Привіт Друзі! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
-
- Любитель
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
- Имя: Григорий
- Авто: W126
- Откуда: Львов
Привіт Друзі! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Привіт друзі.
Я став власником мерседес W126 двигун ом 617 з АКпп, десь 2 роки тому ,
кузов в чудовому стані відновив салон , відновив електрику ,
попередній власник змінив двигун з 4.2 бензин на 617 дизель.
Я по двигуні зробив ремонт ТНВД.
Двигун поїхав краще, автомат не дригається, не затягує , але потужності мені не стає,
встановив турбіну від івеко 2.3 , машина поїхала цікавіше ,
установка турбіни мене вийшла десь 100 доларів з ціною турбіни, інтеркулером і розхідним матеріалом.
На форум прийшов з питання по двигуні ом 611 CDI,
маю ідею замінити 617 на 611 , прошу про допомогу ,
Редуктор стоїть 3.07
В ідеалі 611 з механікою 6 ступкою
проблема з проводкою .
Підкажу з установкою турбіни на 617.
Я став власником мерседес W126 двигун ом 617 з АКпп, десь 2 роки тому ,
кузов в чудовому стані відновив салон , відновив електрику ,
попередній власник змінив двигун з 4.2 бензин на 617 дизель.
Я по двигуні зробив ремонт ТНВД.
Двигун поїхав краще, автомат не дригається, не затягує , але потужності мені не стає,
встановив турбіну від івеко 2.3 , машина поїхала цікавіше ,
установка турбіни мене вийшла десь 100 доларів з ціною турбіни, інтеркулером і розхідним матеріалом.
На форум прийшов з питання по двигуні ом 611 CDI,
маю ідею замінити 617 на 611 , прошу про допомогу ,
Редуктор стоїть 3.07
В ідеалі 611 з механікою 6 ступкою
проблема з проводкою .
Підкажу з установкою турбіни на 617.
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8037
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
126 на механике? Может не надо??
- Кирилл coupe
- Эксперт
- Сообщения: 2391
- Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
- Имя: Кирилл
- Авто: Е320С
- Тел.: 050-705-1234
- Откуда: Северодонецк
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Добро пожаловать!
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.
- ORACL
- Эксперт
- Сообщения: 7259
- Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
- Имя: Роман
- Авто: W124 E220 C / E320 T
- Тел.: +380931214100
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Приветствую!
Может все вернуть как должно быть по заводу?
Может все вернуть как должно быть по заводу?
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!
- ddr
- Эксперт
- Сообщения: 1083
- Зарегистрирован: 04 окт 2011, 11:11
- Имя: дмитрий
- Авто: w126 380 se om606
- Откуда: ивано-франковск
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
, сучасніший дизель впхати можна , але як на мене ручка у 126-му якось не то, брати донора комплектного находу , ставити поруч 2 машини і послідовно все переносити з одного кузова в інший, є фотки ? покажіть , 126 то теж моя хвороба
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Якщо редуктор оригінальний, то машина ніколи не була 4.2.
Такі редуктори йшли виключно на Францію в моделях 126.020 (260 SE), 126.024 (300 SE), 126.025 (300 SEL) і тільки в парі з АКП. Тому вернутися до оригіналу буде не надто складно, адже М103 є поширеним і дуже приємним в експлуатації.
PS. Якщо не помиляюся, на Вашому 126-у дзеркала протитуманок жовті? Це також характерна особливість його "французького" походження.
Такі редуктори йшли виключно на Францію в моделях 126.020 (260 SE), 126.024 (300 SE), 126.025 (300 SEL) і тільки в парі з АКП. Тому вернутися до оригіналу буде не надто складно, адже М103 є поширеним і дуже приємним в експлуатації.
PS. Якщо не помиляюся, на Вашому 126-у дзеркала протитуманок жовті? Це також характерна особливість його "французького" походження.
-
- Любитель
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
- Имя: Григорий
- Авто: W126
- Откуда: Львов
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Редуктор переставив з 123 турбодизеля, мій 126 з італії
хочу поміняти свій 617 на 611 CDI
-
- Любитель
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
- Имя: Григорий
- Авто: W126
- Откуда: Львов
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
порахував якщо поставити 611 замість 617 з (якщо в день проїжджати 100 км ) то 611 мотор окупиться за 2 роки
механіка більше для зручності і економії , привик я до механіки
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Тоді вибачте, просто бачив нещодавно у Львові "свіжого" 126-о з жовтими туманками й неправильно додав "2+2"
Жодним чином не прагну Вас від чогось відмовляти, чи до чогось схиляти. Ваше авто - справа Ваша.
Однак... 126-й з таким двигуном навіть якщо й стане, у підсумку, гарним засобом для пересування, все ж з погляду ринку буде неліквідом. А за декілька років і поготів.
Вже зараз авто з нерідними двигунами продаються погано. Поціновувачі на них не звертають жодної уваги, а решта - просто боятиметься ремонтувати машину "послуговуючись картами Таро", - як влучно хтось свого часу висловився на цьому форумі. Адже невідомо, що і як туди попередній власник втулив. Знаю, про що кажу.
Тому намріяна Вами маніпуляція, на моє переконання, має сенс лише у тому випадку, якщо машину плануєте для себе і надовго.
Последний раз редактировалось WildMike 06 июн 2020, 01:24, всего редактировалось 1 раз.
- WildMike
- Ценитель
- Сообщения: 273
- Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
- Имя: Слава
- Авто: W126; C126
- Откуда: м. Львів
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
У Липниках, що неподалік Львова, є сервіс, який, наскільки відомо, реалізував такі або схожі свапи (не трактуйте як рекламу, бо я там нікого не знаю). Але з практичної точки зору можна було б заїхати й принаймні спробувати отримати мінімальну консультацію.
-
- Любитель
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
- Имя: Григорий
- Авто: W126
- Откуда: Львов
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
в мене вже стоїть не рідний двигун ,вертати на бензин не хочу тай плюс 4.2 kJ-tronic. Пробував продавати свій 126 люди мало цікавились , хотів продати і купити віто або L400. Взагальному я закохався в 126 Автомобіль чудовий ,кузов в мене не ржавий днище ціле + я розібрав його повністю ,відновив пневматичні магістралі , перебрав всю електрику . в автомоблі працює все крім клімату на систему охолодження , якби мав компресор кондиціонера працював би і клімат. Власно руч зробив всі заглушки в пороги і в бампер якщо цікавить можу зробити на замовлення за невеликі гроші , руки ростуть з правильного місця . бажання продавати автомобіль відпав тому планую його залишити собі і користуватися в повсякденні , але 617 це жах. хоча я би їздив з 617 мотором але якби розхід був не більше 7-8 літрів но не 11-12 , так розхід для 126 не великий але якщо машину використовувати на кожен день це бє по кишені , автомобіль для вихідного дня я маю. Тому моя думка прийшла спочатку до 606 або 605 звичайно турбо , але враховуючи що ганяти я не буду а 606 мене вийде набагато дороще як 611 я почав цікавитися які нюанси двигуна і його характеристики . Я ненавиджу Колхоз який роблять в машині різного виду замість свічок накалу кнопки або амортизатори від газель , завжди стараюся робити так щоб система відповідала оригіналу з мінімальними змінами .
Так якщо ремонтували проводку 126 вона вся ділиться на системи ,тобто : ,якщо ви маєте систему керуванням двигуна то всі проводи є тільки в системі керування двигуна ,а не змішані з загальною косою (крім реле і запобіжників).
тому на даний форум я прийшов з запитанням які нюанси електрики 611 двигуна , а саме : які сестеми потрібні для управління двигуна ,і які можна відкинути .
з точки зору механіки нема ніяких проблем двигун можу перебрати , замінити , кардан продовжити або в коротити , а от електрика це як нервова система людини .
Тому люди які мають 210 з 2.2 СДІ або 203 з СДІ також власники спрінтерів з даним двигуном поможіть розібратися .
я розділяю ваші думки і з кожним зможу погодитися якщо людина обгрунтує свою думку .
- Богдан 124
- Эксперт
- Сообщения: 5338
- Зарегистрирован: 19 янв 2011, 12:13
- Имя: Богдан
- Авто: w 210
- Тел.: 0672559982
- Откуда: Львов
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
як писали вище - в Липниках їздить 126 сек з 613 двигуном ( це практично одне і те ж , тільки +2 циліндри)
електрика звати Руслан - він якраз і реалізовував електричну частину свапу
електрика звати Руслан - він якраз і реалізовував електричну частину свапу
Боятся надо не смерти, а пустой жизни. (с) Бертольд Брехт
Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено
Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено
- Goodvin
- Эксперт
- Сообщения: 8037
- Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
- Имя: Дима
- Авто: W-124 230ТЕ
- Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
Я ставил в 124 от 210. Надо ЭБУ, приборка, замок зажигания, защёлка на руль, мозги есп, ну и вся подкапотка. Говорят можно обойтись без приборки. И ещё слышал что проще свапнуть мотор от Вито, мозги итд у Вито нет есп и соответственно кучи проводки лишней. И защёлки нет на руль.
-
- Любитель
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
- Имя: Григорий
- Авто: W126
- Откуда: Львов
Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП
так робить мій 126 з 617 мотором
так робить мій 126 з 617 мотором
так робить мій 126 з 617 мотором
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 23 гостя