Не виключається АКПП при натисканні гальм
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
- Роні
- Ценитель
- Сообщения: 400
- Зарегистрирован: 20 янв 2012, 12:38
- Имя: Ростислав
- Авто: W210 3.2 CDI
- Тел.: 0671982889
- Откуда: Тернопіль
Не виключається АКПП при натисканні гальм
Автомобіль w210 3.2cdi, АКПП 722.626 W 5 A 580.
При їзді вперед (D) або назад (R) після натискання тормозів автомобіль зупиняється і десь через секунду починається навантаження на коробку і двигун, авто утримується виключно гальмами під зусиллям. Переключення на паркінг відбувається дуже жорстко. Таке враження, що зв'язок між колінвалом і карданом не відключається. Можливо в когось була похожа ситуація, куда копати (АКПП, електроніка, механіка)?
При їзді вперед (D) або назад (R) після натискання тормозів автомобіль зупиняється і десь через секунду починається навантаження на коробку і двигун, авто утримується виключно гальмами під зусиллям. Переключення на паркінг відбувається дуже жорстко. Таке враження, що зв'язок між колінвалом і карданом не відключається. Можливо в когось була похожа ситуація, куда копати (АКПП, електроніка, механіка)?
WDB2100261B421069
- Capitan
- Капитан клуба
- Сообщения: 27057
- Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
- Имя: Dimitriy
- Авто: E400 4M
- Откуда: Kyiv Luxury Village
- Контактная информация:
Не виключається АКПП при натисканні гальм
Ростислав, скорее всего у вас вышла из строя
электронная плата (Valve Body Conductor Plate).
в АКПП 722.6 она устанавливается на гидроблоке
Похоже на умерший датчик входного или выходного вала, которые интегрированы
в эту электронную плату.
Это легко диагностируется фирменным Star Diagnosys,
а починить вам смогут, например, во Львове.
спросить контакты мастеров у - ybrygas
электронная плата (Valve Body Conductor Plate).
в АКПП 722.6 она устанавливается на гидроблоке
Похоже на умерший датчик входного или выходного вала, которые интегрированы
в эту электронную плату.
Это легко диагностируется фирменным Star Diagnosys,
а починить вам смогут, например, во Львове.
спросить контакты мастеров у - ybrygas
- Роні
- Ценитель
- Сообщения: 400
- Зарегистрирован: 20 янв 2012, 12:38
- Имя: Ростислав
- Авто: W210 3.2 CDI
- Тел.: 0671982889
- Откуда: Тернопіль
Не виключається АКПП при натисканні гальм
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
WDB2100261B421069
- Capitan
- Капитан клуба
- Сообщения: 27057
- Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
- Имя: Dimitriy
- Авто: E400 4M
- Откуда: Kyiv Luxury Village
- Контактная информация:
Не виключається АКПП при натисканні гальм
я на screenshot вообще не вижу ошибок по коробке.
в отличии от ошибок по турбине, датчику наддува,
реле свечам накала, заслонкам впускного коллектора
но они на коробку не влияют
в отличии от ошибок по турбине, датчику наддува,
реле свечам накала, заслонкам впускного коллектора
но они на коробку не влияют
- Роні
- Ценитель
- Сообщения: 400
- Зарегистрирован: 20 янв 2012, 12:38
- Имя: Ростислав
- Авто: W210 3.2 CDI
- Тел.: 0671982889
- Откуда: Тернопіль
Не виключається АКПП при натисканні гальм
WDB2100261B421069
- Роні
- Ценитель
- Сообщения: 400
- Зарегистрирован: 20 янв 2012, 12:38
- Имя: Ростислав
- Авто: W210 3.2 CDI
- Тел.: 0671982889
- Откуда: Тернопіль
Не виключається АКПП при натисканні гальм
Коробкісти з м. Рівного (Олексій) сказали, що або соленоїди, або гідротрансформатор
WDB2100261B421069
- Роні
- Ценитель
- Сообщения: 400
- Зарегистрирован: 20 янв 2012, 12:38
- Имя: Ростислав
- Авто: W210 3.2 CDI
- Тел.: 0671982889
- Откуда: Тернопіль
Не виключається АКПП при натисканні гальм
Візит в Рівне плачевний. На Star Diagnosys була помилка по АКПП, щось по зв'язку з CAN шиною, блок коробки під капотом сухий. Можлива помилка через замок запалювання, бо деколи з'являється помилка BAS ASP, не працюють дворніки і обігрів заднього скла, коли порухати ключом помилка пропадає. Майстри сказали, що в коробці механічна поломка - обгонна муфта і гідротрансформатор. Зняли піддон АКПП, а там стружка. Вирок - капіталка коробки, тимчасові заходи не виправдані, ціна питання від 25 тис.. Я в шоці...
WDB2100261B421069
- Роні
- Ценитель
- Сообщения: 400
- Зарегистрирован: 20 янв 2012, 12:38
- Имя: Ростислав
- Авто: W210 3.2 CDI
- Тел.: 0671982889
- Откуда: Тернопіль
Не виключається АКПП при натисканні гальм
Проведено заміну АКПП на б/у, польот пока нормальний (тфу три рази), але після 100 км проведено діагностику:
С1024- CAN: связь ASR-EGR.
P2324- Шина CAN: ошибка связи с електрон. блоком управления EIS; преривистий.
В1108- Шина CAN: ошибка связи с електрон. блоком управления EIS; постоянний.
Коди є, куда копати? Буду гуглити. З вашою допомогою буде простіше...
С1024- CAN: связь ASR-EGR.
P2324- Шина CAN: ошибка связи с електрон. блоком управления EIS; преривистий.
В1108- Шина CAN: ошибка связи с електрон. блоком управления EIS; постоянний.
Коди є, куда копати? Буду гуглити. З вашою допомогою буде простіше...
WDB2100261B421069
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 9 гостей