Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#1 Сообщение shotokan » 18 сен 2025, 22:03

Ну що ж, після недовгого, але приємного володіння GLE довелося його продати (про це вже є окрема тема).
Але однієї машини, яка в нас залишилася (Ioniq 5) було недостатньо. Бо дві школи, тренування, терапія для мого середнього сина. Тому почалися пошуки другої, для старшого.

Спочатку дивився дорестайловий (бо мені він більше подобається) W212 з атмо M276 – класна штука, але дружина сказала що то авто для пенсіонера, а не для 17-річного хлопця. Я з нею згоден, тому почалися пошуки чогось більш яскравого:

У шорт-лист потрапили:

R171 SLK280 (2008) з М272, 6500 доларів – маленький родстер для великих мрій, з незначною притіркою по правому передньому боці з гарною сервісною, пробігом 120К міль, але нажаль 2-місний не зовсім підходив, бо все ж-таки часом треба везти 3 пасажирів. Відпав
Изображение

C207 E550 (2011) з М273, 15 тисяч доларів – серйозний апарат, гарна комплектація, пробіг 76К міль. Але зачіпований (хоч і якісно), з вихлопом Magnaflow. Вирішили, що занадто коней, ну і продавець не торгувався зовсім (до сих пір продає). Відпав.
Изображение

W209 CLK з М112, 6500 доларів – класика, яка мені завжди подобалася, з підремонтованим дахом (але не до кінця). 120К міль. але, при запуску ланцюг загримів десь на 2 тисячі доларів. Продавчиня сказала, що такої знижки не буде, і ми собі поіхали. Теж до сих пір продається, зараз за 6200.
Изображение

По дорозі траплялися й інші зірки на дилерських майданчиках (і знову я собі доводив, що не треба їхати до автобізнесменів за вживаною автівкою). Були й немерседеси, але відсіялися самі собою – думаю, десь на підсвідомому рівні.
Спитаєте, чому такий широкий розкид в моделях: 212, 209, 171 і цінах. Все просто: ставите фільтр Clean title і відсіюється хіба 60 відсотків, далі - фото, на яких машина не виглядає після трьох життів у «Mad Max» і вибір стає насправді обмеженим.

В результаті - (куплений варіант) 13000 долларів, 55К міль – можете вгадувати, що за мотор, рік і тип кузова.
Фото нової машини поки що не буде – треба її помити й підготувати до показу. Ну і інтрига має жити довше за оголошення на Marketplace 😉. Натомість ловіть захід сонця з-за керма (AI-версія, бо телефон за кермом – но-но).
Изображение

Сьогодні мій син отримав свою повну ліцензію водія – тепер він катається самостійно. До речі, складання місцевого іспиту - це якраз показник, чому так багато битих автівок в штатах. Вони навіть не виїхали на дорогу, і каталися по парковці місцевого сервісного центру. З перевірок був: розворот за три маневри, паркування передом. Все. Я дитину дрюкав просто по кожному пункту правил. Але вважаю що не дарма.
Я ж планую час від часу «брати» авто під приводом: мовляв, треба перевірити, чи нічого не стукає, і як себе почуває мотор. Насправді ж… просто хочеться ще разок натиснути педальку, бо піджопна мікрохвильовка економічна і швидка, але зовсім без душі.

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27313
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#2 Сообщение Capitan » 19 сен 2025, 10:34

Bravo Bravo Bravo

BrianO
Ценитель
Сообщения: 400
Зарегистрирован: 17 дек 2011, 23:31
Имя: Н.
Авто: w211, 10.2008"
Откуда: Киев

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#3 Сообщение BrianO » 24 сен 2025, 13:43

W204?
C300

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#4 Сообщение shotokan » 04 окт 2025, 18:12

BrianO писал(а):
24 сен 2025, 13:43
W204?
C300
Та ні, то ж відносно надійна автівка. Не підходить на роль конструктора.
З купленою не засумуєш.
Пізніше напишу апдейт, бо вже почались ремонти.

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#5 Сообщение shotokan » 04 окт 2025, 23:07

Тільки-но я зібрався віддати машину на детейлінг і потім десь її сфотографувати, як під час повернення додому зі школи дитина подзвонила з питанням: у нього з’явився червоний індикатор батареї на (мало)інформаційному дисплеї. Після перезапуску індикатор зник.
Глюк, - подумав я.
Сподівайся, - подумала автівка.

І точно: через кілька днів син подзвонив, що не може завести. У нього в машині був бустер, але навіть з його допомогою не вдалося запустити. Довелося їхати за ним. Після перемикання бустера на якісь там китайські 1000А я завів авто і доїхав додому, але відчувалося, що машина їде не так, як треба, і з’явився дивний гул з-під капота.
Син із музичним слухом. Питаю його:
- Ти чув, що звук не той?
- Чув, але думав, що то вона прогрівається.
Ну що ж, спишемо це на відсутність досвіду.

Заміри показали 11 вольт на запущеному двигуні. Все ясно - генератор втомився і треба міняти (на жаль, на місці не вдалося знайти нікого, хто їх ремонтує).

Зняття генератора на моторі 5.5 у тісній підкапотці - не дуже тривіальна задача: з частковим розбором морди, зняттям вентилятора і витягуванням генератора знизу з ризиком пошкодити радіатор. Як я не намагався бути обережним, трохи слідів на сотах залишив.

Витягнув генератор, покрутив шків руками - жодних дивних звуків. Крутиться легко, так само як і новий. Так собі діагностика, але дивно, враховуючи, що гул був досить голосний.
Изображение

Далі нічого цікавого - збираємо в зворотному порядку, контролюючі мову, бо жінка гуляє з дитиною близько. Знати слова механіків йому ще рано. Ми і так вже писали пояснення до школи, чому він бігає за іграшками і кричить "вмри" дітям (die) і вживає слово "fuck" (так він називає трак).

Поставив, підзібрав - запускаємо і все ок. Маємо 14 вольт.
Изображение

Генератор чекав 4 дні, тому ще це відновлений Бош, з ціною 370 і залогом 160 доларів. В найближчих автомагазинах були доступні якісь власні марки генераторів (теж відновлені) - але яка в них якість я не знаю, тому вирішив почекати. Тай різниця в ціні була мінімальна - 70 доларів.

В процесі було знайдено дві проблеми:
  • надірваний пильник лівої стійки стабілізатора (не критично, зробимо в наступному місяці)
  • знищені від гарячого мотора патрубки впуску повітря і ось це неприємність, тому що водійську сторону ще можна знайти на складах, а ось пасажирськоі ніде немає доступної до замовлення.
Изображение Изображение Изображение Изображение
Англомовні форуми пропонують колхозінг патрубків:
https://www.benzworld.org/threads/2011- ... p.3102159/
https://www.amazon.com/Spectre-Performa ... 318&sr=8-1
Але хотілося б знайти оригінал, тому на разі думаю замотати термоскотчем.

Ну і несподіване сервісне обслуговування - при встановленні вентилятора зачепив хомут радітора. Він змістився і антифріз витік за кілька міль дороги. Тому тепер маю вже свіжий антифріз (всі рівно збирався міняти).

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1458
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#6 Сообщение Rost.GL » 05 окт 2025, 01:07

shotokan писал(а):
04 окт 2025, 23:07
Ми і так вже писали пояснення до школи, чому він бігає за іграшками і кричить "вмри" дітям (die) і вживає слово "fuck" (так він називає трак).
Це чудово, дякую, посміявся ))
Блог на Driver.top - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3257
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#7 Сообщение HenK » 05 окт 2025, 08:48

shotokan писал(а):
04 окт 2025, 18:12
Та ні,
CLK C209 V8 кабриолет.
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#8 Сообщение shotokan » 07 окт 2025, 15:06

HenK писал(а):
05 окт 2025, 08:48
shotokan писал(а):
04 окт 2025, 18:12
Та ні,
CLK C209 V8 кабриолет.
Ось тільки означення кабріо це А. Тобто це A209.

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3257
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#9 Сообщение HenK » 07 окт 2025, 19:21

shotokan писал(а):
07 окт 2025, 15:06
Ось тільки означення кабріо це А. Тобто це A209.
да, точно А209, причем для USA в комплектации 209.472
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#10 Сообщение shotokan » 09 окт 2025, 14:40

Вчора дама на Хайлендері хотіла запаркуватись. Складність була в тому, що на цьому паркомісці вже був мерседес.
Бадумц
Изображение

Первинний досвід зі страховою на разі позитивний. О 19-й я онлайн позаповнював форми, і сидів описував події, як о 19-10 мені вже передзвонили зі страхової і попросили розповісти, що сталося. Сказали, що подзвонять винуватиці, щоб підтвердити, що вона бере на себе відповідальність. Десь о 20 передзвонили до мене знову, сказали що вона підверджує і що я можу їхати до бадишопу. Також прислали код для прокатної компанії, де я можу взяти машину на час ремонту.
Сьогодні буду дзвонити до офіціалів і записуватися на діагностику.

З пошкоджень - зірка зламана, бампер з подряпинами і трішки змістився.

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#11 Сообщение shotokan » 07 ноя 2025, 15:34

Продовження, яке можна назвати «Х’юстон, у нас проблеми»

Вчора нарешті забрав автівку з бадішопу.
Пошкодження були невеликі, але ремонт затягнувся майже на місяць. Чому так?

Спершу я вирішив ремонтуватись у "офіційному" сервісі Mercedes. Офіційного тут, по суті, не існує, будь-який майстер із ліцензією може братись за Мерседес. Але я подумав: який дилер порадить, туди й поїду, напевно, там більше досвіду з подібними авто.

Отже, сконтактував, отримав номер, подзвонив, передав номер страхової справи — і почув: “Чекайте дзвінка”.
Чекав тиждень. Ніхто не дзвонить. Телефоную сам — автовідповідач. Залишаю повідомлення. Тиша.
Тим часом страхова вже почала мене підганяти — коли я поїду ремонтуватися?

Тоді я вирішив більше не чекати і поїхав у найбільший сервіс, який рекомендувала страхова.
Процес виявився простим: приїхав, назвав номер справи, почекав на підмінне авто від прокатної компанії. Цього разу мені дісталась Toyota Corolla — і єдиний її плюс видно на фото нижче 😅

Изображение

Усе решта: динаміка, від якої рівень тестостерону падає до нуля, салон трохи кращий, ніж у ВАЗ-2109.
Вже коли я забирав Короллу з прокату, отримую SMS від того самого "офіційного" СТО:
"Ваші запчастини прибули, приїжджайте й залишайте автомобіль."
На що я відповів: “Дякую, я вам кілька разів дзвонив, але ніхто не передзвонив.”
Too late, як кажуть.

Сервіс пообіцяв зробити все за тиждень.
Фактично - вийшло два. Причина: не могли знайти решітку. Я навіть дзвонив до страхової, щоб продовжити оренду рентала.

Але решітка так і не прийшла, тож на тому тижні я здав прокатне авто, приїхав забирати свою машину з приклеєною зіркою на стару решітку.
Домовились: коли приїде решітка, я знову заїду на заміну.

Підходжу до машини й бачу це:

Изображение
Изображение
Изображение

На фото не дуже видно, але там, де була вм’ятина, наклали шпаклівку, і вона, здається, просіла.
Додаткова криві зазори на бампері.

І ще ось таке:

Изображение
Изображение

Після короткої розмови з менеджером і запевнень, що в понеділок усе перероблять "як треба", я поїхав додому.
Салон вирішив чистити сам бо я це люблю і вмію.

На вихідних полетіли в Х’юстон забирати середньому сину паспорт.
До аеропорту півтори години, тож, звісно, їдемо CLK, бо хайвеї - це його стихія.
Впізнавана мерсівська поведінка на дорозі, комфорт і приємний розхід пального.

Ось це ранковий Х’юстон:
Изображение

У понеділок знову на сервісі. Кажуть, решітка вже приїхала, треба лише перефарбувати бампер і усе зроблять за один день.
Отримую підмінну Chevrolet Malibu, їду додому чекати.

Один день. Потім другий. Третій.
На четвертий дзвоню сам — і чую невпевнений голос:
"Так… здається, ваша машина вже готова."
Тому іду сам, і вже забираю в будь якому стані. Бампер перефарбований ще раз, зазори краще, але не фонтан. Коротше буду їздити і шукати спеців серед українців. Бо з попереднього досвіду догляду за авто, більшій частині сервісів пофіг яке це авто, бо для них це старе відро і не більше і ніхто не буде паритись, щоб доводити його до ідеалу. Кваліфікація мастерів теж низька.
Мій підхід до цього авто - гроші не проблема, я хочу якості. На жаль, в моєму колхозі немає сервісів, які можуть це забезпечити. Саме тому механічні ремонти і детейлінг я роблю сам, але кузовні роботи і фарбування - це для мене щось неосяжне. Я не маю досвіду і зі своєю кольоровою аномалією очей точно пофарбую гірше ніж інші.

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1458
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#12 Сообщение Rost.GL » 07 ноя 2025, 19:28

shotokan писал(а):
07 ноя 2025, 15:34
Мій підхід до цього авто - гроші не проблема, я хочу якості. На жаль, в моєму колхозі немає сервісів, які можуть це забезпечити. Саме тому механічні ремонти і детейлінг я роблю сам, але кузовні роботи і фарбування - це для мене щось неосяжне. Я не маю досвіду і зі своєю кольоровою аномалією очей точно пофарбую гірше ніж інші.
Тут в іншому питання - чи є можливість, по часу і фінансова.
Бо повністю самому доглядати автомобіль - це ж в кайф, але часу забирає немало.
Колористику може й хтось інший контролювати, а саме пофарбування, коли колір уже підібрано - суто технічна задача. Просто приміщення підготовлене під малярку потрібне, і отут уже вступають ті самі фінанси )
Зрештою є інший вихід, я саме так поступаю.
Роблю самостійно всю підготовку, включно з фінішним ґрунтуванням, максимально якісно, а уже на базу-лак віддаю в малярку, щоб не тратити гроші на окреме правильне приміщення для малювання (це таки дорого).
І от тут, якщо вже зазори не стануть, чи шпакля просяде, чи риска вилізе - то вже мій косяк, та ))

А в Штатах назагал низький рівень сервісу. Треба шукати ентузіастів.
Блог на Driver.top - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#13 Сообщение shotokan » 07 ноя 2025, 19:41

Rost.GL писал(а):
07 ноя 2025, 19:28
Зрештою є інший вихід, я саме так поступаю.
Роблю самостійно всю підготовку, включно з фінішним ґрунтуванням, максимально якісно, а уже на базу-лак віддаю в малярку, щоб не тратити гроші на окреме правильне приміщення для малювання (це таки дорого).
І от тут, якщо вже зазори не стануть, чи шпакля просяде, чи риска вилізе - то вже мій косяк, та ))

А в Штатах назагал низький рівень сервісу. Треба шукати ентузіастів.
Я б з радістю, але треба десь начитись на практиці. Бо відео по підготовці і малярці я подивився багато, але практики в мене жодної нема. Хіба що купити якійсь корч і на ньому тренуватись.
Рівень сервісу в автомотів індустрії насправді низький. Бо немає такої вимоги - більшість людей відноситься до автівки виключно як до інструменту. І я ж кажу, ентузіастів в моїй окрузі мало. Буду шукати далі.

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1458
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#14 Сообщение Rost.GL » 07 ноя 2025, 20:03

shotokan писал(а):
07 ноя 2025, 19:41
Rost.GL писал(а):
07 ноя 2025, 19:28
Зрештою є інший вихід, я саме так поступаю.
Роблю самостійно всю підготовку, включно з фінішним ґрунтуванням, максимально якісно, а уже на базу-лак віддаю в малярку, щоб не тратити гроші на окреме правильне приміщення для малювання (це таки дорого).
І от тут, якщо вже зазори не стануть, чи шпакля просяде, чи риска вилізе - то вже мій косяк, та ))

А в Штатах назагал низький рівень сервісу. Треба шукати ентузіастів.
Я б з радістю, але треба десь начитись на практиці. Бо відео по підготовці і малярці я подивився багато, але практики в мене жодної нема. Хіба що купити якійсь корч і на ньому тренуватись.
Рівень сервісу в автомотів індустрії насправді низький. Бо немає такої вимоги - більшість людей відноситься до автівки виключно як до інструменту. І я ж кажу, ентузіастів в моїй окрузі мало. Буду шукати далі.
Ну... Як в тому старому анекдоті: на машину грошей не вистачить, але двері точно куплю ))
Можна десь на шроті купити недорого двері, капот, бампер, щоб мати різнопланові деталі, й тренуватись.
Насправді малярка - не настільки складна, щоб це не освоїти. Потрібен компресор з продуктивністю на виході літрів 350/хв (це на вході порядка 500). Пару фарбопультів, аерограф. Шліфки і всякий дріб'язок. Тобто компресор - найдорожче. Хоча то дуже відносно. Я користуюсь таким: https://intertool.ua/catalog/kompressor ... -0016.html - це ні разу не дорого. Або можна взяти безмасляний, буде працювати зовсім тихо: https://intertool.ua/catalog/kompressor ... -0038.html
Або вже норм варіант для повноцінної майже професійної малярки: https://intertool.ua/catalog/kompressor ... -0039.html Тут уже можна і пневматичну шліф-машинку використовувати, бо мій з такою витратою повітря не справиться, шліф-машинка в мене електрична.
Потім фарбопульти, хоча якщо тільки для підготовки/ґрунтування, то я користуюсь теж інтертулом, це порядка +/- 1000 грн, смішні гроші.
Коротше, якщо таки захочеться - я на зв'язку, досвідом поділюсь, підкажу )
Блог на Driver.top - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1593
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Як обрати авто, щоб син катався, а тато ремонтував

#15 Сообщение shotokan » 08 ноя 2025, 14:33

Rost.GL писал(а):
07 ноя 2025, 20:03
Коротше, якщо таки захочеться - я на зв'язку, досвідом поділюсь, підкажу )
Друже, дякую.
Буду шукати щось подібне на місці. Може й навчуся.
Бо в моїй айтішній роботі бракує чогось осяжного, і мені життєво потрібно час від часу робити щось руками. Щоб торкнутися реального, помацати і відчути.
Ще один критерій, який мене буде обмежувати - галас. Звісно на вулиці компресор не поставиш, бо сусіди не будуть раді, а гараж у мене не дуже великий, на дві автівки тільки. І тут вже буде під питанням власний комфорт роботи в такому приміщенні.

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 6 гостей