Але однієї машини, яка в нас залишилася (Ioniq 5) було недостатньо. Бо дві школи, тренування, терапія для мого середнього сина. Тому почалися пошуки другої, для старшого.
Спочатку дивився дорестайловий (бо мені він більше подобається) W212 з атмо M276 – класна штука, але дружина сказала що то авто для пенсіонера, а не для 17-річного хлопця. Я з нею згоден, тому почалися пошуки чогось більш яскравого:
У шорт-лист потрапили:
R171 SLK280 (2008) з М272, 6500 доларів – маленький родстер для великих мрій, з незначною притіркою по правому передньому боці з гарною сервісною, пробігом 120К міль, але нажаль 2-місний не зовсім підходив, бо все ж-таки часом треба везти 3 пасажирів. Відпав

C207 E550 (2011) з М273, 15 тисяч доларів – серйозний апарат, гарна комплектація, пробіг 76К міль. Але зачіпований (хоч і якісно), з вихлопом Magnaflow. Вирішили, що занадто коней, ну і продавець не торгувався зовсім (до сих пір продає). Відпав.

W209 CLK з М112, 6500 доларів – класика, яка мені завжди подобалася, з підремонтованим дахом (але не до кінця). 120К міль. але, при запуску ланцюг загримів десь на 2 тисячі доларів. Продавчиня сказала, що такої знижки не буде, і ми собі поіхали. Теж до сих пір продається, зараз за 6200.

По дорозі траплялися й інші зірки на дилерських майданчиках (і знову я собі доводив, що не треба їхати до автобізнесменів за вживаною автівкою). Були й немерседеси, але відсіялися самі собою – думаю, десь на підсвідомому рівні.
Спитаєте, чому такий широкий розкид в моделях: 212, 209, 171 і цінах. Все просто: ставите фільтр Clean title і відсіюється хіба 60 відсотків, далі - фото, на яких машина не виглядає після трьох життів у «Mad Max» і вибір стає насправді обмеженим.
В результаті - (куплений варіант) 13000 долларів, 55К міль – можете вгадувати, що за мотор, рік і тип кузова.
Фото нової машини поки що не буде – треба її помити й підготувати до показу. Ну і інтрига має жити довше за оголошення на Marketplace

Сьогодні мій син отримав свою повну ліцензію водія – тепер він катається самостійно. До речі, складання місцевого іспиту - це якраз показник, чому так багато битих автівок в штатах. Вони навіть не виїхали на дорогу, і каталися по парковці місцевого сервісного центру. З перевірок був: розворот за три маневри, паркування передом. Все. Я дитину дрюкав просто по кожному пункту правил. Але вважаю що не дарма.
Я ж планую час від часу «брати» авто під приводом: мовляв, треба перевірити, чи нічого не стукає, і як себе почуває мотор. Насправді ж… просто хочеться ще разок натиснути педальку, бо піджопна мікрохвильовка економічна і швидка, але зовсім без душі.














