Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

Mercedes-Benz - новини, новинки, історія, статті, спорт, Формула 1

Модераторы: Yurik, inZhir

Ответить
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#1 Сообщение Capitan » 08 авг 2022, 22:21

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 року став найдорожчим представником серії W124? проданим з аукціону.
Загалом у 1984-1996 роках AMG-підрозділ марки випустив близько 30 таких автомобілів.
Це один із гучних проєктів тюнінг-ательє
За свої 34 роки колекційна «дводверка» встигла наїздити лише 31 тисячу кілометрів.
15 років свого життя автомобіль простояв у гаражі.
На попередніх ставках ціна дорістла до 330+ тіс дол.
Аукціон поставив рекорд на торгах, цінник у 661 800 доларів,

Кузов саме цього купе пофарбований у колір Black Pear.
Салон оздоблено сірою натуральною шкірою та деревом.
Під капотом — 385-сильний двигун V8, об’єм якого збільшено з 5,5 до 6,0 літрів.
Також купе модернізували підвіску та гальма.
17-дюймові колісні диски AMG Aero 1 з шинами Dunlop SP Sport 8000.

Описание лота
1988 Mercedes-Benz 6.0L AMG Hammer Coupe
Only 19k Miles, 1 of 13 AMG Hammers Built by Pre Merger AMG in Westmont, IL

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Цей Mercedes-Benz 6.0L AMG Hammer Coupe 1988 року був виготовлений компанією AMG у Вестмонті, штат Іллінойс, і, як повідомляється, є одним із лише тринадцяти автомобілів Hammer, коли-небудь виготовлених AMG North America. Автомобіль почав життя як стандартне купе 300CE, перш ніж його косметично та механічно відремонтували тодішній незалежний тюнінговий будинок AMG. Інтер’єр у кольорі Black Pearl Metallic (199) поверх сірої шкіри (278) забезпечує потужність модифікованим AMG 6,0-літровим 32-клапанним двигуном DOHC M117 V8 у поєднанні з оновленою чотириступінчастою автоматичною коробкою передач від W126. Інші модифікації AMG включають повний обвіс AMG, 17-дюймові диски AMG, пружини AMG, амортизатори, вихлопну систему та багато іншого. Датчик AMG показує лише 19 417 оригінальних миль, і цей AMG Hammer пропонується продавцем з оригінальними фотографіями, що документують новий автомобіль, частковими записами про обслуговування, чохлами на сидіннях з овчини, чистим звітом Carfax і чистим титулом у Нью-Мексико.

Кузов виконано в кольорі Black Pearl «Blue-Black» Metallic (199) з відповідним нижнім покриттям, люком, склоочисниками фар і оригінальним освітленням зі специфікаціями США. Встановлений у минулому обвіс AMG має рельєфний передній бампер із протитуманними фарами, розширені колісні арки, задній спойлер, рельєфний задній бампер, розширені бічні спідниці та подвійні вихлопні отвори AMG. Колірна фарба поширена на рамки решітки, а також на вставки всіх чотирьох оригінальних коліс AMG. Продавець зазначає, що спойлер починає підніматися від кришки багажника і при бажанні його можна легко поправити для покупця перед покупкою. На верхній частині кришки багажника з боку пасажира видно дуже легкі сліди зносу, а також невелике поглиблення під заднім ліхтарем пасажира. Продавець зробив професійну обробку переднього бампера, а детальні фото, що документують зовнішній стан, можна побачити в галереї.

Оригінальні 17-дюймові колісні диски AMG Aero 1 мають хромовану обробку зі вставками Black Pearl у тон фарби. Шини Dunlop SP Sport 8000 мають розміри 215/45 спереду та 235/45 ззаду, що відповідає специфікаціям AMG для Hammer. Незважаючи на те, що шини були встановлені в 1992 році, продавець вирішив залишити старі шини Dunlop, на краях яких зараз помітна суха гниль. Правильні білі пружини AMG і фірмові амортизатори AMG встановлені під ними разом із відповідним періодом вихлопом Sebring, виготовленим спеціально для W124 AMG.

Інтер’єр оздоблений сірою шкірою (278) з відповідним рульовим колесом AMG, килимами та дверними картами. Центральна консоль і панель приладів украшені деревом зебрано. Серед зручностей – автоматичний клімат-контроль, круїз-контроль, передні сидіння з електрорегулюванням, рульова колонка, дзеркало з боку пасажира, передній відкидний підлокітник. Сигналізація Clifford і тонування вікон були встановлені Енді Коеном у Beverly Hills Motoring Accessories разом із оновленою звуковою системою, що включає головний пристрій Sony XR-7200, дверні динаміки, сабвуфер, встановлений у багажнику, і CD-чейнджер Sony. Оригінальна інструкція з експлуатації для сигналізації та аудіосистеми буде включена в продаж і зображена в галереї. Продавець зазначає, що головний пристрій та подовжувачі ременів безпеки наразі непрацездатні. Відзначається, що вся інша електроніка працює в хорошому стані, включаючи всі вікна, кондиціонер і опалення.

Заводські сірі килимки досі супроводжують автомобіль разом із комплектом оригінальних килимків AMG для переднього пасажира та заднього колеса, зроблених того часу. Детальні фотографії килимків ззовні автомобіля можна побачити в галереї. Сірі чохли з овчини були встановлені на передніх і задніх сидіннях, коли вони були новими, і залишаються встановленими. На фотографіях автомобіля, коли він був спочатку виготовлений, видно ті самі чохли з овчини та килимки. Чохли сидінь були тимчасово зняті для фотографій, щоб задокументувати стан шкіри під ними.

AMG оздобила шкіряне кермо сірого кольору. Прилади включають спідометр AMG зі швидкістю 190 миль/год і тахометр зі швидкістю 7 тис. об/хв із вбудованим аналоговим годинником. Додаткові показники включають рівень палива, тиск масла, температуру охолоджуючої рідини та миттєву економію. Шестизначний одометр показує приблизно 19 417 оригінальних миль.



Важливо, що цей Hammer оснащений 6,0-літровим DOHC 32-клапанним двигуном M117 V8, модифікованим AMG, який збільшив потужність двигуна приблизно до 385 кінських сил і 417 фунт-фут крутного моменту. Спочатку автомобіль був оснащений 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном, який потім був замінений на 5,5-літровий двигун 560SEC тієї епохи. Потім AMG розточила, відполірувала, накреслила та збалансувала внутрішні частини повністю алюмінієвого двигуна та замінила типові головки з одним кулачком, двома клапанами на циліндр, на власний вільний подвійний кулачковий двигун із чотирма клапанами на циліндр. одиниць. Подвійні німецькі високоефективні каталітичні нейтралізатори також були встановлені для полегшення потоку вихлопних газів. Надаються детальні фотографії моторного відсіку, на яких показано кришки клапанів AMG із штампом «350 6.0 28» збоку.

Продавець зазначає, що автомобіль зберігався протягом 15 років зі стабілізатором палива до 2021 року, коли автомобіль був повністю обслужений, щоб забезпечити належний робочий стан під час підготовки до продажу. Вся паливна система, за винятком паливних насосів, була замінена, включаючи регулятор тиску палива, акумулятор, відновлений розподільник палива та паливопроводи, які були модернізовані до сталевих тефлонових шлангів. Було замінено масло та фільтр, а також промивку охолоджуючої рідини та гальмівної рідини. З прокладки повернення масла на голівці блоку циліндрів спостерігається незначне просочування масла. Додаткове обслуговування включає нові свічки запалювання, термостат, повітряний фільтр та форсунки BOSCH.

Потужність передається на задні колеса через чотиришвидкісну коробку передач зі змінним клапаном від W126 із диференціалом підвищеного тертя Torsen і посиленим заднім підрамником, щоб витримати прогин шасі та зменшити присідання. Знизу можна побачити білі пружини AMG і амортизатори AMG разом з оригінальним вихлопом Sebring W124 AMG. Додаткові фотографії днища можна побачити в галереї.

У звіті Carfax не зазначено жодних аварій чи пошкоджень, а також історія реєстрації в Іллінойсі, Арізоні та Нью-Мексико. Тепер із пробігом лише 19 тисяч миль цей AMG Hammer пропонується з частковими записами про обслуговування, оригінальними фотографіями, що документують нову машину, чохлами на сидіння з овчини, чистим звітом Carfax і чистим титулом штату Нью-Мексико.

Нижче наведено відео, де показано екстер’єр та інтер’єр, а також відео про водіння.



MB Market з гордістю пропонує неймовірну можливість придбати це автентичне купе AMG Hammer. Нам пощастило провести значну кількість часу з власником і автомобілем, щоб зрозуміти історію, власність і історію цього захоплюючого прикладу історії AMG до злиття. Стан автомобіля справді надзвичайний і ще більше захоплює дух особисто. На момент створення автомобіля AMG все ще була незалежною тюнінговою компанією, окремою від Mercedes-Benz. Цей конкретний автомобіль був виготовлений компанією AMG North America у Вестмонті, штат Іллінойс, в епоху, коли, як відомо, «єдиним обмеженням щодо того, що можна було зробити з вашим Mercedes-Benz, був розмір вашого банківського рахунку». У косметичному плані була безліч доступних модифікацій від внутрішніх деталей до зовнішніх обвісів і коліс. Крім того, AMG запропонувала безліч оновлень продуктивності від чогось такого простого, як модифікації підвіски та вихлопу, до нудного двигуна DOHC M117 об’ємом 6,0 л. За приблизними підрахунками, у всьому світі було вироблено близько 30 автомобілів AMG Hammer, і лише 13 із них створено для північноамериканського ринку.

AMG Hammer сам по собі є справді легендарним автомобілем, а історія та історія, що стоять за цим зразком, лише підвищують його популярність. Після того, як автомобіль був виготовлений у Вестмонті компанією AMG, Енді Коен з Beverly Hills Motoring, як повідомляється, продав автомобіль джентльмену, який привіз машину з Беверлі-Хіллз до Лас-Вегаса в перший день його володіння. Коли він прибув до Лас-Вегаса, його зупинили за перевищення швидкості, а автомобіль було конфісковано DEA. після того, як в машині виявили деякі заборонені речовини. Тоді автомобіль був придбаний у федерального D.E.A. аукціон Роба Діра, колишнього професійного бейсболіста MLB (документацію можна переглянути в галереї). Роб володів автомобілем протягом 2 років, перш ніж продати його Symbolic International, де його придбав поточний продавець від імені наступного власника. Потім автомобіль був знову придбаний продавцем у 2006 році та зберігався до минулого року.

Стан, рідкість і продуктивність цього екземпляра ідеально поєднуються зі зловісною комбінацією кольорів, яка з часом має тільки підвищити його бажаність. Лише за останні кілька років ринок цих надзвичайно рідкісних молотів AMG експоненціально зріс, і переважна більшість цих автомобілів продається приватно за шестизначну ціну, що робить таку можливість ще більш особливою. Немає сумніву, що це буде цінним активом для будь-якого колекціонера, якому пощастило придбати його, оскільки ринок AMG до злиття продовжував прискорюватися в ціні з року в рік. Це більше ніж автомобіль. Це можливість володіти частинкою історії автомобіля. Автомобіль, який встановив стандарт для високопродуктивного розкішного седана, яким ми його знаємо сьогодні, і автомобіль, який назавжди поставив AMG серед великих: AMG Hammer.

This 1988 Mercedes-Benz 6.0L AMG Hammer Coupe was built by AMG in Westmont, Illinois and is reportedly one of only thirteen Hammers ever built by AMG North America. The car began life as a standard 300CE coupe before being cosmetically and mechanically overhauled by then-independent tuning house AMG. Finished in Black Pearl Metallic (199) over Gray leather (278) interior, power is provided by an AMG-modified 6.0-liter DOHC 32-valve M117 V8 engine paired to a revalved four-speed automatic transmission from a W126. Other AMG modifications include a full AMG aero body kit, 17” AMG wheels, AMG springs, shocks, exhaust, and much more. The AMG gauge cluster shows only 19,417 original miles and this AMG Hammer is being offered by the seller with original photographs documenting the car when new, partial service records, sheepskin seat covers, a clean Carfax report, and a clean New Mexico title.

The body is finished in Black Pearl “Blue-Black” Metallic (199) with matching lower cladding, a sunroof, headlight wipers, and original US spec lighting. The period-installed AMG body kit features a sculpted front bumper with fog lights, flared wheel arches, a rear ducktail spoiler, sculpted rear bumper, extended side skirts, and dual AMG exhaust outlets. Color-matched paint is extended to the grill surround as well as the inserts of all four original AMG wheels. The seller notes the spoiler is beginning to lift from the trunk lid and can easily be corrected for the buyer prior to purchase, if desired. Very light wear marks are seen on the passenger side top of the trunk lid as well as a slight indentation below the passenger tail light. The seller had the front bumper professionally refinished and detailed photos documenting the exterior condition can be seen in the gallery.

Original 17” AMG Aero 1 wheels are finished in chrome with paint-matched Black Pearl inserts. Dunlop SP Sport 8000 tires measure 215/45 in the front and 235/45 in the rear which are the correct sizes per AMG specifications for the Hammer. Although fitted in 1992, the seller has chosen to leave the older Dunlop tires installed which now show some dry rot around the edges. The correct white AMG springs and AMG-branded shocks are fitted underneath along with a period-correct Sebring exhaust made specifically for the W124 AMG.

The interior is finished in Gray leather (278) with a matching AMG steering wheel, carpets and door cards. Zebrano wood accents the center console and dashboard. Amenities include automatic climate control, cruise control, electrically adjustable front seats, steering column, passenger side mirror, and a front folding armrest. A Clifford alarm system and window tint was installed by Andy Cohen at Beverly Hills Motoring Accessories along with an upgraded sound system featuring a Sony XR-7200 head unit, door speakers, trunk-mounted sub, and Sony CD changer. The original instruction manual for both the alarm and audio system will be included with the sale and are pictured in the gallery. The seller notes the head unit and seat belt extenders are currently inoperable. All other electronics are noted to be in good working order including all windows, the A/C, and heat.

The factory gray floor mats still accompany the car along with the front passenger and rear set of original AMG floor mats made in-period. Detailed photos of the mats outside of the car can be seen in the gallery. Gray sheepskin covers were fitted to the front and rear seats when new and remain installed. Photos of the car when it was originally built are seen with the same sheepskin covers and floor mats. The seat covers were temporarily removed for photos to document the condition of the leather underneath.

The leather-wrapped steering wheel has been finished in Gray by AMG. Instrumentation includes an AMG 190-mph speedometer and a 7k-rpm tachometer with an inset analog clock. Additional readouts include fuel level, oil pressure, coolant temperature, and instant economy. The six-digit odometer shows approximately 19,417 original miles.

Significantly, this Hammer features an AMG-modified 6.0-liter DOHC 32-valve M117 V8 engine that increased engine output to approximately 385 horsepower and 417 lb-ft of torque. The car originally came fitted with a 3.0L inline-six which was then swapped for a 5.5L from a 560SEC of the era. AMG then bored, polished, blueprinted, and balanced the all-aluminum engine's internals and swapped the stock single-cam, two-valve-per-cylinder heads for its own free-breathing, twin-cam, four-valve-per-cylinder units. Dual German high performance catalytic converters were also installed to allow for easier exhaust flow. Detailed photos of the engine bay are provided showing the AMG valve covers with “350 6.0 28” stamped on the side.

The seller notes the car had been stored for 15 years with fuel stabilizer prior to 2021 when the car was fully serviced to ensure proper running condition in preparation for the sale. The entire fuel system with the exception of the fuel pumps have been replaced including the fuel pressure regulator, accumulator, rebuilt fuel distributor, and fuel lines which were upgraded to steel braided teflon hoses. The oil and filter were replaced along with a coolant and brake fluid flush. Minor oil seepage is noted from the oil return gasket on the cylinder head. Additional service includes new spark plugs, thermostat, air filter, and BOSCH injectors.

Power is sent to the rear wheels via a revalved four-speed transmission from a W126 with a Torsen limited-slip differential and a reinforced rear subframe to withstand the chassis flex and reduce squat. White AMG springs and AMG shocks along with the original Sebring W124 AMG exhaust can be seen underneath. Additional underbody photos can be seen in the gallery.

The Carfax report lists no accidents or damage and registration history in Illinois, Arizona, and New Mexico. Now with only 19k miles, this AMG Hammer is being offered with partial service records, original photographs documenting the car when new, sheepskin seat covers, a clean Carfax report, and a clean New Mexico state title.

Videos have been provided below displaying a walk around of the exterior and interior, as well as a driving video.



The MB Market is proud to offer the incredible opportunity to acquire this authentic AMG Hammer coupe. We were fortunate enough to spend a considerable amount of time with the owner and the car to understand the history, ownership and story behind this breathtaking example of pre-merger AMG history. The condition of the car is truly remarkable and even more breathtaking in-person. At the time the car was built, AMG was still an independent tuning company separate from Mercedes-Benz. This particular car was built by AMG North America in Westmont, IL during an era when, infamously, “The only limitation on what could be done to your Mercedes-Benz was the size of your bank account”. Cosmetically, there were endless available modifications from interior bits to exterior body kits and wheels. Additionally, AMG offered a wealth of performance upgrades from something as simple as suspension and exhaust mods, to a bored out 6.0L DOHC M117 engine. It’s estimated that approximately 30 AMG Hammers were produced worldwide with only 13 of those built for the North American market.

The AMG Hammer is truly a legendary car on its own, and the history and story behind this example only elevates the prominence. After the car was built in Westmont by AMG, Andy Cohen of Beverly Hills Motoring reportedly sold the car to a gentleman who drove the car from Beverly Hills to Las Vegas on his first day of ownership. Upon arriving in Las Vegas, he was pulled over for speeding and the car was subsequently seized by the D.E.A. after some illegal substances were found in the car. The car was then purchased from a federal D.E.A. auction by Rob Deer, former professional baseball player in the MLB (documentation is viewable in the gallery). Rob owned the car for 2 years before trading it to Symbolic International where it was then sourced by the current seller on behalf of the next owner. The car was then reacquired by the seller in 2006 and stored until last year.

The condition, rarity and performance of this example are paired perfectly with the sinister color combination that should only increase its desirability over time. Over the past few years alone, the market for these ultra rare AMG Hammers has exponentially increased and the vast majority of these cars sell privately in the high six figures making an opportunity like this even more special. There is no question that this will be an appreciating asset for any collector fortunate enough to acquire it as the pre-merger AMG marketplace has continued to accelerate in price year over year. This is more than a car. This is an opportunity to own a piece of automotive history. The car that set the standard for the high performance luxury sedan as we know it today, and the car that permanently affixed AMG among the all time greats: The AMG Hammer.
https://youtu.be/eM3iyiMXuEw

https://youtu.be/2di45kQ9PuU

Источник:
https://thembmarket.com/1988-mercedes-b ... mmer-coupe

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#2 Сообщение Capitan » 08 авг 2022, 23:06

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Аватара пользователя
scrudge
Эксперт
Сообщения: 1537
Зарегистрирован: 06 апр 2012, 21:13
Имя: Евгений
Авто: Accord 9
Откуда: Киев

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#3 Сообщение scrudge » 09 авг 2022, 00:34

Да, конечно цена космос. Дешеветь они не будут) Фары американские, конечно, скорбь)

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 9914
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: w204c250cdi4matik`12
Откуда: Киев

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#4 Сообщение Valdemar » 09 авг 2022, 08:41

немного странная машина. Какой то колхоз с передними дверными картами. У меня был такой же салон но руль был черный....
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 9914
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: w204c250cdi4matik`12
Откуда: Киев

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#5 Сообщение Valdemar » 09 авг 2022, 08:42

Не ровен час и Ромына е36 уйдет за пару сотен тысяч евро)
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#6 Сообщение Capitan » 09 авг 2022, 12:21

Valdemar писал(а):
09 авг 2022, 08:41
немного странная машина. Какой то колхоз с передними дверными картами. У меня был такой же салон но руль был черный....
и нет "widebody" и диски "в хроме"

Но мы помним, машина прошла прокачку в тюнинг ателье, где
заказчик выбирает как "допилить" интерьер/экстерьер

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#7 Сообщение Capitan » 09 авг 2022, 12:26

Valdemar писал(а):
09 авг 2022, 08:42
Не ровен час и Ромына е36 уйдет за пару сотен тысяч евро)
Чтобы хорошо продать, для этого надо вывести машину из Украины
и поставить на учет в Европе, а лучше в США, где миллионеров коллекционеров поболее...
:idea:

Аватара пользователя
Capitan
Капитан клуба
Сообщения: 27063
Зарегистрирован: 17 июл 2006, 00:31
Имя: Dimitriy
Авто: E400 4M
Откуда: Kyiv Luxury Village
Контактная информация:

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#8 Сообщение Capitan » 13 авг 2022, 10:02

ОНОВЛЕННЯ АУКЦІОНУ: Одразу після закриття аукціону до MB Market звернулися учасники торгів, у яких виникли проблеми з підключенням і вони не змогли виконати ставки протягом хвилини закриття. Ці технічні проблеми були перевірені, і для того, щоб забезпечити повну, справедливу та прозору можливість покупки для всіх учасників торгів, MB Market і продавець автомобіля спільно вирішили запропонувати закриту пропозицію «найкраща та остаточна пропозиція» від сторін, які не змогли зробити ставку під час закриття, а також учасник високої ціни. У результаті закритого процесу торгів автомобіль було продано новому учаснику, який запропонував найвищу ціну за 761 800 доларів США. Вітаємо та дякуємо сторонам за встановлення нової світової рекордної ціни за це 6,0-літрове купе AMG Hammer на ринку MB.
:dizzy:

KoliaV
НовичОк
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 17 авг 2022, 17:28
Имя: Orest
Авто: BMW
Откуда: Київ

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#9 Сообщение KoliaV » 20 авг 2022, 17:03

А мені подобається ця машина. Достойний варіант аукціону.

Аватара пользователя
Valdemar
Эксперт
Сообщения: 9914
Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
Имя: Владимир
Авто: w204c250cdi4matik`12
Откуда: Киев

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#10 Сообщение Valdemar » 20 авг 2022, 21:08

Хоч комусь подобається :np:
c250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/

Аватара пользователя
Кирилл coupe
Эксперт
Сообщения: 2391
Зарегистрирован: 18 апр 2017, 16:05
Имя: Кирилл
Авто: Е320С
Тел.: 050-705-1234
Откуда: Северодонецк

Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe 1988 - SOLD $661,800 / 04.08.2022

#11 Сообщение Кирилл coupe » 20 авг 2022, 21:54

А я знаю :-)
Это второй аккаунт клубного офтальмолога :smile:
WDB 1240521C285645
Всегда в наличии, испытанная временем и форумчанами:
водка, а так же - домашний коньяк, Лимончелло, джин, Зубровка и Бехеровка.

Ответить

Вернуться в «Mercedes-Benz News, New & Classic Models, Fashion & Sport Life/ Formula 1»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 7 гостей