Изображение

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

Путешествия на автомобиле. Отзывы о кафе, отелях и прочих придорожных заведениях. Где и как лучше проехать. Местные достопримечательности, фотоотчеты.

Модератор: slflosse

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 381
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#16 Сообщение derk » 29 ноя 2018, 22:15

Кілька хвилин рутинного очікування і доручення оформлене! Як моральну компенсацію за випадок зі зчепленням,продаван взяв на себе всі фінансові витрати у нотаріуса,чи то йому було незручно за цей випадок,чи він так хотів продати авто,не знаю,а мені лишня копійка не завадить. Вирушаємо по автомобіль. Проблему зі зчепленням на той час вже усунули,точніше зліпили,як могли. Проблема виявилась в потікшому головному циліндрові зчеплення. А оскільки замінити було нічим,то щось там нашаманили з манжетами,і хоч циліндрик сопливив,пердачі вмикались важкувато,їхати було можна.Благо дорога Рівне-Луцьк відносно пряма,і користуватись зчепленням майже не приходилось. Гроші пораховано,документи передано і я,вже тепер на своєму Mercedes-Benz S123 ,під музику "та та та та" розбитої півосі вирушаю додом! По дорозі відразу порівнюю колишній седан з теперішніім універсалом,обговорюю всі плюси і мінуси з батею. Дорога пролетіла без пригод. Мерседес 123 саме той автомобіль,який їде навіть тоді, коли їхати неповинен! Мерседес 123 саме той автомобіль,який викликає довіру навіть в такому віці. При вїзді в Луцьк посигналив-подякував своєму колезі,який був змушений "тягнутись" передімною всю дорогу з Рівного,ну так,на всяк випадок... А вдома вже чекала дружина з синочком! Хоч час вже був пізній і надворі стемніло,це не завадило нам зробити чергові оглядини,вже тут,вдома ,а потім з батею "накотити" по пару грам,щоб їздив і неламався! Так серед нас зявився ще один сім'янин,помічник,трудяга...Сім'янин,який з нами на роботі і відпочинку,в полі і у лісі,в будень і у свято!
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Аватара пользователя
EvilSmith
Ценитель
Сообщения: 329
Зарегистрирован: 22 ноя 2017, 11:36
Имя: Vladimir
Авто: W210 E200 Kompressor
Тел.: 0676907069
Откуда: Киев

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#17 Сообщение EvilSmith » 30 ноя 2018, 09:48

Bravo Bravo
Изображение

Аватара пользователя
lesha
Профи
Сообщения: 830
Зарегистрирован: 28 май 2010, 21:23
Имя: Алексей
Авто: S124
Откуда: Киев

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#18 Сообщение lesha » 30 ноя 2018, 10:35

Симпати-и-и-шный ... ;)

Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 381
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#19 Сообщение derk » 30 ноя 2018, 22:29

IMG_20181130_134700_HDR.jpg
IMG_20181130_134655_HDR.jpg
IMG_20181130_134613_HDR.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Roman8
Профи
Сообщения: 593
Зарегистрирован: 27 дек 2015, 09:51
Имя: Роман
Авто: W140 3.2
Тел.: 0963588392
Откуда: Одесса

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#20 Сообщение Roman8 » 30 ноя 2018, 23:07

Bravo Bravo

Аватара пользователя
ORACL
Эксперт
Сообщения: 3353
Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
Имя: Роман
Авто: W124 E220 C / E320 T
Тел.: +380931214100
Откуда: Киев
Контактная информация:

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#21 Сообщение ORACL » 01 дек 2018, 12:33

Классный универсальчик! :)
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Изображение
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Изображение
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!

Аватара пользователя
Andrey_W123
Профи
Сообщения: 626
Зарегистрирован: 28 ноя 2011, 15:43
Имя: Андрей
Авто: Mercedes Benz S123
Тел.: [067] 363-07-76
Откуда: Ровно, Ровенская область

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#22 Сообщение Andrey_W123 » 06 дек 2018, 11:13

Привіт!
Універсал суперовий!
Головне кузов рівний, і зад не розлізся, ну і салон класний! Такого ще пошукати треба, Вітаю з придбанням!
Питання по задньому кліренсу, за рахунок чого він такий задертий? Я так розумію, гідропідкачки немає) Можливо проставки якісь, чи пружини підсилені?
Mercedes-Benz S123, 240TD Diesel ОМ616.912, 4МКПП, KOMBI, 1984 White Touring

Аватара пользователя
inZhir
Эксперт
Сообщения: 4924
Зарегистрирован: 14 ноя 2010, 17:50
Имя: Алексей
Авто: 230CE, 21081
Откуда: Салтовка

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#23 Сообщение inZhir » 06 дек 2018, 14:59

Мне вот ещё фотка нра
Изображение

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 6087
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#24 Сообщение Goodvin » 06 дек 2018, 19:20

Ну и как в сравнении с седаном?
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE
Изображение

Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 381
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#25 Сообщение derk » 06 дек 2018, 21:43

В порівнянні з седаном набагато практичніший,ну це якщо в загальному. Практичний в плані вмісткості багажника,особливо при складеному задньому ряду сидінь! Я зі своїм зростом 172 см,спокійно лягаю і навіть ноги не треба згинати! Для рибалки з нічлігом саме то! Тільки не думайте,що я придбав нього і тепер нещадно вантажу багажник,що аж тріщить по швам,зовсім ні,все в міру,з розумом. В іншому ніби те саме,маневреність,динаміка,швидкість,ну хіба може трохи шумніший,через те що багажник разом з салоном.
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 6087
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#26 Сообщение Goodvin » 06 дек 2018, 23:00

Я тоже с седана пересел, только 124е. Тоже всё ок, но шумнее. И заднее сиденье калечное, в седане лучше.
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE
Изображение

Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 381
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#27 Сообщение derk » 06 дек 2018, 23:12

Andrey_W123 писал(а):
06 дек 2018, 11:13
Можливо проставки якісь, чи пружини підсилені?
Тут треба забігти на рік у перед,приблизно стільки часу пройшло від дня покупки авто до того,коли руки дійшли до задньої підвіски. Переконавшись на власному досвіді,наскільки непрактичним є універсал без гідропідкачки,багажник великий а вже при мінімальному завантажені задок лягає на землю,навіть коли на задньому сидінні дві три людини,то вирішив з цим розібратись. В неті багато всякого,від найпростішого і до безглуздого,описувались випадки коли через такі переробки задок відривало! Перспектива розірвати машину навпіл не радувала зовсім. Тоді на свій стид і срам,знаючи,як на форумі ставляться до колхозу мерседесів,звертаюсь за порадою до одноклубників. Тут хочу подякувати Соратник за підтримку і консультацію,за те що звів з потрібною людиною.Подякувати Володимиру Аркадієвичу,саме він і є тою людиною,по інструкціям якої і модифікувалась підвіска. Суть такої модифікації -доставити ПОРУЧ штатних пружин додаткові,які будуть допомагати основним підтримувати кузов,і не давати йому падати при завантажені.Пружини були взяті 100мм в діаметрі,з товщиною прутка 10мм.Довжина підганялась,робилась такою,щоб пружина не вистрелила при максимальному ході підвіски,не більше не менше. Оскільки місця установки не були розраховані на пружини,то була необхідність укріпити їх металевими пластинами,короче кажучи,щоб пружини часом не пролізли в салон. А вже до цих пластин приварювались чашки,вирізані з металевої труби. Оскільки резинові шайби діаметром 100 знайти не вдалось,то щоб не заморачуватись,встановив між пружинами і днищем круги,вирізані з армованої гуми. Нижні чашки на пластинах приварили до ричагів,верхні закріпили на шпильки,які залишились від системи гідропідкачки. Щоб вберегти півосі від критичного кута нахилу а пильники від розриву,між днищем і подушкою редуктора встановлено проставку товщиною 25мм,таким чином задертим був сам кузов,а міст лишився майже на своєму місці.Так само і вихлопну прийшлось віддалити від кузова,щоб вона не торкалась півосі.Тормозні шланги не натяглись. В результаті маю гарніший естетичний вигляд,машина дивиться молодше,необсувано.Жорсткості переробка практично не додала,машина по нерівностях їде плавно,не барабанить,а при завантажені ж вже не падає на землю задком. Результатом задоволений повністтю!
Фото0538.jpg
Фото0420.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Аватара пользователя
IvanV8
Эксперт
Сообщения: 4506
Зарегистрирован: 16 фев 2011, 14:07
Имя: Иван
Авто: W123
Тел.: 0972043944
Откуда: Винница, Ладыжин

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#28 Сообщение IvanV8 » 07 дек 2018, 09:23

Вместо пружины лучше бы поставил пневмо балон , куда практичнее было бы :-)

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 6087
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#29 Сообщение Goodvin » 07 дек 2018, 09:41

IvanV8 писал(а):
07 дек 2018, 09:23
Вместо пружины лучше бы поставил пневмо балон , куда практичнее было бы :-)
И проще
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE
Изображение

Аватара пользователя
derk
Ценитель
Сообщения: 381
Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
Имя: Валера
Авто: S123 240D
Тел.: 0993318647
Откуда: Луцк

Mercedes-Benz S123,"аппарат".

#30 Сообщение derk » 07 дек 2018, 13:39

Практичніше-так,але не простіше. Пружини і все інше в мене було готове,а балони ще купувати потрібно. Якщо не помиляюсь,то вони ставляться в середину в пружину,а там у мене амортизатори. Знову ж таки їх потрібно чимось накачувати,контролювати тиск,і при доброму розкладі щоб все це робилось кнопкою і манометром встановленими в салоні,а якщо ще і якість недуже то балон і лопнути може,а так пружини поставив і забув.
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268

Ответить

Вернуться в «Бортовой журнал | The logbook»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Nik 06 и 2 гостя