Піднімаємо з колін " Зеленого "
Модератор: slflosse
- serge124
- Эксперт
- Сообщения: 1497
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 17:56
- Имя: Сергей
- Авто: W211,220 CDI
- Тел.: 067 708 78 36
- Откуда: Киевский пригород
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Та що це за загадковість?
Не проще висвітлити контактний телефон,щоб якось приблизно ориентуватись по цені,можливо це не мій бюджет так чого іхати, просто познайомитись з ними?,(згоден, так це святе);); ). Але хочеться пов'язати корисне з приємним.
Не проще висвітлити контактний телефон,щоб якось приблизно ориентуватись по цені,можливо це не мій бюджет так чого іхати, просто познайомитись з ними?,(згоден, так це святе);); ). Але хочеться пов'язати корисне з приємним.
Продан, но не забыт: wdb1241281b344431
Мотор wdb1241261c081613
БМВ Х1 wbavp11030vu15433
W211:WBD2112081B359446 продан
Мотор wdb1241261c081613
БМВ Х1 wbavp11030vu15433
W211:WBD2112081B359446 продан
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Продовжуємо лікувати зеленого.
Після демонтажу-монтажу електронних блоків керування акпп стала у аварійний режим.
Глюк відбувся у самому блоці керування акпп із-за мастила яке по провіддям попадало із коробки у сам блок.
Звісно, цьому передувало те, що не міняли своєчасно розьєм на самій акпп.
Поки блок на машині займає вертикальне положення, мастило збирається на дні блоку.
А після демонтажу, він більше тижня знаходився у горизонтальному положенні, от мастило і залило плату.
Блок ми дістали, розібрали, вимили, видмухали, просушили і на місце повернули.
Тепе все ок.
А перед цим, я відібрав із акпп літру зайвого мастила. Мабуть після заміни мастила у акпп, забули скористатись сервісним щупом для контролю наявності та рівня.
Після демонтажу-монтажу електронних блоків керування акпп стала у аварійний режим.
Глюк відбувся у самому блоці керування акпп із-за мастила яке по провіддям попадало із коробки у сам блок.
Звісно, цьому передувало те, що не міняли своєчасно розьєм на самій акпп.
Поки блок на машині займає вертикальне положення, мастило збирається на дні блоку.
А після демонтажу, він більше тижня знаходився у горизонтальному положенні, от мастило і залило плату.
Блок ми дістали, розібрали, вимили, видмухали, просушили і на місце повернули.
Тепе все ок.
А перед цим, я відібрав із акпп літру зайвого мастила. Мабуть після заміни мастила у акпп, забули скористатись сервісним щупом для контролю наявності та рівня.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Прийшов час монтувати накладки на пороги.
Тут нам став у нагоді свіжопригнаний донор ( рестайловий 3.2 CDI).
Першим ділом з нього демонтували ущільнюючі гумки на перед та зад, бо на зеленому кількох не було з невідомої причини, ті що були мали стан сміття.
Тут нам став у нагоді свіжопригнаний донор ( рестайловий 3.2 CDI).
Першим ділом з нього демонтували ущільнюючі гумки на перед та зад, бо на зеленому кількох не було з невідомої причини, ті що були мали стан сміття.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- alonso
- .
- Сообщения: 6453
- Зарегистрирован: 25 янв 2010, 16:41
- Имя: Игорь
- Авто: W124 250D ОМ605
- Откуда: Николаевская обл., Южноукраинск
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Спасибо.colonel писал(а): Едине що мені відомо, це те що попередньо шкіру вони миють професійною змивкою.
Їм цю змивку привозить якийсь постачальник уже готовою.
Мыть кожу,уже не раз проверено,лучшего всего темным настоящим хозяйственным мылом.
Пробовал разные змивки...после них мыло все-равно обнаруживает грязь.
Вот меня после мытья интересует.У меня есть хороший способ но может у них лучше...поскольку вид сидений отличный получился.
Жаль что партизаны у нас еще не перевелись...умеют хранить тайну.
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Продовжуємо.
На черзі монтаж переднього бампера.
Ось що ми маємо:
1.Галогенки у жахливому стані.
2.Розьєми на галогенках один розвалений інший заколхожений.
3. Штатні розьєми на провідді відсутні взагалі.
На черзі монтаж переднього бампера.
Ось що ми маємо:
1.Галогенки у жахливому стані.
2.Розьєми на галогенках один розвалений інший заколхожений.
3. Штатні розьєми на провідді відсутні взагалі.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Capitan
- Капитан клуба
- Сообщения: 27063
- Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
- Имя: Dimitriy
- Авто: E400 4M
- Откуда: Kyiv Luxury Village
- Контактная информация:
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
противотуманки - ожидаемо.
а датчик наружной температуры, видимо, показывал температуру космоса
а датчик наружной температуры, видимо, показывал температуру космоса
- jk18
- Эксперт
- Сообщения: 5079
- Зарегистрирован: 03 июн 2014, 21:22
- Имя: Алексей
- Авто: Mercedes-Benz
- Откуда: Ukraine
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
colonel
Олег спасибо за тему.
Подскажите пожалуйста, поддомкратные участки у 210 и 202 кузова - идентичны?
Олег спасибо за тему.
Подскажите пожалуйста, поддомкратные участки у 210 и 202 кузова - идентичны?
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Ні, з цим все гаразд, він надає стопудово вірну температуру, особливо це добре видно на битих пікселяхCapitan писал(а):а датчик наружной температуры, видимо, показывал температуру космоса
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Дякую і вам.jk18 писал(а):colonel
Олег спасибо за тему.
Подскажите пожалуйста, поддомкратные участки у 210 и 202 кузова - идентичны?
Самі отвори едентичні.
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
За галогенками, провіддям та роз"ємами звертаємось до "донора"
На зеленому відновлюємо штатне провіддя на галогенки ( скручуєм, пропаюєм, вдязаєм у термоусадку, а потім обмотуємо тряпчаною ізолентою).
У бампер вставляємо свіженькі галогенки.
Ура, працюють
На зеленому відновлюємо штатне провіддя на галогенки ( скручуєм, пропаюєм, вдязаєм у термоусадку, а потім обмотуємо тряпчаною ізолентою).
У бампер вставляємо свіженькі галогенки.
Ура, працюють
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Прийшов час заганяти зеленого на підйомник для зборки.
Без неприємного сюрпризу не обійшлось, акпп знову стала у аварійний режим.
На цей раз причина була у самій кулісі ( не достовірне значення положення селектора ).
Довелось демонтувати і розбирати кулісу.
Бруду і пилу там було достатньо, ще і хімчистка вологи додала от і створила не бажаного провідника.
Усі контакти, шлейф, плати були вичищені і висушені.
Похибка пропала. Буду спостерігати і далі.
Сподіваюсь, заміна не знадобиться.
Без неприємного сюрпризу не обійшлось, акпп знову стала у аварійний режим.
На цей раз причина була у самій кулісі ( не достовірне значення положення селектора ).
Довелось демонтувати і розбирати кулісу.
Бруду і пилу там було достатньо, ще і хімчистка вологи додала от і створила не бажаного провідника.
Усі контакти, шлейф, плати були вичищені і висушені.
Похибка пропала. Буду спостерігати і далі.
Сподіваюсь, заміна не знадобиться.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Андрей w 124
- Физрук
- Сообщения: 2852
- Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 21:50
- Откуда: Киев
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Олег - ТЫ МОНСТР (в хорошем смысле этого слова!!!)
Молодчина и умница, терпения и удачи!!!!
Молодчина и умница, терпения и удачи!!!!
new W211 жЫр
ex w210, 00, 3.2л. АКПП
ex W 124, 91, 2.6л. АКПП
"Ёб...ный гололёд...", подумал солдат падая на амбразуру...
ex w210, 00, 3.2л. АКПП
ex W 124, 91, 2.6л. АКПП
"Ёб...ный гололёд...", подумал солдат падая на амбразуру...
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Андрюш, дуже дякую за приємні слова!
Впевнений, тобі приємно спостерігати як колишня твоя машинка поступово оживає.
На жаль, у процесі зборки виявили кілька місці які зварювальник пропустив. А це означає, що зварювальні роботи будуть продовжені через деякий проміжок часу.
Впевнений, тобі приємно спостерігати як колишня твоя машинка поступово оживає.
На жаль, у процесі зборки виявили кілька місці які зварювальник пропустив. А це означає, що зварювальні роботи будуть продовжені через деякий проміжок часу.
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Продовжуємо.
З кулісою заборолись, ніби все гаразд.
Права передкатова лямда потребує заміни.
Перебравши кілька лямд б.в., вибрали найкращу і замінили.
Як результат, на літру споживання пального зменшились Мову веду про бензин.
З кулісою заборолись, ніби все гаразд.
Права передкатова лямда потребує заміни.
Перебравши кілька лямд б.в., вибрали найкращу і замінили.
Як результат, на літру споживання пального зменшились Мову веду про бензин.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Human
- Тех.Консультант
- Сообщения: 11542
- Зарегистрирован: 05 фев 2007, 15:24
- Имя: Олег
- Авто: Tesla S. Tesla Y
- Откуда: УКРАЇНА - EU
Re: Піднімаємо з колін " Зеленого "
Збираючи морду, неприємно вразили своїм станом передні підкрилки, особливо один із них.
Передня нижня частина підкрилка кудись поділась
А переднього захисту що стоїть під бампером, взагалі не було.
От ми знову звертаємось до нашого донора і беремо з відтіля гарненькі підкрилки та захист бамперу
На першому фото підкрилки, що стояли.
Передня нижня частина підкрилка кудись поділась
А переднього захисту що стоїть під бампером, взагалі не було.
От ми знову звертаємось до нашого донора і беремо з відтіля гарненькі підкрилки та захист бамперу
На першому фото підкрилки, що стояли.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 27 гостей