leon_tt писал(а):Giboner писал(а):leon_tt писал(а):Giboner писал(а):Yurik писал(а):Giboner
Дякую!
Скарга керівникові страхової направлена. Копії на Нацфінпослуг та МТСБУ також надіслані.
Спробуємо ще й устно поговорити.
То ти бачу вже експерт з цього питання
Насправді якщо СК захоче не патити, то вона тебе вимучить так, що ти сам не захоче вже нічого...
А на що вони посилаються, коли морозяться від виплати?
якісь пояснення вони взагалі дають?
І що ти хочешь сказати, що на СК немає ніякої управи?
Ти абсолютно правий, якщо є політика не платити, платити не будуть... Зазвичай це і вдоговорах відображено теж через прописання в них певних пунктів.
Є СК, яким нічого втрачати і іміджова складова для них нічого не значить...
В таких СК є свої клієнти, які ведуться на низькі ціни, а потім плюються при процесі врегулювання...
Щодо крупних і міжжнародних СК, то там ще не все втрачено...
Анатолій. А можна перелік (хоча б декілька) СК в яких краще не страхувати, або навпаки в яких є шанси отримати кошти при страховому випадку.
Чисто суб'єктивно і базуючись на власному досвіді:
Де не радив би страхуватися:
1. Аска
2. Провідна.
3. Оранта.
4. Гарант-авто (раніше називалися Дженералі Гарант).
5. Перша
6. Брокбізнес
7. Київський страховий дім
Насправді так можна писати більше сотні СК. Основна причина, чому ці СК тут, це те, що вони не мають стандартизованої нормальної процедури врегулювання збитків і потім зі скаргами теж працюють погано...
Тобто кожен раз ти маєш їм доводити, що ти не Олень...
Якщо прописати кого рекомендував би, то вони такі:
1. АХА страхування
2. УНІКА
3. ІНГО Україна
4. Альянс (з німецькими коренями! не плутати з місцевими "альянсами")!
5. ПЗУ
Є ряд СК де можна але є нюанси:
1. Іллічівське (наразі платять, але СК стрьомна).
2. Арсенал страхування (наразі платять, але СК стрьомна).
3. Альфа страхування (є нюанси з нею, але якщо дотриматися формальностей прописаних в договорі то все буде ок!)
Нагадую, що це лише мої власні спостереження і прошу не сприймати це як істину! Ви маєте зрозуміти, що завжди бувають збої в програмі, але при цьому головне щоб СК готова була розглядати скарги і об'яктивно реагувати на них!
НУ а ми як споживачі маємо не сліпо все підписувати а все читати і у все вникати!
насправді відкритої інформації на підставі якої можна зробити багато висновків вистачає - гугл в поміч! ну а далі вмикайте можок і аналізуйте! + пишіть сюди якщ що я спробую допомогти:)