Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Добрий день. Можливо в когось така ситуація була, прохання відпишіть. Мерседес 2.0d мотор 615 кпп мех, заводиться з другого разу, машина в мене 2гий рік, перший рік такого не було, перший раз можна крутити хоть 6-8 секунд двигун навіть не схватує як будто нема соляри, з другого навіть стартір не чути, з пів оберту, пробував перший раз можна на 1секунду крутнути стартір, відпускаю з другого разу знов з пів оберту, якщо заводиться з першого разу педаль газу дуже плавна, не реагує різко, під маленьку горку навіть не витягує, глушу завожу знов все норма, педаль різка. Двигун працює рівно без перебоїв на холостому і в дорозі, після заміни масла пройшло 2300 км, долив 600 грам масла 10w40, всі фільтра замінені, бак чистий, подача-обратка нові труби, свічки всі справні, реле перевірив, напруга на всі свічки подається, кожну свічку перевірив, 8літрів по городу. Така ситуація началась літом.
- Andr0n
- Эксперт
- Сообщения: 2415
- Зарегистрирован: 03 апр 2013, 12:02
- Имя: Андрій
- Авто: VW Touareg 2006
- Откуда: Хмельницький
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
мірни компресію для початку...
VW Touareg 3.0 TDI 2006
ex. Audi A8 Quattro 2.8 ALG 1998
ex. Mercedes W123 240D 1977
ex. Audi A8 Quattro 2.8 ALG 1998
ex. Mercedes W123 240D 1977
- derk
- Ценитель
- Сообщения: 488
- Зарегистрирован: 11 окт 2012, 23:24
- Имя: Валера
- Авто: S123 240D
- Тел.: 0993318647
- Откуда: Луцк
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Чи не може це бути через те,що за час простою дизпаливо втікає в бак? А якщо спробувати поставити авто під наклоном,мордою вниз.
З 09.12 до 02.17 - W123 240D,1982. З 06.17-S123 240D,1984. WDB1231831F024268
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Якби компресія була не впорядку він би брав масло, більша витрата дп, димів. Суть така скільки би я не кпутив стартіром з першого разу він навіть не починає схвачувати, відпускаю стартір і з півоберту. Можна навіть на одну секунду, крутнути стартір, з другого норм заводиться, якби компресія він би не тягнув взагалі а тут глушиш заводиш знов і як будто ожив. З тим що дп уходить в бак, можливо но я вже третій місяць катаюсь з повним баком, викатую 100 км, за азс до повного щоб перевірити скільки бере на 100, якщо бак повний не може тікати дп назат рівень дп в баку вище за двигун.
- serg.UA
- Эксперт
- Сообщения: 1216
- Зарегистрирован: 28 янв 2012, 14:10
- Имя: Сергей
- Авто: w123 200D
- Тел.: 0977873836
- Откуда: Светловодск
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Воздух у тебя в топливной системе.Сними заглушку с 4 форсунки . Ручным насосом низкого давления про качай систему обратки..Сам увидишь как из соска,с которого ты снимешь заглушку,будет идти воздух.Поставишь на место заглушку и заводи.Машина должна завестись с первого раза.После этого,ищи откуда сосет воздух.
- silver wolf
- Эксперт
- Сообщения: 2744
- Зарегистрирован: 04 ноя 2014, 08:54
- Имя: Андрей
- Авто: w124 2.5 простой диз
- Тел.: 073 44 22 025
- Откуда: kharkiv *горизонт*
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
вполне может быть ситуация что тнвд не поднимается лапка с первого раза - проблема с глушилкой/замком/вакуумом в общем.Mymba писал(а): ↑26 ноя 2018, 09:07Якби компресія була не впорядку він би брав масло, більша витрата дп, димів. Суть така скільки би я не кпутив стартіром з першого разу він навіть не починає схвачувати, відпускаю стартір і з півоберту. Можна навіть на одну секунду, крутнути стартір, з другого норм заводиться, якби компресія він би не тягнув взагалі а тут глушиш заводиш знов і як будто ожив. З тим що дп уходить в бак, можливо но я вже третій місяць катаюсь з повним баком, викатую 100 км, за азс до повного щоб перевірити скільки бере на 100, якщо бак повний не може тікати дп назат рівень дп в баку вище за двигун.
понаблюдай за лапкой глушилки в случае первого НЕзапуска и второго запуска.
ну и это тоже проверить само-собой
serg.UA писал(а): ↑26 ноя 2018, 09:26Воздух у тебя в топливной системе.Сними заглушку с 4 форсунки . Ручным насосом низкого давления про качай систему обратки..Сам увидишь как из соска,с которого ты снимешь заглушку,будет идти воздух.Поставишь на место заглушку и заводи.Машина должна завестись с первого раза.После этого,ищи откуда сосет воздух.
WDB1241251A981291 89гв 2.5 простой дизель. возит меня c 24.07.2010
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Ок, завтра прокачаю ручним насосом. А як правильно повинна стояти лапка глушилки?
- silver wolf
- Эксперт
- Сообщения: 2744
- Зарегистрирован: 04 ноя 2014, 08:54
- Имя: Андрей
- Авто: w124 2.5 простой диз
- Тел.: 073 44 22 025
- Откуда: kharkiv *горизонт*
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Лапка вверх - работает
Лапка вниз - заглох
WDB1241251A981291 89гв 2.5 простой дизель. возит меня c 24.07.2010
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
-
- Профи
- Сообщения: 601
- Зарегистрирован: 18 янв 2013, 15:53
- Имя: валерий
- Авто: W140 3.0 tdi
- Тел.: 0972299571
- Откуда: киевская область
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Просто нкжно снять с глушилки на тнвд вакумний шланг и попробувать завести мотор.
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Прокачував ручним насосом воздуха не було. Результат залишився той самий.
З лапкою на тнвд є питання, вранці відкрив капот щоб було видно тнвд, лапка вниз, повертаю ключ запалювання, грію свічки, заводжу, стартік круте, двигун навіть не схвачує, повертаю ключ до упора в право. Повертаю ключ в ліво і тут чогось лапка на тнвд піднімається вверх, і тоді заводиться з пів оберту. Заглушив, лапка впала на тнвд, повертаю ключ, лапка вже відразу піднялась, і двигун заводиться з пів оберту, но якщо зачекати пару хвилин тоді після повернення ключа в замку лапка вже не реагує. Що це може бути? Не герметичність вакумної системи? Накрився клапан клушилки на тнвд?
З лапкою на тнвд є питання, вранці відкрив капот щоб було видно тнвд, лапка вниз, повертаю ключ запалювання, грію свічки, заводжу, стартік круте, двигун навіть не схвачує, повертаю ключ до упора в право. Повертаю ключ в ліво і тут чогось лапка на тнвд піднімається вверх, і тоді заводиться з пів оберту. Заглушив, лапка впала на тнвд, повертаю ключ, лапка вже відразу піднялась, і двигун заводиться з пів оберту, но якщо зачекати пару хвилин тоді після повернення ключа в замку лапка вже не реагує. Що це може бути? Не герметичність вакумної системи? Накрився клапан клушилки на тнвд?
Последний раз редактировалось Mymba 28 ноя 2018, 13:15, всего редактировалось 1 раз.
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Якщо з поверненням ключа запалювання ламка піднімається трохи в гору тоді жвигун як часи з пів оберту.
- silver wolf
- Эксперт
- Сообщения: 2744
- Зарегистрирован: 04 ноя 2014, 08:54
- Имя: Андрей
- Авто: w124 2.5 простой диз
- Тел.: 073 44 22 025
- Откуда: kharkiv *горизонт*
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Это проверь
WDB1241251A981291 89гв 2.5 простой дизель. возит меня c 24.07.2010
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
-
- Профи
- Сообщения: 601
- Зарегистрирован: 18 янв 2013, 15:53
- Имя: валерий
- Авто: W140 3.0 tdi
- Тел.: 0972299571
- Откуда: киевская область
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Дезь забився вакумний шланг мабуть.Продуть шланги і вакумну частину замка.
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Silver зняв вакумний шлаг з тнвд, почув маленький хлопок всвсування повітря і відразу лапка глушилки піднялась вгору. Без вакумного шлангу на тнвд заводиться з першого разу. То в чому може бути проблема?
- silver wolf
- Эксперт
- Сообщения: 2744
- Зарегистрирован: 04 ноя 2014, 08:54
- Имя: Андрей
- Авто: w124 2.5 простой диз
- Тел.: 073 44 22 025
- Откуда: kharkiv *горизонт*
Мерс 123 2.0d 615 запуск з 2го разу
Так там кроме вакуумных трубок и замка зажигания больше ничего нет, там и искать проблему.
Вполне вероятно что просто поменяв местами трубки на замке зажигания - всё заработает. Надо пробовать.
WDB1241251A981291 89гв 2.5 простой дизель. возит меня c 24.07.2010
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
мерсобусик 208 95гв был
вольво 340 88гв. половину 2014го года сын ездил,я делал, затем дтп и на чермет(вольво)
опель фронтера 2,3д 93гв сейчас ездит брат
газ 66-кунг 80гв был
сварка п/автомат - поможем помелочам ) и можно в вашем гараже.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 18 гостей