Чистка системи охолодження
- Юрист
- Эксперт
- Сообщения: 1370
- Зарегистрирован: 09 мар 2015, 15:27
- Имя: Вова
- Авто: w124 250D 87'
- Тел.: O9S8646SO2
- Откуда: Чернівці
Re: Чистка системи охолодження
думаю гравер забрати - якраз впаде до 95С.
Вискомуфту при такій темп. протестую після роботи. На холодну колись пробував - то підшипник підклинював..... один оберт норм. крутиться, інший - тугіше.... здається підшипник вже своє віджив.
Вискомуфту при такій темп. протестую після роботи. На холодну колись пробував - то підшипник підклинював..... один оберт норм. крутиться, інший - тугіше.... здається підшипник вже своє віджив.
- Юрист
- Эксперт
- Сообщения: 1370
- Зарегистрирован: 09 мар 2015, 15:27
- Имя: Вова
- Авто: w124 250D 87'
- Тел.: O9S8646SO2
- Откуда: Чернівці
Re: Чистка системи охолодження
Супер-гравер забрав, температура всеодно піднімається до 100-101С. Вискомуфту зупиняю. Весною нею займуся.
- Юрист
- Эксперт
- Сообщения: 1370
- Зарегистрирован: 09 мар 2015, 15:27
- Имя: Вова
- Авто: w124 250D 87'
- Тел.: O9S8646SO2
- Откуда: Чернівці
Re: Чистка системи охолодження
Наша песня хороша, начинай с начала!!!
Початкові факти:
Стояв термостат робочий, відкривався, верхній та нижній патрубки гарячі, але радіатор не грівся (напевно робочі тільки 1-2 канали, інші забиті).
Вирішили замінити радіатор. При заміні лише злили ОЖ, більше нічого, в т.ч. термостат не чіпали.
Результат:
Поставили інший радіатор, радіатор гріється (тільки одна половина), верхній патрубок гарячий, нижній холодний, температура ОЖ 100.
Злив ОЖ, витягнув термостат, покрутив в руках, поставив назад, залив заново ОЖ. Нижній патрубкок холодний, термостат не відкривається при 100 С (2 дня назад відкривався)
Що за містика????
Початкові факти:
Стояв термостат робочий, відкривався, верхній та нижній патрубки гарячі, але радіатор не грівся (напевно робочі тільки 1-2 канали, інші забиті).
Вирішили замінити радіатор. При заміні лише злили ОЖ, більше нічого, в т.ч. термостат не чіпали.
Результат:
Поставили інший радіатор, радіатор гріється (тільки одна половина), верхній патрубок гарячий, нижній холодний, температура ОЖ 100.
Злив ОЖ, витягнув термостат, покрутив в руках, поставив назад, залив заново ОЖ. Нижній патрубкок холодний, термостат не відкривається при 100 С (2 дня назад відкривався)
Що за містика????
- makc328vfrc
- Профи
- Сообщения: 522
- Зарегистрирован: 16 сен 2014, 21:18
- Имя: Максим
- Авто: мерседес 124 2.3Е
- Тел.: 0677252026
- Откуда: Черкассы
Re: Чистка системи охолодження
Может датчик на приборку который идет врет.У меня было так.
- Юрист
- Эксперт
- Сообщения: 1370
- Зарегистрирован: 09 мар 2015, 15:27
- Имя: Вова
- Авто: w124 250D 87'
- Тел.: O9S8646SO2
- Откуда: Чернівці
Re: Чистка системи охолодження
makc328vfrc
новий, кипятив його разом з ртутним термометром.
Проблема в тому що після заміни лише радіатора термостат не відкривається
новий, кипятив його разом з ртутним термометром.
Проблема в тому що після заміни лише радіатора термостат не відкривається
- Соратник
- Эксперт
- Сообщения: 4210
- Зарегистрирован: 04 июн 2013, 11:17
- Имя: Алексей
- Авто: МБ124300ТD
- Откуда: Κиев
Re: Чистка системи охолодження
Кипятил когда,после замены радиатора или до?Радиатор у меня тоже зимой холодный,может в пробках немного местами сверху прогревается,летом другое дело.Пока термостат не откроется,радиатор и нижний патрубок будет холодным.Юрист писал(а):makc328vfrc
новий, кипятив його разом з ртутним термометром.
Проблема в тому що після заміни лише радіатора термостат не відкривається
- lazy fox
- Эксперт
- Сообщения: 2451
- Зарегистрирован: 10 фев 2007, 15:28
- Имя: Андрей
- Авто: 230E'1982 W123
- Откуда: Одесса
Re: Чистка системи охолодження
Якщо є стовідсоткова впевненість, що приборка каже правильну температуру, то є пара імовірних варіантів:
- повітряна пробка
- не працює нормально помпа.
Наскільки пам'ятаю, на 602-м моторі при встановленні термостату треба дивитись, щоб отвір із шаріком на термостаті був зверху.
Можливо, крильчатка помпи прокручується на валу.
- повітряна пробка
- не працює нормально помпа.
Наскільки пам'ятаю, на 602-м моторі при встановленні термостату треба дивитись, щоб отвір із шаріком на термостаті був зверху.
Можливо, крильчатка помпи прокручується на валу.
Ex: 200D'83 W123, 250'82 W123, 190E'85 W201, 250TD'87 W124, 280 SE' 80 W126
- makc328vfrc
- Профи
- Сообщения: 522
- Зарегистрирован: 16 сен 2014, 21:18
- Имя: Максим
- Авто: мерседес 124 2.3Е
- Тел.: 0677252026
- Откуда: Черкассы
Re: Чистка системи охолодження
Было такое!Но тогда печка греть не должна.lazy fox писал(а):Якщо є стовідсоткова впевненість, що приборка каже правильну температуру, то є пара імовірних варіантів:
- повітряна пробка
- не працює нормально помпа.
Наскільки пам'ятаю, на 602-м моторі при встановленні термостату треба дивитись, щоб отвір із шаріком на термостаті був зверху.
Можливо, крильчатка помпи прокручується на валу.
- Юрист
- Эксперт
- Сообщения: 1370
- Зарегистрирован: 09 мар 2015, 15:27
- Имя: Вова
- Авто: w124 250D 87'
- Тел.: O9S8646SO2
- Откуда: Чернівці
Re: Чистка системи охолодження
Значить так. Літом поміняв на новий датчик температури на блоці. Було в мене 2 термостати, рідний з мотора і Вахлер новий. Десь місяць назад (задовго до заміни радіатора) кипятив обидва термостати і новий дачик з контролем по ртутному термометру. Датчик показує правильно +-2 С, термостати відкриваються теж норм 83-85 С (початок відкриття).
На той момент (і так було постійно) але замітив тільки зараз - обидва патрубки верх і низ постійно гарячі, пічка гріє, помпа ганяє (провірено шляхом підключення прозорого шлангу замість кипятильника) але радіатор холодний (нижче температури руки).
Оскільки обидва патрубки були гарячі значить термостат відкривався.
Після цього було куплено майже новий б/у радіатор. Після його заміни нижній патрубок постійно холодний, верхній гарячий, частина радіатора біля верхнього патрубка прогрівається, інша ні.
ОЖ заливав вже 2 рази, заливав як завжди. Повітряної пробки не має, бо вчора з роботи десь 4 км їхав на оборотах 3-4,5 тис. Раніше пробок не замічав.
А тепер по ваших відповідях:
- датчик справний
- термостат справний, до заміни радіатора відкривався
- помпа качає
- пробки нема
- термостат не правильно не поставиш, там є мітка
- пічка гріє.
Проблема: мене смущає що термостат на старому радіаторі відкривався, а на новому ні
На той момент (і так було постійно) але замітив тільки зараз - обидва патрубки верх і низ постійно гарячі, пічка гріє, помпа ганяє (провірено шляхом підключення прозорого шлангу замість кипятильника) але радіатор холодний (нижче температури руки).
Оскільки обидва патрубки були гарячі значить термостат відкривався.
Після цього було куплено майже новий б/у радіатор. Після його заміни нижній патрубок постійно холодний, верхній гарячий, частина радіатора біля верхнього патрубка прогрівається, інша ні.
ОЖ заливав вже 2 рази, заливав як завжди. Повітряної пробки не має, бо вчора з роботи десь 4 км їхав на оборотах 3-4,5 тис. Раніше пробок не замічав.
А тепер по ваших відповідях:
- датчик справний
- термостат справний, до заміни радіатора відкривався
- помпа качає
- пробки нема
- термостат не правильно не поставиш, там є мітка
- пічка гріє.
Проблема: мене смущає що термостат на старому радіаторі відкривався, а на новому ні
- alonso
- .
- Сообщения: 6453
- Зарегистрирован: 25 янв 2010, 16:41
- Имя: Игорь
- Авто: W124 250D ОМ605
- Откуда: Николаевская обл., Южноукраинск
Re: Чистка системи охолодження
Проверь правильность подключения моторчика подкачки...что возле клапанов печки стоит.
Или отключи его вообще и попробуй поездить.
Если он качает навстречу помпе,будет греться мотор при всем исправном оборудовании.
Лично был свидетелем такого.
Или отключи его вообще и попробуй поездить.
Если он качает навстречу помпе,будет греться мотор при всем исправном оборудовании.
Лично был свидетелем такого.
- Юрист
- Эксперт
- Сообщения: 1370
- Зарегистрирован: 09 мар 2015, 15:27
- Имя: Вова
- Авто: w124 250D 87'
- Тел.: O9S8646SO2
- Откуда: Чернівці
Re: Чистка системи охолодження
alonso
перечитай уважніше..... проблема не в тому що гріється, а в тому що термостат робочий на новому радіаторі не відкривається. Помпа правильно стоїть, це вже вивчений етап коли кипятильник "вживляв".
Бачу всі з таким стикалися як і я... перший раз... покишо катаюсь без термостата))
перечитай уважніше..... проблема не в тому що гріється, а в тому що термостат робочий на новому радіаторі не відкривається. Помпа правильно стоїть, це вже вивчений етап коли кипятильник "вживляв".
Бачу всі з таким стикалися як і я... перший раз... покишо катаюсь без термостата))
- Pavel2305
- Профи
- Сообщения: 566
- Зарегистрирован: 20 ноя 2011, 00:58
- Имя: Павел
- Авто: Mercedes 190 W201
- Тел.: 0677246698
- Откуда: Винница
Re: Чистка системи охолодження
Поставив оригінальний термостат 002 203 76 75 на коробці був напис 110 200 05 15 (заміна номеру), на якому був напис, що він зроблений BEHR. Працює як годинник без кип`ятінь і маніпуляцій з напильниками ....Ціна питання - 480 гр.
- Pavel2305
- Профи
- Сообщения: 566
- Зарегистрирован: 20 ноя 2011, 00:58
- Имя: Павел
- Авто: Mercedes 190 W201
- Тел.: 0677246698
- Откуда: Винница
Re: Чистка системи охолодження
Можливо проблема в кришці термостата ?Юрист писал(а):alonso
перечитай уважніше..... проблема не в тому що гріється, а в тому що термостат робочий на новому радіаторі не відкривається. Помпа правильно стоїть, це вже вивчений етап коли кипятильник "вживляв".
Бачу всі з таким стикалися як і я... перший раз... покишо катаюсь без термостата))
- Соратник
- Эксперт
- Сообщения: 4210
- Зарегистрирован: 04 июн 2013, 11:17
- Имя: Алексей
- Авто: МБ124300ТD
- Откуда: Κиев
Re: Чистка системи охолодження
Поставь назад старый радиатор и поезди день.Оттуда и пляши.Не всё в технике поддаётся логике,есть А-логика.Бывают случайные совпадения.
Кстати,у меня после замены радиатора термостат начал открываться раньше .примерно 80-85С,на старом радиаторе 90-95С,Совпадение или что то с термостатом не знаю,пока ещё не исследовал.
Кстати,у меня после замены радиатора термостат начал открываться раньше .примерно 80-85С,на старом радиаторе 90-95С,Совпадение или что то с термостатом не знаю,пока ещё не исследовал.
- alonso
- .
- Сообщения: 6453
- Зарегистрирован: 25 янв 2010, 16:41
- Имя: Игорь
- Авто: W124 250D ОМ605
- Откуда: Николаевская обл., Южноукраинск
Re: Чистка системи охолодження
Вот это нежелательно.Юрист писал(а):покишо катаюсь без термостата))
Лучше приоткрой термостат и поставь.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 13 гостей