C124 E320: джентльмен з м’язами

Бортовий журнал авто. Нотатки про подорожі на автомобілі. Відгуки про кафе, готелі та інші придорожні заклади. Де та як краще проїхати. Місцеві визначні пам'ятки, фотозвіти.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 2811
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#976 Сообщение HenK » 11 июн 2024, 08:10

glinolub писал(а):
10 июн 2024, 17:09
Слова мои вырваны из контекста
в контексте это был вопрос или утверждение? :?
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16974
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#977 Сообщение glinolub » 11 июн 2024, 08:35

HenK писал(а):
11 июн 2024, 08:10
glinolub писал(а):
10 июн 2024, 17:09
Слова мои вырваны из контекста
в контексте это был вопрос или утверждение? :?
Просто мне было удивительно, что, если по ощущениям Роста, смазку никогда не меняли, то пыльники дожили до настоящего времени без растрескивания.

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 2811
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#978 Сообщение HenK » 11 июн 2024, 12:52

glinolub писал(а):
11 июн 2024, 08:35
Просто мне было удивительно, что, если по ощущениям Роста, смазку никогда не меняли, то пыльники дожили до настоящего времени без растрескивания.
посмотрел срок годности смазки для ШРУС , всего 5 лет.
Срок жизни пыльника наверно зависит от производителя и степени нагрузки на Шрус, для ШРУСа заднего привода таки нагрузка на пыльник меньше, чем у переднеприводного.

P.S. по любому получается - заменить шрус смазку на авто старше 5 лет лишним не будет, заодно и состояние пыльника проверить ).
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16974
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#979 Сообщение glinolub » 11 июн 2024, 12:54

HenK писал(а):
11 июн 2024, 12:52
посмотрел срок годности смазки для ШРУС , всего 5 лет
не знал

Аватара пользователя
_ZLAT_
Любитель
Сообщения: 198
Зарегистрирован: 01 май 2017, 09:39
Имя: Злат
Авто: E220 W124
Тел.: О96395ОЗ18
Откуда: Київ

C124 E320: джентльмен з м’язами

#980 Сообщение _ZLAT_ » 11 июн 2024, 13:14

Не перестаю захоплюватися роботою Роста. Цей борт-журнальчик надихає мене на вдосконалення власного 124-го і підтримання його в належному стані :-)
Замовив собі новенькі задні гальмівні диски на DOK.ua. Тішить те, що навіть після майже 30 років з моменту зняття з виробництва 124-го, на нього можна купити чимало абсолютно новеньких детелей хорошої якості)

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1042
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#981 Сообщение Rost.GL » 11 июн 2024, 21:02

_ZLAT_ писал(а):
11 июн 2024, 13:14
Тішить те, що навіть після майже 30 років з моменту зняття з виробництва 124-го, на нього можна купити чимало абсолютно новеньких детелей хорошої якості)
І це фантастичний бонус, так. Я ж спершу розглядав 123 до покупки, бо дуже вже він мені подобається, але я тоді точно не уявляв, як би я з запчастинами намучився.

Стосовно ШРУС-ів - минулого року міняв пильник на одному зовнішньому вісімки. Самому ШРУС-у років вісім мінімум, і за цей час ніхто туди не лазив точно. Так там мастило було подібне на мастило, а не оцей холодець. Тому і зробив я такий висновок.

Але! Тадам! Був перший виїзд! :wink:
.
C124-tadam.jpg
.
Не все склалось як бажалось, погода зіпсувалась, і в мене був челендж з дощем. Виїхав - почав крапати дощ, а в мене ж ні капота, ні лобового, не хочеться машину мочити - заїхав. Дощ перестав. Вроді навіть висвітлилось. Виїхав - дощ знову почав накрапати - заїхав, вийшов з гаража, дивлюся на небо, а там хмара так єхидно посміхається, зараза :)
Але поміж це встиг видути здебільшого пилюку з машини і трошки прибрати гараж, вимести мерседеса, що обсипався на підлогу :)
Ну що, їде він фантастично, рулиться божественно, ну бо ж вся практично підвіска нова :smile: Жартую. За 10 наїханих метрів звісно нічого не відчуєш.

Причина, чому хотів поскоріше поставити машину на свої колеса в пружинах. Вони два рочки полежали, розслабились, видовжились, і коли я витягнув з-під мерса підпорки-козли, виляд був отакий:
.
C124-fout-02.jpg
.
Між колесом і кузовом проходило два кулаки. Ні, я не позатягував сайлентблоки, я в курсі цього фокусу, що усі важелі потрібно затягувати лише, коли машина повноцінно стоїть на землі. Та є досвід, коли вісімку 10 років назад... чи 11 вже? Халепа, як той час біжить. Так от, коли її після пів року кузовного ремонту зібрав, вона теж вийшла задерта сильно, і ще місяць, чи й два я їздив, як на кросовері якому. А мерсу таке не пасує, тому цей час, що піде на пофарбування, хотілось, щоб він уже сидів на пружинах.
Ну от пройшло небагато часу, і вже навіть кулак не пролазить:
.
C124-fout-03.jpg
.
А сьогодні я взявся за рамку лобового, докінчити, щоб можна було вставити скло.
Перешкурив те, що було варено і накрито епоксидним грунтом, дав новий шар, бо в парі місць протер до металу, а, як відомо шпаклівка - це губка, яка з атмосфери тягне вологу і передає її прямо до металу, тому класти її хочу лише по епоксидному грунту.
І зчистив герметик знизу, таки знайшов і там три місця з уже початками іржі, яку вигриз, і теж два шари епоксидного. Ну а завтра почну шпаклювати, щоб вивести варені місця, далі задую фарбою, і можна кликати склярів.
.
C124-fout-04.jpg
.
Також мав нагоду перевірити, який з мене математик, і я таки Геометр :wink:
.
C124-fout-01.jpg
.
Ідеально запідлице. А коли довсядуться пружини, задні колеса стануть трохи домиком і залізуть під кромки арок, чого і хотілось досягнути.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Garison
Эксперт
Сообщения: 6717
Зарегистрирован: 04 янв 2010, 21:57
Имя: Олег
Авто: CL500, R350
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#982 Сообщение Garison » 12 июн 2024, 08:20

_ZLAT_ писал(а):
11 июн 2024, 13:14
Цей борт-журнальчик надихає мене на вдосконалення власного 124-го і підтримання його в належному стані
Этот очерк для тех,кто думает влезть в такой ремонт. Человек на собственной шкуре показывает нам - не вздумайте больше такого делать :-)
Это на фото - всё прекрасно, а за кадром - сотни часов неимоверной ебли & пляски, сбитых рук и крови и т.п.

Уважаемый Теоретик в далёком 2015 году мне подсказывал,что в восстановление лучше не влазить :np: Моя глупая голова не услышала этого и поэтому на дворе 2024 год и я дальше ипусь с приведением авто в нормальное состояние, хотя мог бы ужё какого то 221 выкатать и отправить на разборку.

Так что предлагаю задуматься об этом и не начинать если, если у вас нет:
1. Место и время
2. Инструмент и опыт
3. Стальные нервы и выдержка
4. Довольно упругий кошелёк
5. Отсутствие жены или наличие ооочень лояльной :o
Изображение

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1042
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#983 Сообщение Rost.GL » 12 июн 2024, 11:19

Це дійсно одна з причин, навіщо я досить детально описую все, в першу чергу кузовний ремонт.
Мене завжди дратували автомобільні шоу, всі ті тачки на прокачку, тому що вони створювали дуже оманливий образ процесу, типу, відновлення автомобіля за тиждень, ставимо хорошу музику за три дні... Використовували технології, за вартістю недоступні більшості "простих смертних".
Я ж хотів показати, що реально зробити в звичайному гаражі власними силами, скільки і яких це потребує ресурсів, в першу чергу часових, яких навичок. Які реально застосувати технології. Тільки з часом у мене таки затягнулося, в силу повномасштабної війни і мого стану здоров'я. За ідеальних умов реально вкластися в 6-8 місяців, до року точно, але тоді дійсно потрібно мати пасивний дохід, бо працювати доведеться з ранку до вечора 5-6 днів на тиждень.

Янг- та олдтаймери - вони дійсно дуже не для всіх, тому що це шлях автосамурая, петролхеда на всю голову :) Але саме тоді автомобіль є дійсно відображенням суті власника, тоді в цьому немає споживацтва і понтів.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1042
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#984 Сообщение Rost.GL » 12 июн 2024, 21:39

Як я не люблю шпаклювати! Навіть не знаю, що гірше, шпаклювати, чи вимивати ШРУС-и :)
Ну але назвався за гриба...
.
C124-dfin-02.jpg
.
Дах над лобовим склом, в якому були прогризені корозією наскрізь дірки, який я варив - тепер пошпакльований. В процесі в парі місць протерся до металу, тому зверху теж накрив епоксидним грунтом.
Шпатлівки використовував - з алюмінієвою пудрою, як ту, що дає найменшу усадку, і фінішну.
.
C124-dfin-03.jpg
.
Також випробував в ділі гнучку терку, як воно правильно називається, з голови вилетіло.
3М-івські шкурки на липучці - то бомба. А цією теркою треба користуватись акуратно, без надмірного нажиму, щоб не наробити в процесі ям. І в цілому вона таки непоганий інструмент.
.
C124-dfin-04.jpg
.
Можливо ще трохи вдосконалю її, є одна ідея.
І після висихання грунту задув всю внутрішню частину рамки чорним акрилом, щоб уже можна було поставити лобове скло. Це місце все рівно прикрите молдінгами, тому нема різниці, в якому воно кольорі.
.
C124-dfin-05.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16974
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#985 Сообщение glinolub » 12 июн 2024, 22:10

А красить машину ты не сразу хочешь?
Или почему стекло решил клеить?
Маляры обычно без вклеенного стекла красят крышу

Аватара пользователя
HenK
Эксперт
Сообщения: 2811
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: Геннадий
Авто: ML270
Откуда: Киев

C124 E320: джентльмен з м’язами

#986 Сообщение HenK » 13 июн 2024, 07:21

Garison писал(а):
12 июн 2024, 08:20
Этот очерк для тех,кто думает влезть в такой ремонт. Человек на собственной шкуре показывает нам - не вздумайте больше такого делать
по совокупности оценки стоимости показанных работ и потраченного времени - можно с уверенностью утверждать что полученная сумма будет достаточна для покупки как минимум более свежего авто марки мерседес.
Но в нашей стране такая оценка не будет равна фактической стоимости , получается тут нет ни приблизительной эквивалентности и тем более знака равенства.
Но надо отметить, что уже пошел отсчет 4-го года "бортовика" , т.е. за 3 полноценных года можно и 166-й осилить с покупкой...

Большой ремонт - это скорее такое хобби до момента когда сумма затрат не превысит примерно 80 процентов дохода...далее это уже альтруизм...
не уверен что тут есть такие затраты - поэтому это наоборот такое "хобби" способ сделать хорошо за "спасибо самому себе"...
Garison писал(а):
12 июн 2024, 08:20
5. Отсутствие жены или наличие ооочень лояльной
лояльная - это наверно космическое везение :) ...
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...

Аватара пользователя
glinolub
Великий теоретик
Сообщения: 16974
Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
Имя: Алексей
Авто: Porsche Cayenne
Откуда: Днепропетровск

C124 E320: джентльмен з м’язами

#987 Сообщение glinolub » 13 июн 2024, 08:13

HenK писал(а):
13 июн 2024, 07:21
лояльная - это наверно космическое везение
но, они есть
моя не только терпит мои поездки в гараж, но уже и вместо меня ездит на разные СТО приводя машины в порядок, на разборку за запчастями б/у, на химчистку - отдать или забрать очередную машину.
Недавно мою жену даже пробовал привлечь к подключению ДХО на Порше электрик, заметив, что у нее рука более тонкая, и она сможет рукой пролезть между брусьями решетки в бампере к штекеру разъема. А электрик сэкономит при этом на снятии/установке бампера))
Есть при этом и для нее маленькие бонусы - недавно вернулась от официалов с конфетами Porsche)))
Бывает, беру жену с собой в гараж
Например, я говорю ей:
-мне нужно помочь навесить капот - не бойся - он алюминиевый) И жена едет, и капот на месте, при этом ничего не поцарапано, а лобовое целое
Это уже не просто жена, а соратник!)

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1042
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#988 Сообщение Rost.GL » 13 июн 2024, 12:17

Думаю, якщо би був закон, що дозволяв одружуватись лише в зрілому віці, подружніх пар було б значно менше )) І вони були б щасливіші, ці пари )
Бо шлюб в молодості, коли замість мізків гормональна буря - це як ставити на зеро )
glinolub писал(а):
12 июн 2024, 22:10
А красить машину ты не сразу хочешь?
Или почему стекло решил клеить?
Маляры обычно без вклеенного стекла красят крышу
Мені ще крила поремонувати, бампер задній і кришку багажника, та й інший дріб'язок назбирався. Оскільки це все відбувається в одному і тому ж боксі, боюсь пошкодити уже пофабоване. Я ще подумаю, як краще процес організувати, в якій послідовності. Або пофарбую і пережену його в верхній гараж, а батькову, на якій він на разі не їздить, десь прилаштую. Дасть ся чути )
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1042
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#989 Сообщение Rost.GL » 14 июн 2024, 22:06

Знаєте, я несподівано став професійним зварщегом :)
Заробив першу сотку :smile:
Стайрший чоловік якийсь прийшов до сусіда-зварювальника, а той десь поїхав, то звернувся до мене, чи не можу зварити якийсь поручень до ліжка. Я звісно ж зміг, 5 хвилин роботи, чому не допомогти людині. І не збирався брати ніяких грошей, але той запхав 100 гривень в коробку, що лежала поруч, і як давай тікати! :)
Все, офіційно професіонал! :lol:

Ну ок, трохи ретроспективи. Фотографії майже дворічної давності, середина серпня 2022-го року, коли я таки взявся за кузовню нарешті.

Біда-біда! Миші погризли! Точно не бобри, бо дірки маленькі ))
.
C124-larold-01.jpg
.
Ну, вирізАти я і тоді вмів )))
.
C124-larold-02.jpg
.
А от варити ще вчився ))))
.
C124-larold-03.jpg
.
А ще тоді захопився паянням оловом. Зараз я звісно все би акуратно заварив, але все рівно досвід був дуже цікавим ))
.
C124-larold-04.jpg
.
А це вже чекало мене до сьогодіншнього дня:
.
C124-larold-05.jpg
.

Тоді ж, 16-го серпня 22-го я купив пилку дворучну, і зробив з неї шпатель, яким ото як раз виводив дах позавчора.
.
C124-larold-06.jpg
.
І купив перший аерограф, який уже зносився за той час, і його довелось замінити на ще один такий самий.
.
C124-larold-07.jpg
.
Це таки дійсно крутий інструмент жиштянчика!
І гнучкий рубанок, про який згадував позавчора - і я скажу, що це таки дуже хороша покупка, бо він мені чим далі, тим більше подобається. Адже в Мерседеса нема жодної повністю плоскої поверхні, всюди дуги, і ці гнучкі драглі (так холодець називають у Франківську) дуже круто справляються з таким кузовом.
.
C124-rub-01.jpg
.
C124-rub-02.jpg
.

Ну а сьогодні я добрався до тієї лівої арки, що вище на фото:
.
C124-lar-01.jpg
.
Заматував, прошпаклював, потер, знову накрив протерті до металу місця епоксидним, дошпаклював, і ще раз епоксидним, уже все:
.
C124-lar-02.jpg
.
Залишиться фінішом закрити декілька раковин, і арка чекатиме на грунт-фарбу.

А поки чекав, як досохне шпакля і грунт, перетер майже всю ліву бочину 80-кою.
.
C124-lar-03.jpg
.
Взагалі я і шпаклівку, і грунт грів феном до градусів 50-ти, і буквально за 5-10 хвилин уже можна було робити наступну процедуру.
І це місце, де в мене вспучилась була фарба, через іржу, бо його погано поремонтували. І його я робив здається чи не першим, спочатку просто почистив доступними методами, а через якийсь час, як купив гравер, вигриз дрібні іржаві раковини, і залив епоксидним, звісно ж. І воно чекало до сьогодні, без жодних проблем.
.
C124-lar-04.jpg
.

Далі чекає права арка.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Аватара пользователя
Rost.GL
Эксперт
Сообщения: 1042
Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
Имя: Рост
Авто: C124 E320
Откуда: Львів
Контактная информация:

C124 E320: джентльмен з м’язами

#990 Сообщение Rost.GL » 16 июн 2024, 10:42

Вчора до лівої арки долучився зад.
.
C124-lar-05.jpg
.
C124-lar-06.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/

Ответить

Вернуться в «Бортовий журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя