Автосигнализация Eaglemaster CL1600 (нужна помощь)

Все сообщения о проблемах с электрикой/электроникой здесь

Модераторы: Zjoka, ЖеХа, Genchik

Закрыто
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
GREIDER
Профи
Сообщения: 893
Зарегистрирован: 29 ноя 2011, 13:43
Имя: Іван
Авто: Vito 638 110cdi
Тел.: 067-944-79-14
Откуда: Черкаси
Контактная информация:

Автосигнализация Eaglemaster CL1600 (нужна помощь)

#1 Сообщение GREIDER » 02 сен 2019, 11:57

Привіт усім! :)

Забігаючи на перед, скажу: шукаю мануал на сигналку Eaglemaster CL1600, або підкажіть як відключити автоблокування дверей при увімкненні запалювання (рус. зажигания).

Ну а тепер для тих кому потрібно більше інфи)):

Нещодавно відкопав давно забуту автосигналку Eaglemaster CL1600. Колись вона глюконула і перестала слухатися брелока... постійно вмикався режим тривоги. Ніякі функції їй не допомагали. А тому було прийняте рішення про її демонтаж і закидання на верхню полицю стелажа в гаражі... Так от, надибавши той забутий девайс, вирішив заморочитись з відновленням його функціоналу. При проведенні розтину, було виявлено що у цій сигналці використовується флеш пам'ять EEPROM. Чуток погуглив, нарив інфу що причина глюку може бути саме в цій флешці. Вирішив її почистити. Роздобув програматор та ПЗ до нього, почистив флешку. І так, дійсно, функціонал сигналки відновився, брелок "прив'язався", одним словом все почало працювати як в стандартній односторонній сигналізації. Перевіряв все на столі з використанням макетної плати і набору лампочок.
В машині збереглися комунікації від даної сигналки. Вирішив підключити її і покористуватись. Докупив загублений світлодіод, резюк до нього, під’єднав усе. Ніби все ОК, запрацювало. Тільки от задовбує одна фігня - автоблокування дверей при увімкненні запалювання. Тобто, коли вмикаєш запалювання і заводиш двигун, то через 10 секунд сигналкою подається команда на блок центрального замка - заблокувати двері. Розблокування проходить відразу ж коли запалення вимикаєш (глушиш двигун), або можна на брилку натиснути кнопку "відкривання машини". Короче, дана функція почала мене діставати і я вирішив її відключити. А щоб ї відключити, потрібно зайти в сервісне меню сигналізації. А як у нього зайти то, хз(( Мануал відсутній, пошуки в інтернеті результатів не дали(( Пробував комбінації від інших схожих сигналок - не підходять((( Звісно у мене є запасний варіант як це можна зробити - звичайна релюха і пара проводків, вирішують питання. Але ж хочеться щоб всьо було по "фен-шую" - програмно! До того ж у ній ще є декілька функцій які б хотілося активізувати через програмне меню.
Так от вирішив звернутись до одноклубників, може в кого є мануал на Eaglemaster CL1600 чи може хто в курсі як зайти в програмний режим даної сигналки? Буду дуже вдячний за любу надану інфу!

PS: сигналізація один в один схожа по функціоналу, комплектності і електронній платі на Scorpion CL1300 (комбінації для входу в програмний режим не підходять, вже спробував).

І на останок))) Дану сигналку хочу переробити на GSM (переробити це грубо сказано, скоріше - доповнити). Сам модуль GSM уже спаяно і перевірено (використав M590). Лишилося з мікроконтролером (Microchip) "погратися". Якщо кому цікаво, то в майбутньому можу присвятити цьому окрему тему з фотозвітом.

Всім зарані спасибі за допомогу! :)
Їздив на Mercedes w123 200D 1982р.в. двигун 2.4D OM616.
Купував в середині жовтня 2011г. Продав 22.10.19.
Зараз маю сімейний авто Vito 638 110CDI 2000р.в. Купив 31.10.2019.

Аватара пользователя
GREIDER
Профи
Сообщения: 893
Зарегистрирован: 29 ноя 2011, 13:43
Имя: Іван
Авто: Vito 638 110cdi
Тел.: 067-944-79-14
Откуда: Черкаси
Контактная информация:

Автосигнализация Eaglemaster CL1600 (нужна помощь)

#2 Сообщение GREIDER » 03 сен 2019, 08:54

Вдалося!!! :-)
Вдалося розібратися з входом в сервісне меню сигналки!
Все таки мануал з Scorpion CL1300 підходить на 100%. Проблема була в тому, що у мене тимчасово відсутня сама сирена. А саме через неї можна визначити про перехід в той чи інший режим програмування. Раніше я надіявся на інформативність світлодіода сигналки, але в режимі програмування він просто не повинен працювати. От звідси й пішов хибний висновок про мануал CL1300.
Вчора поставивши "коня в стойло" було прийнято рішення спробувати ще раз зайти в програмний режим по мануалу CL1300. Замість сирени під'єднав лампочку, щоб імітувала роботу "крикуна". Спробував поставити на сигналку машину... зняти з сигналки... "лампочка-крикун" працює! Ну що ж настав інтригуючий момент... Вмикаю запалювання, тисну дві кнопки на брелку, жду якогось підтвердження від лампочки і.... ВАТТАФФАК!!! Один довгий сигнал і три коротких, що свідчило про перехід в режим програмування... Щастя моєму не було меж))))) Погравшись з різними режимами роботи, та перевіривши їх в роботі, виставив необхідні мені параметри, ну і звісно відключив те злощасне блокування дверей)). Саме цікаве те, що жодна система оповіщення, окрім "лампочки-крикуна" - не працює під час програмування, саме це й не дало мені раніше запрограмувати CL1600.

Ну що ж, думаю тему можна закривати. Питання вирішено.
Всім дякую! хоча б за те що прочитали :P

Хай щастить!!! :)
Їздив на Mercedes w123 200D 1982р.в. двигун 2.4D OM616.
Купував в середині жовтня 2011г. Продав 22.10.19.
Зараз маю сімейний авто Vito 638 110CDI 2000р.в. Купив 31.10.2019.

Закрыто

Вернуться в «Электрика / электроника»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 6 гостей