Что делать когда попадешься за превышение на фен?

Розглядаємо юридичний супровід випадків та нововведення законодавства.

Модератор: Idaves

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Sheikh
Эксперт
Сообщения: 1538
Зарегистрирован: 07 сен 2009, 23:06
Имя: Серёга
Авто: W124 Сарайка
Откуда: Киев

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#16 Сообщение Sheikh » 22 мар 2011, 14:17

Ваня СПАСИБО ОГРОМНОЕ за консультацию!

Просто я действительно там нарушил, ну не на столько на сколько написал гаишник, но бегать по судам у меня точно времени нет. Так как за это время можно сделать намного больше полезного и при этом меньше потратить здоровья бензина и так далие...
Просто на будущие буду знать как в таких случаях правильно писать в протоколе чтоб гаишнику даже не захотелось его продвигать дальше, а вот "хабари" теперь принципиально давать не буду... :o
ex W124 Coupe 3.0 1989 року народження
ex W210 E320 3.2 1998 року народження
W124T E280 2.8 1995 року народження

Аватара пользователя
SS_PAVEL
Эксперт
Сообщения: 8982
Зарегистрирован: 20 дек 2007, 11:07
Имя: Павел
Авто: WDB208347
Тел.: O97278O2I8
Откуда: Днепропетровск,с Игрени я и шо?

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#17 Сообщение SS_PAVEL » 04 ноя 2011, 12:16

Idaves писал(а): и по прошествию 2 месяцев с дня составления протокола даже если дело вернется в суд, он закроет производство в связи с истечением сроков на привлечение к админ. ответственности.

вот такой расклад
Сегодня был суд у друга по поводу превышения. Зафиксировано феном,свидетелей нет, заполнен с нарушение(не разборчиво, каракулями), суд отказал даже не выслушав моего друга, с Гаи никто не пришел-прислали какую то писульку.Судья сказал что доказательств нет ни у Гаишников ни у моего друга. про презумпцию невиновности судья отморозился.
Что делать? обжаловать или два месяца морозится от уплаты?
СЛАВА УКРАЇНІ!
Тебе образили - забудь. Тебе принизили - вибач. Тебе вдарили - згадай...бл**ь, все ЗГАДАЙ і ВБИЙ!!!(с)

Я мненью Вашему вращенье придавал, и осью был мой детородный орган
Американский шпийон,бандеровец и инопланетный агент..как то так

Аватара пользователя
Idaves
Адвокат
Сообщения: 15049
Зарегистрирован: 09 окт 2009, 12:26
Имя: Иван
Авто: S124 E280T
Откуда: ----

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#18 Сообщение Idaves » 04 ноя 2011, 12:29

обжаловать. всё нормально расписать.

к сожалению решение апелляционной инстанции отныне окончательно :np:
Per aspera ad astra

Аватара пользователя
SS_PAVEL
Эксперт
Сообщения: 8982
Зарегистрирован: 20 дек 2007, 11:07
Имя: Павел
Авто: WDB208347
Тел.: O97278O2I8
Откуда: Днепропетровск,с Игрени я и шо?

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#19 Сообщение SS_PAVEL » 04 ноя 2011, 12:38

Idaves писал(а):обжаловать. всё нормально расписать.

к сожалению решение апелляционной инстанции отныне окончательно :np:
Иван если Вас не затруднит,можно немного подробнее об обжаловании.(с этим никогда не сталкивался).
Вот слова моего друга в суде(кроме того что он повторил написанное в иске):
Сам иск:
До Самарського районного суду м. Дніпропетровська.
місто Дніпропетровськ, вул. Електрична, 1А
(056) 728-22-36

ПОЗИВАЧ: **************************
м. Дніпропетровськ,вул. **********
тел.+**************

ВІДПОВІДАЧ: УДАI ГУМВС України в Дніпропетровській областi
Україна, 49600, м. Дніпропетровськ, вул.Ширшова, 9,
Тел.(056) 744-51-92
Електронної адреси немає
ТРЕТЯ ОСОБА: ІДПС БДПС м. Дніпропетровськ молодший сержант міліції Сарнецький В’ячеслав Станіславович
49000, м. Дніпропетровськ,вул. Красна, 2а.
Тел.: 056-744-71-70
інші засоби зв’язку невідомі


Предмет позову:
про визнання протиправною та скасування постанови серії АЕ № 426135 по справі про адміністративне правопорушення від 21.08.2011.

ПОЗОВНА ЗАЯВА.

Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ч.3 ст.288 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.2 ст.19 КАСУ адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
21 серпня 2011 року близько 11 год. керуючи автомобілем «Деу Ланос», державний номер *********, я рухався по вулиці Набережна заводська в напрямку залізничного вокзалу.
Рухаючись з дотриманням правил дорожнього руху в потоці інших автомобілів, я був зупинений старшим інспектором дорожньо-патрульної служби . На моє прохання назвати причину зупинки він наказав передати документи (посвідчення водія, тех. паспорт, тимчасовий реєстраційний талон) і тільки після отримання моїх документів відповів, що я перевищив швидкісний режим і на приладі "Сокіл" № 0260394 зафіксовано швидкість 87 км/год та час 59 секунд.
Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП є незаконним, неправомірним, необґрунтованим, недоведеним з наступних підстав:
1. У момент, близький до вимірювання швидкості та зупинки, попереду та збоку від мого автомобіля рухались інші автомобілі, одному з яких, ймовірно і належить швидкість, яку зафіксував інспектор приладом «Сокіл».
2. Проте, попередній автомобіль інспектор не зупинив. Про цю обставину справи було вказано інспектору, проте не було ним враховано. Як вбачається зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення, у даному випадку використовувався вимірювач швидкості «Сокіл», що всупереч ст. 14-1, та ст. 251 КУпАП не має функцій відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки. У протоколі та постанові відсутні докази того, що відображена на приладі «Сокіл» швидкість належала саме моєму автомобілю. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, було продемонстровано тільки швидкість на приладі. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля неможливо, а за таких умов це може означати, що насправді виміряна швидкість будь-якого автомобіля, який рухався у кількох сотнях метрів попереду або позаду мого автомобіля.
З огляду на положення ст. 14-1 та ст. 251 КУпАП, у якій міститься норма щодо використання тільки тих технічних приладів та засобів що мають функції відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, а також п. 13.3.4 Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої Наказом Міністерства справ України від 27.03.2009 N 111, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 за N 576/16592, вимірювач «Сокіл» не може бути використаний як належний доказ по справі. Більше того, винесення постанови без достатніх доказів суперечить п.1.6 Розпорядження МВС України від 21.05.2009 № 466 «Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису».
3. Під час вимірювання вимірювальний пристрій «Сокіл» знаходився в руках у інспектора, а не на спеціально обладнаному місці що робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується.
4. Крім того, необхідно зауважити,що інспектор ДПС БДПС м. Дніпропетровськ молодший сержант міліції Сарнецький В’ячеслав Станіславович не надав мені документів на підтвердження своєчасного проходження перевірки та державної метрологічної атестації вимірювального приладу «Сокіл», а також я не був обізнаний із характеристиками можливих похибок у вимірах.
Ні в протоколі, ні в постанові у справі про адміністративне правопорушення також не наведено даних про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку, похибки при вимірюваннях, що робить вимірювання незаконними у відповідності до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». У відповідності до ст.10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки.
Таким чином, заміри було проведено із недотриманням вимог ст. 1, 2, 4, 9, 15, 17-20, 29-31 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” від 11.02.1998р. №113/98-ВР, що виключає їх подальше використання в якості доказів у справі про адміністративне порушення.
Окремо необхідно наголосити на процесуальних порушеннях та грубому порушенні моїх прав, передбачених КУпАП, допущених інспектором ДПС БДПС м. Дніпропетровськ молодшим сержантом міліції Сарнецьким В.С. при винесенні оскаржуваної постанови.
В першу чергу слід зауважити, що в порушення ч. 4 ст. 256 КУпАП інспектором ДПС БДПС м. Дніпропетровськ молодшим сержантом міліції Сарнецьким В.С. не було роз’яснено мені права і обов'язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також ст. 63 Конституції України.
Відповідно до ст.268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі.
Відповідно до ч. 2 ст. ст.. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80, 81, 121 - 126, статтями 128 - 129, частинами першою і другою статті 130, статтею 132, частиною четвертою статті 133 і статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.
Фактично, розглядаючи справу та виносячи протокол, інспектор ІДПС БДПС м. Дніпропетровськ молодший сержант міліції Сарнецький В.С. позбавив мене права надати належним чином оформлене письмове пояснення, скористатися юридичною допомогою фахівця, а також на розгляд справи за місцем мого проживання.
При розгляді справи, не було встановлено обставини, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення, відповідно до ст. 280 КУпАП.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова серії АЕ № 426135 по справі про адміністративне правопорушення від 21.08.2011р. винесена з грубими порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, протиправною, незаконною та підлягає скасуванню. Відповідно до ч. 2 ст.19 Конституції України, посадова особа органу державної влади має діяти виключно у межах, способом і у порядку, прямо передбаченими законом України.
Згідно ч. 2 ст.71 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
Нормами КАС України не передбачено сплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
На підставі викладеного, керуючись ч. 2 ст.19 Конституції України п.12.4 Постанови КМУ “Про Правила дорожнього руху”, ст.ст. 1, 2, 4, 9, 15, 17-20, 29-31 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, ч.1 ст. 122, ст.ст. 268, 283, 284, 287, 288, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ст. 2, 6-11, 18, 19, 71, 104-107 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ СУД:

1. Відкрити провадження в адміністративній справі
2. Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП звільнити мене від сплати державного мита.
3. Постанову серії АЕ № 426135 по справі про адміністративне правопорушення від 21.08.2011, про накладення на мене адміністративного стягнення по ч. 1 ст. 122 КУпАП в розмірі 300 (триста) гривень визнати протиправною та скасувати.
4. Провадження по адміністративній справі закрити, відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв’язку з відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення.


Додатки:
1. Копія Постанови серії АЕ № 426135 по справі про адміністративне правопорушення від 21.08.2011;
2. Копія Протоколу про адміністративне правопорушення серії АЕ1 № 489487 від 21.08.2011;
3. Копія посвідчення водія;
4. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
5. Копія талону ТО;
6. Копія цієї позовної заяви разом з додатками для направлення відповідачу по справі.




«29» серпня 2011р. __________________/************./
Шановний суд прошу також взяти до уваги грубе порушення інспектором ДПС молодшим сержантом міліції Сарнецьким В’ячеславом Станіславовичем пункту 11.17 та пункту 12.5. «Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» затверджену Наказом Міністерства Внутрішніх справ України № 77 від 26.02.2009 :
«11.17. Записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання працівника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами...»
Прізвище ім’я та по батькове як інспектора так і моє,та інші данні написані нерозбірливо та незрозуміло.
«12.5. Підставою для винесення постанови в справі про адміністративне правопорушення є матеріали щодо адміністративного правопорушення, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.»
Прилад «Сокіл» не має необхідних функцій і його показники не можуть бути визнаними як підстава для складання протоколу про адмінпорушення.
Последний раз редактировалось SS_PAVEL 04 ноя 2011, 12:44, всего редактировалось 2 раза.
СЛАВА УКРАЇНІ!
Тебе образили - забудь. Тебе принизили - вибач. Тебе вдарили - згадай...бл**ь, все ЗГАДАЙ і ВБИЙ!!!(с)

Я мненью Вашему вращенье придавал, и осью был мой детородный орган
Американский шпийон,бандеровец и инопланетный агент..как то так

Аватара пользователя
Misha 2.3-16
General MedveD
Сообщения: 35199
Зарегистрирован: 15 сен 2006, 17:25
Имя: MedveD
Авто: С124
Откуда: Center of the Earth

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#20 Сообщение Misha 2.3-16 » 04 ноя 2011, 12:40

ну если ни у кого нима доказательств, то нихто и нивиноват :idea: так логично 8)

Аватара пользователя
Idaves
Адвокат
Сообщения: 15049
Зарегистрирован: 09 окт 2009, 12:26
Имя: Иван
Авто: S124 E280T
Откуда: ----

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#21 Сообщение Idaves » 04 ноя 2011, 12:43

вот что у нас в Кодексе по этому поводу указано:

Глава 24
ОСКАРЖЕННЯ І ОПРОТЕСТУВАННЯ ПОСТАНОВИ ПО СПРАВІ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ


Стаття 287. Право оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим.

Постанова районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду (судді) про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржена в порядку, визначеному цим Кодексом.

(Із змінами, внесеними згідно із
 законами України від 05.04.2001 р. N 2342-III,
від 24.09.2008 р. N 586-VI)

Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:

1) постанову адміністративної комісії - у виконавчий комітет відповідної ради або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;

2) рішення виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради - у відповідну раду або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;

3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.

Постанову про одночасне накладення основного і додаткового адміністративних стягнень може бути оскаржено за вибором особи, щодо якої її винесено, чи потерпілого в порядку, встановленому для оскарження основного або додаткового стягнення.

4) виключено 

5) виключено 

Скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України. Скарга, що надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати.

Постанову уповноваженого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення може бути скасовано або змінено за протестом прокурора керівником відповідного органу, а також незалежно від наявності протесту прокурора - керівником вищестоящого органу.

Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

(Із змінами і доповненнями, внесеними згідно з указами Президії
 Верховної Ради Української РСР від 03.04.86 р. N 2010-XI,
 від 19.05.89 р. N 7542-XI;
 законами України від 15.12.92 р. N 2857-XII,
 від 15.11.94 р. N 244/94-ВР,
 від 24.03.99 р. N 557-XIV,
 від 05.04.2001 р. N 2342-III,
від 24.09.2008 р. N 586-VI)

Стаття 289. Строк оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення

Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

Стаття 290. Опротестування постанови по справі про адміністративне правопорушення

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути опротестовано прокурором протягом десяти днів з дня винесення постанови.

(Із доповненнями, внесеними згідно із
 Законом України від 24.09.2008 р. N 586-VI)

Стаття 291. Набрання постановою адміністративного органу (посадової особи) у справі про адміністративне правопорушення законної сили

Постанова адміністративного органу (посадової особи) у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 26 цього Кодексу, а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення.

(У редакції Закону України
 від 24.09.2008 р. N 586-VI)

Стаття 292. Строк розгляду скарги і протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення

Скарга і протест на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядаються правомочними органами (посадовими особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо інше не встановлено законами України.

(Із змінами, внесеними згідно із
 Законом України від 05.04.2001 р. N 2342-III)

Стаття 293. Розгляд скарги і протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення

Орган (посадова особа) при розгляді скарги або протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обгрунтованість винесеної постанови і приймає одне з таких рішень:

1) залишає постанову без зміни, а скаргу або протест без задоволення;

2) скасовує постанову і надсилає справу на новий розгляд;

3) скасовує постанову і закриває справу;

4) змінює захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

Якщо буде встановлено, що постанову винесено органом (посадовою особою), неправомочним вирішувати цю справу, то така постанова скасовується і справа надсилається на розгляд компетентного органу (посадової особи).

Стаття 294. Набрання постановою судді у справі про адміністративне правопорушення законної сили та перегляд постанови

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 32 цього Кодексу, а також постанов, прийнятих за результатами розгляду справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 1853 цього Кодексу.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга, протест прокурора, подані після закінчення цього строку, повертаються апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову. Місцевий суд протягом трьох днів надсилає апеляційну скаргу, протест прокурора разом із справою у відповідний апеляційний суд.

Апеляційний перегляд здійснюється суддею апеляційного суду протягом двадцяти днів з дня надходження справи до суду.

Апеляційний суд повідомляє про дату, час і місце судового засідання особу, яка подала скаргу, прокурора, який приніс протест, інших осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, не пізніше ніж за три дні до початку судового засідання.

Неявка в судове засідання особи, яка подала скаргу, прокурора, який вніс протест, інших осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, не перешкоджає розгляду справи, крім випадків, коли є поважні причини неявки або в суду відсутня інформація про належне повідомлення цих осіб.

Апеляційний суд переглядає справу в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права. Апеляційний суд може дослідити нові докази, які не досліджувалися раніше, якщо визнає обґрунтованим ненадання їх до місцевого суду або необґрунтованим відхилення їх місцевим судом.

За наслідками розгляду апеляційної скарги, протесту прокурора суд апеляційної інстанції має право:

1) залишити апеляційну скаргу чи протест прокурора без задоволення, а постанову без змін;

2) скасувати постанову та закрити провадження у справі;

3) скасувати постанову та прийняти нову постанову;

4) змінити постанову.

У разі зміни постанови в частині накладення стягнення, в межах, передбачених санкцією статті цього Кодексу, воно не може бути посилено.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.

Після закінчення апеляційного провадження справа не пізніше ніж у п'ятиденний строк направляється до місцевого суду, який її розглядав.

Стаття 295. Надіслання копії рішення по скарзі або протесту на постанову

Копія рішення по скарзі або протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення протягом трьох днів надсилається особі, щодо якої її винесено. В той же строк копія постанови надсилається потерпілому на його прохання.

Про результати розгляду протесту повідомляється прокуророві.

Стаття 296. Наслідки скасування постанови із закриттям справи про адміністративне правопорушення

Скасування постанови із закриттям справи про адміністративне правопорушення тягне за собою повернення стягнених грошових сум, оплатно вилучених і конфіскованих предметів, а також скасування інших обмежень, зв'язаних з цією постановою. У разі неможливості повернення предмета повертається його вартість.

Відшкодування шкоди, заподіяної громадянинові незаконним накладенням адміністративного стягнення у вигляді адміністративного арешту або виправних робіт, провадиться в порядку, встановленому законом.

(Із змінами, внесеними згідно із
 Законом України від 05.04.2001 р. N 2342-III)

Стаття 297. Опротестування рішення по скарзі

Рішення по скарзі на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути опротестовано прокурором.

Протест на рішення по скарзі вноситься у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) відносно органу (посадової особи), який прийняв рішення по скарзі.
Per aspera ad astra

Аватара пользователя
Idaves
Адвокат
Сообщения: 15049
Зарегистрирован: 09 окт 2009, 12:26
Имя: Иван
Авто: S124 E280T
Откуда: ----

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#22 Сообщение Idaves » 04 ноя 2011, 12:52

а вот пример того, шо я писал про "феновую" остановку., где-то с год назад

п.с. суд был выигран :)

П О З О В Н А З А Я В А
про визнання протиправним та скасування рішення суб’єкта
владних повноважень

Постановою ІДПС Коблевської роти прапорщиком міліції Демиденко С.С. (далі – Інспектор ДПС) від 24.09.2010 року серії ВЕ №072159 мене притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП за порушення п.12.4 Правил дорожнього руху (далі - ПДД), яке, на думку вказаного вище працівника ДАІ, я вчинив на 1 кілометрі обіздної дороги біля м. Житомир.
Вважаю вказану постанову незаконною, винесеною з істотним порушенням закону та моїх прав, а відтак такою, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного.
24 вересня 2010 року я рухався на автомобілі «Ауді» д/н АВ9999АК по трасі Київ-Вінниця, а саме у місці з’їзду на окружну дорогу біля м. Житомира. У зв’язку з поганим дорожнім покриттям та проведенням ремонтно-будівельних робіт на даній ділянці дороги, а також щільним потоком автомобілів, що рухалися у тому ж напрямку, я рухався згідно п.12.1, 12.10 ПДД якнайближче до правого краю проїзної частини із приблизною швидкістю 50-55 км/год. В цей час, мене обігнав автомобіль марки Тойота Кемрі чорного кольору, у зв’язку з чим я був змушений зміститися якомога правіше, але у межах дорожньої розмітки. При цьому, на узбіччі я побачив припаркований автомобіль марки Деу Нексія з цивільними номерними знаками, при підїзді до якого, ізза автомобілю несподівано вийшов інспектор ДПС та жезлом наказав мені зупинитися.
Приблизно о 06 год. 15 хв. я зупинився і до мене підійшов Інспектор ДПС прапорщик Демиденко С.С. та повідомив мене, що я рухався зі швидкістю 75 км/год, та у якості доказу показав невідомий мені прилад, на якому висвітлювались число 75. Я пояснив Інспектору, що по перше зазначена швидкість не може бути моя, оскільки майже перед тим, як мене зупинили мене зліва об’їхав автомобіль Тойота Кемрі із значно більшою швидкістю, аніж моя, і, скоріше за все, це була саме його швидкість. Мої слова підтверджували три особи, які знаходились у моєму автомобілі та, згідно ст. 272 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) є свідками. Крім того, я запитав у інспектора ДПС, що це за прилад він мені показує та чи забезпечує він фото або відео фіксацію начебто вчиненого мною адміністративного правопорушення. У відповідь інспектор заявив, що він на свій розсуд визначив мене порушником і що у приладі вказується час, у який він зафіксував швидкість, а от ані фото ані відео фіксації приладом не забезпечується. Така поведінка інспектора мене дуже обурила та завдала моральних страждань, оскільки це повністю суперечило дійсності. У зв’язку з викладеним, один зі свідків почав фіксувати дії інспектора ДПС на відеокамеру мобільного телефону, та намагався дізнатися у інспектора причини порушення ним закону під час зупинки мого транспортного засобу. Усі відео зйомки в якості доказу можуть бути надані для огляду до суду на першу ж вимогу.
Але, незважаючи на це, інспектор ДАІ, не маючи достовірних даних про порушення мною Правил дорожнього руху, почав складати протокол про адміністративне правопорушення. Під час складання протоколу інспектором ДПС було порушено численні норми законодавства, а саме:
- не встиг я ознайомитися із протоколом, як інспектором ДПС, фактично ігноруючи вимоги КУпАП, та не здійснюючи (!) розгляд справи, вже було винесено постанову (!), якою на мене було накладено штраф у розмірі 255 грн, про що було зазначено у самому протоколі, який я щойно отримав для ознайомлення та внесення пояснень та зауважень;
- мені не було роз’яснено права, передбачені ст.. 63 Конституції України та 268 КУпАП, оскільки інспектор процитував мені якийсь незрозумілий текст, та не повідомив про моє право заявляти клопотання про перенесення розгляду справи, про можливість отримати правову допомогу від захисника, що було вкрай необхідно мені у зв’язку з такою брутальною його поведінкою та неможливістю адекватно відреагувати на порушення моїх законних прав та інтересів.
- у протоколі та постанові було вчинено декілька підчищень та дописок, зокрема, вказано державний номер не мого автомобіля (можливо це був автомобіль Тойота, мені про це невідомо);
- мені було відмовлено у праві зазначити пояснення до протоколу у ньому безпосередньо, та було надано бланк пояснення Житомирського РВ УМВС, який використовується під час дослідчих перевірок міліції, але ж ніяк не під час надання пояснень інспектору ДПС. (це зафіксовано фотокамерою мого мобільного телефону та також може бути надане на вимогу суду).
- інспектором ДПС було повністю проігноровано пояснення свідків, які він навіть не заслуховував та не запитував, оскільки коли він начебто мав скласти протокол, ним вже було винесено постанову та розглянуто справу, без дослідження дійсних обставин справи, не кажучи про заслуховування та надання юридичної оцінки поясненням свідків, запису їх даних і т.п.
- до автомобілю підійшов ще один інспектор ДПС, який не представившись почав здійснювати відео зйомку мене та пасажирів, всупереч їх вимогам негайно припинити протиправні дії та заборону здійснювати відео зйомку приватних осіб, тим самим порушуючи права пасажирів та мене на таємницю приватного життя, недоторканість приватної власності.
- Інспектор ДПС проігнорував мої вимоги щодо надання мені права на адвоката під час розгляду справи та перенесення самого розгляду у зв’язку з тим, що на момент ознайомлення мене із протоколом було вже близько 19-30 вечора та інспектор зупинив мене у темному місці поза населеним пунктом – на узбіччі окружної дороги, у зв’язку з чим я не міг належним чином захистити свої права та отримати правову допомогу.
Згідно п.5 ст.278 та 279 КУпАП, при підготовці справи до розгляду та під час розгляду справи особа, яка уповноважена розглядати справу та виносити постанову, повинна вирішити клопотання особи, яка притягується до відповідальності, дослідити докази.
Аналогічні зобов’язання на інспектора ДАІ покладені згідно п. 2.11.5 та 2.12 Інструкції, затвердженої наказом МВС України від 26.02.2009 р. №77 (далі – Інструкція).
У порушення п.5 ст.278, ст..280 КУпАП та вимог відомчої Інструкції МВС, інспектор ДПС моє клопотання взагалі не розглянув, хоча повинен був розглянути та задовольнити, оскільки право на захист є гарантованим Конституцією, а обов’язок дослідити всі обставини у справі, дослідити усі докази, до яких належать і пояснення свідка згідно ст.272 КУпАП, покладено на інспектора ДАІ згідно ст.. 279 КУпАП та п. 2.12 Інструкції.
Зміст постанови не відповідає вимогам ст..283 КУпАП та п. 2.16 Інструкції – у постанові не вказані відомості про особу, яка притягається до відповідальності. Відповідно, при накладення стягнення моя особа врахована не була. Зважаючи на те за вчинення інкримінованого мені адміністративного правопорушення передбачене покарання, мінімальний та максимальний розмір якого відрізняється, відповідності до ч.2 ст.33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність. Інспектор ДПС взагалі не дослідив вищевказані обставини.
Питання наявності у моїх діях вини взагалі не розглянуто і про його вирішення не вказано у постанові. У постанові не вказані мої заперечення та їх оцінка інспектором ДПС, не досліджені та не оцінені пояснення свідків, про допит яких я наполягав.
Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Правопорушення я не скоював, оскільки їхав із дотриманням Правил дорожнього руху України.
2. У протоколі про адміністративне правопорушення та постанові, які були складені інспектором, відсутні докази належності виміряної швидкості саме моєму автомобілю. Мені було продемонстровано тільки індикацію приладу. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля - неможливо, а враховующи щільний рух на вказаній ділянці дороги (вечір п’ятниці, коли усі люди повертаються додому та їдуть на відпочинок) це може означати, що насправді виміряно швидкість автомобіля Тойота, який рухався поряд із автомобілем, яким я керував, про що я декілька разів повідомив інспектора, та що зафіксовано на відео зйомці мого мобільного телефону. В порушення ст.251 КпАП мені не було надано фото- або відеодоказів належності виміряної швидкості саме моєму транспортному засобу. З огляду на положення ст. 251 КУпАП, у якій міститься норма імперативного характеру щодо використання тільки тих технічних приладів та засобів що мають функції відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, вимірювач швидкості, яким користувався інспектор ДПС не може бути використаний як належний доказ по справі. Факт своєї незгоди із виводами інспектора я вніс до пояснення до протоколу про правопорушення.
3. Під час вимірювання інспектор тримав вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух та вибіг назустріч моєму автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом також може збільшуватися, не кажучи про те, що таким чином взагалі неможливо визначити, на який взагалі автомобіль було направлено прилад.
4. Крім того ані в протоколі, ані в постанові у справі про адміністративне правопорушення не наведено даних про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку, похибки при вимірюваннях, що робить вимірювання незаконними у відповідності до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
5. Розгляд справи про адміністративне правопорушення без роз’яснення прав, передбачених ст. 63 Конституції України, ст.. 268 КУпАП, та без надання можливості реалізації права на правову допомогу та вибору захисника прав тягне за собою визнання Постанови у справі незаконною з наступним її скасуванням та притягненням особи, що її винесла, до відповідальності за умисні завідомо незаконні дії.
Міжнародні гарантії реалізації права на захист:
Ст.6 Конвенції про захист прав людини і основних свобод, ратифікованої Верховною Радою України 17.07.1997.
Ст.2 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права від 16.12.1966, ратифікованого Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 19.10.1973.
Принципи 1, 19 «Основних принципів, що стосуються ролі юристів», прийнятих восьмим конгресом ООН з питань попередження злочинності і поводження з правопорушниками 27серпня – 7 вересня 1990 року.
У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.2 ст.19 КАСУ адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Згідно ч.2 ст.72 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст.ст.104-106, 162 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:
1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Скасувати постанову серія ВЕ072159 по справі про адміністративне правопорушення від 24.09.2010 року та стягнення у вигляді штрафу у розмірі 300 гривень та закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення.
3. Визнати протиправними дії інспектора ДПС _______________________ .

Заява подається до суду за місцем мого проживання відповідно до ч.2 ст.19 Кодекса адмністративного судочинства України та Постанови Пленуму Вищого Адміністративного Суду України від 6 березня 2008 року.
Відповідно до ст.. 288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита
Додаток :
1. Протокол про адміністративне правопорушення (оригінал)
2. Постанова про адміністративне правопорушення (оригінал)
3. Копія позовної заяви (2 примірники).
4. Копія витягу з паспорту позивача на 2 аркушах.
5. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру.
6. Копія технічного паспорту на транспортний засіб.
7. Копія посвідчення водія.
Дата підписання позовної заяви:
«03» жовтня 2010 року А.В. ххх
Per aspera ad astra

Аватара пользователя
dancer1976
Эксперт
Сообщения: 4502
Зарегистрирован: 23 апр 2010, 15:36
Имя: Пётр
Авто: W124 E280T 95
Откуда: Львов

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#23 Сообщение dancer1976 » 04 ноя 2011, 13:13

Ребята, обьясните мне по простому пожалуста......

Если написано что должна быть видео или фотосьемка, то как можно использовать фен?????

Или фен - это развод, или его можна пользовать, но при "дотриманні правил експлуатайії"??????

По факту.
Если поймали - требуй документы и сертификаты, пиши в протоколе что было, где ты, где гаишники, где прибор, где машины в потоке.
Если виноват (таки привысил) - плати бабло (штраф или инвестиции - дел осовести и ситуации).
И не выё.....
Старый конь борозды не портит!

Окурок, выброшенный в урну, гораздо патриотичнее флажка на автомобиле.

Аватара пользователя
Idaves
Адвокат
Сообщения: 15049
Зарегистрирован: 09 окт 2009, 12:26
Имя: Иван
Авто: S124 E280T
Откуда: ----

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#24 Сообщение Idaves » 04 ноя 2011, 13:22

так как всё у нас. написано шо депутатам нельзя предпринимательством занимацо, а все на 221 ездят и не жужжат)

фены щас усилили позиции в судах, отменили ж 466 распорягу.
но тем не менее, фен должен иметь свидетельство о поверке.
там же есть данные про похибки

и никто не отменял положения в кодексе о необходимости доказательств.

бремя доказывания вины лежит на субъекте власти, по кодексу административного судочынства в случае если он возражает против иска. а поскольку они не являются и типа не возражают, то и доказывать приходится "нарушителю".

учитывая наш суд, дело решается на 10% правильным написанием иска и на 90% честностью судьи.

если председатель суда на нараде сказал утром шо все фены отклонять то ничё вы не добъётесь, разве что в апеляционном порядке
Per aspera ad astra

Аватара пользователя
SS_PAVEL
Эксперт
Сообщения: 8982
Зарегистрирован: 20 дек 2007, 11:07
Имя: Павел
Авто: WDB208347
Тел.: O97278O2I8
Откуда: Днепропетровск,с Игрени я и шо?

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#25 Сообщение SS_PAVEL » 04 ноя 2011, 13:29

Иван спасибо,вечер посмотрю подробнее.
СЛАВА УКРАЇНІ!
Тебе образили - забудь. Тебе принизили - вибач. Тебе вдарили - згадай...бл**ь, все ЗГАДАЙ і ВБИЙ!!!(с)

Я мненью Вашему вращенье придавал, и осью был мой детородный орган
Американский шпийон,бандеровец и инопланетный агент..как то так

Аватара пользователя
dancer1976
Эксперт
Сообщения: 4502
Зарегистрирован: 23 апр 2010, 15:36
Имя: Пётр
Авто: W124 E280T 95
Откуда: Львов

Re: Что делать когда попадешься за превышение на фен?

#26 Сообщение dancer1976 » 04 ноя 2011, 14:18

ребят, давайте жить дружно.

после свои обьяснений пишите пожалуйста - А ТЕПЕРь ПО ПРОСТОМУ, ПО СЭЛЯНСЬКИ: и понятными словами что можно, а что нет.
Старый конь борозды не портит!

Окурок, выброшенный в урну, гораздо патриотичнее флажка на автомобиле.

Ответить

Вернуться в «Правова інформація, консультації»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 16 гостей