Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG

Спілкування на різні теми, в тому числі, пов'язані з нашими улюбленими Мерседесами

Модераторы: Yurik, Garison, SALIY

Ответить
Сообщение
Автор
Аватара пользователя
sydoruk
Эксперт
Сообщения: 1126
Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
Имя: Михаил
Авто: ex W210 5.5 AMG
Тел.: Пишите в ЛС
Откуда: Ровно

Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG

#1 Сообщение sydoruk » 15 окт 2021, 12:13

Всім Привіт!

Побачив тему viewtopic.php?f=8&t=46711 і виникло бажання поділитися своїм досвідом.

Добавляю нотатки без вичитки і форматування.
Історія 2 роки назад. Хочется вірити, що за цей період процес спростився.
Текст знижу це короткі вижимки. На ділі все було більш стресове.
Ми розмовляли, дискутували багато часу з експертом.

Статус змін відносно заяви № 521*** від 21 травня 2019.
Ознайомився з інформацією на сайті https://insat.org.ua/services/vkrgosrs/1/
1) 16 травня (четвер) - відправив скани потрібних документів на zayava@insat.org.ua для організації ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ. а) Заявка для фізичних осіб; б) Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; в) Копія Акта технічного огляду ТЗ (з центру надання послуг); г) Інші додаткові відомості про мій автомобіль і нюанси переобладнання.
2) 17 (п'ятниця) - побачив лист що прийшов в спам з наступною інформацією — "Почтовый ящик получателя заполнен. Не удалось доставить сообщение получателю zayava@insat.org.ua, так как в его почтовом ящике нет свободного места или ему приходит слишком много писем". Хоча відповідної інформації та попередження про розмір не має на сайті відносно поштового ящика zayava@insat.org.ua.
3) 17 травня (п'ятниця) - повторно відправив скани документів, які попередньо штовхнув на google drive.
4) 17 травня (п'ятниця) - передзвонив в організацію ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ за номером (044) 455-69-42, щоб отримати номер заяви та ФІО експерта. Оператор сказав що комп'ютер не доступний для них, щоб перевірити лист і видрукувати документи. Відповідальна людина не на робочому місці та буде доступна тільки в понеділок, тому, що в цей момент знаходить у відрядженні.
5) 17 травня (п'ятниця) - я пішов у відділення Української пошти та відправив паперові екземпляри документів за допомогою рекомендованого листа.
6) 21 травня (понеділок) - передзвонив в організацію ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ за номером (044) 455-69-42, щоб отримати номер заяви та ФІО експерта. Оператор сказав, що документи які мали прийти на електронну пошту не видрукувати, передзвоніть завтра у вівторок 21 травня після 09:00.
7) 21 травня (понеділок) - отримав СМС повідомлення(номер відстеження 3302804318736), що рекомендований лист влучений для організації ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ з моїми документами.
8 ) 21 травня (вівторок) - передзвонив в організацію ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ за номером (044) 455-69-42. Оператор сказав, що заявку побачили, продиктував ФІО експерта і номер телефона для детальної інформації. Номер заяви я не зміг отримати. Оператор сказав, що передзвонити після 14:00 для уточнення. Експерт: Шукшин Сергій Миколайович, Телефон: (044) 455-69-49
9) 21 травня (вівторок) - подзвонив для Шукшин Сергій Миколайович (044) 455-69-49 із запитом для отримання номеру заяви. Він сказав, що заява не створена і, м'яко кажучи висловився, що це "ТУХЛА ДІЛО" і для нього направили документи, щоб мене злити та охарактеризував справу, як не благодатна, яка буде займати багато часу і не принесе грошей. Я сказав, що буду йти до кінця, 30 хвилин ми спілкувалися і Шукшин сказав, щоб я дзвонив для Гладченко Олександр Сергійович, щоб мою заяву зареєстрували. Експерт сказав, що Гладченко встановив внутрішні закони та такі мотори. що мають зв'язок з AMG, M5, GT вони не переобладнають.
10) 21 травня (вівторок) - я настояти на свому, що хочу провести експертну оцінку не зважаючи на протизаконні дії та саботаж підприємства в цьому питанні та подзвонив для Гладченко Олександр Сергійович (044) 455-69-42, agladchenko@insat.org.ua, але його не було на місці, я запросив номер заяви та ФІО експерта для продовження оцінки. Вони надали номер № 521*** і підтвердили, що експертом є Шукшин Сергій Миколайович.
11) 22 травня (середа) - передзвонив для Шукшина Сергія Миколайовича і запитав, що від мене потрібно та чим я можу допомогти, щоб пришвидшити та спростити процес. Він сказав, що потрібні докази, що кузов від w210 e430 vs e55 є однаковими. Після цього я підготовив документи з порівняльною таблицею основних елементів кузов для e430 vs e55 і відправив на zayava@insat.org.ua, вказавши номер справи. Додатково експерт сказав, що перевіряв номера деталей для Остова кузова і вони є різними. Я надав більше інформації, що артикули можуть відрізнятися в залежності від наявності люка, повний, задній привід, лівий правий руль і так далі.
12) 23 травня (четвер) - набрав за номером довідки (044) 455-69-42 і повідомив, щоб вони перенаправили мій лист для Шукшина Сергія Миколайовича. Оператор сказав, що обов'язково передасть інформацію для експерта.
13) 27 травня (понеділок) - отримав дзвінок від Шукшина Сергія Миколайовича і він надав сумнівні приклади чому вони не хочуть давати погодження 1) AMG офіційно стала частина компанії Мерседес в 1999 році. Моя машини 1998 року. На їхню думку, AMG почало працювати з серійними автомобілями після 1999 року, до цього AMG було лівою компаній для Мерседес, не відділом. Вичитали в вікіпедії. Основне питання. Остов кузова. Вони хочуть докази що "Остов кузова" які встановлено на моєму Мерседесі був присутній на моделях w210 e55 AMG. Експерт не може визначити який остов кузова у мене. Вони користуються elcats.ru сервісом і там немає точної інформації. Потрібно використовувати EPC там по віну видає два коди (A 210 600 00 05, A 210 600 17 07). Швидше за все другий мій і він був встановлений після конвеєра, тому що доставляли автопілот. Експерт саботує роботу, і перекладає це на Мерседес сервіс, мотивуючи що вихід із ситуації це офіціали, що можуть дати підтвердження реальності переобладнання та установки М113.986 двигуна на мій WDB2100701A596860 кузов.
14) 28 травня (вівторок) - набрав в телефонному режимі Шукшина Сергія Миколайовича та обговорили поточну ситуацію. Він підтвердив, що вони будуть відправляти запит для компанії Мерседес завтра 29 травня, щоб отримати погодження/їм їхню думку на предмет переобладнання і встановлення М113.986 двигуна на мій WDB2100701A596860 кузов. З його слів підприємство ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ не може дослідити ситуацію і не володіє нюансами.
15) 31 травня (п'ятниця) - я не отримав ніякої інформації про статус мої заяви № 521***. Намагався додзвонитися до Шукшина Сергія Миколайович. На жаль після регулярних дзвінків починаючи з 11:45 до 16 00 години (31 травня 2019) мій запит не був оброблений і до телефонної трубки (044) 455-69-49 ніхто не підійшов та не зміг поспілкуватися. Спостерігається повний саботаж, бездіяльність і протизаконні дії.
16) 3 червня (понеділок) - зв'язався з Шукшиним Сергіем Миколайовичом відносно моєї заяви 521***. Він підтвердив, що офіційний запит в компанію Мерседес не був відправлений, хоча вони мали це зробити минулої середи(28 травня).
17) 3 червня (понеділок) - зв'язався з Шукшиним Сергіем Миколайовичом відносно моєї заяви 521***. Я повідомив, що мною був зроблений офіційний запит для представника Мерседес a**.****@mercedes-benz.kiev.ua і він засобами електронного зв'язку повідомив на почту zayava@insat.org.ua, що остов кузова w210 e430 (WDB2100701A596860) є однаковий з остовом кузова від w210 e55 (WDB2100741A636026). Це дає ніяких шансів відмовити в процесі переобладнання мотору, тому що остов кузова є однаковим.
18) 13 червня - отримав лист від керівництва відділення експертизи Гладченко - Для подальшого опрацювання Вашої заяви щодо заміни силового агрегату на автомобілі Mercedes-BenzE430 (встановлення двигуна М 113.986, КП 722.636), 07.06.2019 нами було надіслано запит до офіційного представника Mercedes-Benz в Україні (ПрАТ «АвтоКапітал»). Після отримання та опрацювання відповіді, Вас буде додатково повідомлено про хід виконання роботи щодо Вашої заяви.
19) 25 червня - отримав лист з zayava@insat.org.ua з офіційною відповіддю від ТОВ «Автокапітал». Чекаємо на повернення з відпустки експерта (Шукшина С. М.) для подальшого опрацювання Вашої заяви щодо погодження переобладнання автомобіля Мерседес Е430.
20) 1 липня - подзвонив (044) 455-69-49 і уточнив коли Шукшин Сергій Миколайович повернеться з відпустки. Мені повідомили, що це буде 15 липня.
21) 15 липня - подзвонив (044) 455-69-49 для Шукшин Сергій Миколайович і уточнив про статус мої заяви. Він сказав, що буде говорити з Гладченко і не бачив відповіді від Мерседес. Я запропонував варіант скинути лист-відповідь йому на електронного почту. Після телефонної розмови я скинув лист.
22) 18 липня - подзвонив (044) 455-69-49 для Шукшин Сергій Миколайович і уточнив про статус мої заяви. Він сказав, що була комісія і попередньо утвердили моє звернення. На даному етапі формують список задач і ціну послуги та завтра(19 липня) вони відправлять рахунок.
23) 23 липня - отримав рахунок для оплати погодження переобладнання на суму 2730 грн. Після цього виконав оплату.
24) 13 серпня - подзвонив (044) 455-69-49 для Шукшин Сергій Миколайович і уточнив на рахунок моєї заяви. Він сказав, що 1-2 дні та відправить результати/документи рекомендованим листом. Домовилися, що ГБО буде демонтовано і відповідна інформація буде зазначена в висновку.
25) 30 серпня - отримав документ. (Вискновок науково технічної експертизи)
Последний раз редактировалось sydoruk 15 окт 2021, 12:24, всего редактировалось 1 раз.
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833

Аватара пользователя
sydoruk
Эксперт
Сообщения: 1126
Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
Имя: Михаил
Авто: ex W210 5.5 AMG
Тел.: Пишите в ЛС
Откуда: Ровно

Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG

#2 Сообщение sydoruk » 15 окт 2021, 12:20

Прикріпляю фотографії документів за які прийшлося боротися.
Изображение
Изображение
Последний раз редактировалось sydoruk 15 окт 2021, 12:39, всего редактировалось 1 раз.
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833

Аватара пользователя
sydoruk
Эксперт
Сообщения: 1126
Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
Имя: Михаил
Авто: ex W210 5.5 AMG
Тел.: Пишите в ЛС
Откуда: Ровно

Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG

#3 Сообщение sydoruk » 15 окт 2021, 12:36

Відповідь від ТОВ «Автокапітал» на офіційний запит.
Цей документ відіграв ключову та основну роль для успішного результату.
Хоча текст не однозначний.
Изображение
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833

Аватара пользователя
elia
матерый колхозник
Сообщения: 2700
Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
Имя: Илья
Авто: AMGшечка 238.361
Откуда: Киев
Контактная информация:

Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG

#4 Сообщение elia » 15 окт 2021, 13:55

sydoruk писал(а):
15 окт 2021, 12:13
Побачив тему viewtopic.php?f=8&t=46711 і виникло бажання поділитися своїм досвідом.
В этом топике есть один нюанс: дистрибутор, продавший этот автомобиль, ликвидирован несколько лет назад. Отдел Главного Конструктора на ЗАО "ЗАЗ" расформирован с десяток лет назад. Возможно, что уже никто не даст никакого ответа на такой запрос.

Ответить

Вернуться в «Спілкування одноклубників | Members' dialogue»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 34 гостя