Потрібна консультацiя! w124 SWAP OM606 Turbo. Яке АКПП та редуктор?

В этом разделе вы можете со всеми поздороваться и рассказать о себе.
Ответить
Сообщение
Автор
Htucer1994
НовичОк
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 03 июн 2020, 00:03
Имя: Діма
Авто: Mercedes w124
Тел.: 0961579326
Откуда: Украина

Потрібна консультацiя! w124 SWAP OM606 Turbo. Яке АКПП та редуктор?

#1 Сообщение Htucer1994 » 03 июн 2020, 00:15

Потрібна ваша допомога!
Збираю машину Mercedes w124,
стояв в мене 3.0 дизель ом606 атмосферний,
зараз придбав і зібрав також ом606, но турбо з механічною ТНВД від 603 мотора на плунжерній парі 7.5мм,
Питання таке, чи вистачить рідної турбіни,
і саме головне порекомендуйте АКПП хороше і до неї редуктор?
Дуже потрібна ваша допомога!
Дякую!

P.S.
назва теми тепер з уточненням.

Аватара пользователя
Bricktop
Профи
Сообщения: 731
Зарегистрирован: 14 апр 2017, 12:48
Имя: Саша
Авто: W124 e320
Тел.: 0976751652
Откуда: житомир

Потрібна допомога!

#2 Сообщение Bricktop » 03 июн 2020, 00:53

Не пугайте людей названием темы.
WDB1240321B833320

Аватара пользователя
ddr
Эксперт
Сообщения: 1083
Зарегистрирован: 04 окт 2011, 11:11
Имя: дмитрий
Авто: w126 380 se om606
Откуда: ивано-франковск

Потрібна консультацiя! w124 SWAP OM606 Turbo. Яке АКПП та редуктор?

#3 Сообщение ddr » 03 июн 2020, 06:55

Ставте від 603 турбо акп 722.357 редуктор 2.65, і краще мотор 603 ій, 606 турбо треба переставляти комплексно, такі переробки з насосом від 603 бачив пару раз вживу, на 126 их, не їде він так як очікується,різниця була лиш на старті а далі він неміг утікти від мого 606 атмосферника відкапіталеного оригінальними запчастинами 10 років тому, зате диму він пускав порядно, вставити плунжера щоб більше лило то мабуть і не пів справи, треба ж організувати правильну суміш в широкому діапазоні обертів

Аватара пользователя
Tomahawk
Администратор Тех.Консультант
Сообщения: 14360
Зарегистрирован: 11 ноя 2006, 01:04
Имя: Роман
Авто: S124 3.2CDI 93'2001'
Тел.: +38O5O9596171
Откуда: Киев
Контактная информация:

Потрібна консультацiя! w124 SWAP OM606 Turbo. Яке АКПП та редуктор?

#4 Сообщение Tomahawk » 03 июн 2020, 12:58

ddr писал(а):
03 июн 2020, 06:55
треба ж організувати правильну суміш в широкому діапазоні обертів
Чего тяжело добиться на механическом ТНВД в принципе, а по факту невозможно вообще в варианте колхозного управления турбиной. Ибо чтобы формировать правильно смесь нужны как минимум расходомер воздуха и точное управление турбиной и ТНВД, чего уже нет.
Рекомендую забить и забыть.
Или смотреть на CDI моторы.

Ответить

Вернуться в «Скажи всім - Привіт! Розділ для новачків. Tell all - Greetings! For new members»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 46 гостей