Valdemar писал(а): ↑29 ноя 2024, 16:41
Придбавши шкоду я був задоволений. Так, у порівнянні з купешкою це була бричка. По матеріалам, якості виконання, ходовим властивостям це було авто нижчого рівня. Підвіска була дубовою навіть на 195/65/15, на відміну від 124.
Однак, в нього було електронне впорскування та ГБО 4-го покоління. Авто було легке в управлінні та дуже "юрке", двигун був 2л і їхала вона цікаво.
Призвичаївшись до зв*язки двигун/коробка/рульове/ходова я наче зрісся з ним, МКПП стала продовженням моїх думок і я почав на ній постійно ганяти. До сих пір сумую за цією МКПП.
А багажник, який крутий в неї багажник!
якщо придивитися то на фото під манежем велосипед ... !
WhatsApp Image 2024-11-29 at 16.06.13.jpeg
Але авто було все одно старе. Також трохи бісила дешевість виконання шкоди, а мерседес почав ржавіти.
Одного разу ми поїхали на ній в Херсонську область на море. Авто не для траси, скаче як козлик...
Через деякий час (3 роки) ми вирішили, що що треба позбуватися цих корчів та купити замість них одну "нормальну" машину. Ця думка нам з дружиною прийшла одночасно.
Я почав цікавитися що можна купити, розглядав сонату 2012+ США, камрі 40, джетту США, форд фьюжн. В той час підвернулася пропозиція купити дуже гарну камрі одного бувшого високопосадовця. Вона обслужена була дуже гарно і хоч була найстарішою (2007) з усіх розглядаємих варіантів, я вирішив не ризикувати та купити саме її.
Мені дали місяць на роздуми і ми почали швидко сплавляти свої шкоду і мерседес. Шкоду забрала моя сестра. На ній вона проїздила 2 роки та продала на 400 баксів дорожче ніж купила в мене, але я їй тоді зробив гарну знижку. Мерс продавався важко. Я познімав з нього всі "ніштяки", які продав загалом десь на 1500 баксів. Мабуть таки сума була меньшою, але я двічі купував диски АМГ та 1 раз ББС, а продав їх загалом десь на 700 баксів дорожче.
Мередеса я з трудом продав за 3500. Він попав в гарні руки, людина подарувала йому нове життя...
Так, я став власником камрі.
Цього разу я знову не дуже послухався перекупів. Вони сказали що 9500 це її ціна. Ну тобто це не вигідна ціна для купівлі а просто її ціна. Однак я не хотів цього разу ввязуватися в дорогі ремонти і вирішив взяти перевірену тачку, бо від тих пошуків та ризиків вже починав їхати дах.
Про камрі тут:
viewtopic.php?f=9&t=75395&hilit=%D0%BA% ... 1%80%D0%B8
Про продаж камрі а також купівлю мерседес 204 я детально описав в цій темі
viewtopic.php?f=9&t=77467&hilit=%D0%BA% ... 1%80%D0%B8
Зараз, коли пройшло вже декілька років після продажу камрі мушу визнати що це з економічної і практичної точки зору рішення продати як камрі так і яріс були мабуть не правильними. Сильно камрі в ціні так і не просіли. Продати її можна було б будь-коли, як і яріс. Сильно в грошах я не втратив би, але зберіг би багато коштів, однак я повернуся до цього питання пізніше.
Таким чином в мене тепер було і БМВ і мерседес, і тепер я міг з іронією спостерігати за чварами мерсоводів та бмвістів яка машина краща.
WhatsApp Image 2024-12-04 at 13.36.57.jpeg
З усією відповідальністю можу сказати що в цілому, з урахуванням особливостей кожної марки, і БМВ і мерседес однаково класні!
Так, БМВ капризніша в плані електроніки, але великих проблем це не приносить, оскільки, як правило це лише якісь глюки, які стираються за допомогою ELM.
Але наявність більшої кількості електроніки дарує багато позитиву в користуванні та відчуття інтуїтивної зручності.
У той же час, для БМВ деякі запчастини набагато дорожчі ніж в мерседес, на приклад електрична помпа, клапанна кришка і таке інше.
Дружина та діти дуже любили яріс, але діти сівши до БМВ забули про того яріса дуже швидко. Поступово про нього забула й дружина.
БМВ дарувала емоції іншого рівня. Тепер дружина перестала відчувати себе "інвалідом" втому ярісі, гарні гальма, динаміка, вища посадка, керованість та комфорт подарували впевненість в собі на дорозі і стиль керування змінився на впевнений, характерний більше для чоловіків)). Дружина тепер може влаштувати й перегони, що для мене стало шоком)), тоді як на яріс лякалася кожного учасника руху.
БМВ справила на дружину найбільший терапевтичний ефект з часів 124 купе.
WhatsApp Image 2024-12-04 at 13.36.57 (1).jpeg
Я теж полюбив цей БМВ. Він прикольний.
Коли ми його придбали він був на резині ран-флет, яка додавала автомобілю в керованості, однак додавала також колійності та жорсткості. Вона була гарно зношена, але залишку було достатньо щоб швидко продати її за 5000 грн. Натомість я придбав за 11000 новий комплект дочки мішелін Тігар, такої як купував під брендом Оріум на камрі.
Як же змінилося авто на цій резині! Колійність зникла! Жорстіксть зникла! Авто стало дуууже комфортне, плавне та м*яке. Зовсім інше авто! Керованість трііішечки погіршилася, але ганяти на БМВ хотілося не дуже. Для цього в мене був мерс!
Однак, на зиму я придбав комплект б/в бріджстоун лм32.
Я думав що стане на багато жорсткіше, так і сталося.
Але зменшивши тиск в шинах з 2,6 до 2,4 комфорт повернувся. Так, авто стало жорсткіше, але керованість стала класною! Крім того, половина ям неначе зникла! Для мене це був дуже гарний приклад впливу якісної резини на авто!
Також в БМВ не преміальна, однак дуже класна музика Хай-Фай, вона на багато краща ніж в мерседес, хоча і в мерсі вона була не погана.
Крім того окреме питання це СТО. На БМВ, на відміну від мерседес, є дуже багато профільних СТО. На цих СТО постійно купа хворих на голову власників БМВ а також таких же хворих на голову працівників СТО, які також власники БМВ. Спілкування з ними вкрай приємне, всі намагаються поділитися досвідом, допомогти порадою, відвідування цих СТО завжди цікаве, це не наче клуб без клубу, де учасниками такого клубу є абсолюто всі.
З мерседесівськими СТО ситуація зовсім інша.
Окремо можу відмітити мережу СТО "БМВ гараж рейсер" та "БМВ золотий гараж", відвідувати їх одне задоволення.
Спочатку я був в захваті від БМВ, мені воно видавалося набагато кращим ніж мересдес, але поступово вилізли косяки.
По перше посадка. В мерсі посадка на багато краща для гарної та динамічної керованості. В БМВ так всістися мені не можливо.
Коліном б*юся в рульову колонку, або занадто далеко щоб покласти ліву ногу на підніжку. Також не можна витягнути ноги так як в мерсі, від чого вони більше втомлюються.
Ну тобто особисто мені вона на кожен день не підходить.
Кермування важче, авто важче та менш маневрове ніж моя цешка, кермо важке. Повернути кермо, миттєво вистрелити в сусідню смугу та випередити декілька машин в лічені секунди - ні, для цього мерседес! В БМВ, не дивлячись на те, що також встановлено твінскрольну турбіну, на старті немає такого підриву як на дизельному мерсі, а також присутній суттєвий затуп. ЦЕ не дивлячись на те, що в БМВ динаміка по заводу 6,5с, тоді як в мерсі 7,1-7,5с. Але, як мені здається, після стейж-1 чи 2 ці проблеми частково можуть бути вирішені.
Одного разу я таки всадив дружину за кермо мерседеса та попросив поїздти з пів дня. Так, вона погодилася зі мною що посадка, керованість та відчуття преміальності в мерседес кращі, однак повернувшись до БМВ сказала НІ, її машина таки БМВ!
Тому було прийнято рішення продати мерседес. Я його 99% часу використовував в місті, для таких задач тесла підходить краще ніж дизельний мерседес. Вона не просить так багато на обслуговування, а витрати на поїздки, якщо заряджатися вдома просто смішні.
Ну і саме головне для мене як для водія-автофанатика: в керуванні тесла мінімально відрізняється від мерседеса, при чому в кращий бік, а в динамічних показниках кладе його на лопатки. Якість шумоізоляції та матеріалів в тесла на рівні 204 мерса.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.