2014, 21:23
- Имя: Валерий
- Авто: W124 300 E-24
- Тел.: O99шестьOI652I
- Откуда: Киев
w201 White BabyBenz
А чего, молодец трах-бах и машина снова в строю А там будет время и деньги то доведёшь всё до ума
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
w201 White BabyBenz
VINI, дякую) так і буде. Літом планую капіталити мотор, і зайнятись кузовом. Можливо навіть вийде пофарбувати всю тачку)
w201 White BabyBenz
Робив би тут
viewforum.php?f=25
viewforum.php?f=25
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
w201 White BabyBenz
Всім привіт!)
Я дуже давно хотів телефон в свій мерседес. Хоч я і знаю, що ставились вони тільки на 124 і 126, тобто вищі по класу, але мого бажання це не зменшило.
Отже декілька місяців тому я став власником телефону Motorola International 1000.
Наскільки мені відомо саме такі ставились з заводу на 124 і 126, але з написом мерседес замість моторола. Весь час він лежав і чекав поки я знайду час його становити, і от сьогодні це сталось. Блок я поставив в багажник. Антену також поруч.
Мінус кинув на кузов, плюс постійний і контролю поки що кинув на постійний плюс на саб, але буду це міняти. Кидати керування на замок запалення не хочу, бо тоді він працюватиме тільки коли квлючене запалення. Мабуть підключу до керування магнітолою, як і саб. Мікрофон і динамік поки що не вивів так як не маю динаміка.
В салоні поставив на центральну консоль, так як борода в мене коротка і там не вийшло. Коли знайду собі довгу бороду, підшукаю і подіум під телефон і він встане на своє штатне місце.
Сім-карту вставив десь 2000-х років, так як читав що нові не працюють в цих телефонах.
Телефон функціонує, дзвонить і приймає дзвінки.
Я дуже задоволений таким аксесуаром і весь день їздив і дзвонив всім тільки з нього.
Радію як дитина)))
Хто що думає про таку штуку в маленькому 190-ку?)
Я дуже давно хотів телефон в свій мерседес. Хоч я і знаю, що ставились вони тільки на 124 і 126, тобто вищі по класу, але мого бажання це не зменшило.
Отже декілька місяців тому я став власником телефону Motorola International 1000.
Наскільки мені відомо саме такі ставились з заводу на 124 і 126, але з написом мерседес замість моторола. Весь час він лежав і чекав поки я знайду час його становити, і от сьогодні це сталось. Блок я поставив в багажник. Антену також поруч.
Мінус кинув на кузов, плюс постійний і контролю поки що кинув на постійний плюс на саб, але буду це міняти. Кидати керування на замок запалення не хочу, бо тоді він працюватиме тільки коли квлючене запалення. Мабуть підключу до керування магнітолою, як і саб. Мікрофон і динамік поки що не вивів так як не маю динаміка.
В салоні поставив на центральну консоль, так як борода в мене коротка і там не вийшло. Коли знайду собі довгу бороду, підшукаю і подіум під телефон і він встане на своє штатне місце.
Сім-карту вставив десь 2000-х років, так як читав що нові не працюють в цих телефонах.
Телефон функціонує, дзвонить і приймає дзвінки.
Я дуже задоволений таким аксесуаром і весь день їздив і дзвонив всім тільки з нього.
Радію як дитина)))
Хто що думає про таку штуку в маленькому 190-ку?)
- muxaster
- Эксперт
- Сообщения: 8704
- Зарегистрирован: 29 сен 2010, 16:55
- Имя: Михаил
- Авто: Daimler Benz w201
- Откуда: Украина, г. Новая Каховка
w201 White BabyBenz
лайк а босс
WDB2010231F463151 -> Бортжурнал
Если человек говорит о своей стране: "здесь все дураки" - значит он себя относит к этим всем.
- VINI
- Ценитель
- Сообщения: 285
- Зарегистрирован: 23 окт 2014, 21:23
- Имя: Валерий
- Авто: W124 300 E-24
- Тел.: O99шестьOI652I
- Откуда: Киев
w201 White BabyBenz
Прям как Дядька
Вот только не согласен что за рулем этим занимался (бла-бла-бла) потом берут там всякие Хонды и начинают тормозить перед тобой
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
w201 White BabyBenz
Класна штука В мене теж стоїть (тільки телефон трохи інший (поки), вже декілька разів допомогав
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
w201 White BabyBenz
VINI, не згоден) я не говорю за кермом, тому і хочу динамік з мікрофоном вивести для таких цілей)
Виталий Белый, дякую) а в вас подіум від чого стоїть?
І ще цікаво біля ручника підкасетник, це на 190 такі ставили чи це з 124 туди підходить?
Ніколи просто не бачив таких на 190)
muxaster,
Виталий Белый, дякую) а в вас подіум від чого стоїть?
І ще цікаво біля ручника підкасетник, це на 190 такі ставили чи це з 124 туди підходить?
Ніколи просто не бачив таких на 190)
muxaster,
- muxaster
- Эксперт
- Сообщения: 8704
- Зарегистрирован: 29 сен 2010, 16:55
- Имя: Михаил
- Авто: Daimler Benz w201
- Откуда: Украина, г. Новая Каховка
w201 White BabyBenz
я постоянно болтаю за рулем, работа такая, только подиума у меня нет и телефон я в руки не беру
все через штатную аккустику
недостаток только один, если едешь не сам, то все слушают разговор
все через штатную аккустику
недостаток только один, если едешь не сам, то все слушают разговор
WDB2010231F463151 -> Бортжурнал
Если человек говорит о своей стране: "здесь все дураки" - значит он себя относит к этим всем.
- Виталий Белый
- Эксперт
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 23 мар 2016, 12:34
- Имя: Виталий
- Авто: Mercedes W201
- Тел.: 0993241018
- Откуда: Запорожье
w201 White BabyBenz
і то і то оригінальні речі, від 190. Подіум дуже дуже рідка опція (буває версія для короткої та длінної бороди) ..... Підкасетник зустрічається частіше
Так він с боку виглядає
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- mr.rider
- Профи
- Сообщения: 593
- Зарегистрирован: 07 май 2016, 20:22
- Имя: Назар
- Авто: W124TD, W201
- Тел.: 0937130044
- Откуда: Львів
w201 White BabyBenz
Всім привіт)
я ще до покупки машини завжди мріяв мати в ній аудіосистему як в фільмах і сабвуфер в багажнику)
Коли почав їздити ця маленька мрія не зникла)
Все почаось з нової магнітоли, потім поміняв динаміки, і все стало грати нормально, мона навіть голосно якщо треба, цим я задоволений)
Але ідея про сабвуфер в багажнику мене не покидала. Але так як я не знаю чи потрібно мені це чи ні, не хотілось викидати декілька тисяч гривень на підсилювач, динамік, короб і т.д.
Та і хороші компоненти дорогі, а китайські не дуже хотілось купувати.
Вирішив я піти ультра бюджетним, але досить якісним шляхом.
На сайті оголошень був знайдений активний сабвуфер від ауді а6 2000-х років. Він містить в собі підсилювач на саб та на задні динаміки. Чому взяв такий? тому що довіряю німецькій якості і на мою думку такий саб правильно порахований інженерами на відміну від того китаю що продається в магазинах зараз. Чому не мерседес? Тому що саби мерседеса були в рази дорожчими, а мені треба було щось для проби, так як не знав чи буду ставити це в машину.
От такий він.
Зразу як забрав посилку з пошти, пішов ставити. Знайшов розпіновку фішки, все підключив - працює) Далі треба було думати над встановленням в машину. Поки думав і збирався з думками саб їздив на передньому сидінні)
Так я проїздив місяць, але спереду ніхто не міг їздити, тому вирішив ставити а багажник) Найперше протягнув проводку до багажника та просто кинув саб там, так проїздив ще місяць.
Тут виникла проблема про яку я здогадувався до початку ції історії) Коли вирішував йти цим шляхом чи збирати новий саб з підсилювачем, проаналізував що в 190-му за заднім сидінням є стінка, і також вертикально стоїть бензобак, відповідно при встановленні сабу в багажник ефекту від нього буде мало, так як весь звук буде втрачатись на трьох залізних стінках. Мабуть саме цей пункт і підштовхнув купити саб від ауді, оскілька я не вірив що щось вдасться)
Отже, далі я прикинув як все можна поставити в багажник, і вирішив робити короб під задньою полкою, і робити в ній отвори в салон. Так як від попереднього власника в мене залишилась величезна дірка в полці(залізній) то різати мені нічого не прийшлось. Полка що з сторони салону з старого татового 190-го, тому не шкода було зробити в ній дірки. В разі потреби встановлю рідну чорну полку)
Якось так прикинув повинно стояти
З салону так
Далі купив дошок і зробив короб
Але не врахував товщини стінок дошок, і такий короб не вліз під полку( Вирішив не переробляти а доопрацювати, вирізав з картону лекало, і наростив стінки.
Після цього верх короба обклеїв шумкою(войлок мабуть) який залишився з сабу ауді, для того щоб нічого не дрибіжало ззаду, і прикрутив короб з сабом до полки:
З салону отак вийшло:
Полка виглядає так:
Також зробив розпорку в підлогу щоб зменшити навантаження на полку
Залишилось тільки обтягнути карпетом під колір багажника і готово)
Резултатом задоволений. Грає класно, не напряжно і з іншого боку достатньо) Немає ефекту що всі деталі кузову зараз відлетять, як на відео в інтернеті)
Також все можна зняти за необхідності за 30хв і буде сток)
По ціні також вийшло дуже бюджетно, в районі 1000грн за все)
Також встановив собі клубні рамки, принаймні з переду)
Також в мене є питання:
останнім часом став дивно поводитись двигун. Абсолютно без закономірності, під час руху мотором починає кидати, зявляється досить сильна вібрація на кузов на холостих. Також під час цього зявляється якийсь стук в блоці(мабуть, десь там, не впевнений). При збільшенні оборотів вібрація трішки зменшується і стук також здається зникає, але можливо ці погані ефекти губляться за звуком оборотів.
Цей ефект зявляється і зникає під час руху, помічаю на світлофорах чи коли зупиняюсь. Не залежить від манери їзди, споживання електрики чи ще чогось. Дизель також однаковий. Думав що проблема в топливній системі, поміняв шланки возвратки, бо текли, нічго не змінилось. Також хочу зауважити що коли присутній цей ефект машина не починає гірше їхати, чи щось таке. Просто кидає мотором і зявляєтсья стук. Хто як думає що це таке може бути?
Мотор вже практично мертвий, компресії нема, планую його робити літом, але ще місяць треба проїздити. Думаєте дотягну до ремонту чи може бути щось серйозне?)
Буду дуже вдячний за допомогу)
я ще до покупки машини завжди мріяв мати в ній аудіосистему як в фільмах і сабвуфер в багажнику)
Коли почав їздити ця маленька мрія не зникла)
Все почаось з нової магнітоли, потім поміняв динаміки, і все стало грати нормально, мона навіть голосно якщо треба, цим я задоволений)
Але ідея про сабвуфер в багажнику мене не покидала. Але так як я не знаю чи потрібно мені це чи ні, не хотілось викидати декілька тисяч гривень на підсилювач, динамік, короб і т.д.
Та і хороші компоненти дорогі, а китайські не дуже хотілось купувати.
Вирішив я піти ультра бюджетним, але досить якісним шляхом.
На сайті оголошень був знайдений активний сабвуфер від ауді а6 2000-х років. Він містить в собі підсилювач на саб та на задні динаміки. Чому взяв такий? тому що довіряю німецькій якості і на мою думку такий саб правильно порахований інженерами на відміну від того китаю що продається в магазинах зараз. Чому не мерседес? Тому що саби мерседеса були в рази дорожчими, а мені треба було щось для проби, так як не знав чи буду ставити це в машину.
От такий він.
Зразу як забрав посилку з пошти, пішов ставити. Знайшов розпіновку фішки, все підключив - працює) Далі треба було думати над встановленням в машину. Поки думав і збирався з думками саб їздив на передньому сидінні)
Так я проїздив місяць, але спереду ніхто не міг їздити, тому вирішив ставити а багажник) Найперше протягнув проводку до багажника та просто кинув саб там, так проїздив ще місяць.
Тут виникла проблема про яку я здогадувався до початку ції історії) Коли вирішував йти цим шляхом чи збирати новий саб з підсилювачем, проаналізував що в 190-му за заднім сидінням є стінка, і також вертикально стоїть бензобак, відповідно при встановленні сабу в багажник ефекту від нього буде мало, так як весь звук буде втрачатись на трьох залізних стінках. Мабуть саме цей пункт і підштовхнув купити саб від ауді, оскілька я не вірив що щось вдасться)
Отже, далі я прикинув як все можна поставити в багажник, і вирішив робити короб під задньою полкою, і робити в ній отвори в салон. Так як від попереднього власника в мене залишилась величезна дірка в полці(залізній) то різати мені нічого не прийшлось. Полка що з сторони салону з старого татового 190-го, тому не шкода було зробити в ній дірки. В разі потреби встановлю рідну чорну полку)
Якось так прикинув повинно стояти
З салону так
Далі купив дошок і зробив короб
Але не врахував товщини стінок дошок, і такий короб не вліз під полку( Вирішив не переробляти а доопрацювати, вирізав з картону лекало, і наростив стінки.
Після цього верх короба обклеїв шумкою(войлок мабуть) який залишився з сабу ауді, для того щоб нічого не дрибіжало ззаду, і прикрутив короб з сабом до полки:
З салону отак вийшло:
Полка виглядає так:
Також зробив розпорку в підлогу щоб зменшити навантаження на полку
Залишилось тільки обтягнути карпетом під колір багажника і готово)
Резултатом задоволений. Грає класно, не напряжно і з іншого боку достатньо) Немає ефекту що всі деталі кузову зараз відлетять, як на відео в інтернеті)
Також все можна зняти за необхідності за 30хв і буде сток)
По ціні також вийшло дуже бюджетно, в районі 1000грн за все)
Також встановив собі клубні рамки, принаймні з переду)
Також в мене є питання:
останнім часом став дивно поводитись двигун. Абсолютно без закономірності, під час руху мотором починає кидати, зявляється досить сильна вібрація на кузов на холостих. Також під час цього зявляється якийсь стук в блоці(мабуть, десь там, не впевнений). При збільшенні оборотів вібрація трішки зменшується і стук також здається зникає, але можливо ці погані ефекти губляться за звуком оборотів.
Цей ефект зявляється і зникає під час руху, помічаю на світлофорах чи коли зупиняюсь. Не залежить від манери їзди, споживання електрики чи ще чогось. Дизель також однаковий. Думав що проблема в топливній системі, поміняв шланки возвратки, бо текли, нічго не змінилось. Також хочу зауважити що коли присутній цей ефект машина не починає гірше їхати, чи щось таке. Просто кидає мотором і зявляєтсья стук. Хто як думає що це таке може бути?
Мотор вже практично мертвий, компресії нема, планую його робити літом, але ще місяць треба проїздити. Думаєте дотягну до ремонту чи може бути щось серйозне?)
Буду дуже вдячний за допомогу)
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 17 гостей