Изображение
Изображение

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

Все сообщения о проблемах с мотором здесь

Модераторы: ЖеХа, Genchik

Сообщение
Автор
Аватара пользователя
HenK
Ценитель
Сообщения: 450
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: ...
Авто: ...

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#46 Сообщение HenK » 21 июн 2019, 20:24

Lorenso писал(а):
21 июн 2019, 20:18
от тільки де його толкового знайти?
найти в Польше и съездить, не?

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#47 Сообщение Lorenso » 21 июн 2019, 20:58

HenK писал(а):
21 июн 2019, 20:24
найти в Польше и съездить, не?
Не зовсім Вас зрозумів
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
ybrygas
Директор филиала. г. Львов
Сообщения: 6012
Зарегистрирован: 01 май 2009, 19:26
Имя: Yurik
Авто: S211 E320 CDI
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#48 Сообщение ybrygas » 22 июн 2019, 00:09

Попробуй Володю

0677120366
ex w124 E220 @1995

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#49 Сообщение Lorenso » 22 июн 2019, 00:10

ybrygas писал(а):
22 июн 2019, 00:09
Попробуй Володю
він звідки саме?
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
ybrygas
Директор филиала. г. Львов
Сообщения: 6012
Зарегистрирован: 01 май 2009, 19:26
Имя: Yurik
Авто: S211 E320 CDI
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#50 Сообщение ybrygas » 22 июн 2019, 08:59

Lorenso писал(а):
22 июн 2019, 00:10
ybrygas писал(а):
22 июн 2019, 00:09
Попробуй Володю
він звідки саме?
https://trial.lviv.ua/ але яке то має значення?
ex w124 E220 @1995

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#51 Сообщение Lorenso » 22 июн 2019, 13:50

ybrygas писал(а):
22 июн 2019, 08:59
але яке то має значення?
мав на увазі територіально де працює, чи у Львові чи десь в області, дякую)
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#52 Сообщение Lorenso » 22 июн 2019, 15:56

ybrygas писал(а):
22 июн 2019, 00:09
Попробуй Володю
Щось в Володі виключений телефон, на протязі дня вже телефоную...
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
ybrygas
Директор филиала. г. Львов
Сообщения: 6012
Зарегистрирован: 01 май 2009, 19:26
Имя: Yurik
Авто: S211 E320 CDI
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#53 Сообщение ybrygas » 22 июн 2019, 16:23

Та бо субота сьогодні, в вихідні не працюють, попробуй з понеділка. Якщо і далі буде поза зоною то скажи, я заїду до них, запитаю. Мені тут близько якшо шо
ex w124 E220 @1995

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#54 Сообщение Lorenso » 22 июн 2019, 16:27

ybrygas писал(а):
22 июн 2019, 16:23
Та бо субота сьогодні, в вихідні не працюють, попробуй з понеділка. Якщо і далі буде поза зоною то скажи, я заїду до них, запитаю. Мені тут близько якшо шо
Ясно)) Вельми вдячний.
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#55 Сообщение Lorenso » 26 июн 2019, 23:20

Всім вечір добрий. :bbye: Ситуація наступна - з`їздив я на ще одну діагностику, до Руслана в Липниках (Чагарі), культурний, приємний Комрад доречі, зробив "старом" діагностику, приговорив насос той що в баку (типу що не докачує того об'єму що потрібно), або якщо не він, то клапан той що на ТНВД стоїть... Ну я подякував, поїхав додому. Сьогодні я був вихідний тому поїхав кататись в себе по місту (Пустомити) шукати хто б поміряв манометром тиск який накачує бензонасос, щоб упевнитись чи то в ньому проблема чи в клапані... так мені порадив Руслан... На одному відмовили, інший не має часу, ще інший немає манометра і т.д.... тоді просто відкрив гугл карти і давай дивитись що поблизу підходяще є, знайшов якийсь "дизель сервіс" в Солонці (доречі хто що про них може сказати?), заїхав, територія велика, бокси чисті, справив норм перше враження... ну вийшов я, давай хлопців питати хто може мені поміряти тиск який видає бензонасос. Мене звичайно зразу попросили розказати в чому моя проблема і т.д. Я все розказав, на що у відповідь почув - 100% не насос і 100% не клапан, вони ні при чому. :shock: (вже 3-й сервіс і 3-тя інша причина))) ). Питаю а в чому ж тоді справа, відповіли що або форсунки, або той клапан (редукційний вроді), що вкінці рейки стоїть, мовляв він не тримає тиску, або форсунки під навантаженням починають в "обратку" виливати... Кажу підключайте "стар" якщо маєте і самі подивіться помилки і т.д. - подивився Комрад, каже ну та, тобі попередні діагности все правильно прочитали, але розтолкували неправильно... бо та помилка стосується всього кола паливного, але проблема не в ТНВД, не в бензонасосі і не в клапані на ТНВД... Кажуть мені давайте обратку глянемо, тоді будемо вже точніше бачити картину... ОК - дивіться... Підключили вони трубки до всіх форсунок, попрацювала машина кілька секунд на холостому ходу і 1 форсунка вилила в трубку десь на 10-12см соляри за тих кілька секунд, а всі решта десь по 30-40см довжини трубки, сказали що якраз ота 5-та нормальна, а 4 решта вже "такі собі". Далі ще сказали що можна глянути на стенді одну з тих 4-х гірших, щоб мати ще детальнішу картину (в них там доречі ціла окрема кімната-лабораторія з тими стендами, комп'ютерами і т.д., принаймі дуже все виглядає не кисло так). Короче кажучи десь хвилин 40 провіряли вони ту форсунку на стендах, потім мені показали роздруківку, де вказано було що має тримати 70-72 бар чи чого там, а тримає 62.9, відповідно сказали що якщо всі решта +- такі ж самі то якраз цього і хватає для моєї проблеми... Але сказали що часто буває що проблема і в форсунках і в тому клапану вкінці паливної рейки, що той клапан грубо кажучи як форсунка подібно працює... Я запитав чи є в них підмінний клапан, щоб його поставити і глянути чи щось зміниться. Мені його поставили, я поїхав провіряти... на перших кількох передачах (2,3) машина вже довше протрималася майже на повному газу коли я розганявся, але "чек" все-таки знову з'явився... на цей раз для цього чуть-чуть більша нагрузка знадобилася але результам той самий... я розвернувся, заглушився, постояв кілька хвилин і поїхав назад, вже розганявся більш плавно і десь при 90-100км нажав знову десь на пів педалі газ - "чек" знову з'явився, але на 2000 об. мене вже комп не обмежив, вже десь до 2300-2400 дав мені набрати... Приїхав я до них, розказав все як є, мені відповіли що значить і клапан мій теж трохи вже "не ахті" і відповідно через те що вони мені поставили новий підмінний тому машина трохи пізніше в аварійний режим впала, бо новий клапан дозволив трохи більший тиск палива витримати (якщо я правильно пояснив)... Коротше, в кінцевому результаті приговорили на реставрацію форсунок за 6500грн., і якщо це не допоможе, то ще й той клапан вкінці рейки теж поміняти на новий.... Отака історія. Ваші думки? :roll:
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
Tomahawk
Администратор Тех.Консультант
Сообщения: 14093
Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
Имя: Роман
Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
Тел.: +38O5O9596171
Откуда: Киев
Контактная информация:

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#56 Сообщение Tomahawk » 27 июн 2019, 09:46

Уже ближе, но мы так, видимо, и не дождёмся скрина ошибки и данных, при которых она возникла.
S124 '93 (3.2CDI + AT (722.6) + ESP '2001)

СТО: профессиональная компьютерная диагностика (Star Diag. C4 XENTRY), комплексный ремонт, установка доп. опций, ремонт и заправка систем кондиционирования
Масла и технологические жидкости ARAL
Обучение дайвингу от новичков до технических дайверов по системе PADI с выдачей сертификата международного образца.

Аватара пользователя
HenK
Ценитель
Сообщения: 450
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: ...
Авто: ...

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#57 Сообщение HenK » 27 июн 2019, 12:35

Lorenso писал(а):
26 июн 2019, 23:20
зробив "старом" діагностику, приговорив насос той що в баку
как можно было сделать такой вывод? и как это вяжется с ЧекЭдженом ? ЧекЭдж связан с датчиками в аварийном режиме, если предположить что недостаточно давление в рампе как тогда может сработать редукционный клапан? и от чего засвечивается чек? приговорить насос не имея возможности измерить его давление это как то не вяжется с профессионализмом, ну такое...
Lorenso писал(а):
26 июн 2019, 23:20
Кажу підключайте "стар" якщо маєте і самі подивіться помилки і т.д. - подивився Комрад, каже ну та, тобі попередні діагности все правильно прочитали, але розтолкували неправильно...Ваші думки?
а где ошибки? сами говорите, что на 3-х СТО они совпали, в чем проблема их засветить?

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#58 Сообщение Lorenso » 27 июн 2019, 14:41

HenK писал(а):
27 июн 2019, 12:35
а где ошибки?
"контроль давления в рампе через дозирующий клапан. Давление в рампе слишком мало"
(не получається вставити фото)
WDB2110161A152434

Аватара пользователя
HenK
Ценитель
Сообщения: 450
Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
Имя: ...
Авто: ...

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#59 Сообщение HenK » 27 июн 2019, 14:54

Lorenso писал(а):
27 июн 2019, 14:41
"контроль давления в рампе через дозирующий клапан. Давление в рампе слишком мало"
не знаю почему именно мне ответили...
но похоже это ошибка 2047-001, ИМХО больше верю мастеру на последнем СТО... еще можно топливный фильтр проверить для успокоения...

Аватара пользователя
Lorenso
НовичОк
Сообщения: 36
Зарегистрирован: 17 июн 2019, 16:13
Имя: Роман
Авто: W211 2.7CDI 2003
Откуда: Львів

2.7 CDI пропала тяга під час руху, чек. /Пошук діагноста

#60 Сообщение Lorenso » 27 июн 2019, 15:51

HenK писал(а):
27 июн 2019, 14:54
не знаю почему именно мне ответили...
но похоже это ошибка 2047-001, ИМХО больше верю мастеру на последнем СТО... еще можно топливный фильтр проверить для успокоения...
Сорян, Томагавку хотів відповісти) ну але не страшно)
п.с. Паливний фільтр я замінив зразу же в перший день як це все почалося.
WDB2110161A152434

Ответить

Вернуться в «Двигатель / впускная и выпускная системы / топливная система»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Yrakus и 3 гостя