C124 E320: джентльмен з м’язами
Модератор: slflosse
- pruban78
- Эксперт
- Сообщения: 3517
- Зарегистрирован: 16 мар 2011, 00:24
- Имя: Паша
- Авто: w123 coupe
- Откуда: Буча
C124 E320: джентльмен з м’язами
Доречі:зараз з'явились кислотні антикорозійні салфетки.Дуже зручні на невеликих ділянках ремонту.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Малярные и кузовные работы надо производить в помещении с температурой воздуха в районе 20 градусов. И кузов должен быть такой же температуры. И в таком случае весь этот ментальный мазохизм не нужен вообще. Если это требование не выполняется, то можно оценивать только степень колхозности ремонта, а не его качество, так как последнего не будет по определению.Rost.GL писал(а): ↑25 дек 2021, 17:14Основна проблема в чому. Коли ми замішуємо шпатлівку, наносимо її, починається хімічний процес, який призводить до суттєвого нагрівання. І що у нас є: холодний меал, на якому гаряча шпатлівка, а що відбувається на стику гарячого і холодного? Конденсується волога. Нехай навіть в мікро дозах, але це пряма передумова по появи іржі між шпатлівкою і кузовом.
Можна звісно визначити температуру, до якої шпатля розігріється і попередньо нагріти до неї метал. Хоча тут теж засада, метал то ми нагріємо, але шпатлівка ж тільки замішана і ще холодна. Або гріти метал зі зворотнього боку, коли... Коротше, проблеми.
И да: в нормальных шпатлевках и шпаклевках есть ингибиторы коррозии и поглотители влаги.
PS
Есть шпатлевки и шпаклевки. Первые кладутся на голую поверхность, потом покрываются грунтом. Вторые кладутся на подготовленную и погрунтованую поверхность. Все так же, как и в строительстве. И нормальные маляры это знают.
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Привіт, панове і панянки.
. .
Виявив, що люк у мене працює. А перекошувало його при спробі зрушити з місця через ущільнювач в правому задньому куті, він там виліз. І люк, коли пробував рухатись вниз, не міг через нього перескочити.
. .
А ще вверх він не піднімався, бо кнопка вверх не командує, і взагалі вона на ладан дихає, треба міняти. Спершу розберу, гляну, звісно, але як ні, буду шукати. Вроді, вони є, не проблема.
А якщо замкнути дротом відповідні клеми, то пробує підніматись. Але сам не може, треба рукою допомогти. Опускається сам, і кнопка вниз працює.
. .
Також назад повністю від'їжджає сам, а от щоб вернутись вперед, тобто, закритись, теж по дорозі декілька раз зупиняється, треба рукою допомагати.
Певно треба помазати, поганий контакт в блоках реле/ще десь, тросик, двигун - що саме, дасть ся чути.
Але я певно тільки кришку люка зніму, бо дах тре буде фарбувати, а решта розборки залишу на наступну зиму. А то я не виїду до травня
Без люка жити можна, а без всього мерседеса влітку погано
. .
Виявив, що люк у мене працює. А перекошувало його при спробі зрушити з місця через ущільнювач в правому задньому куті, він там виліз. І люк, коли пробував рухатись вниз, не міг через нього перескочити.
. .
А ще вверх він не піднімався, бо кнопка вверх не командує, і взагалі вона на ладан дихає, треба міняти. Спершу розберу, гляну, звісно, але як ні, буду шукати. Вроді, вони є, не проблема.
А якщо замкнути дротом відповідні клеми, то пробує підніматись. Але сам не може, треба рукою допомогти. Опускається сам, і кнопка вниз працює.
. .
Також назад повністю від'їжджає сам, а от щоб вернутись вперед, тобто, закритись, теж по дорозі декілька раз зупиняється, треба рукою допомагати.
Певно треба помазати, поганий контакт в блоках реле/ще десь, тросик, двигун - що саме, дасть ся чути.
Але я певно тільки кришку люка зніму, бо дах тре буде фарбувати, а решта розборки залишу на наступну зиму. А то я не виїду до травня
Без люка жити можна, а без всього мерседеса влітку погано
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
-
- Любитель
- Сообщения: 193
- Зарегистрирован: 31 мар 2021, 09:51
- Имя: Саша
- Авто: w124
- Откуда: Киев
C124 E320: джентльмен з м’язами
Можно и нужно снять крышку, почистить салазки, глянуть есть ли все детали на месте, смазать силиконом и уже потом снова контрольно пооткрывать и закрывать люк. Если в каком-то месте запинается, но моторчик продолжает работать - возможно мало усилия ему, можно на самом моторчике люка накрутить чуть усилия, но сперва все почистить, помазать, возможно и регулировать ничего не понадобиться. На самом деле, для замены той же салазки хватит лишь сьема крышки люка, сьем того же потолка только в случае замены люка целиком и вроде как при замене троса, но это не точно.
- aorzh
- Эксперт
- Сообщения: 1078
- Зарегистрирован: 18 апр 2017, 11:58
- Имя: Алексей
- Авто: R350 4M Bluetec 2010
- Тел.: o93 98 оо 238
- Откуда: Запорожье
C124 E320: джентльмен з м’язами
Привет, вот кстати Назар люк свой чинил viewtopic.php?p=11800747#p11800747 - может что полезное найдешьRost.GL писал(а): ↑03 янв 2022, 23:37Привіт, панове і панянки.
.
C124-repair-01.jpg
.
Виявив, що люк у мене працює. А перекошувало його при спробі зрушити з місця через ущільнювач в правому задньому куті, він там виліз. І люк, коли пробував рухатись вниз, не міг через нього перескочити.
.
C124-repair-03.jpg
.
А ще вверх він не піднімався, бо кнопка вверх не командує, і взагалі вона на ладан дихає, треба міняти. Спершу розберу, гляну, звісно, але як ні, буду шукати. Вроді, вони є, не проблема.
А якщо замкнути дротом відповідні клеми, то пробує підніматись. Але сам не може, треба рукою допомогти. Опускається сам, і кнопка вниз працює.
.
C124-repair-02.jpg
.
Також назад повністю від'їжджає сам, а от щоб вернутись вперед, тобто, закритись, теж по дорозі декілька раз зупиняється, треба рукою допомагати.
Певно треба помазати, поганий контакт в блоках реле/ще десь, тросик, двигун - що саме, дасть ся чути.
Але я певно тільки кришку люка зніму, бо дах тре буде фарбувати, а решта розборки залишу на наступну зиму. А то я не виїду до травня
Без люка жити можна, а без всього мерседеса влітку погано
c124 2.0l 1995 - Ex
R350 4M Bluetec 2010 w251
R350 4M Bluetec 2010 w251
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Якщо в кого є така біда, може придасться ідея. Вона підходить до облицювання дверей і боковин ззаду. На передніх крилах доступу з-середини немає, там треба думати щось інше.
. .
Гравером зробив нові пази.
. .
Далі нержавійка-болгарка-лещата - вийшов кронштейн, в нього клепальником ставлю клепальну гайку М4. Роблю надпили, щоб вийшло такі "вусики" для кріплення в штатні пази.
. . .
Ну і от:
. .
А потім думаю - а чому б і ні? І поонеслоось.
. . . .
Тепер, щоб зняти облицювання, доведеться знімати обшивку салону (карту дверей, чи задню), що, як на мій погляд, простіше, ніж зняти облицювання, встановлене на заводські кліпси і при цьому нічого не поламати. Крім того різьбове з'єднання таки надійне. І ще дуже багаторазове. На відміну від пластикових кліпс.
. .
Гравером зробив нові пази.
. .
Далі нержавійка-болгарка-лещата - вийшов кронштейн, в нього клепальником ставлю клепальну гайку М4. Роблю надпили, щоб вийшло такі "вусики" для кріплення в штатні пази.
. . .
Ну і от:
. .
А потім думаю - а чому б і ні? І поонеслоось.
. . . .
Тепер, щоб зняти облицювання, доведеться знімати обшивку салону (карту дверей, чи задню), що, як на мій погляд, простіше, ніж зняти облицювання, встановлене на заводські кліпси і при цьому нічого не поламати. Крім того різьбове з'єднання таки надійне. І ще дуже багаторазове. На відміну від пластикових кліпс.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Надійне кріплення але при демонтажі обшивки салону теж багато чого ламається.
До того ж "листву" дуже рідко треба знімати, якщо один раз зробити двері, то майже ніколи
До того ж "листву" дуже рідко треба знімати, якщо один раз зробити двері, то майже ніколи
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
В мене тут ще питаннячко є.
Поки салон розібраний, я його потихеньку повідмивав.
І вийшло прямо вав
Коротше, вініл відмився до повної шкіроподібності.
Карти розбирав повністю, мив у ванній, поливаючи з душу, хорошими миючими засобами.
Ну, поливав, за винятком тої частини, що має в основі двп, звісно. Ту просто губкою мив.
В результаті отаке.
. . . .
Якби не знав, що то вініл, реально можна подумати, що шкіра.
Тепер питання, яким поліролем то покрити, щоб не втратити матовість?
Бо не хочеться напуцувати до блиску, щоб було тіпа пластік.
Поки салон розібраний, я його потихеньку повідмивав.
І вийшло прямо вав
Коротше, вініл відмився до повної шкіроподібності.
Карти розбирав повністю, мив у ванній, поливаючи з душу, хорошими миючими засобами.
Ну, поливав, за винятком тої частини, що має в основі двп, звісно. Ту просто губкою мив.
В результаті отаке.
. . . .
Якби не знав, що то вініл, реально можна подумати, що шкіра.
Тепер питання, яким поліролем то покрити, щоб не втратити матовість?
Бо не хочеться напуцувати до блиску, щоб було тіпа пластік.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ще фоточку знайшов.
Класно, коли карта як лєго - розбирай-збирай
.
Класно, коли карта як лєго - розбирай-збирай
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
класс!
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
- gekka33
- Эксперт
- Сообщения: 1372
- Зарегистрирован: 14 дек 2013, 20:12
- Имя: Евгений
- Авто: W124 300D
- Откуда: Украина,Донецкая обл.
C124 E320: джентльмен з м’язами
Эх,реализовать бы переключение треков функционалом Беккера,цены б ему небыло.Или присобачить к нему картридер,как вариант.Лишь бы управление было только магнитолой У меня фм-трансмиттер китайский с блютузом.Звучание отстой,зато треки через него управляются.
ex ВАЗ 2105 , KIA RIO II 1.5 CRDI
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ці модулі під'єднуються до Бекера через AUX, тобто по аналогу. Нереально.
Це максимально б'юджетний проект, щоб максимально розширити функціонал Бекера до нормального сучасного рівня.
Тут є своя зручність.
Наприклад, оскільки для мене це в першу чергу машина для подорожей, як правило впаралель з музикою я користуюсь навігацією. А це зручно, коли навігатор щось "говорить", в цей момент він приглушує музику трохи. Також приглушує і дає мелодію виклику в динаміки при вхідних дзвінках. Ну і керувати фонотекою зі смартфону на порядок зручніше, ніж користуючись скупими можливостями Бекера. Бо коли у тебе величезна фонотека, посортована по каталогах - щоб це перемикати з магнітоли, шляки трафляють. У мене в вісімці такий Піонер, то я мусів просто всіх виконавців записати підряд в одну папку, бо ходити по папках - то жесть.
Також, якщо є поціновувачі, можна використовувати різні стрімінгові платформи і так далі.
Якщо ж просто розширити функціонал для використання цифрових носіїв - є така штука, як карлінк.
Наприклад, такий:
https://www.maxxcount.de/xcarlink-2-usb ... ecker.html
Сумісність з моделями:
The XCarLink 2 Music Interface for Becker is suitable for the following radio and navigation systems:
Mexico 7942
Cascade Pro 7941
Cascade 7944
Traffic Pro 7945 with Bluetooth®
Traffic Pro 7949 with speech dialogue system
Online Pro 7800 (software version 1.5)
Indianapolis Pro
Traffic Pro High Speed
DTM High Speed
Traffic Pro (software version 6.0)
DTM
Grand Prix
Mexico Pro MP3
Monza
Alfa Romeo 166
Lancia Lybra (with navigation)
Це пристрій, який під'єднується до магнітоли в роз'єм ченджера, магнітола його і бачить, як ченджер, тобто, повністю ним керує, ніби це ченджер і є.
Якість звучання залежить від реалізації. З мого досвіду усі існуючі, перепробувані мною, карлінки давали звучання трохи гірше, ніж цапи самого головного пристрою. Але може щось змінилось, треба пробувати. Їх є, зрештою, чимало різних від різних виробників.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- AlexKutenets
- Любитель
- Сообщения: 165
- Зарегистрирован: 05 фев 2020, 13:22
- Имя: Саша
- Авто: w124 3.2 coupe
- Тел.: 0636750355
- Откуда: Івано-Франківськ/Львів
C124 E320: джентльмен з м’язами
ну якщо говорити про старіші беккери типу класік спешил і екскюзіт,то Ятур в поміч) питання скільки він часу норм пропрацює, доки не почнуться коники
в мене почав висаджувати акум
тому я купив новішій беккер траффік про, в нього втикнув спочатку аукс бо він там зразу є, а потім блютуз впаяв добрий дядько по рекомендації Роста. Я задоволений)
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Ятур ніколи не використовував, а xcarlink декілька раз ставив клієнтам. Нарікань не було. Єдине - то не в мерседеса, а в мазду пару раз, в хонду ще, здається. Ну і коштувало воно 100+ доларів. І, повторюсь, були деякі питання (в мене) до якості звучання.AlexKutenets писал(а): ↑24 янв 2022, 17:59питання скільки він часу норм пропрацює, доки не почнуться коники
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Rost.GL
- Профи
- Сообщения: 976
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
C124 E320: джентльмен з м’язами
Реставраційні лайвхаки
Вище вже писав трохи про люка. І що кнопка в двох положеннях не працювала. Розібрав кнопку, щоб розібратись з нею
. .
Як полірнути сильно забруднені контакти, крім того, склалось таке враження судячи з вигляду, що вони чи не посріблені - щоб не пошкодити, але і почистити, бо промивання спиртом нічого не дало, рівно як спроба потерти сірником?
Серед насадок гравера у мене не знайшлось такої невеликої полірувальної.
І на поміч прийшли ... вушні палички
Ріжу навпіл, в гравер (дуже доречно мати набір різних цанг), полірувальна паста - і контакти сяють
.
Вище вже писав трохи про люка. І що кнопка в двох положеннях не працювала. Розібрав кнопку, щоб розібратись з нею
. .
Як полірнути сильно забруднені контакти, крім того, склалось таке враження судячи з вигляду, що вони чи не посріблені - щоб не пошкодити, але і почистити, бо промивання спиртом нічого не дало, рівно як спроба потерти сірником?
Серед насадок гравера у мене не знайшлось такої невеликої полірувальної.
І на поміч прийшли ... вушні палички
Ріжу навпіл, в гравер (дуже доречно мати набір різних цанг), полірувальна паста - і контакти сяють
.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 41 гость