W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Усім доброго дня
Багато років тому шукав тут 124 купе...не склалось
Але таки Мерседес появився W169 2.0 - мені автто дуууже подобалось, матеріали, посадка - ніколи не стомлювався на будь які відстані, як авто тримало дорогу та керувалось. ТАк трохи зібрана підвіска, не дуже комфортно але і душу не витрусила ніколи.
Поломок було не ттак багато -тобто всі кошти світу я не тратив. Також склалось враження шо витрачав менше ніж на ford ecoboost 1.0
Але сім*я виросла і була потреба у більшому авто. Мерседес продавати не схотів і віддав батькам дружини.
У дружини були критеріі електронні помічники, 360 камера. Коштів багато витрачати не хотвлось і купили Geeely Atlas Pro 1.5 mhev AWD
Дружина уже звикла до авто а я не можу. Мені це бляшанка з гайками. Начебто все є але кругом трохи не то. Дальні відстані то біль - спина, нога болить
Іду і думаю - я готовий до витрат аде щою іхав комфортно, було тихо в авто і дитина не просиналась від раптових звуків які створюються від вітру...
Тож почав шукати Мерседес)))
Спочатку знайшов W164 3.5 бензин, останніх років випуску. За 12-14 тис у о на авторіа наче є норм екземпляри
Потім дивився W166 М class 3.5 бензин, саме до 15 року можна купити за 20-24 тис
І ам і там пневмо. Ніколи не сттикався але байки про пневмо мерседеса чув
Мотори у них різні. НА просторах інтернету вичитав що у W166 кращий з меними проблемами
Авто точно беремо не на останні кошти....і при потребі буде на що полагодити аде я людина раціональна
Наприклад на свого китайця поставив новий ГудЄар УльтраГріп а не киттай)))
Але хочеться почути досвід людей які можливо володіли авто і знайться краще ніж chatGPT)
Ось шо цікаво
1. Яке покоління приносить менше хлопотів, більш надійне? - слідкувати за рівнем оливи і доливати не люблю.
2. Яка річна вартість утримання з досвіду?
3. Які реальні витрати бензину? - це авто буде більше для подорожей. Для міста буде електро
4. Чи краще купити новий Сузукі S-Cross чи Skoda Kodiaq 2.0 і горя не знгати? Бо W164/166 живе на сто?)
5. Скільки ходятть пнеевмо балони та чи в w166 вони уже кращі?
Дякую всім
PS: користувався пошуком але по запиту W164 чи W166 дуже багато видає - іитратив багатто часу алее не знашов
Багато років тому шукав тут 124 купе...не склалось
Але таки Мерседес появився W169 2.0 - мені автто дуууже подобалось, матеріали, посадка - ніколи не стомлювався на будь які відстані, як авто тримало дорогу та керувалось. ТАк трохи зібрана підвіска, не дуже комфортно але і душу не витрусила ніколи.
Поломок було не ттак багато -тобто всі кошти світу я не тратив. Також склалось враження шо витрачав менше ніж на ford ecoboost 1.0
Але сім*я виросла і була потреба у більшому авто. Мерседес продавати не схотів і віддав батькам дружини.
У дружини були критеріі електронні помічники, 360 камера. Коштів багато витрачати не хотвлось і купили Geeely Atlas Pro 1.5 mhev AWD
Дружина уже звикла до авто а я не можу. Мені це бляшанка з гайками. Начебто все є але кругом трохи не то. Дальні відстані то біль - спина, нога болить
Іду і думаю - я готовий до витрат аде щою іхав комфортно, було тихо в авто і дитина не просиналась від раптових звуків які створюються від вітру...
Тож почав шукати Мерседес)))
Спочатку знайшов W164 3.5 бензин, останніх років випуску. За 12-14 тис у о на авторіа наче є норм екземпляри
Потім дивився W166 М class 3.5 бензин, саме до 15 року можна купити за 20-24 тис
І ам і там пневмо. Ніколи не сттикався але байки про пневмо мерседеса чув
Мотори у них різні. НА просторах інтернету вичитав що у W166 кращий з меними проблемами
Авто точно беремо не на останні кошти....і при потребі буде на що полагодити аде я людина раціональна
Наприклад на свого китайця поставив новий ГудЄар УльтраГріп а не киттай)))
Але хочеться почути досвід людей які можливо володіли авто і знайться краще ніж chatGPT)
Ось шо цікаво
1. Яке покоління приносить менше хлопотів, більш надійне? - слідкувати за рівнем оливи і доливати не люблю.
2. Яка річна вартість утримання з досвіду?
3. Які реальні витрати бензину? - це авто буде більше для подорожей. Для міста буде електро
4. Чи краще купити новий Сузукі S-Cross чи Skoda Kodiaq 2.0 і горя не знгати? Бо W164/166 живе на сто?)
5. Скільки ходятть пнеевмо балони та чи в w166 вони уже кращі?
Дякую всім
PS: користувався пошуком але по запиту W164 чи W166 дуже багато видає - іитратив багатто часу алее не знашов
- shotokan
- Эксперт
- Сообщения: 1593
- Зарегистрирован: 24 янв 2009, 19:59
- Имя: Олексій
- Авто: W639, W166
- Откуда: Донецьк
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Якщо коротко:
У W164 мотор M272 (3.5) має слабке місце - балансувальний вал. Кажуть, що в останніх роках було пофікшено, але насправді користувачі часом зустрічаються з цією проблемою.
У W166 (3.5) вже стоїть M276 - він реально кращий, економніший і тихіший. У плані надійності теж крок вперед.
Пневма - це не "страшилка", просто треба розуміти, що балони ходять 120–150 тис. км, компресор любить свіжий фільтр. На W166 всеж трохи надійніше, але і дорожче в ремонті. І там і там є опція поставити Arnott.
Вартість утримання: Старша автівка сто відсотків буде тягнути більше грошей. В середньому, я б завжди тримав 2-3 тисячі в заначці "на ремонт". Дуже допомагає, коли любиш робити все сам. Можна значно зекономити. І головне - шукати живий екземпляр. Можна знайти цукерку 164, і натрапити на ушатаний 166.
Реальні витрати
W164 3.5: траса ~11–12 л, місто легко 15–16 л.
W166 3.5: траса 9.5–10.5 л, місто 13–14 л.
По іншим маркам не скажу. Вони точно будуть приносити менше проблем, але менше задоволення.
У W164 мотор M272 (3.5) має слабке місце - балансувальний вал. Кажуть, що в останніх роках було пофікшено, але насправді користувачі часом зустрічаються з цією проблемою.
У W166 (3.5) вже стоїть M276 - він реально кращий, економніший і тихіший. У плані надійності теж крок вперед.
Пневма - це не "страшилка", просто треба розуміти, що балони ходять 120–150 тис. км, компресор любить свіжий фільтр. На W166 всеж трохи надійніше, але і дорожче в ремонті. І там і там є опція поставити Arnott.
Вартість утримання: Старша автівка сто відсотків буде тягнути більше грошей. В середньому, я б завжди тримав 2-3 тисячі в заначці "на ремонт". Дуже допомагає, коли любиш робити все сам. Можна значно зекономити. І головне - шукати живий екземпляр. Можна знайти цукерку 164, і натрапити на ушатаний 166.
Реальні витрати
W164 3.5: траса ~11–12 л, місто легко 15–16 л.
W166 3.5: траса 9.5–10.5 л, місто 13–14 л.
По іншим маркам не скажу. Вони точно будуть приносити менше проблем, але менше задоволення.
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 144
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Прокоментую частину.
У порівнянні з кодіаком 166 на трасі буде просто розкішний, я проїхав вже 50к на 2012 3л дизель, більшість часу - траса. Кодіак шумний і сприймається як дуже великий гольф.
166 глобально буде дорожчий і складніший в експлуатації, мені довелось багато всяких речей обслуговувати/ремонтувати протягом трьох років, але з самою пневматичною системою проблем не мав, досі рідні балони та компресор. Щодо підвіски - мені реставрували стойки на пробізі 160к, результат не сподобався, машина стала більш жорсткою. Періодично хочу купити нові стойки, але досі не зважився, бо немає впевненості, що стане кардинально краще.
166 можна привести в стан, коли не страшно поїхати в подорож на декілька тисяч кілометрів, але це не буде дешево і з кожним роком буде дорожче.
Якщо немає переконань, що кодіак "економ", а 166 - "преміум", то я б на вашому місці брав новий кодіак, там буде купа екранчиків, карплейчиків, підсвіточок та усіляких сучасних мультимедійних фінтіфлюшечок.
У порівнянні з кодіаком 166 на трасі буде просто розкішний, я проїхав вже 50к на 2012 3л дизель, більшість часу - траса. Кодіак шумний і сприймається як дуже великий гольф.
166 глобально буде дорожчий і складніший в експлуатації, мені довелось багато всяких речей обслуговувати/ремонтувати протягом трьох років, але з самою пневматичною системою проблем не мав, досі рідні балони та компресор. Щодо підвіски - мені реставрували стойки на пробізі 160к, результат не сподобався, машина стала більш жорсткою. Періодично хочу купити нові стойки, але досі не зважився, бо немає впевненості, що стане кардинально краще.
166 можна привести в стан, коли не страшно поїхати в подорож на декілька тисяч кілометрів, але це не буде дешево і з кожним роком буде дорожче.
Якщо немає переконань, що кодіак "економ", а 166 - "преміум", то я б на вашому місці брав новий кодіак, там буде купа екранчиків, карплейчиків, підсвіточок та усіляких сучасних мультимедійних фінтіфлюшечок.
- HenK
- Эксперт
- Сообщения: 3257
- Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
- Имя: Геннадий
- Авто: ML270
- Откуда: Киев
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
W169 и W164/166 - из разных эксплуатационных галактик...
на бензиновых 164-х будут сниться "звезды"
на бензиновых 166-х будут сниться "муфты"
Все бензиновые моторы 164-х страдают от утечками масла.
Выпускаемые релизы по возможным проблемам в W164-х как бы намекают, что нужно быть не просто фанатом марки "мерседес"...
в бенз.моторах на 166-х действительно инженеры внесли много поправок для устранения детских болезней бензмоторов 164-х, но потом вмешались экологи....
Пневма заводская гарантийно ходит не более 70-100тыс, т.е. оригинальных уже вряд ли остались - не оригинал - как повезет...
Пневмобалоны кстати позиционируются как расходник - не самые дешевые...
Ну и гидроблок коробки требует замены в сборе, если будут говорить что не меняли - это как бы не хорошо.
По ездовым качествам, скорость острота рулежки, комфорт конечно 166й объективно лучше, но и в обслуге дороже.
Да и салон вид торпеды в 166-м как то намного лучше современнее и спортивнее 164-го....
часто вижу 164-е в неухоженном состоянии, а вот 166-е всегда выглядят так, что за ними ухаживают.
на бензиновых 164-х будут сниться "звезды"
на бензиновых 166-х будут сниться "муфты"
Все бензиновые моторы 164-х страдают от утечками масла.
Выпускаемые релизы по возможным проблемам в W164-х как бы намекают, что нужно быть не просто фанатом марки "мерседес"...
в бенз.моторах на 166-х действительно инженеры внесли много поправок для устранения детских болезней бензмоторов 164-х, но потом вмешались экологи....
Пневма заводская гарантийно ходит не более 70-100тыс, т.е. оригинальных уже вряд ли остались - не оригинал - как повезет...
Пневмобалоны кстати позиционируются как расходник - не самые дешевые...
Ну и гидроблок коробки требует замены в сборе, если будут говорить что не меняли - это как бы не хорошо.
По ездовым качествам, скорость острота рулежки, комфорт конечно 166й объективно лучше, но и в обслуге дороже.
Да и салон вид торпеды в 166-м как то намного лучше современнее и спортивнее 164-го....
часто вижу 164-е в неухоженном состоянии, а вот 166-е всегда выглядят так, что за ними ухаживают.
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 17505
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Завидую людям, которые сейчас могут далеко ездить)))
Я уже стал забывать, что такое трасса
Я уже стал забывать, что такое трасса
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1458
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Олексію! Львів точно чекає! )) Тільки не на ці вихідні )) Або якщо зможеш за ніч доїхати, то завтра кудись в гори рвонемо, має бути 2-3 останніх погожих дні )
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1458
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Тобто машину, якій максимум 14 років, ще треба приводити в стан, коли на ній не страшно проїхати пару тисяч кілометрів?roman.teren писал(а): ↑19 сен 2025, 16:52166 можна привести в стан, коли не страшно поїхати в подорож на декілька тисяч кілометрів, але це не буде дешево і з кожним роком буде дорожче.
Куди котиться цей світ? W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
якщо у w166 місто 13–14 л. то це щепо божому)
ну раз на 100 тис км можна витратити на пневмо вважаю..
а з електронікою немає проблем?
ну раз на 100 тис км можна витратити на пневмо вважаю..
а з електронікою немає проблем?
- roman.teren
- Любитель
- Сообщения: 144
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 13:06
- Имя: Роман
- Авто: W166 2012
- Откуда: Київ
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Щодо «13-14 л. по місту». 276-ий двигун на меншому та легшому 212-ому кузові у Львові з його абсолютно божевільними пробками їсть 16-18. 166-ий кузов з його 30-кілограмовими колесами точно не буде більш економний. Я б морально готувався постійно бачити 20. Принаймні мені особисто було б спокійніше так купувати 166-ий.
Щодо амортизаторів - так, можливо, комплект стойок в районі 4500 євро. Є замінники, більштайни і так далі, але оригінал - 4500 євро.
Щодо електрики - в мене особисто виходив з ладу один передній радар, дуже невдале розміщення, в ресті вже виправлене; блок керування клімату. Я б сказав, що це дрібниці у порівнянні з усіма витратами.
Тут ми ризикуємо відійти від основної теми і обговорювати, а що таке машина в хорошому стані - та, яка доїде і не доведеться тягнути чи та, з якою щоб не робив і як не тиснув на педаль, працюватиме кожна з тисячі кнопочок та в жодному з 70 блоків не буде помилок чи нюансів? Обидві, але хочеться їздити на другій.
- HenK
- Эксперт
- Сообщения: 3257
- Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
- Имя: Геннадий
- Авто: ML270
- Откуда: Киев
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
не засекал пробег, у себя гидроблок сменили на второй месяц эксплуатации после покупки, сколько до его раз меняли не знаю, но точно меняли.
о том и пишу сразу в первом предложении, W169 - это не 164 и тем более 166.
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
- HenK
- Эксперт
- Сообщения: 3257
- Зарегистрирован: 17 сен 2018, 07:27
- Имя: Геннадий
- Авто: ML270
- Откуда: Киев
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
ну, тапки резиновые , учитывая лайфхак, точно с собой не помешает брать...
немецкий нарцисст.
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
врагов имеют в жизни все, но от друзей храни нас боже...
- Udav
- Эксперт
- Сообщения: 15809
- Зарегистрирован: 14 дек 2008, 11:10
- Имя: Сергей
- Авто: MB
- Откуда: Одесса
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
Купувати бензо-МЛ то є дурість
Беріть дизеля з пробігом до 150к і буде щасття
Зі свого опиту: за 4 роки обслуга+ремонти+гума на 3кб
Розхід 8 траса, місто від 10
Беріть дизеля з пробігом до 150к і буде щасття
Зі свого опиту: за 4 роки обслуга+ремонти+гума на 3кб
Розхід 8 траса, місто від 10
W164 ML 350 Bluetec 2010
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/m_clas ... 904507615/
Specialized ROCKHOPPER
Ex Subaru Forester 2.0X AT black - простой и надежный как АКМ
Drive2: https://www.drive2.ru/r/subaru/forester/1273646/
Ex W124 Coupe E320 schwarz Sportline AMG Body
Drive2: https://www.drive2.ru/r/mercedes/1260796/
Ex W124 Coupe E220 blauschwarz Sportline
Ex W201 2.0 weiß
W164/W166 3.5 - чи варто влазити у 2025 році?
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 6 гостей
