порівняв для себе найпоширеніший бюджетний електрокар і аналогічний авто по класу...
якщо брати живий ліф (не з трьох кусків, не з вбитою батареєю і т.д.), то, імхо, його ціна в районі 14$ не менше.
аналогічний по класу (і року випуску) "пожиратель бензина" буде коштувати 8-9$. і то, меган це явно більша машина.
ну і прикинув це на середньостатистичний пробіг 15 тис на рік.
19.02.jpg
розхід ліфа взятий десь з відосів на ютубі. не знаю наскільки коректна цифра.
розхід бензинової тачки прийнятий за 8 літрів. хоча реально на багатьох тачках це менше.
бензи 25% від пробігу (їзда на бензі поки гріється) - теж взято із запасом.
ітого щоб тільки відбити різницю в ціні потрібно 6 років.
при тому вартість бензинового авто через 6 років буде +- 5 тис, а електрокара не більше 7 (а враховуючи швидкість розвитку технологій і того менше). втрата в ціні 4 тис проти 7 тис.
так і незрозуміло де починається та економія...
якщо взяти той самий BMW чи щось інше ... різниця буде ще більшою.
думаю що вартість заміни/ребілду батареї буде співставна з додатковими витратами які несе бензиновий двиг - кільця, прокладки, ремні чи навіть капіталка. тому в розрахунку не занурювався в такі глибини.
тому, імхо, економією тут і не пахне.
це просто інший спосіб пересування... да прикольно, да класна іграшка, да ти ніби то менше шкодиш природі (хоча невідомо куди через пару років в Україні будуть дівати старі зношені акуми.. чогось мені здається що не на переробку).
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.