Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Модераторы: Богдан 124, ybrygas
-
- НовичОк
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 07 мар 2021, 23:28
- Имя: Taras
- Авто: W211
- Тел.: 0960808998
- Откуда: Львов
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Що ж, всім привіт. Створюю цю тему для того, щоб інші майбутні власники автомобілів з двигуном m271., були більш підготовлені до моменту покупки будь-якого мерса з цим двигуном.
Отже, розпочнемо. В вересні місяці минулого (2020-го) року повстало питання обнови авто. На той момент вже 4 роки катався w210-им, з дизельним 2.2cdi, та 6 МКПП. Авто не вибагливе, під капот заглядав лише щоб пройти планові ТО кожні 10-12 тис, які обходились в більшості випадків заміною фільтрів та рідин, накатав я ним близько 90тис. км, і якщо б, мій мурзік був на укр. реєстрації, катався б до цього часу, однак основна причина продажу була, кузов, який потрібно було капіталити, в прямому сенсі цього слова). Після приблизного підрахунку витрат на відновлення кузова, а також розтаможки, було прийнято рішення про недоцільність всіх цих маневрів, і мурзік поїхав на шрот, при чому своїм ходом.
І тут, після короткого прощання з 210-им, прямо перед моїми очима проїхав 211-й, на який заглядував вже роки два, і ковтав слюну кожного разу як десь по дорозі розминувся. Тому вибір наступника був обраний зразу ж.
Після короткого перекуру, я вже сиджу на авторіа і переглядаю можливі варіанти. Основні вимоги, універсал з пневмою лише ззаду, і бензин ( саме тут я і попав).
Варіантів як виявилося не так вже і багато, і після двох оглядів які пройшли спішно(тут я знову попав), на початку жовтня я вже їду до Львова зі Стрия на w211e200 compressor, з двигуном m271.956.
Це тепер я вже знаю що це за авто та двигун, а тоді це було "бомба-ракета" на 185 сил, з коробкою автомат.
Що ж а тепер ближче до суті.
Після чотирьохрічного володіння дизельним авто, в бензинці було як в раю, тихо, спокійно, як в середні авто так і біля капоту, тому ніщо не вказувало на якісь проблеми приблизно три місяці, і тут одного прекрасного ранку перед поїздкою на роботу, як завжди вирішив прогріти авто, заводилась на секунду-дві довше ніж зазвичай, цьому я особливої уваги не приділив, так як думав зима і тд і тп, однак покуривши сів в авто і бачу що плавають обороти і є невеличка тряска. Заглушив, завів і все ок. Чек не світить, авто працює рівно, поїхав на роботу. Наступного ранку ситуаціїя не повторилася. Подумав свічі, поїхав купив, поміняв, і так катався ще півтори місяці, за цей час ситуація повторилася лише раз, знову грішив на свічі, однак відклав так як авто їде, і до весни вже не далеко, думаю потепліє, поїду на діагностику, заодно і після зими щось підшаманю. І тут, за тиждень до очікуваної весни, як завжди зранку заводжу, а авто трясе як трактор одноциліндровий, заглушив, заводжу і ... все. Стартер крутить авто не заводиться. Так як спішив на роботу поїхав на таксі, і вже через два дні на вихідних вирішив глянути під капот.
По порядку перевірив іскру на свічах- є, тиск в паливній системі -є. Відкрутив кришку мотора і попросив сусіда глянути чи крутить роспредвали- крутить. Думаю дальше лізти не буду, так як не спеціаліст і вирішив пошукати сервіси поблизу. Глянувши по відгуках в інтернеті наткнувся на сервіс на Рудненській 30, великий бокс на два підйомники, майстри два старші дядьки), подзвонив, домовився затягнув, два дні, вердикт: "Відбулася зустріч давніх друзів, а саме поршня і клапанів". Думаю все, попав на капіталу, однак дядьки заспокоїли і сказали почекати ще два дні, знімуть голову і скажуть що до чого...
Далі буде... Машинку вже забрав. Шепчить)
.
Отже, розпочнемо. В вересні місяці минулого (2020-го) року повстало питання обнови авто. На той момент вже 4 роки катався w210-им, з дизельним 2.2cdi, та 6 МКПП. Авто не вибагливе, під капот заглядав лише щоб пройти планові ТО кожні 10-12 тис, які обходились в більшості випадків заміною фільтрів та рідин, накатав я ним близько 90тис. км, і якщо б, мій мурзік був на укр. реєстрації, катався б до цього часу, однак основна причина продажу була, кузов, який потрібно було капіталити, в прямому сенсі цього слова). Після приблизного підрахунку витрат на відновлення кузова, а також розтаможки, було прийнято рішення про недоцільність всіх цих маневрів, і мурзік поїхав на шрот, при чому своїм ходом.
І тут, після короткого прощання з 210-им, прямо перед моїми очима проїхав 211-й, на який заглядував вже роки два, і ковтав слюну кожного разу як десь по дорозі розминувся. Тому вибір наступника був обраний зразу ж.
Після короткого перекуру, я вже сиджу на авторіа і переглядаю можливі варіанти. Основні вимоги, універсал з пневмою лише ззаду, і бензин ( саме тут я і попав).
Варіантів як виявилося не так вже і багато, і після двох оглядів які пройшли спішно(тут я знову попав), на початку жовтня я вже їду до Львова зі Стрия на w211e200 compressor, з двигуном m271.956.
Це тепер я вже знаю що це за авто та двигун, а тоді це було "бомба-ракета" на 185 сил, з коробкою автомат.
Що ж а тепер ближче до суті.
Після чотирьохрічного володіння дизельним авто, в бензинці було як в раю, тихо, спокійно, як в середні авто так і біля капоту, тому ніщо не вказувало на якісь проблеми приблизно три місяці, і тут одного прекрасного ранку перед поїздкою на роботу, як завжди вирішив прогріти авто, заводилась на секунду-дві довше ніж зазвичай, цьому я особливої уваги не приділив, так як думав зима і тд і тп, однак покуривши сів в авто і бачу що плавають обороти і є невеличка тряска. Заглушив, завів і все ок. Чек не світить, авто працює рівно, поїхав на роботу. Наступного ранку ситуаціїя не повторилася. Подумав свічі, поїхав купив, поміняв, і так катався ще півтори місяці, за цей час ситуація повторилася лише раз, знову грішив на свічі, однак відклав так як авто їде, і до весни вже не далеко, думаю потепліє, поїду на діагностику, заодно і після зими щось підшаманю. І тут, за тиждень до очікуваної весни, як завжди зранку заводжу, а авто трясе як трактор одноциліндровий, заглушив, заводжу і ... все. Стартер крутить авто не заводиться. Так як спішив на роботу поїхав на таксі, і вже через два дні на вихідних вирішив глянути під капот.
По порядку перевірив іскру на свічах- є, тиск в паливній системі -є. Відкрутив кришку мотора і попросив сусіда глянути чи крутить роспредвали- крутить. Думаю дальше лізти не буду, так як не спеціаліст і вирішив пошукати сервіси поблизу. Глянувши по відгуках в інтернеті наткнувся на сервіс на Рудненській 30, великий бокс на два підйомники, майстри два старші дядьки), подзвонив, домовився затягнув, два дні, вердикт: "Відбулася зустріч давніх друзів, а саме поршня і клапанів". Думаю все, попав на капіталу, однак дядьки заспокоїли і сказали почекати ще два дні, знімуть голову і скажуть що до чого...
Далі буде... Машинку вже забрав. Шепчить)
.
- Capitan
- Капитан клуба
- Сообщения: 27063
- Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
- Имя: Dimitriy
- Авто: E400 4M
- Откуда: Kyiv Luxury Village
- Контактная информация:
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Цікавий початок
Підпіс.
Підпіс.
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Очень интересная история
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
-
- НовичОк
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 07 мар 2021, 23:28
- Имя: Taras
- Авто: W211
- Тел.: 0960808998
- Откуда: Львов
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Продовжуємо...
Пройшло два дні, ну як пройшло 🤯, це були найбільш пізнавальні 48 годин в моєму житті, на момент дзвінка від майстрів, я вже знав найменші дрібниці про m271 і всі його модифікації, моменти дотяжки болтів, про проблему теплообмінника, термостата, трубки газовідводу( тої що під компресором) і що саме болюче муфти довороту роспредвала-. І коли майстер сказав підходь обговоримо всі деталі, я був впевнений що про цей мотор я вже знаю більше ніж він, і точно пахне капіталкою.
Так що ж сталося?. А все банально просто, і думаю вже всі догадуються, розтягнутий ланцюг перескок на 20% по муфті впускного роспредвала, як наслідок"Зустріч однокласників відбулася", і дуже добре що закінчилася вона лише невеликою штовханиною а не повноцінним мордобоєм.
Із слів майстра я молодець що не газував коли вона почала тарохтіти як трактор, і це мене врятувало від капіталки, після короткої розмови мене цікавило лише питання муфт довороту, і тут мені перший раз таки та й повезло з покупкою, зі слів майстра вони були замінені, при чому на оригінал, майже без виробітки і ще повинні ходити 100-150 тис, за умови вчасної заміни ланцюга та натяжителя.
А тепер невеличкі підсумки.
При виборі авто з даним двигуном в обов'язковому порядку запитуйте попереднього власника про останні терміни заміни ланцюга, натяжителя, а також муфт довороту, і дуже бажано щоб його слова були підтверджені як не випискою з СТО, то хоча б уважно послухайте як авто заводиться на холодну. На момент покупки даного авто я уявлення не мав що двигун може працювати ще тихше, а шум який він створював це наслідок розтягнутого ланцюга, хоча в порівнянні з моїм попереднім мурзіком він здавався мегатихим).
А тепер безпосередньо про те, що мінялося.
Так як муфти не з'їло, поршня лише легенько поцокало і з головою все в порядку, я відбувся по дитячому у 800 американських паперів, за все разом робота плюс запчастини.
Стосовно запчастин.
Під заміну пішли: ланцюг, натяжитель, тримач натяжителя(забув як правильно називати),всі направляючі планки, впускні клапана, весь комплект прокладок які необхідні були, гідрокомпенсатори по колу, масляний фільтр, масло, антифриз. Усі запчастини "Сваг", масло Мерседесівське, хоча майстер каже що бажано перейти на "Мобіл"( тут я вже попрошу Вашої поради).
Про якість роботи говорити ще рано, так як авто забрав два дні тому. Однак, під капотом покищо чисто, слідів масла не видно, двигун працює рівно.
І ще одне питання до Мерсоводів, майстер сказав що почистив помилки, так як СТАРу у нього немає, значить зробив він це іншою утилітою, чи є сенс зараз їхати на СТАР діагностику, чи можна кататися до першого ЧЕКу?
Вроді все. Подальші пригоди мого нового мурзіка буду висвітлювати в цій темі! Дякую всім за витримку, особисто я б стільки тексту не читав
Пройшло два дні, ну як пройшло 🤯, це були найбільш пізнавальні 48 годин в моєму житті, на момент дзвінка від майстрів, я вже знав найменші дрібниці про m271 і всі його модифікації, моменти дотяжки болтів, про проблему теплообмінника, термостата, трубки газовідводу( тої що під компресором) і що саме болюче муфти довороту роспредвала-. І коли майстер сказав підходь обговоримо всі деталі, я був впевнений що про цей мотор я вже знаю більше ніж він, і точно пахне капіталкою.
Так що ж сталося?. А все банально просто, і думаю вже всі догадуються, розтягнутий ланцюг перескок на 20% по муфті впускного роспредвала, як наслідок"Зустріч однокласників відбулася", і дуже добре що закінчилася вона лише невеликою штовханиною а не повноцінним мордобоєм.
Із слів майстра я молодець що не газував коли вона почала тарохтіти як трактор, і це мене врятувало від капіталки, після короткої розмови мене цікавило лише питання муфт довороту, і тут мені перший раз таки та й повезло з покупкою, зі слів майстра вони були замінені, при чому на оригінал, майже без виробітки і ще повинні ходити 100-150 тис, за умови вчасної заміни ланцюга та натяжителя.
А тепер невеличкі підсумки.
При виборі авто з даним двигуном в обов'язковому порядку запитуйте попереднього власника про останні терміни заміни ланцюга, натяжителя, а також муфт довороту, і дуже бажано щоб його слова були підтверджені як не випискою з СТО, то хоча б уважно послухайте як авто заводиться на холодну. На момент покупки даного авто я уявлення не мав що двигун може працювати ще тихше, а шум який він створював це наслідок розтягнутого ланцюга, хоча в порівнянні з моїм попереднім мурзіком він здавався мегатихим).
А тепер безпосередньо про те, що мінялося.
Так як муфти не з'їло, поршня лише легенько поцокало і з головою все в порядку, я відбувся по дитячому у 800 американських паперів, за все разом робота плюс запчастини.
Стосовно запчастин.
Під заміну пішли: ланцюг, натяжитель, тримач натяжителя(забув як правильно називати),всі направляючі планки, впускні клапана, весь комплект прокладок які необхідні були, гідрокомпенсатори по колу, масляний фільтр, масло, антифриз. Усі запчастини "Сваг", масло Мерседесівське, хоча майстер каже що бажано перейти на "Мобіл"( тут я вже попрошу Вашої поради).
Про якість роботи говорити ще рано, так як авто забрав два дні тому. Однак, під капотом покищо чисто, слідів масла не видно, двигун працює рівно.
І ще одне питання до Мерсоводів, майстер сказав що почистив помилки, так як СТАРу у нього немає, значить зробив він це іншою утилітою, чи є сенс зараз їхати на СТАР діагностику, чи можна кататися до першого ЧЕКу?
Вроді все. Подальші пригоди мого нового мурзіка буду висвітлювати в цій темі! Дякую всім за витримку, особисто я б стільки тексту не читав
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Шестерні треба було міняти, навіть, якщо їх ще не з'їло.
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 16926
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
+1
Вообще странно, что это за мастера такие, которые меняли только цепь
-
- Профи
- Сообщения: 905
- Зарегистрирован: 19 фев 2016, 18:14
- Имя: Ванька
- Авто: W203
- Тел.: 09647ІЗ934
- Откуда: Запорожье
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Всегда читаю про эти двигателя, какие они плохие в плане моторесурса. Про однорядную цепь и плохие звёзды. Знаю лично двигатель который прошел около 750т.км., после вскрытия, для замены сальников клапанов цепь и звезды отличные. Не менялись, всё оставили как есть. Но никто в это не поверит
Возможно дело в масле, возможно в эксплуатации...
Возможно дело в масле, возможно в эксплуатации...
-
- НовичОк
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 07 мар 2021, 23:28
- Имя: Taras
- Авто: W211
- Тел.: 0960808998
- Откуда: Львов
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Стосовно майстра, і його роботи. В жодному разі не захищаю, однак ділюсь тим що він мені сказав.
Шестерні з муфтами цілі, вже замінені, що на його думку дивно, і ще немає сенсу їх міняти. І розказав історію як декілька місяців перед моїм випадком, в нього в роботі була С-шка з таким двигуном. Так ось там була біда з шестернями, і тоді його це не здивувало, тому що пробіг там був під 450тис., в моєму випадку пробіг на приборці 216тис. і знову ж зі слів майстра, стан двигуна в цілому відповідає цьому пробігу. Як саме він оцінював стан двигуна я не знаю, можливо просто сказав щоб мене не розчаровувати, можливо все ж таки досвід.
А час і пробіг все покаже.
Шестерні з муфтами цілі, вже замінені, що на його думку дивно, і ще немає сенсу їх міняти. І розказав історію як декілька місяців перед моїм випадком, в нього в роботі була С-шка з таким двигуном. Так ось там була біда з шестернями, і тоді його це не здивувало, тому що пробіг там був під 450тис., в моєму випадку пробіг на приборці 216тис. і знову ж зі слів майстра, стан двигуна в цілому відповідає цьому пробігу. Як саме він оцінював стан двигуна я не знаю, можливо просто сказав щоб мене не розчаровувати, можливо все ж таки досвід.
А час і пробіг все покаже.
- leon_tt
- Эксперт
- Сообщения: 7695
- Зарегистрирован: 05 окт 2011, 11:38
- Имя: Леонид
- Авто: Mercedes S 500 Long
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
цікаво почути аргументи майстра про перехід на "Мобіл"
Mercedes-Benz W 140 S 500 Long President 1997 г.
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
Mercedes-Benz W 124 E 320 Coupe 1993 г. продан в хорошие руки
Mercedes-Benz W 211 E 280 CDI Wagon 2007 г.
Mercedes-Benz R 129 SL 500 Silver Arrow Special Edition
- Udav
- Эксперт
- Сообщения: 15766
- Зарегистрирован: 14 дек 2008, 11:10
- Имя: Сергей
- Авто: MB
- Откуда: Одесса
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
сделать клиента ПОСТОЯННЫМ!!!
W164 ML 350 Bluetec 2010
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
- AlexKutenets
- Любитель
- Сообщения: 165
- Зарегистрирован: 05 фев 2020, 13:22
- Имя: Саша
- Авто: w124 3.2 coupe
- Тел.: 0636750355
- Откуда: Івано-Франківськ/Львів
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Думаю кожен майстер має своє якесь фаворитне масло, і судить по чистоті моторів, які розбирає. Є бажання перейти - переходь, але треба знайти таке місце, де те масло буде завжди і оригінал мобіл,а не підробка.
Щодо стар діагностики, я їздив в солонку до хлопців що смарти роблять, за рестораном Чагарі - СП ТзОВ " К.Г.М.- ПЕНГ"
-
- НовичОк
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 07 мар 2021, 23:28
- Имя: Taras
- Авто: W211
- Тел.: 0960808998
- Откуда: Львов
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
Дякую, обов'язково заїду!AlexKutenets писал(а): ↑23 мар 2021, 20:46Щодо стар діагностики, я їздив в солонку до хлопців що смарти роблять, за рестораном Чагарі - СП ТзОВ " К.Г.М.- ПЕНГ"
Швидше за все Ви праві. Сьогодні загорівся "Check", діагностика Лаунчем показала помилку по випускному роспредвалу. Під час роботи на ХХ запустив Лаунч для перевірки показників роспредвалу.
-
- НовичОк
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 07 мар 2021, 23:28
- Имя: Taras
- Авто: W211
- Тел.: 0960808998
- Откуда: Львов
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- lazexe
- Профи
- Сообщения: 674
- Зарегистрирован: 02 май 2017, 00:33
- Имя: Максим
- Авто: x166'14
- Откуда: Україна / Київ
Давні мрії і їх вартість, або як я став "феєрично" щасливим власником w211 m.271
ВСе таки придется менять и звезды, удовольствие не дешевое. У самого был 203й с таким двигателем.
Но история моя чуть другая: после покупки не дожидаясь тревожных звоночков с подкапотного отнес пару тыщ американских бумажек на замену всего ГРМ (цепь, звезды) и дальше проблем не знал. Следующий владелец тоже проблем не знает
Жалею только, что мало на нем проехал и американские бумажки не откатал
Еще менял патрубки вентиляции картерных газов, но о них вы уже вроде писали. ВСЕ.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 18 гостей