прошу сцилку (відео) як послідовно зняти панель з 126-го.
"борода" знята.
знімав неакуратно 6 років назад з донора, для з/частин, неакуратно, бо не треба було.
зараз тре дуже аккуратно.
зарання вдячний
поможіть зняти "торпеду" w126?
Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
поможіть зняти "торпеду" w126?
Сцилки на відео немаю, натомість будя троха тексту і не меше фото)))
Демонтаж
1. Демонтувати бардачок
2. Зняти декоративні накладки під панеллю (торпедо) зліва і справа 3. Зняти декоративні накладки на передніх стійках 4. Зняти захисні решітки динаміків 5. Зняти щиток приборів 7. Витягнути догори датчик температури салону (для ранніх версій) 8. Викрутити шурупи у нішах динаміків справа і зліва 9. Зняти витягнувши на себе ручку вибору режимів освітлення 10. Викрутити гайку ручки вибору режимів освітлення (24 мм) і зняти виключатель 11. Зняти декоративну накладку панелі вибору режимів освітлення й від’єднати від неї магістралі пневмокоректора фар 12. Зняти ланцюг приводу ручного гальма 13. Зняти шланги обдуву повітря зовні зліва і справа 14. Зняти магнітолу
15. Зняти ручки регулювання режимів обдуву 16. Викрутити гайки механізму обдуву (24 мм) 17. Підважити знизу декоративну (дерев’яну) накладку й від’єднати від неї роз’єми з дротами 18. Викрутити шурупи на центральній консолі 20. Зняти кліпсу на тросику для регулювання необігрітого повітря зліва й від’єднати тросик 21. Зняти кліпсу на тросику для регулювання необігрітого повітря справа й від’єднати тросик
22. Перетягнути правий тросик через тунель кардана на лівий бік
23. Зняти кліпсу на каналі пічки з центрального сопла панелі й зняти гумову манжету 24. Викрутити гвинт центрального сопла для необігрітого повітря 25. Зняти накладу між соплами дефростера
26. Викрутити центральний гвинт
27. Викрутити гвинти кріплення під панеллю зліва і справа 28. При вбудованих динаміках від’єднати електричні дроти
29. Від’єднати дроти живлення освітлення бардача
30. Злегка підняти панель, щоб витягнути сопла дефростера з калалів пічки
31. Від’єднати від розподілювача кабель підсвітки приводів сопел та центральної консолі 32. Зняти рульове колесо
33. Від’єднати шланг датчика температури салону
34. Витягнути панель приладів (торпедо) починаючи з правого боку Монтаж:
1. Шляхом повертання трьох спеціальних гвинтів виставити передній край панелі таким чином, щоб він співпадав із краєм зафарбування вітрового скла 2. Заправити панель справа у лівий кут 3. Втиснути панель до переду, щоб сопла дефростера стали на місця в канали пічки
4. Вставити гвинти кріплення під панеллю зліва і справа 5. Виставити панель таким чином, щоб дерев’яне оздоблення на ній знаходилося на одному рівні з дерев’яним оздобленням на обшивках дверей 6. Закрутити гвинти кріплення під панеллю зліва і справа
7. Вставити датчик температури, під’єднати шланг та електричний роз’єм (на рис. подано місце з’єднання при знятій панелі (торпедо) 8. Закрутити гвинт центрального сопла для необігрітого повітря й відрегулювати таким чином, щоб сопло закривалося з легким зусиллям Наступний монтаж відбувається у зворотньому порядку
При встановленні ручок регулювання обдуву звернути увагу, щоб піктограми на них відповідали зазначеним функціям
Бажаю успіху, бо процедура нудна й тривала в часі
Демонтаж
1. Демонтувати бардачок
2. Зняти декоративні накладки під панеллю (торпедо) зліва і справа 3. Зняти декоративні накладки на передніх стійках 4. Зняти захисні решітки динаміків 5. Зняти щиток приборів 7. Витягнути догори датчик температури салону (для ранніх версій) 8. Викрутити шурупи у нішах динаміків справа і зліва 9. Зняти витягнувши на себе ручку вибору режимів освітлення 10. Викрутити гайку ручки вибору режимів освітлення (24 мм) і зняти виключатель 11. Зняти декоративну накладку панелі вибору режимів освітлення й від’єднати від неї магістралі пневмокоректора фар 12. Зняти ланцюг приводу ручного гальма 13. Зняти шланги обдуву повітря зовні зліва і справа 14. Зняти магнітолу
15. Зняти ручки регулювання режимів обдуву 16. Викрутити гайки механізму обдуву (24 мм) 17. Підважити знизу декоративну (дерев’яну) накладку й від’єднати від неї роз’єми з дротами 18. Викрутити шурупи на центральній консолі 20. Зняти кліпсу на тросику для регулювання необігрітого повітря зліва й від’єднати тросик 21. Зняти кліпсу на тросику для регулювання необігрітого повітря справа й від’єднати тросик
22. Перетягнути правий тросик через тунель кардана на лівий бік
23. Зняти кліпсу на каналі пічки з центрального сопла панелі й зняти гумову манжету 24. Викрутити гвинт центрального сопла для необігрітого повітря 25. Зняти накладу між соплами дефростера
26. Викрутити центральний гвинт
27. Викрутити гвинти кріплення під панеллю зліва і справа 28. При вбудованих динаміках від’єднати електричні дроти
29. Від’єднати дроти живлення освітлення бардача
30. Злегка підняти панель, щоб витягнути сопла дефростера з калалів пічки
31. Від’єднати від розподілювача кабель підсвітки приводів сопел та центральної консолі 32. Зняти рульове колесо
33. Від’єднати шланг датчика температури салону
34. Витягнути панель приладів (торпедо) починаючи з правого боку Монтаж:
1. Шляхом повертання трьох спеціальних гвинтів виставити передній край панелі таким чином, щоб він співпадав із краєм зафарбування вітрового скла 2. Заправити панель справа у лівий кут 3. Втиснути панель до переду, щоб сопла дефростера стали на місця в канали пічки
4. Вставити гвинти кріплення під панеллю зліва і справа 5. Виставити панель таким чином, щоб дерев’яне оздоблення на ній знаходилося на одному рівні з дерев’яним оздобленням на обшивках дверей 6. Закрутити гвинти кріплення під панеллю зліва і справа
7. Вставити датчик температури, під’єднати шланг та електричний роз’єм (на рис. подано місце з’єднання при знятій панелі (торпедо) 8. Закрутити гвинт центрального сопла для необігрітого повітря й відрегулювати таким чином, щоб сопло закривалося з легким зусиллям Наступний монтаж відбувається у зворотньому порядку
При встановленні ручок регулювання обдуву звернути увагу, щоб піктограми на них відповідали зазначеним функціям
Бажаю успіху, бо процедура нудна й тривала в часі
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
-
- Ценитель
- Сообщения: 201
- Зарегистрирован: 26 мар 2012, 15:54
- Имя: Юрий
- Авто: w126sec, w124 250D
- Откуда: Львов
поможіть зняти "торпеду" w126?
Красно дякую.
Окрема подяка за останнє речення.
Окрема подяка за останнє речення.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 10 гостей