Goodvin писал(а): ↑17 апр 2019, 22:54
Udav писал(а): ↑17 апр 2019, 18:39
за бюджет 5 стоит рассматривать ТОЛЬКО один вариант смены коня - со 124 на форика первой версии (по бюджету попадаешь).
Чёт я опозитников опасаюсь. Знакомый импрезу когда брал, лет пять назад, новую, то на 13000, масло текло с мотора, на станции сказали что это норма у них, на 20, с чем то, застучал мотор. Там какая то злая Импреза была, врх или что то такое..
Да и 7 мест вроде нет там?
То або якийсь брак, або він її вбивав
Були в мене дві субару, одна з пробігом від 130 і до 170 тис км, інша 90-100 тис (хоча скоріше всього в неї пробіг був скручений, ну але виглядала живенько). Так от, масло не текло ні в одної, і гемору з обслуговуванням теж не було. В першої були ірридієві свічки, дорощі але їх ресурс 100 тис. За 3 роки я поміняв їх тільки раз. Не так елементарно мінялися як на124-му, але і не дуже проблемно. Піднімаєш машину напідйомнику і знизу вони дістаються. Мотор знімати не треба, а то ходить і така страшилка у всяких "експертів"
А то шо на станції сказали що то норма то це означає що фігова станція. Певно субару бачили хіба по телевізорі.