Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
zayass
Профи
Сообщения: 891
Зарегистрирован: 09 апр 2019, 16:46
Имя: Виктор
Авто: W124 606 TD
Тел.: +380967937743
Откуда: Киев

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#16 Сообщение zayass » 28 май 2020, 12:19

BOBK писал(а):
28 май 2020, 11:59
WildMike писал(а):
27 май 2020, 00:54
Тверда педаль і довгий хід педалі = одна група причин; тверда педаль і короткий хід педалі = інші причини. Як у Вас?

PS: Якщо коротко: тверда педаль і довгий хід - причину слід шукати у 1) гальмівному контурі загалом; 2) гальмівних колодках. Якщо тверда педаль і хід педалі короткий - у вакуумі і головному гальмівному циліндрі.
Сорі, що влажу) але таке питання - інколи педаль стає м'якою і довгою (переважно в теплу погоду), гальма ловлять в самому низу ходу. В холодну погоду і дощ - стає твердішою і короткою. Де шукати причину?
все дело в том что нагреваються диски и супортас колодками поэтому и тормоза никакие

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#17 Сообщение BOBK » 28 май 2020, 12:31

zayass писал(а):
28 май 2020, 12:19
все дело в том что нагреваються диски и супортас колодками поэтому и тормоза никакие
Навіть відразу після виїзду?

Аватара пользователя
zayass
Профи
Сообщения: 891
Зарегистрирован: 09 апр 2019, 16:46
Имя: Виктор
Авто: W124 606 TD
Тел.: +380967937743
Откуда: Киев

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#18 Сообщение zayass » 28 май 2020, 12:43

BOBK писал(а):
28 май 2020, 12:31
zayass писал(а):
28 май 2020, 12:19
все дело в том что нагреваються диски и супортас колодками поэтому и тормоза никакие
Навіть відразу після виїзду?
ну тогда попробуй поменять жижу

Аватара пользователя
Udav
Эксперт
Сообщения: 15766
Зарегистрирован: 14 дек 2008, 11:10
Имя: Сергей
Авто: MB
Откуда: Одесса

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#19 Сообщение Udav » 28 май 2020, 12:53

BOBK писал(а):
28 май 2020, 12:31
zayass писал(а):
28 май 2020, 12:19
все дело в том что нагреваються диски и супортас колодками поэтому и тормоза никакие
Навіть відразу після виїзду?
чтобы нагреть подклинивший супортом диск - хватит сотни метров проехать!
через 500 тормозов может не стать совсем уже
W164 ML 350 Bluetec 2010
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß

Аватара пользователя
Сергій Док
НовичОк
Сообщения: 91
Зарегистрирован: 07 янв 2018, 23:26
Имя: Сергій
Авто: W123 2.4D S124 300TD
Тел.: 0990682012
Откуда: Біла Церква

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#20 Сообщение Сергій Док » 28 май 2020, 13:15

WildMike писал(а):
27 май 2020, 00:54
Тверда педаль і довгий хід педалі = одна група причин; тверда педаль і короткий хід педалі = інші причини. Як у Вас?

PS: Якщо коротко: тверда педаль і довгий хід - причину слід шукати у 1) гальмівному контурі загалом; 2) гальмівних колодках. Якщо тверда педаль і хід педалі короткий - у вакуумі і головному гальмівному циліндрі.
Тверда педаль і короткий хід, потім продавлюється - хід довгий.

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#21 Сообщение BOBK » 28 май 2020, 16:08

Udav писал(а):
28 май 2020, 12:53
чтобы нагреть подклинивший супортом диск - хватит сотни метров проехать!
через 500 тормозов может не стать совсем уже
та наче не клинить

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#22 Сообщение BOBK » 28 май 2020, 16:09

zayass писал(а):
28 май 2020, 12:43
ну тогда попробуй поменять жижу
Міняв і 2 рази прокачував, пофіг. Зараз купив ТРВ, але ще не поміняв

Аватара пользователя
ddr
Эксперт
Сообщения: 1083
Зарегистрирован: 04 окт 2011, 11:11
Имя: дмитрий
Авто: w126 380 se om606
Откуда: ивано-франковск

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#23 Сообщение ddr » 28 май 2020, 16:21

BOBK писал(а):
28 май 2020, 11:59
WildMike писал(а):
27 май 2020, 00:54
Тверда педаль і довгий хід педалі = одна група причин; тверда педаль і короткий хід педалі = інші причини. Як у Вас?

PS: Якщо коротко: тверда педаль і довгий хід - причину слід шукати у 1) гальмівному контурі загалом; 2) гальмівних колодках. Якщо тверда педаль і хід педалі короткий - у вакуумі і головному гальмівному циліндрі.
Сорі, що влажу) але таке питання - інколи педаль стає м'якою і довгою (переважно в теплу погоду), гальма ловлять в самому низу ходу. В холодну погоду і дощ - стає твердішою і короткою. Де шукати причину?
Пошукайте підклинивший супорт для початку, а також незавадить просто затиснути педаль і потримати пару хвилин - провалюється винен головний циліндр, не провалюється - можливо погано прокачані гальма, я в себе міняв всі трубки прокачав , з блоку абс теж підтягнув вакуумом, та після гальмування з абс в системі з'являлось повітря, прокачував ще 3 рази, на 4 раз , то вже без потреби а так щоб подивитись, повітря в системі не було

Аватара пользователя
BOBK
Ценитель
Сообщения: 395
Зарегистрирован: 10 янв 2019, 12:40
Имя: Олег
Авто: w124 2.8
Откуда: Франик

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#24 Сообщение BOBK » 29 май 2020, 12:43

ddr писал(а):
28 май 2020, 16:21
Пошукайте підклинивший супорт для початку, а також незавадить просто затиснути педаль і потримати пару хвилин - провалюється винен головний циліндр, не провалюється - можливо погано прокачані гальма, я в себе міняв всі трубки прокачав , з блоку абс теж підтягнув вакуумом, та після гальмування з абс в системі з'являлось повітря, прокачував ще 3 рази, на 4 раз , то вже без потреби а так щоб подивитись, повітря в системі не було
Дякую. А трохи офтоп - у Вас білий 126? Вчора біля Велмарту стояли поруч :)

Аватара пользователя
WildMike
Ценитель
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
Имя: Слава
Авто: W126; C126
Откуда: м. Львів

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#25 Сообщение WildMike » 30 май 2020, 01:40

Дорогі Друзі, щиро дякую за непересічний інтерес до мого коментаря. На жаль, я не здатний вичерпно відповісти на усі технічні питання з Вашого боку.
Я не є фаховим автомеханіком і цікавлюся виключно 126-ю моделлю, яку успішно експлуатую впродовж багатьох років. Тому, мої уявлення/коментарі/поради щодо інших, споріднених або близьких за віком/конструкцією моделей, зокрема 124-о Мерседеса, можуть бути неточними/хибними.

Тим не менше, якщо йдеться про гальма, то:

у випадку довгого ходу педалі, я був би схильним звернути увагу на (послідовність робіт):
1) Колодки; 2) Щільність гальмівної системи; 3) Стан супортів; 4) Легкість ходу гальмівних циліндрів; 5) Стан гальмівних дисків; 6) Стан гальмівного циліндра; 7) Роботу вакуума.

У випадку твердої педалі, оглянув би: 1) Гальміний циліндр; 2) Вакуум; 3) Гальмівні диски; 4) Гальмівні колодки;

Не забуваємо: гальмівна рідина є гігроскопічною. Тобто, вона схильна акумулювати вологу з навколишнього середовища (атмосфери). Однак, цей процес триває багато років. Тому, погодні умови, зазвичай, не можуть істотно впливати на роботоспроможність гальмівної ситеми. З цього висновок: якщо Ваша гальмівна ситема працює (на Ваш погляд) з відхиленнями від норми, то пошук несправностей слід починати зі стандартних умов. Іншими словами, - потрібно звернути увагу на те, як саме вона працює в звичайний (без дощу) день.

PS.: Не забуваємо звернути увагу/оновлювати манжети супортів. :)
PS 2.: Стан гальмівної системи перевіряється на стенді, а не шляхом суб"єктивного сприйняття, хоча воно (у більшості з випадків) є дороговказом до перевірки на стенді. :smile:
Последний раз редактировалось WildMike 30 май 2020, 16:30, всего редактировалось 2 раза.
Изображение

Аватара пользователя
ddr
Эксперт
Сообщения: 1083
Зарегистрирован: 04 окт 2011, 11:11
Имя: дмитрий
Авто: w126 380 se om606
Откуда: ивано-франковск

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#26 Сообщение ddr » 30 май 2020, 08:19

BOBK писал(а):
29 май 2020, 12:43
ddr писал(а):
28 май 2020, 16:21
Пошукайте підклинивший супорт для початку, а також незавадить просто затиснути педаль і потримати пару хвилин - провалюється винен головний циліндр, не провалюється - можливо погано прокачані гальма, я в себе міняв всі трубки прокачав , з блоку абс теж підтягнув вакуумом, та після гальмування з абс в системі з'являлось повітря, прокачував ще 3 рази, на 4 раз , то вже без потреби а так щоб подивитись, повітря в системі не було
Дякую. А трохи офтоп - у Вас білий 126? Вчора біля Велмарту стояли поруч :)
То не я , у мене чорний
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

Аватара пользователя
Сергій Док
НовичОк
Сообщения: 91
Зарегистрирован: 07 янв 2018, 23:26
Имя: Сергій
Авто: W123 2.4D S124 300TD
Тел.: 0990682012
Откуда: Біла Церква

Проблема з гальмами S124 (1994) 3.0ТD

#27 Сообщение Сергій Док » 04 июн 2020, 23:32

Друзі! Дякую! На даний момент - "кончені" колодки плюс приклинений супорт. Розборка, чистка плюс колодки ТРВ. Поки - "політ нормальний")))

Ответить

Вернуться в «Тормозная система и все её подсистемы»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 5 гостей