Мой ровестник W123 240D
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Re: Мой ровестник W123 240D
издали ... в салоне работы много предстоит, да и снаружи не мало, но одолеем со временем
- kaufmann
- Ценитель
- Сообщения: 208
- Зарегистрирован: 02 дек 2012, 17:29
- Имя: Артём
- Авто: был 123 хочу купе123
- Откуда: Днепропетровск
Re: Мой ровестник W123 240D
это ничего,зделается мой тоже неплохо смотрится так продавать нехочу
viewtopic.php?f=60&t=49032
viewtopic.php?f=60&t=49032
- andriano
- Эксперт
- Сообщения: 1284
- Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:17
- Имя: Андрей
- Авто: W166 ML350CDI
- Откуда: Днепропетровск
Re: Мой ровестник W123 240D
Поздравляю с приобретением! Желаю успешной эксплуатации
-
- НовичОк
- Сообщения: 48
- Зарегистрирован: 05 июн 2013, 19:59
- Имя: Artem
- Авто: mers
- Откуда: Poltava
Re: Мой ровестник W123 240D
Вид конечно супер , да и disel power =)
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Re: Мой ровестник W123 240D
Прохання до модераторів скопіювати зображення у перший пост
Трохи відкочуся і доки є натхнення створю літопис одного Мерседеса...
Весною 2013 року ось таким я побачив свій майбутній перший автомобіль
Ось на парковку біля дома пригнав продавець машину з Борисполя до Києва, бо у мене тоді ще на руках прав не було.
Але радість була передчасною - машина майже труп. Гнила, бита, не рідний ТНВД, майже вся ходова під заміну...
Єдине що було гарним - вона їздила . Жодного разу за 2 роки я не зупинився посеред дороги (у степу широкому).
Навіть ГРМ вийшов з ладу коли провертаи коленвал вручну при налаштуванні ТНВД.
Але продавати і шукати нову машину не було ні грошей ні бажання.
Тому за півроку в машині поступово було замінено: все що пов'язно з ходовою, зчепення, тормозні диски і колодки, ТНВД, ГРМ, МКПП, трохи пізніше стартер.
За підтримку машини на упевненому ходу велика подяка Володимиру Турецькому mers_samey
Саме за те, що машина вимагала уваги, але й віддячувала надійністю жінка окрестила її Марусею (такий собі український аналог німецького імені Мерседес).
І саме вона є найбільш палким прихильником Марусі у нашій сім'ї.
Трохи відкочуся і доки є натхнення створю літопис одного Мерседеса...
Весною 2013 року ось таким я побачив свій майбутній перший автомобіль
Ось на парковку біля дома пригнав продавець машину з Борисполя до Києва, бо у мене тоді ще на руках прав не було.
Але радість була передчасною - машина майже труп. Гнила, бита, не рідний ТНВД, майже вся ходова під заміну...
Єдине що було гарним - вона їздила . Жодного разу за 2 роки я не зупинився посеред дороги (у степу широкому).
Навіть ГРМ вийшов з ладу коли провертаи коленвал вручну при налаштуванні ТНВД.
Але продавати і шукати нову машину не було ні грошей ні бажання.
Тому за півроку в машині поступово було замінено: все що пов'язно з ходовою, зчепення, тормозні диски і колодки, ТНВД, ГРМ, МКПП, трохи пізніше стартер.
За підтримку машини на упевненому ходу велика подяка Володимиру Турецькому mers_samey
Саме за те, що машина вимагала уваги, але й віддячувала надійністю жінка окрестила її Марусею (такий собі український аналог німецького імені Мерседес).
І саме вона є найбільш палким прихильником Марусі у нашій сім'ї.
Последний раз редактировалось rseleznov 25 сен 2015, 01:01, всего редактировалось 1 раз.
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Re: Мой ровестник W123 240D
Але я виявився не дуже охайним водієм і неодноразово на протязі перших півроку регулярно потрапляв у халепи.
Перша аварія була в мене вже при першому виїзду з паркувального майданчика . Після убитої шістки в автошколі та ще й двомісячної перерви у практиці я не розрахував траєкторію та й застряг у металевій клумбі . На щастя постраждала лише фарба на задній пасажирський двері і задньому крилі.
Через місяць я кудись поспішав і на Нивках стартував прямо у маршрутку. З маршрутчиком я розійшовся за 50уо, а ось сам втрапив на новий бампер, фару, крило, рихтовка, сварка, пофарбувати (загалом на 300уо).
Декілька молдингів було зім'ято при зустрічі з будинками, стовпчиками і іншими нерухомими об'єктами
Нарешті у листопаді біля Цирку мене наздогнав Санта Фе і з Марусі посипалася вся труха. Страхова виплатила на рихтовку-покраску, але я прогавив що посипався кузов і тому вже не став нічого робити.
Тому весною 2015 стан машини був вже далекий від "живого" і було велике бажання її продати
Перша аварія була в мене вже при першому виїзду з паркувального майданчика . Після убитої шістки в автошколі та ще й двомісячної перерви у практиці я не розрахував траєкторію та й застряг у металевій клумбі . На щастя постраждала лише фарба на задній пасажирський двері і задньому крилі.
Через місяць я кудись поспішав і на Нивках стартував прямо у маршрутку. З маршрутчиком я розійшовся за 50уо, а ось сам втрапив на новий бампер, фару, крило, рихтовка, сварка, пофарбувати (загалом на 300уо).
Декілька молдингів було зім'ято при зустрічі з будинками, стовпчиками і іншими нерухомими об'єктами
Нарешті у листопаді біля Цирку мене наздогнав Санта Фе і з Марусі посипалася вся труха. Страхова виплатила на рихтовку-покраску, але я прогавив що посипався кузов і тому вже не став нічого робити.
Тому весною 2015 стан машини був вже далекий від "живого" і було велике бажання її продати
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Re: Мой ровестник W123 240D
Однак, коли я вже морально був готовий починати розпродавати мерседеса по запчастинам, з'явився наш одноклубник Святогор і запропонував "підварити" цей трухлявий кузов.
У виді моєї дружини він знайшов союзника і вони підбили мене на авантюру по реанімації пацієнта, який вже рухався у напрямку моргу.
Я упирався, передчуваючи, скільки ще підводного каміння вилізе, але все ж пригнав машину до Святослава.
І вже шляху назад не було. (Хоча і бюджет проекту виріс з початкового у 2.5 рази)
Ось деякі фото майже відірваного задку і полу.
У виді моєї дружини він знайшов союзника і вони підбили мене на авантюру по реанімації пацієнта, який вже рухався у напрямку моргу.
Я упирався, передчуваючи, скільки ще підводного каміння вилізе, але все ж пригнав машину до Святослава.
І вже шляху назад не було. (Хоча і бюджет проекту виріс з початкового у 2.5 рази)
Ось деякі фото майже відірваного задку і полу.
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Re: Мой ровестник W123 240D
Чотири місяці тривали роботи.
Святослав варив і рихтував кузов, заварював колгоспний люк.
Дружина підбирала кольори фарби для кузова і нового салону.
А на мені лежала задача заробляти гроші і шукати запчастини.
Треба сказати що усім було не просто. Багато було суперечок з приводу двох кольорів, що робити з ушатаною бородою, як пошити нову стелю бо в старій бориспільскі таксисти вирізали дірку під "універсальний люк".
Але все це минулося і витрачена енергія справдилася. Ось таким апаратом я тепер володію.
А ось і моя половинка примірює новий чохол на ручку КПП
Святослав варив і рихтував кузов, заварював колгоспний люк.
Дружина підбирала кольори фарби для кузова і нового салону.
А на мені лежала задача заробляти гроші і шукати запчастини.
Треба сказати що усім було не просто. Багато було суперечок з приводу двох кольорів, що робити з ушатаною бородою, як пошити нову стелю бо в старій бориспільскі таксисти вирізали дірку під "універсальний люк".
Але все це минулося і витрачена енергія справдилася. Ось таким апаратом я тепер володію.
А ось і моя половинка примірює новий чохол на ручку КПП
- slava0770
- Эксперт
- Сообщения: 1401
- Зарегистрирован: 12 окт 2013, 23:12
- Имя: Слава
- Авто: W124 E220
- Тел.: 066-124-0770
- Откуда: Луцк
Re: Мой ровестник W123 240D
Отличное перевоплощение! Вот только сюда так крабы просятся вместо этих дисков!
- Andr0n
- Эксперт
- Сообщения: 2415
- Зарегистрирован: 03 апр 2013, 12:02
- Имя: Андрій
- Авто: VW Touareg 2006
- Откуда: Хмельницький
Re: Мой ровестник W123 240D
якщо все робили якісно, то взагалі красавчик!
диски взагалі не в тему. імхо краби просяться.
ну і салон привести до одної кольорової гамми
диски взагалі не в тему. імхо краби просяться.
ну і салон привести до одної кольорової гамми
VW Touareg 3.0 TDI 2006
ex. Audi A8 Quattro 2.8 ALG 1998
ex. Mercedes W123 240D 1977
ex. Audi A8 Quattro 2.8 ALG 1998
ex. Mercedes W123 240D 1977
- rseleznov
- Эксперт
- Сообщения: 3243
- Зарегистрирован: 22 апр 2013, 19:28
- Имя: Руслан
- Авто: S230 220CDI
- Откуда: Ukraine-Poland
Re: Мой ровестник W123 240D
Крабів не буде
Жінка хоче ріали
Карти будуть перетягуватися.
На сідухах будуть чохли у колір салону.
Жінка хоче ріали
Карти будуть перетягуватися.
На сідухах будуть чохли у колір салону.
- IvanV8
- Эксперт
- Сообщения: 5086
- Зарегистрирован: 16 фев 2011, 14:07
- Имя: Иван
- Авто: W123
- Откуда: Винница, Ладыжин
Re: Мой ровестник W123 240D
А молдинги по низу, усЁ, капут?
Вообще по сравнению с предыдущим состоянием - кангфЭта
Вообще по сравнению с предыдущим состоянием - кангфЭта
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Мой ровестник W123 240D
Да работка сделана так сказать из пепла А вот цвет я бы всё таки выбирал из родных
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 14 гостей