Общий
читателям мого борт журналу
Воообщем докладую і прислухаюсь до порад що робити дальше
По причині моєї не явки на купе фото день виявився в день виїзду голубий і солодкий дим з вихлопної труби+ підвздуті патрубки радіатора(ну подумав я прокладка головкі) І вирішив сам зняти головку
Приступеєм,в першу чергу заклеюєб морду
Після зняття випускного колектора баче масло на прокладці отвір 4го циліндра
Заміряли компресію,у всіх циліндрах одинаковий-21-23 атмосфери.
Знімаю головку ііі
:й циліндр в якомусь нальоті а четвертий чуток масла кругом клапана ( може масло протелко коли головку знамав) Але нав ряд
Так що кидаю головку в багажник і їду діагностику.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.