Скитание блудного мерсовода

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#136 Сообщение Valdemar » 06 дек 2024, 09:39

HenK писал(а):
06 дек 2024, 09:05
Valdemar писал(а):
05 дек 2024, 12:59
в мерседес удобнее лежит рука, в БМВ ее положить некуда, подлокотником пользоваться не удобно и там и там, но в БМВ гораздо не удобнее
пробовал и там и там - мне наоборот, джостик на мерсе надо согнуть руку и локоть чуть назад отводить чтобы джостиком пользоваться, на БМдВ наоборот рука без лишних движений "попадает" с руля прямо на джостик... почти во всех моделях БМдВ ближе правой стороны центрального тонеля...

P.S. ну для Мерса есть еще такой практический лайфхак, когда просторно припарковать во дворе негде, так как вокруг уже припаркованы авто "успешных в этой жизни" жителей того же двора, приходится прижиматься правым боком к забору или машине, и жинке приходиться перепрыгивать с пассажирского на водительское сидение внутри салона, чтобы выйти, сдается мне в один прекрасный момент ловким ударом ноги этот джостик отлетит вместе в подлокотником ))).....
так и есть ! локоть надо назад заводить, но на него хотя бы можно положить руку и тогда удобно джойстик крутить, в бмв - нет.
Да, этот джойстик гораздо легче оторвать, за него постоянно цепляется ремень сумки
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#137 Сообщение Valdemar » 06 дек 2024, 11:47

Valdemar писал(а):
05 дек 2024, 14:04
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
Valdemar писал(а):
29 ноя 2024, 16:41
Тому було прийнято рішення продати мерседес. Я його 99% часу використовував в місті, для таких задач тесла підходить краще ніж дизельний мерседес. Вона не просить так багато на обслуговування, а витрати на поїздки, якщо заряджатися вдома просто смішні.

Ну і саме головне для мене як для водія-автофанатика: в керуванні тесла мінімально відрізняється від мерседеса, при чому в кращий бік, а в динамічних показниках кладе його на лопатки. Якість шумоізоляції та матеріалів в тесла на рівні 204 мерса.



а біля СЦ МВС поруч стояла тесла, така як і та що вже пливла до мене. Яка ж вона страшна! :-(
З ринком Тесл творилося щось дивне.

І я це можу пояснити наступним.

В 2020 році вийшов Volkswagen ID.4, він дійсно вийшов привабливим, хоча потім вилізли й косяки, однак в 2021 він був визнаний автомобілем року. Така популярність була обумовлена по перше приємною ціною на фоні Тесла, по друге споживчими якостями, які не могла запропонувати тесла в цьому ціновому діапазоні (кліренс, комфорт, епл кар плей, андроід авто, массаж, а також гарною, з огляду на ємність, батарейкою, та іншим).

До цього світ знав лише одну гарну електричку і це була ТЕСЛА. Тепер, коли зявилася альтернатива від іменитого бренду, а не від якогось китайського ноунейму, світ відреагував на це шаленим попитом і теслі потрібно було реагувати.

Маск курнув і знизив ціни на модел 3 і модел У, потім курнув і підняв, а потім знову знизив.

Слід зауважити, що в 2021 році вийша нова (рестайл) тесла модел 3 і У з тепловими насосами та кращими (китайськими до речі) батарейками в стандартних версіях, що ще сильніше просадило ціни на дорестайлові модел 3 і У.

Потім ціни на Volkswagen ID.4 також почали падати, оскільки почали вилізати косяки, обумовлені китайським корінням цього авто, можливо китайці почали також демпінгувати, бо вже й Volkswagen не міг конкурувати на ринку Китаю через величезну кількість нових брендів. Це також вплинуло на ціни на дорестайлові модел 3 і У.

І якщо ціна на ігрек коливається від 22 до 25 тис. баксів (старт), то дорестайлові модел 3 вже стартували від 16 000.

До прикладу, зараз продаються авто, придбані 3-4 роки тому за 30 тис+ з дуже великими ударами, а їх ще треба було привезти та відремонтувати, і зараз вони коштують вже 18000.

Ще 1,5 років тому такі вто купувалися битими за 12-17 тис, і зараз продаються за 16-20 тис....

Просто жах для їх перших покупців в Україні! Люди втратили великі кошти всього за пару років, і таких людей ТЬМА! А ще є люди, які купували ігреки за 50 тис. новими і тепер, лише через рік-два, не можуть їх продати за 25-27 тис.

Хто може бути конкурентом модел 3 в цьому ціновому діапазоні (16-18000)? та ніхто!

Максимальний Егольф коштує стільки ж, однак батарейка вдвічі менша.

Изображение

Рено ЗОЕ? те ж саме і смішно.

Изображение

БМВ І3? те ж саме.

Изображение

BYD seagull ?

Изображение

Крім того, вони всі маленькі.

Фактично конкурентами є:

Volkswagen ID.3 (схожий розхід, адекватні розміри) - але вибір в цьому діапазоні дуже маленький. Ну і навіщо брати авто, яке не зрозуміло як обслуговувати, коли є тесла, на якій всі вже собаку з*їли?

Изображение

Volkswagen ID.4 - все теж саме, але розхід значно більший і ціна десь на 4000 більша

Изображение

Ніссан ліф - батарейка менша, охолодження батарейки рагульне, деградація велика

Изображение

HONDA e:NS1, Honda MNV, вони ж ДОНФЕНГ - не оцинковані, батарейки менші, розхід більший, вибір б/в маленький

Изображение

Изображение

Полестар - в цьому діапазоні вибір малий, в цілому дорожчі, розхід великий

Изображение


BYD Dolphin - батарейка менше, ті ж самі проблеми з обслуговуванням, коштує дорожче бо немає вибору б/в

Изображение

Hyundai Ioniq - рагульна і батарейка менша.

Изображение

Окремо хочеться сказади про модел ігрек

Я прогавив варіант взяти таку машину за 16000 з частково розбалансованою батарейкою.

Продавав її той парубок, в якого я купив БМВ. Також в нього продавався нормальний ігрек. Одна за 22000, інша за 25000, а продані були за 16000 та 22000 відповідно :shock:

В цілому, з урахуванням додаткових витрат, ціна була б співстваною з модел 3, однак додаткові витрати все одно потрібні.
Як потім виявилося, батарейки подорожчали, тому мабуть правильно що не купив. Але це не точно)
Крім того, я проїхав на цьому авто і воно мені не дуже сподобалося.

Так, здається в 2023 це був найбільш продаване авто у світі, що обумовлено тим що це електричка від тесла, кросовер, автопобудоване на базі найбільш надійної електрички - модел 3.

Він мав прийнятний кліренс, вищу посадку та гарний багажник і виглядав серйозніше


Изображение

Изображение

Изображение


Однак, тест-драйвом я залишився не задоволений.


По перше він був не такий динамічний як модел 3
По друге в нього були більші диски та нижчий профіль резини, від чого він був жорсткіший, а модел 3 й так не дуже комфортна машина
По третє він таки трохи кренився в поворотах і було якесь дивне відчуття відсутності зв*язку між кузовом та ходовою частиною, вони наче існували окремо

Переплачувати за це я не хотів.


Тому я зупинив свій вибір на теслі модел 3 як на простому і зрозумілому авто, яке мало саме ті споживчі характеристики що мені були потрібні, за виключенням кліренсу та зручного багажнику.

1. Кліренс - можна використати проставки або вищу резину.
2. Багажник не такий зручний, але теж не маленький


З огляду на різницю в ціні, кращу динаміку та трішечки нижчий розхід в модел 3 мені такий вибір видавався адекватним...

Изображение

Чи гарна вона? звісно ж ні! На вигляд - якась риба.

Цьому теж є виправдення, дизайн створював ШІ з метою досягнути кращої аеродинаміки. Знаючи це та її динамічні характеристики яких вдалося досягнути, питань до зовнішності стає менше.

Інтер*єр? Хайтек+мінімалізм це те що мені особисто і потрібно, це мені заходить!

Изображение

Якість матеріалів салону? вона слабка але прийнятна. Вона не гірша точно ніж в 204, з якого я пересів, тому відчуття погіршення точно не буде. Крім того, той кожзам, який використовує тесла дуже зносостійкий і навтіь при значних пробігах так не лопається.

до прикладу, 144 тис. милі:

Изображение
Сниміввввок.PNG

Єдиним суттєвим недоліком салону є те, що сидіння не мають перфорацію, як і в моєму БМВ, до речі...

Є у тесли ще одна суттєва перевага, якої немає ні в кого взагалі!

Це застосунок. Не просто застосунок, а його функціонал.

Використання телефону як ключа (безключовий доступ), управління автомобілем, виклик з парковки, автоматичний заїзд на парковку, прогрів салону та сидінь, охолодження, керування зарядкою та швидкістю зарядки, онлайн перегляд будь-якої камери, місцерозташування авто, відкриття/закриття/доручення керування - все це та інше доступне із застосунку із будь-якої частини світу (при наявності інтернету) і іншим виробникам таке може тільки снитися.

Переглядаючи численні огляди на трійки я звернув увагу на компанію ЕЛМОБ.

Мені сподобалось те, що вони надають гарантію, а також виробляють зарядні пристрої і перехідники.

Але все було не так добре....
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось Valdemar 08 дек 2024, 08:39, всего редактировалось 6 раз.
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17301
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

Скитание блудного мерсовода

#138 Сообщение glinolub » 06 дек 2024, 15:21

Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 11:47
Але все було не так добре....
Я смотрю, плохому люди быстро учатся))) Это кто ж научил останавливать повествование на самом интересном месте??)))

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3138
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#139 Сообщение HenK » 06 дек 2024, 16:52

Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 11:47
Інтер*єр? Хайтек+мінімалізм це те що мені особисто і потрібно, це мені заходить!
поддержу, мне также хочется чтобы были авто с классическим мотором, но с дизайном салона как у современных электричек без дизайнерских рудиментов прошлого, особенно в качестве куевой тучи кнопочек которыми пользуешься 1 раз в пол года, эти наляпистые карты дверей для подгонки кресел водителя, которыми также раз настроил и далее обычные пылесборники и т.д. и т.п....
а так вот например первый попавшийся вариант от Хиндай йоник 5 2023 года: мульсруль, горизонтальный центральный монитор вместо непойми как набранного набора функционала сверху до самого пола , клавиши климатконтроля, боковые мониторы вместо наружних лапухов - то так спорно, надо привыкать...а самое главное свободный центральный тонель, что очень удобно для ланча на ходу....
1122.png
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#140 Сообщение Valdemar » 06 дек 2024, 17:19

HenK писал(а):
06 дек 2024, 16:52
Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 11:47
Інтер*єр? Хайтек+мінімалізм це те що мені особисто і потрібно, це мені заходить!
поддержу, мне также хочется чтобы были авто с классическим мотором, но с дизайном салона как у современных электричек без дизайнерских рудиментов прошлого, особенно в качестве куевой тучи кнопочек которыми пользуешься 1 раз в пол года, эти наляпистые карты дверей для подгонки кресел водителя, которыми также раз настроил и далее обычные пылесборники и т.д. и т.п....
а так вот например первый попавшийся вариант от Хиндай йоник 5 2023 года: мульсруль, горизонтальный центральный монитор вместо непойми как набранного набора функционала сверху до самого пола , клавиши климатконтроля, боковые мониторы вместо наружних лапухов - то так спорно, надо привыкать...а самое главное свободный центральный тонель, что очень удобно для ланча на ходу....

1122.png
В тесли з цим перебір.

До прикладу - увімкнути спорт режим - через меню.
Обігрів заднього ряду та сидінь - також і таке інше.
Такі кнопки мають бути гарячими.
Однак позитиву більше.
Так, сидіння, дзеркала і кермо налаштовувуються через монітор під кожен ключ. І таких користувачів чи профілів може бути багато.
Крім того, є S3XY Buttons, які дозволяють дооснастити теслу гарячими клавішами. Коштують правда 300 баксів

Изображение
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17301
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

Скитание блудного мерсовода

#141 Сообщение glinolub » 06 дек 2024, 19:51

Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 17:19
Крім того, є S3XY Buttons, які дозволяють дооснастити теслу гарячими клавішами. Коштують правда 300 баксів
их можно только в определенных местах в салоне крепить?

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#142 Сообщение Valdemar » 06 дек 2024, 21:11

glinolub писал(а):
06 дек 2024, 19:51
Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 17:19
Крім того, є S3XY Buttons, які дозволяють дооснастити теслу гарячими клавішами. Коштують правда 300 баксів
их можно только в определенных местах в салоне крепить?
В любых, они по блютус работают. Есть еще голосовое управление. Нажимаешь кнопку на руле и говоришь команду. На пример: запусти навигацию, или открой бардачек. Но только по английски
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Garison
Эксперт
Сообщения: 6913
Зарегистрирован: 04 янв 2010, 21:57
Имя: Олег
Авто: CL500, R350
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#143 Сообщение Garison » 06 дек 2024, 21:16

glinolub писал(а):
06 дек 2024, 15:21
Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 11:47
Але все було не так добре....
Я смотрю, плохому люди быстро учатся))) Это кто ж научил останавливать повествование на самом интересном месте??)))
Интриганы
:smile: :smile: :smile:
Изображение

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3138
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#144 Сообщение HenK » 07 дек 2024, 08:56

Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 21:11
Есть еще голосовое управление.... Но только по английски
напомнило:
https://www.youtube.com/watch?v=G2Y0oqZOyl0
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3138
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#145 Сообщение HenK » 07 дек 2024, 10:08

Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 11:47
Але....
Tesla Model 3 2022....
https://www.youtube.com/watch?v=N4GdY5P_J2s
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17301
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

Скитание блудного мерсовода

#146 Сообщение glinolub » 07 дек 2024, 11:24

Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 21:11
glinolub писал(а):
06 дек 2024, 19:51
Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 17:19
Крім того, є S3XY Buttons, які дозволяють дооснастити теслу гарячими клавішами. Коштують правда 300 баксів
их можно только в определенных местах в салоне крепить?
В любых, они по блютус работают. Есть еще голосовое управление. Нажимаешь кнопку на руле и говоришь команду. На пример: запусти навигацию, или открой бардачек. Но только по английски
Я, когда задавал вопрос, имел в виду, есть ли у них крепления (типа защелок, фиксаторов), либо на липучках крепятся как-то? Меня именно этот момент заинтересовал. Если на липучках, то нужно же обеспечить, хотя бы, несколько раз надежную фиксацию на поверхностях?
Или я безнадежно отстал, а Илон маск владеет иными технологиями крепления?

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#147 Сообщение Valdemar » 07 дек 2024, 11:55

glinolub писал(а):
07 дек 2024, 11:24
Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 21:11
glinolub писал(а):
06 дек 2024, 19:51
Valdemar писал(а):
06 дек 2024, 17:19
Крім того, є S3XY Buttons, які дозволяють дооснастити теслу гарячими клавішами. Коштують правда 300 баксів
их можно только в определенных местах в салоне крепить?
В любых, они по блютус работают. Есть еще голосовое управление. Нажимаешь кнопку на руле и говоришь команду. На пример: запусти навигацию, или открой бардачек. Но только по английски
Я, когда задавал вопрос, имел в виду, есть ли у них крепления (типа защелок, фиксаторов), либо на липучках крепятся как-то? Меня именно этот момент заинтересовал. Если на липучках, то нужно же обеспечить, хотя бы, несколько раз надежную фиксацию на поверхностях?
Или я безнадежно отстал, а Илон маск владеет иными технологиями крепления?
Это не оригинальный аксесуар. Крепится на 2-сторонний скотч. Неориг аксесуаров на теслу полно и они реально крутые. Напишу о них позже
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#148 Сообщение Valdemar » 07 дек 2024, 22:12

То що ж не так з ЕЛМОБ?
та багато чого...

По перше домовилися про бюджет в 16000, вже на наступний день мені запропонували підвищити до 18000.

Пояснюю, що буду чекати, торгуйте...

Потім договір. Я то його підписав, але з боку ЕЛМОБ - підпис директора це кліше. Ловлю деректора, зустрічаємося, ставлю вимогу - підписуй при мені.

В договорі зазначено про гарантію, але умови відсутні...

На наступний день Захар (директор) скидає мені 4 варіанти, будемо грати. Дивлюся, всі цікаві, але 1 варіант забраковую. 133 т милі пробіг мене не влаштовує.
Перша тачка - програємо.
Другу не погоджують виграшну ставку.

Далі вже на наступний день директор скидає мені фото, відмовна машина. припливе через місяць, задній привід, ціна 17500. Ні, кажу, шукайте далі, я буду чекати, мерседес продається погано, в мене є пів року точно...
5240190036668963280.jpg
5240190036668963279.jpg

Не біда, 16500, влаштовує? блін, це вже цікаво, але в мене післязавтра ВЛК, почекайте до вихідних, не до машин, і куди ви поспішаєте??

Ну ок, на наступний день Захар пише: Вітаю!!! вона наша!! і скидає посилання. Виграшна ставка 6300. Пробіг 37т миль, ключі є, повний привід, білий (не синій і не червоний!).

По легенді авто виграли вночі, але до обіду чекали підтвердження, думали не віддатуть... Але розумію, в призмі ВЛК мабуть вирішили що я можу "зіскочити з крючка")).


Дивлюся фото. і вона мені подобається!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

І я погоджуюся...в 16000 поміщаємося?

ні, 17500 під ключ...

Але авто мені дуже сподобалося, і я погоджуюся... удар мене влаштовує, дуже хотів цілу безпеку, цілий салон та скло і цілу морду, бо удар в морду хоч і добре, бо все навісне, але зазори потім по морді так собі...

Тепер в мене доба щоб перерахувати 15000, і 1500 по приїзду, і завтра в мене ВЛК, ну тобто в мене є пів дня...Лечу, міняю бакси, сплачую декількома платежами...Дружині нічого не кажу, бо мерс ще не проданий....
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#149 Сообщение Valdemar » 07 дек 2024, 22:47

Починаю вивчати що ж таке я купив, купую карфакс
5359734189290806383.jpg
5359734189290806382.jpg
5359734189290806381.jpg
По карфаксу наче все добре. 2 власника, другий власник купив авто в вересні 2023 року з пробігом 32т миль і вже 17 березня на пробізі 37т миль попав в ДТП, авто я купив 21 травня, авто заряджене на 70%, має вистачити до України...

Далі вбиваю він код в гугл та дооовго листаю сторінки і... знаходжу старе гголошення, авто продається в вересні 2023 року. ціле, за 30 000 баксів... вже в травні 2024 я куплю його за 6300...

Дивлюся фотки, блін. вона реально прикольна...особливо коли не бита була :lol:
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1557
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Скитание блудного мерсовода

#150 Сообщение shotokan » 08 дек 2024, 16:38

Valdemar писал(а):
07 дек 2024, 22:12
але зазори потім по морді так собі...
Ось тут ти помиляєшся. Якщо на Теслі все рівно, то вона вже відремонтована.

А ось приклад моєї. Небитої
Изображение
Изображение

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 6 гостей