Привіт Друзі! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

В этом разделе вы можете со всеми поздороваться и рассказать о себе.
Сообщение
Автор
Grufon
Любитель
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
Имя: Григорий
Авто: W126
Откуда: Львов

Привіт Друзі! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#1 Сообщение Grufon » 03 июн 2020, 17:37

Привіт друзі.
Я став власником мерседес W126 двигун ом 617 з АКпп, десь 2 роки тому ,
кузов в чудовому стані відновив салон , відновив електрику ,
попередній власник змінив двигун з 4.2 бензин на 617 дизель.
Я по двигуні зробив ремонт ТНВД.
Двигун поїхав краще, автомат не дригається, не затягує , але потужності мені не стає,
встановив турбіну від івеко 2.3 , машина поїхала цікавіше ,
установка турбіни мене вийшла десь 100 доларів з ціною турбіни, інтеркулером і розхідним матеріалом.

На форум прийшов з питання по двигуні ом 611 CDI,
маю ідею замінити 617 на 611 , прошу про допомогу ,
Редуктор стоїть 3.07
В ідеалі 611 з механікою 6 ступкою
проблема з проводкою .
Підкажу з установкою турбіни на 617.

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 8037
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#2 Сообщение Goodvin » 03 июн 2020, 18:30

126 на механике? Может не надо?? :sad:
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE ЕХ
Saab 9-5 2.0turbo
Изображение

Аватара пользователя
Кирилл coupe
Эксперт
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
Имя: Кирилл
Авто: Е320С
Тел.: 050-705-1234
Откуда: Северодонецк

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#3 Сообщение Кирилл coupe » 04 июн 2020, 09:43

Добро пожаловать! :)
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.

Аватара пользователя
ORACL
Эксперт
Сообщения: 7259
Зарегистрирован: 19 мар 2007, 12:15
Имя: Роман
Авто: W124 E220 C / E320 T
Тел.: +380931214100
Откуда: Киев
Контактная информация:

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#4 Сообщение ORACL » 04 июн 2020, 10:53

Приветствую! :)
Может все вернуть как должно быть по заводу?
ex Mercedes-Benz W201 2.0 D 1985 г
Изображение
Mercedes-Benz W124 E-Class 220 Coupe 1995 г
Mercedes-Benz W124 E-Class 320 T-Modell 1996 г
Изображение
Светодиодная лента и модули от мирового бренда RISHANG http://led-ukraine.com.ua
Чайный клуб Храм Неба http://tea.oracl.com.ua Чай — лучший подарок хорошему человеку!

Аватара пользователя
ddr
Эксперт
Сообщения: 1083
Зарегистрирован: 04 окт 2011, 11:11
Имя: дмитрий
Авто: w126 380 se om606
Откуда: ивано-франковск

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#5 Сообщение ddr » 04 июн 2020, 12:08

превед , сучасніший дизель впхати можна , але як на мене ручка у 126-му якось не то, брати донора комплектного находу , ставити поруч 2 машини і послідовно все переносити з одного кузова в інший, є фотки ? покажіть , 126 то теж моя хвороба

Аватара пользователя
WildMike
Ценитель
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
Имя: Слава
Авто: W126; C126
Откуда: м. Львів

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#6 Сообщение WildMike » 04 июн 2020, 21:45

Якщо редуктор оригінальний, то машина ніколи не була 4.2.
Такі редуктори йшли виключно на Францію в моделях 126.020 (260 SE), 126.024 (300 SE), 126.025 (300 SEL) і тільки в парі з АКП. Тому вернутися до оригіналу буде не надто складно, адже М103 є поширеним і дуже приємним в експлуатації. :eek:

PS. Якщо не помиляюся, на Вашому 126-у дзеркала протитуманок жовті? Це також характерна особливість його "французького" походження.
Изображение

Grufon
Любитель
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
Имя: Григорий
Авто: W126
Откуда: Львов

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#7 Сообщение Grufon » 05 июн 2020, 15:07

WildMike писал(а):
04 июн 2020, 21:45
Якщо редуктор оригінальний, то машина ніколи не була 4.2.
Редуктор переставив з 123 турбодизеля, мій 126 з італії
WildMike писал(а):
04 июн 2020, 21:45
Тому вернутися до оригіналу буде не надто складно, адже М103 є поширеним і дуже приємним в експлуатації
хочу поміняти свій 617 на 611 CDI

Grufon
Любитель
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
Имя: Григорий
Авто: W126
Откуда: Львов

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#8 Сообщение Grufon » 05 июн 2020, 15:10

ddr писал(а):
04 июн 2020, 12:08
учасніший дизель впхати можна , але як на мене ручка у 126-му якось не то, брати донора комплектного находу
порахував якщо поставити 611 замість 617 з (якщо в день проїжджати 100 км ) то 611 мотор окупиться за 2 роки
механіка більше для зручності і економії , привик я до механіки

Аватара пользователя
WildMike
Ценитель
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
Имя: Слава
Авто: W126; C126
Откуда: м. Львів

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#9 Сообщение WildMike » 05 июн 2020, 22:54

Grufon писал(а):
05 июн 2020, 15:07
Редуктор переставив з 123 турбодизеля, мій 126 з італії
Тоді вибачте, просто бачив нещодавно у Львові "свіжого" 126-о з жовтими туманками й неправильно додав "2+2" :-)

Жодним чином не прагну Вас від чогось відмовляти, чи до чогось схиляти. Ваше авто - справа Ваша.
Однак... 126-й з таким двигуном навіть якщо й стане, у підсумку, гарним засобом для пересування, все ж з погляду ринку буде неліквідом. А за декілька років і поготів.
Вже зараз авто з нерідними двигунами продаються погано. Поціновувачі на них не звертають жодної уваги, а решта - просто боятиметься ремонтувати машину "послуговуючись картами Таро", - як влучно хтось свого часу висловився на цьому форумі. Адже невідомо, що і як туди попередній власник втулив. Знаю, про що кажу.
Тому намріяна Вами маніпуляція, на моє переконання, має сенс лише у тому випадку, якщо машину плануєте для себе і надовго.
Последний раз редактировалось WildMike 06 июн 2020, 01:24, всего редактировалось 1 раз.
Изображение

Аватара пользователя
WildMike
Ценитель
Сообщения: 273
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 13:14
Имя: Слава
Авто: W126; C126
Откуда: м. Львів

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#10 Сообщение WildMike » 05 июн 2020, 23:36

У Липниках, що неподалік Львова, є сервіс, який, наскільки відомо, реалізував такі або схожі свапи (не трактуйте як рекламу, бо я там нікого не знаю). Але з практичної точки зору можна було б заїхати й принаймні спробувати отримати мінімальну консультацію. :)
Изображение

Grufon
Любитель
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
Имя: Григорий
Авто: W126
Откуда: Львов

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#11 Сообщение Grufon » 06 июн 2020, 20:29

WildMike писал(а):
05 июн 2020, 23:36
У Липниках, що неподалік Львова, є сервіс, який, наскільки відомо, реалізував такі або схожі свапи (не трактуйте як рекламу, бо я там нікого не знаю). Але з практичної точки зору можна було б заїхати й принаймні спробувати отримати мінімальну консультацію.
Дуже дякую .

Grufon
Любитель
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
Имя: Григорий
Авто: W126
Откуда: Львов

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#12 Сообщение Grufon » 06 июн 2020, 20:49

WildMike писал(а):
05 июн 2020, 22:54
Тому намріяна Вами маніпуляція, на моє переконання, має сенс лише у тому випадку, якщо машину плануєте для себе і надовго.
в мене вже стоїть не рідний двигун ,вертати на бензин не хочу тай плюс 4.2 kJ-tronic. Пробував продавати свій 126 люди мало цікавились , хотів продати і купити віто або L400. Взагальному я закохався в 126 Автомобіль чудовий ,кузов в мене не ржавий днище ціле + я розібрав його повністю ,відновив пневматичні магістралі , перебрав всю електрику . в автомоблі працює все крім клімату на систему охолодження , якби мав компресор кондиціонера працював би і клімат. Власно руч зробив всі заглушки в пороги і в бампер якщо цікавить можу зробити на замовлення за невеликі гроші , руки ростуть з правильного місця . бажання продавати автомобіль відпав тому планую його залишити собі і користуватися в повсякденні , але 617 це жах. хоча я би їздив з 617 мотором але якби розхід був не більше 7-8 літрів но не 11-12 , так розхід для 126 не великий але якщо машину використовувати на кожен день це бє по кишені , автомобіль для вихідного дня я маю. Тому моя думка прийшла спочатку до 606 або 605 звичайно турбо , але враховуючи що ганяти я не буду а 606 мене вийде набагато дороще як 611 я почав цікавитися які нюанси двигуна і його характеристики . Я ненавиджу Колхоз який роблять в машині різного виду замість свічок накалу кнопки або амортизатори від газель , завжди стараюся робити так щоб система відповідала оригіналу з мінімальними змінами .
Так якщо ремонтували проводку 126 вона вся ділиться на системи ,тобто : ,якщо ви маєте систему керуванням двигуна то всі проводи є тільки в системі керування двигуна ,а не змішані з загальною косою (крім реле і запобіжників).
тому на даний форум я прийшов з запитанням які нюанси електрики 611 двигуна , а саме : які сестеми потрібні для управління двигуна ,і які можна відкинути .
з точки зору механіки нема ніяких проблем двигун можу перебрати , замінити , кардан продовжити або в коротити , а от електрика це як нервова система людини .
Тому люди які мають 210 з 2.2 СДІ або 203 з СДІ також власники спрінтерів з даним двигуном поможіть розібратися .
я розділяю ваші думки і з кожним зможу погодитися якщо людина обгрунтує свою думку .

Аватара пользователя
Богдан 124
Эксперт
Сообщения: 5338
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 12:13
Имя: Богдан
Авто: w 210
Тел.: 0672559982
Откуда: Львов

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#13 Сообщение Богдан 124 » 06 июн 2020, 21:10

як писали вище - в Липниках їздить 126 сек з 613 двигуном ( це практично одне і те ж , тільки +2 циліндри)
електрика звати Руслан - він якраз і реалізовував електричну частину свапу
Боятся надо не смерти, а пустой жизни. (с) Бертольд Брехт

Нельзя возвращаться к предателям. Нельзя. Локти кусайте, землю жуйте, но не возвращайтесь туда, где когда-то вас предали. (с) Жан Рено

Аватара пользователя
Goodvin
Эксперт
Сообщения: 8037
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 11:18
Имя: Дима
Авто: W-124 230ТЕ
Откуда: Херсонская обл., Цюрупинск

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#14 Сообщение Goodvin » 06 июн 2020, 23:48

Я ставил в 124 от 210. Надо ЭБУ, приборка, замок зажигания, защёлка на руль, мозги есп, ну и вся подкапотка. Говорят можно обойтись без приборки. И ещё слышал что проще свапнуть мотор от Вито, мозги итд у Вито нет есп и соответственно кучи проводки лишней. И защёлки нет на руль.
W-115/8 EX
W-124 260E -> 250D АКПП ЕХ
W-124 230TE ЕХ
Saab 9-5 2.0turbo
Изображение

Grufon
Любитель
Сообщения: 106
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 17:00
Имя: Григорий
Авто: W126
Откуда: Львов

Вітаю! Маю w126 OM617 Turbo АКПП | Мрію про OM611 6ст. РКПП

#15 Сообщение Grufon » 07 июн 2020, 00:17

так робить мій 126 з 617 мотором
так робить мій 126 з 617 мотором

Ответить

Вернуться в «Скажи всім - Привіт! Розділ для новачків. Tell all - Greetings! For new members»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 23 гостя