Прикольные французы , есть мнение что лет через 10 они станут Металикой
C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- HenK
- Эксперт
- Сообщения: 2854
- Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
- Имя: Геннадий
- Авто: ML270
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ну от, пару випустив, аудіотоксикос уйняв, привіт металообробка )
Місця кріплення заднього стабілізатора до лонжеронів. Поіржавіли. І трохи довкола.
Але, як і в більшості місць в машині, знову локальна тема, в шви навколо практично нічого не порозповзалось.
Тут щось в мене різкість кудись не туди навелась, а я не помітив, але хай буде:
. .
Вирізав фрагмент підлоги з кронштейном, відновити.
Заводський кронштейн почистив, для підсилення всередину зробив кронштейн-вставку, задув між собою їх цинковим грунтом, зварив. І приварив нові гайки.
. . .
І епоксидним. Сохне.
.
Місця кріплення заднього стабілізатора до лонжеронів. Поіржавіли. І трохи довкола.
Але, як і в більшості місць в машині, знову локальна тема, в шви навколо практично нічого не порозповзалось.
Тут щось в мене різкість кудись не туди навелась, а я не помітив, але хай буде:
. .
Вирізав фрагмент підлоги з кронштейном, відновити.
Заводський кронштейн почистив, для підсилення всередину зробив кронштейн-вставку, задув між собою їх цинковим грунтом, зварив. І приварив нові гайки.
. . .
І епоксидним. Сохне.
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
То вже не просто театральна, а супертеатральна пауза, то так вже не можна.
Сьогодні трохи добравсь знову до тіла мерседесового.
Розколупав шов між підлогою багажника і лонжероном перевірити (позначено стрілкою на фото), і чудово, іржа туди не заповзла. На відміну від частинки стику підлоги і спинки за заднім сидінням.
. .
Відновив цей фрагмент підлоги, і до нього приварив реставрований у "попередніх серіях" кронштейн.
.
Сьогодні трохи добравсь знову до тіла мерседесового.
Розколупав шов між підлогою багажника і лонжероном перевірити (позначено стрілкою на фото), і чудово, іржа туди не заповзла. На відміну від частинки стику підлоги і спинки за заднім сидінням.
. .
Відновив цей фрагмент підлоги, і до нього приварив реставрований у "попередніх серіях" кронштейн.
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Йоулупуккі в поміч, мерсоводи!
Ну що, танцюють дрифтують всі!
І до нас добралась зима.
І тим приємніші стають гаражні посиденьки. Трохи вам гаражної романтіки:
https://youtube.com/shorts/iU9s_o4H_6E
Аж ніц робити ся не хоче, але треба.
Допиляв-доварив ще клаптик, в околицях кронштейну заднього стаба. Так, повільно рухаюсь, але рухаюсь. Як там воно: метод малих, але впевнених кроків
.
Ну що, танцюють дрифтують всі!
І до нас добралась зима.
І тим приємніші стають гаражні посиденьки. Трохи вам гаражної романтіки:
https://youtube.com/shorts/iU9s_o4H_6E
Аж ніц робити ся не хоче, але треба.
Допиляв-доварив ще клаптик, в околицях кронштейну заднього стаба. Так, повільно рухаюсь, але рухаюсь. Як там воно: метод малих, але впевнених кроків
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
-
- Профи
- Сообщения: 905
- Зарегистрирован: 19 фев 2016, 18:14
- Имя: Ванька
- Авто: W203
- Тел.: 09647ІЗ934
- Откуда: Запорожье
C124 E320: джентльмен з м’язами
Зараз в мене така ностальгія.
Буржуйка, гараж, я збираю Жигулі після фарбування... Ввечері після роботи приїздив туди, і міг вилізти аж під ранок, при тому, що рано вранці на роботу, але сил вистачало. Зараз би собі гараж, та щось покрутити.
Буржуйка, гараж, я збираю Жигулі після фарбування... Ввечері після роботи приїздив туди, і міг вилізти аж під ранок, при тому, що рано вранці на роботу, але сил вистачало. Зараз би собі гараж, та щось покрутити.
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 17045
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ваня, приезжай)) У меня в гараже 2.5 машины можно сейчас прямо крутить. Мне одному скучно.
Буржуйку не обещаю, но UFO включу)
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
УФО підла штука, під ним ти смажишся, крок в бік - замерзаєш )
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 17045
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
C124 E320: джентльмен з м’язами
Есть такое
Но, иногда бывает, что за целый день ты не отходишь от какого-то одного места в гараже
Да и вообще, у меня там позавчера еще +11 было)
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Брр-р-р! )
Іване, не їдь до дядька Олекси, приїжджай до мене, у мене пііічка!
Я тут думав написати про опалення гаража, досвідом поділитись, приготував під теє трохи фоточок.
Сьогодні приїхав у гараж, десь трохи по шостій вечора. Це стіна, протилежна від пічки, по діагоналі:
. .
Сама пічка:
. .
Дрова, запальничка для оцінки розміру. Піде десь полінець 12 таких.
. .
Через десять хвилин, як раз переодягнувся, труба димохідна на виході з пічки:
. .
Вірніше десь вже за пів метра від виходу, бо біля самого пірометр казав "Ай" і не хотів міряти, пекло йому. Взагалі він казав по ангійському "Hi", в слислі "Хай", але думати, що то "Ай" було прикольніше
А це горизонтальний димохід через 4 метри, біля входу в вертикальну трубу:
. .
Мінус 200 градусів, які залишаються в гаражі - то таки дуже ефективно, і в результат вже через 15 хв. настає в боксі градусів під 20.
Через 40 хв. дрова догорають, пічка буржуйка (у мене буржуйко-пічка, технічно - буржуйка, на якій зверху з шамотки викладений типу димохід, типу кусок пічки, але це працює) - уже починає світитись малиновим:
. .
Стіна протилежна по діагоналі уже от, від повітря нагрілась:
. .
А в гаражі тепло, як у вусі
Ну і десь біля десятої, через майже 4 години, як ішов, все ще температура пічки:
.
Ок, за пічку все, а тепер головне.
Сьогодні була віха! Прямо ВІХА!
Дуже давно я розпиляв це місце, яке робив саме, але ще повністю не заварив, бо треба було робити піддомкратник, потім зробив піддомкратник, треба туло розпилювати далі вверх, робити підкову праву, після підкови ще далі - кронштейн кріплення заднього стаба. І от нарешті сьогодні сталось! Я там заварив усе
Бдищ, шомпанське, гарйливе вино, що там ще стріляє - феєрверки і салюти.
. .
Рухаюсь до неминучої перемоги, і вона настане.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
З правим копитом завершив, добрався до сервізу: права чашка амортизатора.
То таке місце, що нерідко просто провалюється, бо зігниває.
У мене ще не зігнило, але вже поіржавіло.
. .
Скажу відверто, була спокуса максимально почистити і не затіювати ще й там капіталку... але затіяв.
Іржа вже залізла в щілину між чашкою і лонжероном, тому залиши все так, і через три (максимум п'ять) років довелось би теж виколупувати пружину з лонжерона, а я так не хочу. Хочу хоча би на 10 років про кузовню забути.
А тому:
. .
Стан металу не критичний, "ще походить".
Прогнивше місце на лонжероні поруч, теж локальне, відремонтувати буде не складно, а всередину, як видно, теж нічого не пішло.
. .
Штиряка задній кріплення підрамника - лише поверхнева іржа, Тося зробить.
. .
Чашка в трохи такому собі стані, але все ще металева, не труха.
. . .
Думаю, максимально її відновлю, вварю між нею і лонжероном таку собі блямбу, і буде добре.
Цікаво, крім Одеси технічний термін "блямба" ще десь використовується? Хороший же термін!
То таке місце, що нерідко просто провалюється, бо зігниває.
У мене ще не зігнило, але вже поіржавіло.
. .
Скажу відверто, була спокуса максимально почистити і не затіювати ще й там капіталку... але затіяв.
Іржа вже залізла в щілину між чашкою і лонжероном, тому залиши все так, і через три (максимум п'ять) років довелось би теж виколупувати пружину з лонжерона, а я так не хочу. Хочу хоча би на 10 років про кузовню забути.
А тому:
. .
Стан металу не критичний, "ще походить".
Прогнивше місце на лонжероні поруч, теж локальне, відремонтувати буде не складно, а всередину, як видно, теж нічого не пішло.
. .
Штиряка задній кріплення підрамника - лише поверхнева іржа, Тося зробить.
. .
Чашка в трохи такому собі стані, але все ще металева, не труха.
. . .
Думаю, максимально її відновлю, вварю між нею і лонжероном таку собі блямбу, і буде добре.
Цікаво, крім Одеси технічний термін "блямба" ще десь використовується? Хороший же термін!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Металу в тій чашці виявилось більше, ніж навіть я думав.
. . .
Далі варити підсилення.
. . .
Далі варити підсилення.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Пошук ідеальної самогонки - це звісно цікаво і благородно, але кузов сам себе не поварить )
А я трохи залип з тою чашкою, треба відлипати.
Практично дочистив лонжерон під нею:
. .
А оскільки після того метал, шкробаний фрезами, кораловими і пелюстковими дисками, трохи таки ослаб, довелось робити блямбу:
. .
Ну і в шов там заповзла руда, тому полюбому його треба було розібрати, а заодно і користь - заглянути всередину. А всередині все добре.
. .
Далі задую шкробане цинковим грунтом і буду варити блямбу.
Upd. А, забув. Отвір там - під майбутній пневмобалон, в пружину. Я не так часто їжджу з повним завантаженням заду, щоб заморочуватись гідропідвіскою, а для тих небагатьох випадків, ІМХО, балон в пружину саме те. Але не качати ж їх компресором вручну! Тому буде централізована система накачки.
А я трохи залип з тою чашкою, треба відлипати.
Практично дочистив лонжерон під нею:
. .
А оскільки після того метал, шкробаний фрезами, кораловими і пелюстковими дисками, трохи таки ослаб, довелось робити блямбу:
. .
Ну і в шов там заповзла руда, тому полюбому його треба було розібрати, а заодно і користь - заглянути всередину. А всередині все добре.
. .
Далі задую шкробане цинковим грунтом і буду варити блямбу.
Upd. А, забув. Отвір там - під майбутній пневмобалон, в пружину. Я не так часто їжджу з повним завантаженням заду, щоб заморочуватись гідропідвіскою, а для тих небагатьох випадків, ІМХО, балон в пружину саме те. Але не качати ж їх компресором вручну! Тому буде централізована система накачки.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Блямбу вварив.
. .
Лонжерон і сторону блямби, що до нього прилягає, задув цинковим, і обварив повністю довкола. Зовні класично епоксидний. Далі буде.
. .
Лонжерон і сторону блямби, що до нього прилягає, задув цинковим, і обварив повністю довкола. Зовні класично епоксидний. Далі буде.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
А сьогодні поварив, зміцнив і загрунтував саму чашку. Теж пів дня пішло. Залишиться насверлити нових отворів, щоб приварити на своє місце, до блямби.
.
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1107
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Відновив шов, до якого чашка приварюється зовнішнім боком:
. .
Всередині грунт цинковий, зовні епоксидний
. . .
Але я забув, що в суботу в мене майже закінчилась вуглекислота, на той шов і пару точок ще вистачило, але поварку чашки вирішив відкласти, щоб не залишитись без кислоти на пів дорозі. Завтра заправлю і продовжу.
. .
Всередині грунт цинковий, зовні епоксидний
. . .
Але я забув, що в суботу в мене майже закінчилась вуглекислота, на той шов і пару точок ще вистачило, але поварку чашки вирішив відкласти, щоб не залишитись без кислоти на пів дорозі. Завтра заправлю і продовжу.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя