#1724
Сообщение
Yurik » 06 ноя 2017, 15:05
По львівській сарайці.
Мені підтвердили, що така схема робоча і фактично немає такого, що 2 авто реєструються на одні документи.
211 був ввезений під документи від 123 через три переобладнання.
Далі на документи від 211 був ввезений 212. Кузов 211 був "вивільнений".
Далі цей "вивільнений" кузов був поставлений на документи 210 через переобладнання.
Тобто 2 комплекти документів - 2 авто.
Хімії немає. Є просто наше з Вами незнання деталей.
Мені підтвердили. що вивільнений кузов можна знову поставити на облік за наявності документів.
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок здійснення підрозділами
Державтоінспекції МВС державної реєстрації,
перереєстрації та обліку транспортних засобів,
оформлення і видачі реєстраційних документів,
номерних знаків на них
4.5. У разі необхідності заміни кузовів (рам), які мають
ідентифікаційні номери, переобладнання ТЗ, яке призводить до зміни
типу та призначення ТЗ, зміни його повної маси та її розподілу по
осях, центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної
бази чи колісної формули, систем гальмового і рульового керування
та трансмісії, працівниками Центру розглядаються відповідні
письмові заяви власників ТЗ або уповноважених ними осіб (додатки 1
і 2) після проведення попереднього огляду ТЗ та перевірки
ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів ТЗ за наявною
інформацією баз даних на предмет розшуку та накладення арешту.
4.5.1. Огляд ТЗ проводиться відповідно до вимог пункту 3.7
глави 3 цієї Інструкції. При цьому складається акт технічного
огляду ТЗ у двох примірниках, який підписується посадовою особою,
що його склала. У разі заміни кузовів (рам), які мають
ідентифікаційні номери, додається висновок (з обов'язковою
наявністю фотознімків ідентифікаційних номерів та ТЗ) фахівця
експертної служби МВС або іншого експерта, що має свідоцтво про
право проведення відповідного виду експертних досліджень і
внесений до Реєстру атестованих судових експертів, щодо
справжності та відповідності вимогам заводу-виробника
ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів ТЗ, який буде
переобладнуватися.
Перший примірник акта технічного огляду ТЗ видається власнику
ТЗ, а другий із експертним висновком (у разі його оформлення)
долучається до його заяви, яка реєструється в книзі обліку
переобладнання ТЗ (додаток 5) і зберігається в Центрі до
проведення перереєстрації ТЗ після переобладнання.
4.5.2. Перереєстрація переобладнаних ТЗ проводиться на
підставі документів про відповідність цих ТЗ вимогам безпеки
дорожнього руху, які встановлені пунктом 37 Порядку ( 1388-98-п ),
та документів, що підтверджують правомірність придбання
встановлених кузовів (шасі, рами), які мають ідентифікаційні
номери (у разі їх заміни), актів технічного огляду ТЗ (експертних
висновків), виданих Центром відповідно до вимог підпункту 4.4.1
пункту 4.4 глави 4 цієї Інструкції, та в разі переобладнання ТЗ,
яке призводить до зміни типу та призначення ТЗ, зміни його повної
маси та її розподілу по осях, центру ваги, типу двигуна, його ваги
і потужності, колісної бази чи колісної формули, систем гальмового
і рульового керування та трансмісії, - погоджень, виданих
виробниками ТЗ, ЦБДРтаАС при МВС або ДП "ДержавтотрансНДІпроект"
Мінінфраструктури України на проведення вказаного виду
переобладнання ТЗ. Дійсність зазначених погоджень перевіряється за
відповідною автоматизованою базою даних. До матеріалів
реєстраційної справи долучаються роздруковані відомості про
проведення цієї перевірки. { Абзац перший підпункту 4.5.2 пункту
4.5 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
внутрішніх справ N 417 ( z0748-13 ) від 29.04.2013 }
У разі заміни кузовів (шасі, рами), які мають ідентифікаційні
номери, до матеріалів справи про перереєстрацію ТЗ долучаються
також документи, на підставі яких вони були реалізовані їх
попереднім власником (власниками).
При цьому виконуються дії, передбачені пунктами 3.1-3.13,
3.15-3.18 глави 3 цієї Інструкції. { Абзац третій підпункту 4.5.2
пункту 4.5 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства внутрішніх справ N 809 ( z1952-12 ) від 17.09.2012 }
4.5.3. За заявою власника ТЗ на вивільнений кузов (шасі,
раму) або інші вузли і агрегати, що мають ідентифікаційні номери,
оформляється та видається довідка на вивільнені вузли та агрегати
(додаток 6).
Факт видачі вказаної довідки реєструється в книзі обліку
довідок на вивільнені вузли та агрегати (додаток 7), яка
зберігається протягом 10 років.
4.6. Під час перереєстрації переобладнаних ТЗ працівниками
Центру вносяться корективи до наявних автоматизованих баз даних
та проводиться заміна свідоцтва про реєстрацію ТЗ. До графи
"Особливі відмітки" свідоцтва про реєстрацію ТЗ уноситься запис
про виконане переобладнання або особливості конструкції.
5.6. За письмовим зверненням власника ТЗ після проведення
зняття з обліку ТЗ у зв'язку з його вибракуванням працівниками
Центру на вивільнений кузов (шасі, раму) або інші вузли і
агрегати, що мають ідентифікаційні номери, оформляється та
видається довідка на вивільнені вузли та агрегати. При цьому
виконуються дії, передбачені пунктом 3.7 глави 3 цієї Інструкції.
{ Абзац перший пункту 5.6 глави 5 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Міністерства внутрішніх справ N 809 ( z1952-12 ) від
17.09.2012 }
Факт видачі вказаної довідки реєструється в окремій книзі
обліку довідок на вивільнені вузли та агрегати, яка зберігається
протягом 10 років.
ex W124 Coupe E320 bornit Sportline
W124 Coupe E320 blauschwarz Sportline
_____________________
Есть хорошие машины, очень хорошие машины и немецкие авто.
Есть хорошие немецкие а/м, очень хорошие немецкие а/м и Мерседесы.
Есть красивые МБ, очень красивые МБ и МБ купе.
Есть МБ купе и они все самые красивые! (C) ABH
______________________
Это же не просто железка, это же душа (С) Давидыч
______________________
Если отходя от машины ты не оглядываешься, ты купил не ту машину!