Всім Привіт!
Побачив тему viewtopic.php?f=8&t=46711 і виникло бажання поділитися своїм досвідом.
Добавляю нотатки без вичитки і форматування.
Історія 2 роки назад. Хочется вірити, що за цей період процес спростився.
Текст знижу це короткі вижимки. На ділі все було більш стресове.
Ми розмовляли, дискутували багато часу з експертом.
Статус змін відносно заяви № 521*** від 21 травня 2019.
Ознайомився з інформацією на сайті https://insat.org.ua/services/vkrgosrs/1/
1) 16 травня (четвер) - відправив скани потрібних документів на zayava@insat.org.ua для організації ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ. а) Заявка для фізичних осіб; б) Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; в) Копія Акта технічного огляду ТЗ (з центру надання послуг); г) Інші додаткові відомості про мій автомобіль і нюанси переобладнання.
2) 17 (п'ятниця) - побачив лист що прийшов в спам з наступною інформацією — "Почтовый ящик получателя заполнен. Не удалось доставить сообщение получателю zayava@insat.org.ua, так как в его почтовом ящике нет свободного места или ему приходит слишком много писем". Хоча відповідної інформації та попередження про розмір не має на сайті відносно поштового ящика zayava@insat.org.ua.
3) 17 травня (п'ятниця) - повторно відправив скани документів, які попередньо штовхнув на google drive.
4) 17 травня (п'ятниця) - передзвонив в організацію ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ за номером (044) 455-69-42, щоб отримати номер заяви та ФІО експерта. Оператор сказав що комп'ютер не доступний для них, щоб перевірити лист і видрукувати документи. Відповідальна людина не на робочому місці та буде доступна тільки в понеділок, тому, що в цей момент знаходить у відрядженні.
5) 17 травня (п'ятниця) - я пішов у відділення Української пошти та відправив паперові екземпляри документів за допомогою рекомендованого листа.
6) 21 травня (понеділок) - передзвонив в організацію ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ за номером (044) 455-69-42, щоб отримати номер заяви та ФІО експерта. Оператор сказав, що документи які мали прийти на електронну пошту не видрукувати, передзвоніть завтра у вівторок 21 травня після 09:00.
7) 21 травня (понеділок) - отримав СМС повідомлення(номер відстеження 3302804318736), що рекомендований лист влучений для організації ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ з моїми документами.
8 ) 21 травня (вівторок) - передзвонив в організацію ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ за номером (044) 455-69-42. Оператор сказав, що заявку побачили, продиктував ФІО експерта і номер телефона для детальної інформації. Номер заяви я не зміг отримати. Оператор сказав, що передзвонити після 14:00 для уточнення. Експерт: Шукшин Сергій Миколайович, Телефон: (044) 455-69-49
9) 21 травня (вівторок) - подзвонив для Шукшин Сергій Миколайович (044) 455-69-49 із запитом для отримання номеру заяви. Він сказав, що заява не створена і, м'яко кажучи висловився, що це "ТУХЛА ДІЛО" і для нього направили документи, щоб мене злити та охарактеризував справу, як не благодатна, яка буде займати багато часу і не принесе грошей. Я сказав, що буду йти до кінця, 30 хвилин ми спілкувалися і Шукшин сказав, щоб я дзвонив для Гладченко Олександр Сергійович, щоб мою заяву зареєстрували. Експерт сказав, що Гладченко встановив внутрішні закони та такі мотори. що мають зв'язок з AMG, M5, GT вони не переобладнають.
10) 21 травня (вівторок) - я настояти на свому, що хочу провести експертну оцінку не зважаючи на протизаконні дії та саботаж підприємства в цьому питанні та подзвонив для Гладченко Олександр Сергійович (044) 455-69-42, agladchenko@insat.org.ua, але його не було на місці, я запросив номер заяви та ФІО експерта для продовження оцінки. Вони надали номер № 521*** і підтвердили, що експертом є Шукшин Сергій Миколайович.
11) 22 травня (середа) - передзвонив для Шукшина Сергія Миколайовича і запитав, що від мене потрібно та чим я можу допомогти, щоб пришвидшити та спростити процес. Він сказав, що потрібні докази, що кузов від w210 e430 vs e55 є однаковими. Після цього я підготовив документи з порівняльною таблицею основних елементів кузов для e430 vs e55 і відправив на zayava@insat.org.ua, вказавши номер справи. Додатково експерт сказав, що перевіряв номера деталей для Остова кузова і вони є різними. Я надав більше інформації, що артикули можуть відрізнятися в залежності від наявності люка, повний, задній привід, лівий правий руль і так далі.
12) 23 травня (четвер) - набрав за номером довідки (044) 455-69-42 і повідомив, щоб вони перенаправили мій лист для Шукшина Сергія Миколайовича. Оператор сказав, що обов'язково передасть інформацію для експерта.
13) 27 травня (понеділок) - отримав дзвінок від Шукшина Сергія Миколайовича і він надав сумнівні приклади чому вони не хочуть давати погодження 1) AMG офіційно стала частина компанії Мерседес в 1999 році. Моя машини 1998 року. На їхню думку, AMG почало працювати з серійними автомобілями після 1999 року, до цього AMG було лівою компаній для Мерседес, не відділом. Вичитали в вікіпедії. Основне питання. Остов кузова. Вони хочуть докази що "Остов кузова" які встановлено на моєму Мерседесі був присутній на моделях w210 e55 AMG. Експерт не може визначити який остов кузова у мене. Вони користуються elcats.ru сервісом і там немає точної інформації. Потрібно використовувати EPC там по віну видає два коди (A 210 600 00 05, A 210 600 17 07). Швидше за все другий мій і він був встановлений після конвеєра, тому що доставляли автопілот. Експерт саботує роботу, і перекладає це на Мерседес сервіс, мотивуючи що вихід із ситуації це офіціали, що можуть дати підтвердження реальності переобладнання та установки М113.986 двигуна на мій WDB2100701A596860 кузов.
14) 28 травня (вівторок) - набрав в телефонному режимі Шукшина Сергія Миколайовича та обговорили поточну ситуацію. Він підтвердив, що вони будуть відправляти запит для компанії Мерседес завтра 29 травня, щоб отримати погодження/їм їхню думку на предмет переобладнання і встановлення М113.986 двигуна на мій WDB2100701A596860 кузов. З його слів підприємство ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ не може дослідити ситуацію і не володіє нюансами.
15) 31 травня (п'ятниця) - я не отримав ніякої інформації про статус мої заяви № 521***. Намагався додзвонитися до Шукшина Сергія Миколайович. На жаль після регулярних дзвінків починаючи з 11:45 до 16 00 години (31 травня 2019) мій запит не був оброблений і до телефонної трубки (044) 455-69-49 ніхто не підійшов та не зміг поспілкуватися. Спостерігається повний саботаж, бездіяльність і протизаконні дії.
16) 3 червня (понеділок) - зв'язався з Шукшиним Сергіем Миколайовичом відносно моєї заяви 521***. Він підтвердив, що офіційний запит в компанію Мерседес не був відправлений, хоча вони мали це зробити минулої середи(28 травня).
17) 3 червня (понеділок) - зв'язався з Шукшиним Сергіем Миколайовичом відносно моєї заяви 521***. Я повідомив, що мною був зроблений офіційний запит для представника Мерседес a**.****@mercedes-benz.kiev.ua і він засобами електронного зв'язку повідомив на почту zayava@insat.org.ua, що остов кузова w210 e430 (WDB2100701A596860) є однаковий з остовом кузова від w210 e55 (WDB2100741A636026). Це дає ніяких шансів відмовити в процесі переобладнання мотору, тому що остов кузова є однаковим.
18) 13 червня - отримав лист від керівництва відділення експертизи Гладченко - Для подальшого опрацювання Вашої заяви щодо заміни силового агрегату на автомобілі Mercedes-BenzE430 (встановлення двигуна М 113.986, КП 722.636), 07.06.2019 нами було надіслано запит до офіційного представника Mercedes-Benz в Україні (ПрАТ «АвтоКапітал»). Після отримання та опрацювання відповіді, Вас буде додатково повідомлено про хід виконання роботи щодо Вашої заяви.
19) 25 червня - отримав лист з zayava@insat.org.ua з офіційною відповіддю від ТОВ «Автокапітал». Чекаємо на повернення з відпустки експерта (Шукшина С. М.) для подальшого опрацювання Вашої заяви щодо погодження переобладнання автомобіля Мерседес Е430.
20) 1 липня - подзвонив (044) 455-69-49 і уточнив коли Шукшин Сергій Миколайович повернеться з відпустки. Мені повідомили, що це буде 15 липня.
21) 15 липня - подзвонив (044) 455-69-49 для Шукшин Сергій Миколайович і уточнив про статус мої заяви. Він сказав, що буде говорити з Гладченко і не бачив відповіді від Мерседес. Я запропонував варіант скинути лист-відповідь йому на електронного почту. Після телефонної розмови я скинув лист.
22) 18 липня - подзвонив (044) 455-69-49 для Шукшин Сергій Миколайович і уточнив про статус мої заяви. Він сказав, що була комісія і попередньо утвердили моє звернення. На даному етапі формують список задач і ціну послуги та завтра(19 липня) вони відправлять рахунок.
23) 23 липня - отримав рахунок для оплати погодження переобладнання на суму 2730 грн. Після цього виконав оплату.
24) 13 серпня - подзвонив (044) 455-69-49 для Шукшин Сергій Миколайович і уточнив на рахунок моєї заяви. Він сказав, що 1-2 дні та відправить результати/документи рекомендованим листом. Домовилися, що ГБО буде демонтовано і відповідна інформація буде зазначена в висновку.
25) 30 серпня - отримав документ. (Вискновок науково технічної експертизи)
Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG
Модераторы: Yurik, Garison, SALIY
- sydoruk
- Эксперт
- Сообщения: 1126
- Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
- Имя: Михаил
- Авто: ex W210 5.5 AMG
- Тел.: Пишите в ЛС
- Откуда: Ровно
Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG
Последний раз редактировалось sydoruk 15 окт 2021, 12:24, всего редактировалось 1 раз.
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833
- sydoruk
- Эксперт
- Сообщения: 1126
- Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
- Имя: Михаил
- Авто: ex W210 5.5 AMG
- Тел.: Пишите в ЛС
- Откуда: Ровно
Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG
Последний раз редактировалось sydoruk 15 окт 2021, 12:39, всего редактировалось 1 раз.
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833
- sydoruk
- Эксперт
- Сообщения: 1126
- Зарегистрирован: 25 янв 2018, 19:49
- Имя: Михаил
- Авто: ex W210 5.5 AMG
- Тел.: Пишите в ЛС
- Откуда: Ровно
Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG
Відповідь від ТОВ «Автокапітал» на офіційний запит.
Цей документ відіграв ключову та основну роль для успішного результату.
Хоча текст не однозначний.
Цей документ відіграв ключову та основну роль для успішного результату.
Хоча текст не однозначний.
Ex W210 5.5 AMG Custom на Drive2:
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833
https://e-drive.com.ua/@sydoruk#4833
- elia
- матерый колхозник
- Сообщения: 2700
- Зарегистрирован: 09 янв 2014, 12:33
- Имя: Илья
- Авто: AMGшечка 238.361
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Складності отримання висновку науково-технічної експертизи. Двигун 113.940 -> 113.986 та переобладнан 210 E430 -> E55AMG
В этом топике есть один нюанс: дистрибутор, продавший этот автомобиль, ликвидирован несколько лет назад. Отдел Главного Конструктора на ЗАО "ЗАЗ" расформирован с десяток лет назад. Возможно, что уже никто не даст никакого ответа на такой запрос.
Плох тот хам, который не хочет светить дальше и ярче всех!
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Проверка VIN автомобилей Mercedes-Benz на русском/английском/французском/немецком/испанском/португальском языках
Блог на автотему
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 34 гостя