Сорок з великим гаком років за кермом.
Модераторы: Yurik, Garison, SALIY
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Навіяло.
Люди пишуть, то і я.
Як говорять, куди кінь з копитом, туди і рак з клешнею.
Оскільки я давній і народився ще при батькові народів, то розсікати на мерседесі мені захотілося ще в часи коли їх тут не продавалось. Логіка була проста: якщо не можна купити, то будемо робити.
В ті часи був популярним рух саморобщиків. Ліпився кузов із склотканини і начинявся вузлами від фабричних серійних машин. Як правило – жигулів.
А я тоді був молодим і амбітним, то захотілося щось крутіше, класу волги. І досить швидко прийшло розуміння що це має бути мерседес. Таким чином задача була поставлена конкретно: робимо машину зовні схожу на мерседес, а вузли використовуємо від ГАЗ-24.
Бачу ціль – не бачу перешкод!
Люди пишуть, то і я.
Як говорять, куди кінь з копитом, туди і рак з клешнею.
Оскільки я давній і народився ще при батькові народів, то розсікати на мерседесі мені захотілося ще в часи коли їх тут не продавалось. Логіка була проста: якщо не можна купити, то будемо робити.
В ті часи був популярним рух саморобщиків. Ліпився кузов із склотканини і начинявся вузлами від фабричних серійних машин. Як правило – жигулів.
А я тоді був молодим і амбітним, то захотілося щось крутіше, класу волги. І досить швидко прийшло розуміння що це має бути мерседес. Таким чином задача була поставлена конкретно: робимо машину зовні схожу на мерседес, а вузли використовуємо від ГАЗ-24.
Бачу ціль – не бачу перешкод!
Последний раз редактировалось Виктор 07 дек 2024, 21:25, всего редактировалось 1 раз.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Процес поставив на фундаментальну основу.
Почав із збору інформації. В ті часи інтернету не було, а на руках у людей можна було знайти хіба що поодинокі зарубіжні журнальчики з картинками.
Але мені пощастило. Київська бібліотека ім Вернадського, в якій я постійно бував, отримувала рідкісний на той час англійський журнал «Autocar and Motor». Там публікувалися тести машин з фото та схематичними кресленнями. З’явився там і Мерседес із кузовом W124 який щойно вийшов в світ. Одразу з’ясувалося, що його база 2800 см відповідає базі волги. Можна було брати за основу!
Завдяки деякій прихильності завідуючої науковим залом ( а я тоді уже був кандидатом наук), вдалося заполучити ці валютні журнали додому. Там я все ретельно перефотографував і почав робити ескізи майбутньої компоновки. Паралельно при нагоді знайомився із живими екземплярами. Це бувало в Москві, куди частенько їздив у відрядження. Брав із собою фотоапарат і детально фотографував екземляри, припарковані на вулицях. В Москві мерседесів і тоді було немало. В основному на дипломатичних номерах.
Одночасно почав займатися «залізом». Оскільки волга була таксистська машина, то вузли збирався брати де їх брали і всі. В усякому разі із цим проблем не передбачалося. Проблема була у склотканині. В роздрібній торгівлі вона не продавалася.
Не одразу, але вдалося з’ясувати що склотканина є на нашому оборонному заводі. Вдалося виписати кілька рулонів. Це було перше моє матеріальне вкладення у мерседесівський проект!
Почав із збору інформації. В ті часи інтернету не було, а на руках у людей можна було знайти хіба що поодинокі зарубіжні журнальчики з картинками.
Але мені пощастило. Київська бібліотека ім Вернадського, в якій я постійно бував, отримувала рідкісний на той час англійський журнал «Autocar and Motor». Там публікувалися тести машин з фото та схематичними кресленнями. З’явився там і Мерседес із кузовом W124 який щойно вийшов в світ. Одразу з’ясувалося, що його база 2800 см відповідає базі волги. Можна було брати за основу!
Завдяки деякій прихильності завідуючої науковим залом ( а я тоді уже був кандидатом наук), вдалося заполучити ці валютні журнали додому. Там я все ретельно перефотографував і почав робити ескізи майбутньої компоновки. Паралельно при нагоді знайомився із живими екземплярами. Це бувало в Москві, куди частенько їздив у відрядження. Брав із собою фотоапарат і детально фотографував екземляри, припарковані на вулицях. В Москві мерседесів і тоді було немало. В основному на дипломатичних номерах.
Одночасно почав займатися «залізом». Оскільки волга була таксистська машина, то вузли збирався брати де їх брали і всі. В усякому разі із цим проблем не передбачалося. Проблема була у склотканині. В роздрібній торгівлі вона не продавалася.
Не одразу, але вдалося з’ясувати що склотканина є на нашому оборонному заводі. Вдалося виписати кілька рулонів. Це було перше моє матеріальне вкладення у мерседесівський проект!
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1242
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Сорок з великим гаком років за кермом.
Виктор писал(а): ↑07 дек 2024, 21:22В ті часи був популярним рух саморобщиків. Ліпився кузов із склотканини і начинявся вузлами від фабричних серійних машин. Як правило – жигулів.
А я тоді був молодим і амбітним, то захотілося щось крутіше, класу волги. І досить швидко прийшло розуміння що це має бути мерседес.
Так, треба це все зберегти, а потім випустити олдскульний календар, розширену версію - з мемуарами, раз нарешті пішла на форумі така хороша п'янка. Га? )))
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
І тут треба сказати що на той час я уже не перший рік був на колесах.
Спочатку, як і у шанованих тут людей, в мене з’явився Запорожець.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Історія була приблизно такою.
Я тоді з молодою сім’єю і малою дитиною перебрався в Київ. І виникла велика проблема: як їздити до батьків за 400 кілометрів?
До цього дорога складала 100 км і не було дитини.
Жінка була.
А їздили ми на мотоциклі.
Ну звичайно, спочатку був таки мотоцикл, а жінка – потім.
І саме мотоцикл відіграв вирішальну роль у тому що вона у мене з’явилася.
Я тоді з молодою сім’єю і малою дитиною перебрався в Київ. І виникла велика проблема: як їздити до батьків за 400 кілометрів?
До цього дорога складала 100 км і не було дитини.
Жінка була.
А їздили ми на мотоциклі.
Ну звичайно, спочатку був таки мотоцикл, а жінка – потім.
І саме мотоцикл відіграв вирішальну роль у тому що вона у мене з’явилася.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Тут вибачте за ліричний відступ, але буде і про техніку.
Жінка з’явилася таким чином.
Давній літній вечір. До мого нового сусіда по аспірантському гуртожитку заходить сестра, яка щойно закінчила мехмат і назавтра їде додому і яку я бачу вперше, а вона мене - теж. В неї щойно позаду п’ять років навчання, диплом, вчорашній випускний і все життя попереду. Настрій – море по коліно.
- Хочеш покататися на мотоциклі?
- Хочу.
Їдемо.
У вечір і ніч.
Таки так, у вечір і ніч! І брат тоді нас трохи зачекався.
Але на момент повернення нам уже було йому що розповісти. Це був план на нашу спільну поїздку з його сестрою в Крим на цьому самому мотоциклі.
В Крим ми їдемо до кучі її рідні і на весілля її двоюрідного брата. Також - дикунами з палаткою проїдемо вздовж всього узбережжя.
Як не дивно, але план брат затвердив.
Жінка з’явилася таким чином.
Давній літній вечір. До мого нового сусіда по аспірантському гуртожитку заходить сестра, яка щойно закінчила мехмат і назавтра їде додому і яку я бачу вперше, а вона мене - теж. В неї щойно позаду п’ять років навчання, диплом, вчорашній випускний і все життя попереду. Настрій – море по коліно.
- Хочеш покататися на мотоциклі?
- Хочу.
Їдемо.
У вечір і ніч.
Таки так, у вечір і ніч! І брат тоді нас трохи зачекався.
Але на момент повернення нам уже було йому що розповісти. Це був план на нашу спільну поїздку з його сестрою в Крим на цьому самому мотоциклі.
В Крим ми їдемо до кучі її рідні і на весілля її двоюрідного брата. Також - дикунами з палаткою проїдемо вздовж всього узбережжя.
Як не дивно, але план брат затвердив.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Сестра поїхала збиратися додому до батька в Черкаси. Старт – через тиждень.
За тиждень і я затарився палаткою, спальником, каністрами з маслом, флягами для води і іншими атрибутами мототуриста. Все це прекрасно прив’язалося/розмістилося на багажнику і у великій сумці, яку я приторочив ззаду.
Першу пару сотень кілометрів – до Черкас - я проїхав один і безпроблемно, на одному подиху.
А проблеми з’явилися одразу після старту вдвох.
Там від будинку нас проводжав її батько. Треба сказати що він дуже не любив мотоцикли. І я здогадуюсь що творилося у нього на його серці. Але дочку у нашу авантюру таки відпустив.
Зранку в’ючимо мого коня. Додаються ще речі пасажирки. Прощаємося. Я заводжу свій апарат, сідаю. Ззаду сідає вона. Потихеньку рушаю, батько ще кілька метрів біжить за нами, ми завертаємо за поворот. . .
І тут я з жахом усвідомлюю, що мій мотоцикл практично некерований. Весь наш скарб – на задньому багажнику. Позаду і пасажирка. Переднє колесо практично розвантажене. Щоб якось їхати, максимально посунувся уперед на руль і з великими труднощами тримаю дорогу. Що робити? Назад повертатися – це катастрофа. Вперед, а це сотні кілометрів, - по суті теж.
Протіг так кількасот метрів.
Зупинилися.
За тиждень і я затарився палаткою, спальником, каністрами з маслом, флягами для води і іншими атрибутами мототуриста. Все це прекрасно прив’язалося/розмістилося на багажнику і у великій сумці, яку я приторочив ззаду.
Першу пару сотень кілометрів – до Черкас - я проїхав один і безпроблемно, на одному подиху.
А проблеми з’явилися одразу після старту вдвох.
Там від будинку нас проводжав її батько. Треба сказати що він дуже не любив мотоцикли. І я здогадуюсь що творилося у нього на його серці. Але дочку у нашу авантюру таки відпустив.
Зранку в’ючимо мого коня. Додаються ще речі пасажирки. Прощаємося. Я заводжу свій апарат, сідаю. Ззаду сідає вона. Потихеньку рушаю, батько ще кілька метрів біжить за нами, ми завертаємо за поворот. . .
І тут я з жахом усвідомлюю, що мій мотоцикл практично некерований. Весь наш скарб – на задньому багажнику. Позаду і пасажирка. Переднє колесо практично розвантажене. Щоб якось їхати, максимально посунувся уперед на руль і з великими труднощами тримаю дорогу. Що робити? Назад повертатися – це катастрофа. Вперед, а це сотні кілометрів, - по суті теж.
Протіг так кількасот метрів.
Зупинилися.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Думаю.
Так.
Щоб відновити керованість, треба завантажити переднє колесо.
Ага.
Знімаю з багажника сумку, чіпляю на руль. Руль перестає бути легким. Але сумка заважає його повертати.
Але ідея робоча.
Трохи розвантажив сумку, перечепив інакше, поїхали !
Після перших кілометрів з’ясувалося що і насправді так можна цілком нормально пересуватися. В дорозі руль майже весь час прямо, особливих маневрів не вимагається, сумка не заважає. Їдемо.
Через годину-півтори – перший привал.
Поки що все добре.
Але на другому привалі моя пасажирка починає потирати попу.
-Що таке?
- Відсиділа.
-І що будемо робити? Попереду ще дві третини дороги . . .
- Нічого, я буду терпіти!
Це мене вразило надзвичайно. А вона так і терпіла всю дорогу до Джанкою. І – далі по життю наскільки його вистачило.
Ось тут – ми на привалі десь під Ялтою.
Це олімпійський рік і палатка з олімпійським ведмежатком. Поїздка по Криму тоді вдалася.
Так.
Щоб відновити керованість, треба завантажити переднє колесо.
Ага.
Знімаю з багажника сумку, чіпляю на руль. Руль перестає бути легким. Але сумка заважає його повертати.
Але ідея робоча.
Трохи розвантажив сумку, перечепив інакше, поїхали !
Після перших кілометрів з’ясувалося що і насправді так можна цілком нормально пересуватися. В дорозі руль майже весь час прямо, особливих маневрів не вимагається, сумка не заважає. Їдемо.
Через годину-півтори – перший привал.
Поки що все добре.
Але на другому привалі моя пасажирка починає потирати попу.
-Що таке?
- Відсиділа.
-І що будемо робити? Попереду ще дві третини дороги . . .
- Нічого, я буду терпіти!
Це мене вразило надзвичайно. А вона так і терпіла всю дорогу до Джанкою. І – далі по життю наскільки його вистачило.
Ось тут – ми на привалі десь під Ялтою.
Це олімпійський рік і палатка з олімпійським ведмежатком. Поїздка по Криму тоді вдалася.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Повернемося до Запорожця.
В принципі нам була потрібна машина на яку б вистачило грошей. А значить – Запорожець.
Тоді це була найдешевший автомобіль. І купити його можна було навіть без черги. На Жигулі і Москвичі черга була, а на Запорожці – ні.
Фокус був у тому що АвтоЗаз, перешивши пару раз гудзики до старої свитки, задрав ціну до 5 з хвостиком тисяч рублів, При цьому Жигулі коштували всього на кілька сотень більше. Тому нові Запорожці ніхто особливо і не купував.
Мобілізована нами сума склала половину вартості нового і уже дала змогу дивитися б/у. На той час ніяких газет з оголошеннями не існувало, і тачки продавалися в комісійних магазинах та на автобазарах. Ринок б/у Запорожців складався переважно із 7-річних машин після інвалідів. У ті часи існувала державна програма, коли кожні сім років інваліди могли отримати нового Запорожця, здавши старого. Ось ці здані апарати і реалізовувалися через комісійні магазини. Стан їх був відповідний.
Провівши кілька оглядин таких машин я взяв паузу. Справи йшли до зими, брати непотріб не хотілося.
Тому вирішили назбирати грошей і весною відновити пошуки.
В принципі нам була потрібна машина на яку б вистачило грошей. А значить – Запорожець.
Тоді це була найдешевший автомобіль. І купити його можна було навіть без черги. На Жигулі і Москвичі черга була, а на Запорожці – ні.
Фокус був у тому що АвтоЗаз, перешивши пару раз гудзики до старої свитки, задрав ціну до 5 з хвостиком тисяч рублів, При цьому Жигулі коштували всього на кілька сотень більше. Тому нові Запорожці ніхто особливо і не купував.
Мобілізована нами сума склала половину вартості нового і уже дала змогу дивитися б/у. На той час ніяких газет з оголошеннями не існувало, і тачки продавалися в комісійних магазинах та на автобазарах. Ринок б/у Запорожців складався переважно із 7-річних машин після інвалідів. У ті часи існувала державна програма, коли кожні сім років інваліди могли отримати нового Запорожця, здавши старого. Ось ці здані апарати і реалізовувалися через комісійні магазини. Стан їх був відповідний.
Провівши кілька оглядин таких машин я взяв паузу. Справи йшли до зими, брати непотріб не хотілося.
Тому вирішили назбирати грошей і весною відновити пошуки.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Виктор
- Профи
- Сообщения: 782
- Зарегистрирован: 30 апр 2007, 20:34
- Имя: Виктор
- Авто: МВ_209_CLK_500_AMG B
- Тел.: 050-ЧЧ5-Ч6-86
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
І тут якось приходжу на роботу, а мені доповідають:
- ти чув, що Запорожці подешевшали ?
- не може бути!
- нова ціна 3900!
Це вже по зубам! Терміново позичаю недостаючі гроші, беру таксі – і на столичку.
А там уже купа таких як я. Записуємося в чергу, організуємося, складаємо списки. Продажники ще і самі не розібралися толком, як же продавати. Січень і мороз на вулиці, машини занесені снігом на відкритому майданчику. А іх треба готувати, робити передпродажне обслуговування. Ніхто до цього не був готовий. Наскільки пам’ятаю, в перший день ніхто машини так і не отримав.
На другий день колектив купувателів виступив з ініціативою допомогти наладити процес. Адміністрація видала нам лопати і запустила на майданчик до машин. Ми мали їх відкопати і закотити в цехи. Можна було вибрати свою. Я захотів небесний колір. До цих пір пам’ятаю назву: «голубая андриатика». В ті часи вибір кольору був розкішшю.
У навантаження всім робили мовіль. Голова йшла колом. Але до вечора я уже був володарем своєї ластівки. На залишках адреналіну доїхав додому. Добре пам’ятаю, що не зміг запустити пічку і так і їхав по морозу періодично зупиняючись і протираючи від інею амбразуру в лобовому склі.
На постановку на облік тоді давалося здається днів п’ять. Січень, морози до 20 градусів. Переживав.
Напередодні увечері спробував як заводиться, вдалося, трохи прогрів і пішов спати.
На ранок бодрячком сідаю, ключ на старт, стартер крутить, мотор дир-дир-ди-и-и-и-И-И.
Затих.
- ти чув, що Запорожці подешевшали ?
- не може бути!
- нова ціна 3900!
Це вже по зубам! Терміново позичаю недостаючі гроші, беру таксі – і на столичку.
А там уже купа таких як я. Записуємося в чергу, організуємося, складаємо списки. Продажники ще і самі не розібралися толком, як же продавати. Січень і мороз на вулиці, машини занесені снігом на відкритому майданчику. А іх треба готувати, робити передпродажне обслуговування. Ніхто до цього не був готовий. Наскільки пам’ятаю, в перший день ніхто машини так і не отримав.
На другий день колектив купувателів виступив з ініціативою допомогти наладити процес. Адміністрація видала нам лопати і запустила на майданчик до машин. Ми мали їх відкопати і закотити в цехи. Можна було вибрати свою. Я захотів небесний колір. До цих пір пам’ятаю назву: «голубая андриатика». В ті часи вибір кольору був розкішшю.
У навантаження всім робили мовіль. Голова йшла колом. Але до вечора я уже був володарем своєї ластівки. На залишках адреналіну доїхав додому. Добре пам’ятаю, що не зміг запустити пічку і так і їхав по морозу періодично зупиняючись і протираючи від інею амбразуру в лобовому склі.
На постановку на облік тоді давалося здається днів п’ять. Січень, морози до 20 градусів. Переживав.
Напередодні увечері спробував як заводиться, вдалося, трохи прогрів і пішов спати.
На ранок бодрячком сідаю, ключ на старт, стартер крутить, мотор дир-дир-ди-и-и-и-И-И.
Затих.
MB_123_200D_1993-95
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
MB_201_250D_1995-98
MB_124_250D_1998-2024
МВ_209_CLK_500_AMG Bodykit_2024-...
Suzuki SX-4 2018
- Rost.GL
- Эксперт
- Сообщения: 1242
- Зарегистрирован: 11 апр 2021, 21:11
- Имя: Рост
- Авто: C124 E320
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Сорок з великим гаком років за кермом.
Ехх, совок... Як згадаю - аж до тремору ))
Чесно, я би в тому совку не вижив... Так, я не люблю пролетаріат ))) Добре, що він закінчився, як я ще студентом був.
А мій батько в 75-му теж купив свою першу машину, теж Запорожця, звісно ж, не пам'ятаю за скільки (щось таке в голові крутиться, що за 3500), з-під інваліда ж, тільки нового. Не знаю, яка там була схема, але на рулі так і залишились кронштейни під "пелюстки".
Чесно, я би в тому совку не вижив... Так, я не люблю пролетаріат ))) Добре, що він закінчився, як я ще студентом був.
А мій батько в 75-му теж купив свою першу машину, теж Запорожця, звісно ж, не пам'ятаю за скільки (щось таке в голові крутиться, що за 3500), з-під інваліда ж, тільки нового. Не знаю, яка там була схема, але на рулі так і залишились кронштейни під "пелюстки".
Блог на українському драйві: e-drive - про автомобіль і подорожі.
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
Insta: https://www.instagram.com/rost.adventure/
- glinolub
- Великий теоретик
- Сообщения: 17301
- Зарегистрирован: 11 фев 2010, 10:49
- Имя: Алексей
- Авто: Porsche Cayenne
- Откуда: Днепропетровск
Сорок з великим гаком років за кермом.
Был бы дизельный, я бы сказал, что вода в солярке замерзла. -20 все-таки.
А Запорожец из автосалона это круто! У меня так и не было ни одной машины из автосалона((
- Эдуард
- Аристократ
- Сообщения: 26373
- Зарегистрирован: 01 апр 2009, 22:37
- Имя: Едуард
- Авто: 300E-24 '1990
- Тел.: 0667646434
- Откуда: Одеса
Сорок з великим гаком років за кермом.
Чудовий формат, дуже цікава розповідь. Дякую! Підписуюсь
MB 300E-24 '1990, WDB1240311B414888
Турбо-проект на базі M104.980 та 722.5 у процесі
"Швидкої їзди не лбить тільки той, на кому їздять!"
Турбо-проект на базі M104.980 та 722.5 у процесі
"Швидкої їзди не лбить тільки той, на кому їздять!"
- Valdemar
- Эксперт
- Сообщения: 10115
- Зарегистрирован: 06 май 2012, 14:25
- Имя: Владимир
- Авто: Tesla M3 LR DM boost
- Откуда: Киев
Сорок з великим гаком років за кермом.
Цікаво! Підписка! Чекаю нових розповідей!
BMW e84 xDrive28i, 2014
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
ехToyota Yaris (XP9) 1,5АКПП, 2007
ехc250cdi 4MATIC
ехXv40, 2.4, 2007
ехOCTAVIA 2.0, 2001
ех300СE’89
ехE200’94
ех2103’82
ех260E’87
http://www.drive2.ru/users/neovaldemar/
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 17 гостей