Valdemar писал(а): ↑05 дек 2024, 14:04
Valdemar писал(а): ↑04 дек 2024, 14:12
Тому було прийнято рішення продати мерседес. Я його 99% часу використовував в місті, для таких задач тесла підходить краще ніж дизельний мерседес. Вона не просить так багато на обслуговування, а витрати на поїздки, якщо заряджатися вдома просто смішні.
Ну і саме головне для мене як для водія-автофанатика: в керуванні тесла мінімально відрізняється від мерседеса, при чому в кращий бік, а в динамічних показниках кладе його на лопатки. Якість шумоізоляції та матеріалів в тесла на рівні 204 мерса.
а біля СЦ МВС поруч стояла тесла, така як і та що вже пливла до мене. Яка ж вона страшна!
З ринком Тесл творилося щось дивне.
І я це можу пояснити наступним.
В 2020 році вийшов Volkswagen ID.4, він дійсно вийшов привабливим, хоча потім вилізли й косяки, однак в 2021 він був визнаний автомобілем року. Така популярність була обумовлена по перше приємною ціною на фоні Тесла, по друге споживчими якостями, які не могла запропонувати тесла в цьому ціновому діапазоні (кліренс, комфорт, епл кар плей, андроід авто, массаж, а також гарною, з огляду на ємність, батарейкою, та іншим).
До цього світ знав лише одну гарну електричку і це була ТЕСЛА. Тепер, коли зявилася альтернатива від іменитого бренду, а не від якогось китайського ноунейму, світ відреагував на це шаленим попитом і теслі потрібно було реагувати.
Маск курнув і знизив ціни на модел 3 і модел У, потім курнув і підняв, а потім знову знизив.
Слід зауважити, що в 2021 році вийша нова (рестайл) тесла модел 3 і У з тепловими насосами та кращими (китайськими до речі) батарейками в стандартних версіях, що ще сильніше просадило ціни на дорестайлові модел 3 і У.
Потім ціни на Volkswagen ID.4 також почали падати, оскільки почали вилізати косяки, обумовлені китайським корінням цього авто, можливо китайці почали також демпінгувати, бо вже й Volkswagen не міг конкурувати на ринку Китаю через величезну кількість нових брендів. Це також вплинуло на ціни на дорестайлові модел 3 і У.
І якщо ціна на ігрек коливається від 22 до 25 тис. баксів (старт), то дорестайлові модел 3 вже стартували від 16 000.
До прикладу, зараз продаються авто, придбані 3-4 роки тому за 30 тис+ з дуже великими ударами, а їх ще треба було привезти та відремонтувати, і зараз вони коштують вже 18000.
Ще 1,5 років тому такі вто купувалися битими за 12-17 тис, і зараз продаються за 16-20 тис....
Просто жах для їх перших покупців в Україні! Люди втратили великі кошти всього за пару років, і таких людей ТЬМА! А ще є люди, які купували ігреки за 50 тис. новими і тепер, лише через рік-два, не можуть їх продати за 25-27 тис.
Хто може бути конкурентом модел 3 в цьому ціновому діапазоні (16-18000)? та ніхто!
Максимальний Егольф коштує стільки ж, однак батарейка вдвічі менша.
Рено ЗОЕ? те ж саме і смішно.
БМВ І3? те ж саме.
BYD seagull ?
Крім того, вони всі маленькі.
Фактично конкурентами є:
Volkswagen ID.3 (схожий розхід, адекватні розміри) - але вибір в цьому діапазоні дуже маленький. Ну і навіщо брати авто, яке не зрозуміло як обслуговувати, коли є тесла, на якій всі вже собаку з*їли?
Volkswagen ID.4 - все теж саме, але розхід значно більший і ціна десь на 4000 більша
Ніссан ліф - батарейка менша, охолодження батарейки рагульне, деградація велика
HONDA e:NS1, Honda MNV, вони ж ДОНФЕНГ - не оцинковані, батарейки менші, розхід більший, вибір б/в маленький
Полестар - в цьому діапазоні вибір малий, в цілому дорожчі, розхід великий
BYD Dolphin - батарейка менше, ті ж самі проблеми з обслуговуванням, коштує дорожче бо немає вибору б/в
Hyundai Ioniq - рагульна і батарейка менша.
Окремо хочеться сказади про модел ігрек
Я прогавив варіант взяти таку машину за 16000 з частково розбалансованою батарейкою.
Продавав її той парубок, в якого я купив БМВ. Також в нього продавався нормальний ігрек. Одна за 22000, інша за 25000, а продані були за 16000 та 22000 відповідно
В цілому, з урахуванням додаткових витрат, ціна була б співстваною з модел 3, однак додаткові витрати все одно потрібні.
Як потім виявилося, батарейки подорожчали, тому мабуть правильно що не купив. Але це не точно)
Крім того, я проїхав на цьому авто і воно мені не дуже сподобалося.
Так, здається в 2023 це був найбільш продаване авто у світі, що обумовлено тим що це електричка від тесла, кросовер, автопобудоване на базі найбільш надійної електрички - модел 3.
Він мав прийнятний кліренс, вищу посадку та гарний багажник і виглядав серйозніше
Однак, тест-драйвом я залишився не задоволений.
По перше він був не такий динамічний як модел 3
По друге в нього були більші диски та нижчий профіль резини, від чого він був жорсткіший, а модел 3 й так не дуже комфортна машина
По третє він таки трохи кренився в поворотах і було якесь дивне відчуття відсутності зв*язку між кузовом та ходовою частиною, вони наче існували окремо
Переплачувати за це я не хотів.
Тому я зупинив свій вибір на теслі модел 3 як на простому і зрозумілому авто, яке мало саме ті споживчі характеристики що мені були потрібні, за виключенням кліренсу та зручного багажнику.
1. Кліренс - можна використати проставки або вищу резину.
2. Багажник не такий зручний, але теж не маленький
З огляду на різницю в ціні, кращу динаміку та трішечки нижчий розхід в модел 3 мені такий вибір видавався адекватним...
Чи гарна вона? звісно ж ні! На вигляд - якась риба.
Цьому теж є виправдення, дизайн створював ШІ з метою досягнути кращої аеродинаміки. Знаючи це та її динамічні характеристики яких вдалося досягнути, питань до зовнішності стає менше.
Інтер*єр? Хайтек+мінімалізм це те що мені особисто і потрібно, це мені заходить!
Якість матеріалів салону? вона слабка але прийнятна. Вона не гірша точно ніж в 204, з якого я пересів, тому відчуття погіршення точно не буде. Крім того, той кожзам, який використовує тесла дуже зносостійкий і навтіь при значних пробігах так не лопається.
до прикладу, 144 тис. милі:
![Изображение](https://bidfax.info/uploads/posts/2024-08/22/tesla-model-3-2018-5yj3e1ea3jf002740-img08.jpg)
Сниміввввок.PNG
Єдиним суттєвим недоліком салону є те, що сидіння не мають перфорацію, як і в моєму БМВ, до речі...
Є у тесли ще одна суттєва перевага, якої немає ні в кого взагалі!
Це застосунок. Не просто застосунок, а його функціонал.
Використання телефону як ключа (безключовий доступ), управління автомобілем, виклик з парковки, автоматичний заїзд на парковку, прогрів салону та сидінь, охолодження, керування зарядкою та швидкістю зарядки, онлайн перегляд будь-якої камери, місцерозташування авто, відкриття/закриття/доручення керування - все це та інше доступне із застосунку із будь-якої частини світу (при наявності інтернету) і іншим виробникам таке може тільки снитися.
Переглядаючи численні огляди на трійки я звернув увагу на компанію ЕЛМОБ.
Мені сподобалось те, що вони надають гарантію, а також виробляють зарядні пристрої і перехідники.
Але все було не так добре....
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.