Скитание блудного мерсовода

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3138
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#106 Сообщение HenK » 04 дек 2024, 08:51

glinolub писал(а):
03 дек 2024, 19:44
А первые СангЕнги к нам не новыми попадали.
да, к нам первые не новыми все попадали, только Корандо и Муссо были из разряда ХЗ что за машина и как ремонтировать, в тоже самое время (1996год) ездил уже на таурусе и как то все ремонтировалось, да ждал по 2-3 недели но что то приходило... Самые сложные по запчастям по ремонту были Сузуки и Вольво , Фиат был по стоимости запчастей по отношению к другим авто как на уровне феррари, и каталоги были бумажные ))).
в начале 2000-х для американских авто основным поставщиком был ебей и тоже как то каталог был не особо нужен...
glinolub писал(а):
03 дек 2024, 19:44
Поэтому хорошо, что к Мерседесам много запчастей, и любых. Даже б/у. Не думать о том, насколько быстро и недорого отремонтируешь машину, не осмотрительно, мягко говоря. ....
может совпало или нет, но разборки по более менее свежим Мерсам появились, когда многие стали покупать новые авто и далеко не мерседес.
glinolub писал(а):
03 дек 2024, 19:44
И ломаются Мерседесы совсем не реже других. Неломучесть это из разряда легенд.
соглашусь...
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27202
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Скитание блудного мерсовода

#107 Сообщение Capitan » 04 дек 2024, 13:48

Кто-то заводит 3 года подряд Хавал по утрам...


Напомнило три старых анекдота:

Какое нам дело до недачников?! ©

И Вы, Дедушка, рассказываете про 3 раза на день! ©

С таким настроением слона не продать! ©

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#108 Сообщение Valdemar » 04 дек 2024, 14:12

Valdemar писал(а):
29 ноя 2024, 16:41
Придбавши шкоду я був задоволений. Так, у порівнянні з купешкою це була бричка. По матеріалам, якості виконання, ходовим властивостям це було авто нижчого рівня. Підвіска була дубовою навіть на 195/65/15, на відміну від 124.

Однак, в нього було електронне впорскування та ГБО 4-го покоління. Авто було легке в управлінні та дуже "юрке", двигун був 2л і їхала вона цікаво.

Призвичаївшись до зв*язки двигун/коробка/рульове/ходова я наче зрісся з ним, МКПП стала продовженням моїх думок і я почав на ній постійно ганяти. До сих пір сумую за цією МКПП.


А багажник, який крутий в неї багажник!

якщо придивитися то на фото під манежем велосипед ... !

WhatsApp Image 2024-11-29 at 16.06.13.jpeg

Але авто було все одно старе. Також трохи бісила дешевість виконання шкоди, а мерседес почав ржавіти.

Одного разу ми поїхали на ній в Херсонську область на море. Авто не для траси, скаче як козлик...

Через деякий час (3 роки) ми вирішили, що що треба позбуватися цих корчів та купити замість них одну "нормальну" машину. Ця думка нам з дружиною прийшла одночасно.

Я почав цікавитися що можна купити, розглядав сонату 2012+ США, камрі 40, джетту США, форд фьюжн. В той час підвернулася пропозиція купити дуже гарну камрі одного бувшого високопосадовця. Вона обслужена була дуже гарно і хоч була найстарішою (2007) з усіх розглядаємих варіантів, я вирішив не ризикувати та купити саме її.

Мені дали місяць на роздуми і ми почали швидко сплавляти свої шкоду і мерседес. Шкоду забрала моя сестра. На ній вона проїздила 2 роки та продала на 400 баксів дорожче ніж купила в мене, але я їй тоді зробив гарну знижку. Мерс продавався важко. Я познімав з нього всі "ніштяки", які продав загалом десь на 1500 баксів. Мабуть таки сума була меньшою, але я двічі купував диски АМГ та 1 раз ББС, а продав їх загалом десь на 700 баксів дорожче.

Мередеса я з трудом продав за 3500. Він попав в гарні руки, людина подарувала йому нове життя...

Изображение

Так, я став власником камрі.

Цього разу я знову не дуже послухався перекупів. Вони сказали що 9500 це її ціна. Ну тобто це не вигідна ціна для купівлі а просто її ціна. Однак я не хотів цього разу ввязуватися в дорогі ремонти і вирішив взяти перевірену тачку, бо від тих пошуків та ризиків вже починав їхати дах.

Про камрі тут: viewtopic.php?f=9&t=75395&hilit=%D0%BA% ... 1%80%D0%B8

Изображение
Про продаж камрі а також купівлю мерседес 204 я детально описав в цій темі

viewtopic.php?f=9&t=77467&hilit=%D0%BA% ... 1%80%D0%B8

Зараз, коли пройшло вже декілька років після продажу камрі мушу визнати що це з економічної і практичної точки зору рішення продати як камрі так і яріс були мабуть не правильними. Сильно камрі в ціні так і не просіли. Продати її можна було б будь-коли, як і яріс. Сильно в грошах я не втратив би, але зберіг би багато коштів, однак я повернуся до цього питання пізніше.

Таким чином в мене тепер було і БМВ і мерседес, і тепер я міг з іронією спостерігати за чварами мерсоводів та бмвістів яка машина краща.
WhatsApp Image 2024-12-04 at 13.36.57.jpeg

З усією відповідальністю можу сказати що в цілому, з урахуванням особливостей кожної марки, і БМВ і мерседес однаково класні!

Так, БМВ капризніша в плані електроніки, але великих проблем це не приносить, оскільки, як правило це лише якісь глюки, які стираються за допомогою ELM.
Але наявність більшої кількості електроніки дарує багато позитиву в користуванні та відчуття інтуїтивної зручності.
У той же час, для БМВ деякі запчастини набагато дорожчі ніж в мерседес, на приклад електрична помпа, клапанна кришка і таке інше.

Дружина та діти дуже любили яріс, але діти сівши до БМВ забули про того яріса дуже швидко. Поступово про нього забула й дружина.

БМВ дарувала емоції іншого рівня. Тепер дружина перестала відчувати себе "інвалідом" втому ярісі, гарні гальма, динаміка, вища посадка, керованість та комфорт подарували впевненість в собі на дорозі і стиль керування змінився на впевнений, характерний більше для чоловіків)). Дружина тепер може влаштувати й перегони, що для мене стало шоком)), тоді як на яріс лякалася кожного учасника руху.

БМВ справила на дружину найбільший терапевтичний ефект з часів 124 купе.


WhatsApp Image 2024-12-04 at 13.36.57 (1).jpeg

Я теж полюбив цей БМВ. Він прикольний.

Коли ми його придбали він був на резині ран-флет, яка додавала автомобілю в керованості, однак додавала також колійності та жорсткості. Вона була гарно зношена, але залишку було достатньо щоб швидко продати її за 5000 грн. Натомість я придбав за 11000 новий комплект дочки мішелін Тігар, такої як купував під брендом Оріум на камрі.

Як же змінилося авто на цій резині! Колійність зникла! Жорстіксть зникла! Авто стало дуууже комфортне, плавне та м*яке. Зовсім інше авто! Керованість трііішечки погіршилася, але ганяти на БМВ хотілося не дуже. Для цього в мене був мерс!

Однак, на зиму я придбав комплект б/в бріджстоун лм32.
Я думав що стане на багато жорсткіше, так і сталося.
Але зменшивши тиск в шинах з 2,6 до 2,4 комфорт повернувся. Так, авто стало жорсткіше, але керованість стала класною! Крім того, половина ям неначе зникла! Для мене це був дуже гарний приклад впливу якісної резини на авто!
Також в БМВ не преміальна, однак дуже класна музика Хай-Фай, вона на багато краща ніж в мерседес, хоча і в мерсі вона була не погана.
Крім того окреме питання це СТО. На БМВ, на відміну від мерседес, є дуже багато профільних СТО. На цих СТО постійно купа хворих на голову власників БМВ а також таких же хворих на голову працівників СТО, які також власники БМВ. Спілкування з ними вкрай приємне, всі намагаються поділитися досвідом, допомогти порадою, відвідування цих СТО завжди цікаве, це не наче клуб без клубу, де учасниками такого клубу є абсолюто всі.
З мерседесівськими СТО ситуація зовсім інша.
Окремо можу відмітити мережу СТО "БМВ гараж рейсер" та "БМВ золотий гараж", відвідувати їх одне задоволення.

Спочатку я був в захваті від БМВ, мені воно видавалося набагато кращим ніж мересдес, але поступово вилізли косяки.

По перше посадка. В мерсі посадка на багато краща для гарної та динамічної керованості. В БМВ так всістися мені не можливо.
Коліном б*юся в рульову колонку, або занадто далеко щоб покласти ліву ногу на підніжку. Також не можна витягнути ноги так як в мерсі, від чого вони більше втомлюються.
Ну тобто особисто мені вона на кожен день не підходить.

Кермування важче, авто важче та менш маневрове ніж моя цешка, кермо важке. Повернути кермо, миттєво вистрелити в сусідню смугу та випередити декілька машин в лічені секунди - ні, для цього мерседес! В БМВ, не дивлячись на те, що також встановлено твінскрольну турбіну, на старті немає такого підриву як на дизельному мерсі, а також присутній суттєвий затуп. ЦЕ не дивлячись на те, що в БМВ динаміка по заводу 6,5с, тоді як в мерсі 7,1-7,5с. Але, як мені здається, після стейж-1 чи 2 ці проблеми частково можуть бути вирішені.

Одного разу я таки всадив дружину за кермо мерседеса та попросив поїздти з пів дня. Так, вона погодилася зі мною що посадка, керованість та відчуття преміальності в мерседес кращі, однак повернувшись до БМВ сказала НІ, її машина таки БМВ!

Тому було прийнято рішення продати мерседес. Я його 99% часу використовував в місті, для таких задач тесла підходить краще ніж дизельний мерседес. Вона не просить так багато на обслуговування, а витрати на поїздки, якщо заряджатися вдома просто смішні.

Ну і саме головне для мене як для водія-автофанатика: в керуванні тесла мінімально відрізняється від мерседеса, при чому в кращий бік, а в динамічних показниках кладе його на лопатки. Якість шумоізоляції та матеріалів в тесла на рівні 204 мерса.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#109 Сообщение Valdemar » 04 дек 2024, 18:31

Capitan писал(а):
04 дек 2024, 13:48
Кто-то заводит 3 года подряд Хавал по утрам...


Напомнило три старых анекдота:

Какое нам дело до недачников?! ©

И Вы, Дедушка, рассказываете про 3 раза на день! ©

С таким настроением слона не продать! ©
є в мене старший товариш, йому вже років 60.

Колись давно був в нього мерс 210, дуже він його любив.
Потім (десь 2007-2009 рік) купив він в салоні новенький хюндай санта-фе в максимальній комплетації і довго розповідав мені що він ні чим не поступається БМВ Х5)))
Але себе не обманиш.
На чому він їздить тепер?
GLS!
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27202
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Скитание блудного мерсовода

#110 Сообщение Capitan » 04 дек 2024, 18:44

Чудес не бывает.
В современных авто надежность входит в корреляцию с пробегом.
Покупать Европейскую дизельную Цешку с пробегом 200+ и было ошибкой.
Была бы она с пробегом до 100 тысяч, была совсем другая картина.

Свежая битая Америка - познакомила широкие массы населения Украины
с такой закономерностью...

А есть же уже и не свежая и смотанная Америка....

Сейчас вообще все плохо продается.
Движение наблюдается в сегменте до 8000 дол,
когда среди отъезженных трупов возникает живой экземпляр с вменяемым пробегом и в ухоженном виде.
ну и в других ценовых диапазонах, когда машина выставляется по дну рынка.
если 25+ ценник, то предложения только от перекупов по схеме Минус 5 сразу и до осмотра.
:idea:

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17301
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

Скитание блудного мерсовода

#111 Сообщение glinolub » 04 дек 2024, 20:05

Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
відчуття преміальності в мерседес кращі
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки

Аватара пользователя
Udav
Эксперт
Сообщения: 15794
Зарегистрирован: 14 дек 2008, 11:10
Имя: Сергей
Авто: MB
Откуда: Одесса

Скитание блудного мерсовода

#112 Сообщение Udav » 04 дек 2024, 20:16

glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
відчуття преміальності в мерседес кращі
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
Це треба розуміти в контексті шкоди та тойоти мабуть
:idea:
W164 ML 350 Bluetec 2010
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17301
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

Скитание блудного мерсовода

#113 Сообщение glinolub » 04 дек 2024, 20:49

Udav писал(а):
04 дек 2024, 20:16

Це треба розуміти в контексті шкоди та тойоти мабуть
:idea:
Может так

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#114 Сообщение Valdemar » 04 дек 2024, 21:05

Udav писал(а):
04 дек 2024, 20:16
glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
відчуття преміальності в мерседес кращі
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
Це треба розуміти в контексті шкоди та тойоти мабуть
:idea:
Ні. Це було порівняння з БМВ e84
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#115 Сообщение Valdemar » 04 дек 2024, 21:10

glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
відчуття преміальності в мерседес кращі
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
Єто только 204 квсается? В 212 салон практически такой же
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 17301
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

Скитание блудного мерсовода

#116 Сообщение glinolub » 04 дек 2024, 21:17

Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 21:10
glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
відчуття преміальності в мерседес кращі
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
Єто только 204 квсается? В 212 салон практически такой же
Согласен. Там не очень далеко от 204 ушли. Какой-то кризис жанра у дизайнеров был

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#117 Сообщение Valdemar » 04 дек 2024, 21:50

glinolub писал(а):
04 дек 2024, 21:17
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 21:10
glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 14:12
відчуття преміальності в мерседес кращі
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
Єто только 204 квсается? В 212 салон практически такой же
Согласен. Там не очень далеко от 204 ушли. Какой-то кризис жанра у дизайнеров был
Я сравнивал именно рестайловый салон 204

IMG_6121.jpeg

с рестайловым е84.
1702e237-4d75-42a4-b64f-3542e2287901.jpeg
Если говорить про дорестайл то я соглашусь.

Тут наверное дело вкуса. Лично мне этот салон больше нравится чем в 212 мерсе. Понятное дело, не s-класс.

А вы можете привести пример премиального салона автомобиля д-класса тех годов, за который не стоит ломать руки дизайнерам?)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
shotokan
Эксперт
Сообщения: 1557
Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
Имя: Олексій
Авто: W639, W166
Откуда: Донецьк

Скитание блудного мерсовода

#118 Сообщение shotokan » 05 дек 2024, 03:46

glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
В рестайлі з цим справа краще була, але ті сидіння з веганської шкіри це ганьба.

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 10115
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: Tesla M3 LR DM boost
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#119 Сообщение Valdemar » 05 дек 2024, 07:01

shotokan писал(а):
05 дек 2024, 03:46
glinolub писал(а):
04 дек 2024, 20:05
Как вообще можно говорить про ощущение премиальности, находясь в убогом салоне W204? Этот салон - откровенный провал дизайнеров Мерседеса, и я надеюсь, его автору уже давно отломали руки
В рестайлі з цим справа краще була, але ті сидіння з веганської шкіри це ганьба.
Сидіння мб тех були ще в 124, а в 204!були комплектації з натуральною шкірою, алькантарою, вентиляцією...
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 3138
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

Скитание блудного мерсовода

#120 Сообщение HenK » 05 дек 2024, 09:45

Valdemar писал(а):
04 дек 2024, 21:50
Лично мне этот салон больше нравится
салон Биэмдаблви конечно лучше., придраться не к чему...
А в мерсе вот эти вот температурные круглые грили на торпеде сильно глаза режут , как грили для динамиков :np: , в 164 -м в середине торпеды такие же грили торчат как женский лифчик ...
и вот эти утилитарные телефонные кнопочки реально бесят ..
джостик как прилепленный в эктра виде наболдажник сверху панели - его немудрено будет сломать в с таким расположением...
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 8 гостей